Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2007, 14:01
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
Hey, heb je wellis iemand betrapt die zat te masturberen op een rare plek? Klassieker is bij mij vroeger op school toen we met biologie een hele foute voorlichtingsfilm zatten te kijken, en er een japanse gast uit mn klas wel een heel rood hoofd had en met een hand in zn broek zat haha. Hij is dan ook de rest van zn schoolcarriere trektjap genoemd.
Oud 16-07-2007, 14:11
Verwijderd
wel eens

Ik heb nog nooit iemand betrapt. Kan 't me niet herinneren in ieder geval.
Oud 16-07-2007, 15:28
BleuEyes
Avatar van BleuEyes
BleuEyes is offline
Ik ook niet.
__________________
Je hebt een vriend, iemand die voor jou door vuur gaat, elke dag weer voor je klaar staat, voor altijd aan je zij**
Oud 16-07-2007, 15:37
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Nou... niet echt betrapt. Maar toen ik in het ziekenhuis lag, lag er tegenover mij een oude man die daar al een lange tijd lag. s Nachts hoorde ik een geluid dat volgens mij maar op 1 manier geinterpreteerd kon worden
Bah.
__________________
Tsja
Oud 16-07-2007, 15:53
Verwijderd
ga je deze boeiende info verwerken in spss?
Oud 16-07-2007, 16:32
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ja, in de trein. Was een vies oud mannetje dat met de broek nog op zn knieën naar de volgende coupé ging
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 16-07-2007, 17:00
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
oeh ik was op vakantie in zuidelijk frankrijk, en wachte met een vriendin op het station. Daar liep de heletijd een mannetje rond dat met zn hand in zn broek zat. Het kon gewoon niet anders dan datie zat te rukken! toen hebben wij geprobeerd om in het "hoe overleef ik frankrijk" taalgidsje van Francine oomen een zinnetje te vinden in de trant van" rot op vuile viezerik". Helaas kwamen we alleen dingen tegen als" ik heb de zwarte band" en "ik wil je zoenen" Toen gingen we in een taalgidsje van de free record shop kijken, daar hadden we nog minder geluk: "wie zorgt er voor de condooms, jij of ik?"
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 16-07-2007, 17:02
Verwijderd
Ooh ja, in de trein wel eens. Een dronken vent die er ook niet al te hygiënisch uitzag. Maar hij begon net, en toen kwamen de conducteurs binnen en werd hij verwijderd. Ik geloof dat hij ook al in de coupé had zitten/staan plassen, want 't stonk er.
Maar goed, dat was niet echt 'betrappen', want hij deed het gewoon, probeerde niets geheim te houden ofzo
Oud 16-07-2007, 17:37
Verwijderd
Een tijdje terug liet ik een ''kennis'' (vriend van vriend) op mijn kamer logeren omdat er geen treinen meer gingen. Toen ik 's ochtends wakker werd hoorde ik net als Snoopy een geluid dat maar als een ding geïnterpreteerd kan worden. Feitelijk gezien heb ik m niet betrapt want ik durfde er niks van te zeggen en deed alsof ik nog sliep. Later viel ik echt weer in slaap en toen ik weer wakker werd was het wéér raak. En dan lig je daar, een meter verder, in je pyjamatje. Trauma is born. En die ''kennis'' wordt nu angstvallig gemeden.
Oud 18-07-2007, 21:34
De Dood
De Dood is offline
war flauw dat je er niet ff bij kruipt zeg
Oud 20-07-2007, 17:10
linda89
linda89 is offline
Ben je zelf wel eens betrapt?
Oud 20-07-2007, 17:24
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
nee k masturbeer niet.
Oud 20-07-2007, 17:27
Jenni
Avatar van Jenni
Jenni is offline
Citaat:
Quis schreef op 16-07-2007 @ 18:37 :
Een tijdje terug liet ik een ''kennis'' (vriend van vriend) op mijn kamer logeren omdat er geen treinen meer gingen. Toen ik 's ochtends wakker werd hoorde ik net als Snoopy een geluid dat maar als een ding geïnterpreteerd kan worden. Feitelijk gezien heb ik m niet betrapt want ik durfde er niks van te zeggen en deed alsof ik nog sliep. Later viel ik echt weer in slaap en toen ik weer wakker werd was het wéér raak. En dan lig je daar, een meter verder, in je pyjamatje. Trauma is born. En die ''kennis'' wordt nu angstvallig gemeden.
WAT ERG!!! hahaha... Dat doe je toch niet (uit perspectief van die jongen gezien)
__________________
liefs
Oud 20-07-2007, 17:32
Malossi
Avatar van Malossi
Malossi is offline
Hmm, 1x toen mn broertje al n half uur op bed lag ik en ik zonder erbij na te denken zn kamerdeur opengooide om wat schoolwerk op te zoeken
__________________
Life, Liberty, and the pursuit of all who threaten it!
Oud 20-07-2007, 23:20
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
We hadden op school een speciale feestdag, waarbij alle mensen uit ons jaargang over zo'n zeepbaan mochten.
Eerst alle jongens, daarna de meisjes. Op een gegeven moment moesten wij naar de wc en toen liepen we langs de kleedkamer, waar de deur een beetje open stond. *busted* We waren met 5 meisjes van 14 jaar, iedereen wist het in een halfuur door ons 'gelach en gegil'. Echt heel gemeen.
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Oud 20-07-2007, 23:31
Ohmygosh!
Avatar van Ohmygosh!
Ohmygosh! is offline
Mijn stiefvader
__________________
Sorrow drips into your heart through a pinhole, just like a faucet that leaks and there is comfort in the sound.
Oud 21-07-2007, 10:38
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Ja in Ierland een enge vent betrapt toen ik (met een paar vriendinnen) op een bus aan het wachten was.
hij zat tegenover ons met een boek voor zn zaakie en zijn hand in zn broek. even later haalde hij zijn boek weg en zat er een hele grote vlek op zijn kruis. Hij keek ons heel vies aan.

