Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-02-2007, 17:29
Verwijderd
kleine biografie

Tension Army

guillermo maassen: drums Drummermo
remco gerritsen: toetsen Remco Rudess
aron coort: gitaar Snaron
jasper hondelink: bass Basper

we zijn opgericht zoon 2 jaar geleden toen waren alleen remco en ik er maar toen zagen we een lijpe punker en ja we hadden een drummer nodig dus ja

onze humor begrijpt niemand en ja serieus worden we denk ik niet genomen maar ja het gaat om lol zeg ik dan maar

we hebben 1 nummmer en wat rare filmpjes op youtube staan dus als je even zou willen kijken en reageren zoude we dat zeer leuk vinden en er gaan insidegeruchten dat ons 2de nummer eraan komt maar daar zeg ik maar even niks over(hihi)

links.
http://www.youtube.com/watch?v=_qvM1OvfrNc

http://www.youtube.com/watch?v=sd6MLIpdPfc

http://www.youtube.com/watch?v=uV9b7IuYtn0

http://www.youtube.com/watch?v=foPxgZfRoDk

http://www.youtube.com/watch?v=SxtkazP9RyQ

http://www.youtube.com/watch?v=38KKcn8EcfI,

Geschreve door aron,, XD,, dit is niejt mijn profiel

Laatst gewijzigd op 22-05-2007 om 16:31.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-02-2007, 18:10
Wammus
Wammus is offline
Ik vind het vrij aardig klinken maar ben het met die gast op Youtube eens dat het volume van je gitaar omhoog moet en die van het keyboard wat lager.
Oud 13-02-2007, 18:14
Uice
Uice is offline
Idd, keyboard staat te hard en zo zonder drum en bas (ik hoop dat jullie een bassist hebben) kan ik er vrij weinig mee. Maar het heeft wel potentie.
Oud 13-02-2007, 18:15
Verwijderd
klopt.. Ma we waren niet in onze studio.. die hebbe wij namelijk wel.. dan sluite we de camera gewoon op het mengpaneel aan en ik heb een elektrisch drumstel dus dat kan er ook op aangesloten worden.. En kunnen we dan wel het volume en die shit regelen

We hebbe geen. nog geen bassist. we zijn wel opzoek..
En ik speel de drums normaal. maar ik was niet bij deze opname..

Maar bedankt voor de reactie

Laatst gewijzigd op 13-02-2007 om 18:18.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 20:17
Dj Smile
Dj Smile is offline
Heej best wel vet.. T keyboard staat toch niet te hard.. die heeft de lead bij dat gedeelte van t nummer.. en sowieso zonder mixer lijkt het me behoorlijk lastig..

veel succes verder nog met schrijven
Oud 14-02-2007, 21:45
MazeMouse
MazeMouse is offline
Geen bas, geen drums.
Wat ik ervan kan horen zit er potentie in maar ik zou toch een totaalbeeld willen horen
Oud 14-02-2007, 21:49
Haligh
Haligh is offline
ik wortd helemaal para van dat kerkorgel.
Oud 15-02-2007, 06:26
Verwijderd
Citaat:
MazeMouse schreef op 14-02-2007 @ 22:45 :
Geen bas, geen drums.
Wat ik ervan kan horen zit er potentie in maar ik zou toch een totaalbeeld willen horen
klopt, daarom heb ik gezegt dat het nog niet af is enzo
Met citaat reageren
Oud 16-02-2007, 18:53
Verwijderd
Verschrikkelijk. En dan ook nog jezelf vergelijken met Dream Theater. Wat is er precies zo 'progressief' aan deze muziek?
Met citaat reageren
Oud 17-02-2007, 19:23
Leendertlol
Leendertlol is offline
er zijn vast mensen die dit kunnen waarderen

maar ik word er gek van!!
nix tegen jullie maar gewoon mijn smaak niet,, een idd kerk orgel
Oud 19-05-2007, 11:14
Verwijderd
kleine biografie ,