bahbahbah niet echt betrapt eigenlijk dus ...hij geilde erop.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 21-07-2007, 12:40
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
In Spanje lopen ook van die vieze mannetjes rond die recht voor je neus gaan masturberen op het (redelijk verlaten) strand.
Oud 21-07-2007, 16:33
Verwijderd
In de McDonalds ging ook eens een man voor me zitten - ik was toen 11 geworden en had twee vriendinnetjes meegenomen naar de bios en de mac - en die ging zichzelf ook betasten Toen heeft mijn zus hem weggejaagd Ze riep:'Rot op, gore klootzak!' en dat vond ik echt zo stoer
Oud 21-07-2007, 20:48
Rioto
Citaat:
Bartezz schreef op 16-07-2007 @ 16:53 :
ga je deze boeiende info verwerken in spss?
prijzig
Oud 22-07-2007, 00:02
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
spss is een stom softwarepakket.

En nee, nog niemand betrapt terwijl ik aan het masturberen was.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Oud 22-07-2007, 11:21
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Gisteren nog...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 22-07-2007, 12:30
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 22-07-2007 @ 01:02 :
En nee, nog niemand betrapt terwijl ik aan het masturberen was.


Normaal reageer ik niet op Seksualiteit, maar deze moet ik toch even quoten
Oud 22-07-2007, 13:50
Verwijderd
Ik liep vorig jaar ofzo in Gent met vriendinnen over straat, 's nachts, en toen stond een vent zich te rukken langs de weg. Maar ik betwijfel of dat betrappen is, want hij wílde gewoon gezien worden. Getver.
Oud 22-07-2007, 13:53
Verwijderd
Ik heb stage gelopen in Bolivia in een instelling voor straatjongens.
's Ochtends kregen ze les en ik was een paar jongens aan het helpen met het inkleuren van kleurplaten.
Opeens zag ik dat een jongetje aan het mastureren was maar voordat ik weer helder na kon denken ging de bel en rende hij het lokaal uit. Met zn piemeltje dat uit zn broek stak....

Ik zal het nooit meer vergeten .
Oud 23-07-2007, 01:11
tjappie
Avatar van tjappie
tjappie is offline
Whaha, t zal je maar gebeuren. Verder vermijd ik zelf lanpartys met sommige mensen. De stank en de propjes

het valt me trouwens op dat alleen mannen betrapt worden. Zijn er ook mensen hier die vrouwen betrapt hebben? (Ja, ik wil verhalen horen over piama (dyslectie, geen woordenboek in de buurt) feestjes )
__________________
toeval bestaat niet
Oud 23-07-2007, 18:24
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
Ja dat vraag ik me nu ook af. Ik denk dat vrouwen alleen masturberen als ze helemaal alleen zijn en dan heel sneaky onder de dekens bezig zijn zodat niemand het merkt. Mocht er dan iemand binnen komen dan merk je het natuurlijk nog niet. Mannen zitten rustig overdag voor een beeldscherm te sjorren terwijl iedereen thuis is. Dan is de kans dat je als man betrapt wordt natuurlijk groter. Welke vrouw is wellis betrapt en hoe ging dat?
Oud 23-07-2007, 19:44
RainDrops
Avatar van RainDrops
RainDrops is offline
Citaat:
tjappie schreef op 23-07-2007 @ 02:11 :
Whaha, t zal je maar gebeuren. Verder vermijd ik zelf lanpartys met sommige mensen. De stank en de propjes

het valt me trouwens op dat alleen mannen betrapt worden. Zijn er ook mensen hier die vrouwen betrapt hebben? (Ja, ik wil verhalen horen over piama (dyslectie, geen woordenboek in de buurt) feestjes )
pyjama!

Ik heb nooit gehoord van een betrapte vrouw.
__________________
Golddigger
Oud 23-07-2007, 20:37
Verwijderd
Citaat:
oelekeboeleke schreef op 23-07-2007 @ 19:24 :
Ja dat vraag ik me nu ook af. Ik denk dat vrouwen alleen masturberen als ze helemaal alleen zijn en dan heel sneaky onder de dekens bezig zijn zodat niemand het merkt. Mocht er dan iemand binnen komen dan merk je het natuurlijk nog niet. Mannen zitten rustig overdag voor een beeldscherm te sjorren terwijl iedereen thuis is. Dan is de kans dat je als man betrapt wordt natuurlijk groter. Welke vrouw is wellis betrapt en hoe ging dat?
Als ik voor m'n beeldscherm zit te eh, sjorren, doe ik toch gewoon de deur op slot
Oud 23-07-2007, 20:53
oelekeboeleke
oelekeboeleke is offline
dat kan natuurlijk niet altijd. Ik woon nu ook in een huis zonder slot op mijn deur, en ook vroeger bij mijn ouders stond mijn pc op de gang op d zolder, maar deed daar natuurlijk nooit rare dingen
Oud 23-07-2007, 21:03
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
oelekeboeleke schreef op 23-07-2007 @ 21:53 :
maar deed daar natuurlijk nooit rare dingen
Dat gelooft niemand.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Oud 25-07-2007, 14:39
wousmi
wousmi is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 23-07-2007 @ 22:03 :
Dat gelooft niemand.
Pessimist
__________________
het leven is net brood in een broodrooster, je wacht tot het eruit springt.
Oud 20-05-2008, 12:40
Verwijderd
francisco, even afgezien van jouw motto denk ik niet dat iedereen erop zit te wachten dat je oude topics omhoog schopt omdat jij graag je seksuele ervaringen met ons wil delen.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42.