Tension Army

guillermo maassen: drums Drummermo
remco gerritsen: toetsen Remco Rudess
aron coort: gitaar Snaron
jasper hondelink: bass Basper

we zijn opgericht zoon 2 jaar geleden toen waren alleen remco en ik er maar toen zagen we een lijpe punker en ja we hadden een drummer nodig dus ja

onze humor begrijpt niemand en ja serieus worden we denk ik niet genomen maar ja het gaat om lol zeg ik dan maar

we hebben 1 nummmer en wat rare filmpjes op youtube staan dus als je even zou willen kijken en reageren zoude we dat zeer leuk vinden en er gaan insidegeruchten dat ons 2de nummer eraan komt maar daar zeg ik maar even niks over(hihi)

links.
http://www.youtube.com/watch?v=_qvM1OvfrNc

http://www.youtube.com/watch?v=sd6MLIpdPfc

http://www.youtube.com/watch?v=uV9b7IuYtn0

http://www.youtube.com/watch?v=foPxgZfRoDk

http://www.youtube.com/watch?v=SxtkazP9RyQ

http://www.youtube.com/watch?v=38KKcn8EcfI,

Geschreve door aron,, XD,, dit is niejt mijn profiel
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 12:08
Haligh
Haligh is offline
mag ik mijn 3 minuten terug?
wat een walglijke gasten.
Oud 19-05-2007, 12:10
Verwijderd
en bedankt, leipoo
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 14:35
Uice
Uice is offline
Ik vond het niet boeiend. Ik hoor geen gevoel en het rockt allerminst. De nadruk lijkt te liggen op technische kwaliteiten, en die zijn niet zo indrukwekkend. De riff is saai en cliché. Het enige enigzins interessante is dat gepiel op de onderste snaren, dat is wel een aardig riedeltje. Oefenen. Het zal ook wel beter klinken als Jasper Hondelink aanwezig is.

Oh ja, zorg dat je gegeten en gedronken hebt voordat je gaat spelen. En die filmpjes waarin jullie CD-papiertjes onderkalken en door Venray lopen te baggeren interesseren natuurlijk niemand een hol.
Oud 19-05-2007, 16:22
antigone
antigone is offline
verdomme, de zoveelste progressieve band wiens humor ik niet begrijp.

en±
door wie zijn jullie zoon 2 jaar geleden eigenlijk opgericht ?
Oud 19-05-2007, 17:18
Verwijderd
super cool dit
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 21:04
Verwijderd
kankerhard!!!
Met citaat reageren
Oud 19-05-2007, 21:04
DeadNation
DeadNation is offline
Wat?
Oud 21-05-2007, 03:44
Verwijderd
Citaat:
antigone schreef op 19-05-2007 @ 17:22 :
verdomme, de zoveelste progressieve band wiens humor ik niet begrijp.

en±
door wie zijn jullie zoon 2 jaar geleden eigenlijk opgericht ?
Door Remco en Aron,, Toen was ut nog Black moon light kan ik me nog vaag herinneren,,

En ja,, voor de mensen die onze humor niet kunnen waarderen,,, kan ik helaas niet doen,

en nog iets, wat maak ut eigenlijk uit als de Produktivieteit wat minder is? Het gaat tog om de fun?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 06:49
Verwijderd
nou, ik vind het behoorlijk grappig allemaal
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 11:48
Dj Smile
Dj Smile is offline
Citaat:
Juice schreef op 19-05-2007 @ 15:35 :
Het zal ook wel beter klinken als Jasper Hondelink
Vindt meneer dat hij zelf wel leuke humor heeft?
Dan vind ik persoonlijk de humor van deze heren leuker
Oud 21-05-2007, 12:11
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dj Smile schreef op 21-05-2007 @ 12:48 :
Vindt meneer dat hij zelf wel leuke humor heeft?
Dan vind ik persoonlijk de humor van deze heren leuker
Nee. Mijn Hondelinkgrapje is goed, in tegenstelling tot met een raar accent onbegrijpelijke dingen zeggen, naar je lul grijpen, Guillermo heten en met debiele cameravoering een papiertje met lelijke tekeningen filmen.
Oud 21-05-2007, 18:05
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 21-05-2007 @ 13:11 :
Nee. Mijn Hondelinkgrapje is goed, in tegenstelling tot met een raar accent onbegrijpelijke dingen zeggen, naar je lul grijpen, Guillermo heten en met debiele cameravoering een papiertje met lelijke tekeningen filmen.
Wat heb jij tegen mijn naam,, en wat is er mis met mijn tekenkunsten??
Met citaat reageren
Oud 21-05-2007, 22:31
Uice
Uice is offline
Citaat:
Jemz schreef op 21-05-2007 @ 19:05 :
Wat heb jij tegen mijn naam,, en wat is er mis met mijn tekenkunsten??
Ik heb niets tegen je naam, sterker nog het is de sterkste kant van de band. Hondelink.

Die tekeningen zijn gewoon waardeloos, groep zes niveau.
Oud 22-05-2007, 03:51
Verwijderd
Citaat:
Juice schreef op 21-05-2007 @ 23:31 :
Ik heb niets tegen je naam, sterker nog het is de sterkste kant van de band. Hondelink.

Die tekeningen zijn gewoon waardeloos, groep zes niveau.

Idd, Hondelink is een coole naam,, Maar Mijn naam is gewoon Guillermo hoor

En wat mijn tekeningen betreft,, Dat was gewoon wat onzin wat we gemaakt hebben met carnaval..... Dus
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2007, 10:35
Uice
Uice is offline
Citaat:
Jemz schreef op 22-05-2007 @ 04:51 :
Idd, Hondelink is een coole naam,, Maar Mijn naam is gewoon Guillermo hoor
Oh, jij bent Guillermo. Ja, lame naam. Dat weet je zelf ook wel. Tropical Danny en Guillermo.

Citaat:
En wat mijn tekeningen betreft,, Dat was gewoon wat onzin wat we gemaakt hebben met carnaval..... Dus
Oh, ja, nee, dat rechtvaardigt alles. Duh, ik snap ook wel dat het niet je toelatingsexamen voor de kunstacademie was. Maar het blijft lame.
Oud 22-05-2007, 12:18
Verwijderd
Fijn dat we dan een beetje met elkaar eens zijn wat betreft mij tekeningen,,

Citaat:
Oh, jij bent Guillermo. Ja, lame naam. Dat weet je zelf ook wel. Tropical Danny en Guillermo .
Maar toch,, ik heb mijn naam ook niet uigezocht, en dat er toevallig nog een Guillermo op deze aardbol woont, hoef ik niet net zo'n leipo te zijn als hij is,,
Met citaat reageren
Oud 22-05-2007, 12:34
Haligh
Haligh is offline
nee, maar het blijkt dus dat dat wel zo is.
Oud 22-05-2007, 16:25
TheTruth
TheTruth is offline
De basisideeen zijn leuk, maar jullie moeten nog heel wat oefenen, individueel maar ook samen. Technisch is er bij beide nog wat op aan te merken, en van ritmegevoel is ook weinig sprake (ja zonder drummer moet je dat ook kunnen hebben). Het lijkt erop dat jullie pas een half jaartje spelen ofzo? Nou iig veel succes, het nummer zelf heeft enigzins potentie.
Oud 16-06-2007, 17:19
Jeffreu
Jeffreu is offline
Ik ben sinds vandaag ingelogd op scholieren en dacht,ik kijk ff of ik nog wat boeiends zie dus mijn oog viel op jullie berichtjes,toen ik eenmaal begreep waar het allemaal om ging keek ik naar de links,
zag ik het eerste filmpje het begon de eerst seconden wel aardig maar daarna dacht ik van ja het kan wel om de lol gaan maar laat het dan wel KLINKEN(wat het dus niet deed)
Ik begrijp dat de andere filmpjes totale onzin zijn ?

dat was het nieuws voor vanavond morgen zijn we er weer
ik wens u nog een prettige avond
Oud 29-06-2007, 13:11
tension army(A)
tension army(A) is offline
hey um juice dude wrm zeik je ons af kijk de filmpjes dan niet ofzow
shit he krijg een leven ofzo en laat ons plezier hebben
Met citaat reageren
Oud 08-07-2007, 20:40
Jeffreu
Jeffreu is offline
zeg jullie vragen om reacties dus die geef ik dan ook
Oud 08-07-2007, 21:21
Uice
Uice is offline
Citaat:
tension army(A) schreef op 29-06-2007 @ 14:11 :
hey um juice dude wrm zeik je ons af kijk de filmpjes dan niet ofzow
Citaat:
Jemz schreef op 13-02-2007 @ 18:29 :
als je even zou willen kijken en reageren zoude we dat zeer leuk vinden
Ik lees nergens dat Jemz liever geen negatief commentaar heeft. Ik ging ervanuit dat jullie wel iets willen met deze band, en gaf aanvankelijk dus gewoon opbouwende kritiek.

Citaat:
shit he krijg een leven ofzo
Done.

Citaat:
en laat ons plezier hebben
Belet ik soms jullie speelplezier door commentaar te leveren op een geel forum?
Oud 14-07-2007, 21:28
Verwijderd
uhmm,, vage shit hier allemaal,,

ik heb idd niet gezegt dat ik geen negatieve reacties wou, maar tog,, ons helemaal afkrake is niet cool

wij zijn gewoon een stel mensen die graag wat muziek maken, en het gaat niet persé om wat er dan ook uit komt, het gaat ook om het plezier enzo en ik kan je alvast zeggen, dat na veel repetere we een stuk beter zijn geworden ofzoo ja, en met bass enzo derbij klingt het ook veel voller,, ik vind t gewoon minder dat er zo negatief hierover gesproken wordt, maja,,

stay tuned, more to come
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 22:16
Uice
Uice is offline
Citaat:
Jemz schreef op 14-07-2007 @ 22:28 :
uhmm,, vage shit hier allemaal,,

ik heb idd niet gezegt dat ik geen negatieve reacties wou, maar tog,, ons helemaal afkrake is niet cool
Ik heb jullie niet afgekraakt, alleen opbouwende kritiek gegeven. Op de muziek dan. Jullie humor is hopeloos.

Citaat:
wij zijn gewoon een stel mensen die graag wat muziek maken, en het gaat niet persé om wat er dan ook uit komt, het gaat ook om het plezier enzo
Begin dan een punkband.
Oud 15-07-2007, 12:05
Verwijderd
opbouwende kritiek? ik vind het meer afkraken, en dan ook nog beetje raar doen omdat ik toevallig Guillermo heet, en Jasper Hondelink als achternaam heeft, vind ik tog erg triest. en idd, sommige filmpjes op YouTube heeft helemaal niks met de band te maken, het is gewoon wat onzin wat wij als lol beschouwen, en dat heeft helemaal niks met Tension Army te maken,

En waarom een punkband beginnen? Punk is idd mooie muziek, maar we willen in de toekomst meer progressieve rock gaan maken, maar nu noemen we het nog Random Rock omdat het eigenlijk een beetje van alles is. maar we zijn nog bezig met het ontwikkelen van een eige geluid en stijl.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 12:19
Verwijderd
Limburg werd ooit ingeruild voor Luxemburg.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Ufke schreef op 15-07-2007 @ 13:19 :
Limburg werd ooit ingeruild voor Luxemburg.
en waar heeft dat mee te maken?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 12:29
Verwijderd
Vaderlandsche geschiedenis?
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 13:00
Uice
Uice is offline
Citaat:
Jemz schreef op 15-07-2007 @ 13:05 :
opbouwende kritiek? ik vind het meer afkraken,
In mijn eerste posts geef ik anders gewoon tips waar jullie wat aan zouden kunnen hebben.

Citaat:
en dan ook nog beetje raar doen omdat ik toevallig Guillermo heet,
Toevallig? Volgens mij is hier opzet in het spel.

Citaat:
en Jasper Hondelink als achternaam heeft, vind ik tog erg triest.
Oh, diep geraakt omdat ik grappen maak over jullie gekke namen. Get over it.

Citaat:
En waarom een punkband beginnen?
Omdat daar technische kwaliteiten enzo er minder toe doen dan bij progrock. Als het je alleen maar om de lol gaat en niet om wat eruit komt, zoals je net zei, moet je punk maken. Dan kun je gewoon op een zondagmiddag in een garage wat wegraggen. Als je progrock maakt kun je dat natuurlijk ook doen, maar dan moet je niet raar opkijken als men negatief reageert.

Citaat:
Punk is idd mooie muziek, maar we willen in de toekomst meer progressieve rock gaan maken, maar nu noemen we het nog Random Rock omdat het eigenlijk een beetje van alles is. maar we zijn nog bezig met het ontwikkelen van een eige geluid en stijl.
Oh nou opeens weer wel.
Oud 15-07-2007, 14:29
Verwijderd
idd. in je eerste eerste posts, maar daarna worden je 'tips' zeer waardeloos,

jonge, datis egt een van de domste dingen die ik ooit geleeze heb, mijn naam met opzet? mijn ouders hebben me zo genoemd, en nee, niet naar die mongole van dat ene nummer wat ik onderhand al vergete ben.

en ik vroeg reactie op ons eerste nummer, niet op onze namen

zoals ik al eerder zei, we streven naar prog rock, maar ík, luister vanaf mn 11e al punk,, en dan niet die leipo bands die eigenlijk gewoon emo maken en dat poppunk noemen, ik luister ramones, sex pistols the clash, en natuurlijk de heideroosjes, pennywise. ik heb ook een hanekam, een heletijd zwart geverfd en zijkante weggeschore, dus,, idd,, punk is mooie muziek

ik heb gezegt dat lol de 1ste prioriteit van de band is. maar dat wil niet zeggen dat we geen aandacht schenken aan de muziek die wij maken,
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 15:37
Uice
Uice is offline
Citaat:
Jemz schreef op 15-07-2007 @ 15:29 :

jonge, datis egt een van de domste dingen die ik ooit geleeze heb, mijn naam met opzet? mijn ouders hebben me zo genoemd, en nee, niet naar die mongole van dat ene nummer wat ik onderhand al vergete ben.
Maar wel met opzet neem ik aan. Hebben ze een willekeurige naam uit het namenboek geprikt? Nee? Dan heet je dus niet 'toevallig' Guillermo. Ja? Klaar.

Citaat:
Je krijgt wel een reactie op je naam. Tough shit.

Citaat:
zoals ik al eerder zei, we streven naar prog rock, maar ík, luister vanaf mn 11e al punk,, en dan niet die leipo bands die eigenlijk gewoon emo maken en dat poppunk noemen, ik luister ramones, sex pistols the clash, en natuurlijk de heideroosjes, pennywise. ik heb ook een hanekam, een heletijd zwart geverfd en zijkante weggeschore, dus,, idd,, punk is mooie muziek

ik heb gezegt dat lol de 1ste prioriteit van de band is. maar dat wil niet zeggen dat we geen aandacht schenken aan de muziek die wij maken,
In dat geval moet je goed beargumenteerd negatief commentaar als iets positiefs ervaren.
Oud 15-07-2007, 15:58
Moustache
Moustache is offline
Dit topic maakt mijn dag weer goed

Het nummer vond ik waardeloos.
Oud 15-07-2007, 22:57
capibara
capibara is offline
Citaat:
Jemz schreef op 15-07-2007 @ 15:29 :

Shit check die gast punk zijn.
Oud 15-07-2007, 23:47
Uice
Uice is offline
Jaja, en hanekam én de zijkanten weggeschoren.
Oud 16-07-2007, 03:38
Verwijderd
waarom wist ik dat jullie hier ook weer commentaar op zouden hebben?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten