Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-07-2007, 21:51
idontcare
idontcare is offline
ik deed vandaag mee aan een hockey toernooi en het was onwijs gaaf want alle teams waren onwijs leuk verlkeed enzo en ik heb veel virenden gemaakt enzo en we hebben de BEKER gekrege nvoor het orgineelste team. nu ga ik lost kijken in bad met m'n laptop. zz addict

oh en ik zit niet op hockety hoor
Oud 15-07-2007, 23:15
Verwijderd
ik zit nu in kopenhagen bij een vriendin en het bevalt me zeer goed leuk weerzien met vrienden en een paar dagen in een mega dokters appartement in århus geweest. en ze hebben hier ook een urban outfitters en een topshop, ik ben in mijn nopjes
Oud 15-07-2007, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Urm schreef op 16-07-2007 @ 00:15 :
ik zit nu in kopenhagen bij een vriendin en het bevalt me zeer goed leuk weerzien met vrienden en een paar dagen in een mega dokters appartement in århus geweest. en ze hebben hier ook een urban outfitters en een topshop, ik ben in mijn nopjes
Las net over een leuke winkelin Kopenhagen, helaas geen dames kleding, maar toch:

www.1206.dk
Oud 16-07-2007, 02:17
Luna
Luna is offline
ik heb geleerd en naar de film geweest en daarna naar amsterdam voor een supriseparty voor een vriend en net ging ik terug met de trein naar utrecht en toen ging er naast me een man rukken aaaargh ik ben nog in shock
Oud 16-07-2007, 02:30
Carn
Carn is offline
wezen wokken met collega's, daarna nog ergens wat gedronken en later nog bij een amigo een serie gekeken.

Wikipedia heeft me vandaag geleerd dat John Stamos (o.a. Uncle Jessy uit Full House) een poosje de drummer is geweest bij de Beach Boys. Wat een held.
Oud 16-07-2007, 07:14
ragdoll
ragdoll is offline
Uncle jesse <3 prachtexcuus voor een mooie plaat van hem. check ook de trui hahaha 90ies galore

ontopic ik droomde vannacht dat er een mug op mij zat en dat ik niet kon slapen. Nu weet ik niet of het echt was of een droom
Oud 16-07-2007, 09:19
Verwijderd
Uncle Jesse is mijn jeugdliefde (L)(L).

Ik heb vandaag ontdekt dat de HEMA hele rare schoolspullen heeft en ik luister Paul McCartney.
Oud 16-07-2007, 09:32
vixen
vixen is offline
Mijn vriendje was terug van vakantie, wat betekende dat ik heel laat sliep en vandaag moest ik vroeg op want werk. Het regende heel hard toen ik in de trein zat, maar toen ik in Amsterdam kwam scheen de zon, wat een geluk. Vandaag een hele drukke dag, maar vanavond uitrusten en vroeg slapen.
Oud 16-07-2007, 09:43
dallie
dallie is offline
Ik droomde dat ik in een neerstortend vliegtuig zat en het was echt bizar realistisch. Ik herinner me nog dat ik mijn droom hoopte dat ik het droomde.
Oud 16-07-2007, 10:10
idontcare
idontcare is offline
Citaat:
idontcare schreef op 15-07-2007 @ 22:51 :
ik deed vandaag mee aan een hockey toernooi en het was onwijs gaaf want alle teams waren onwijs leuk verlkeed enzo en ik heb veel virenden gemaakt enzo en we hebben de BEKER gekrege nvoor het orgineelste team. nu ga ik lost kijken in bad met m'n laptop. zz addict

oh en ik zit niet op hockety hoor
ik denk dat ik ook dronken was gister, zo te lezen
Oud 16-07-2007, 11:09
Moustache
Moustache is offline
Gisteravond in de stad geweest met een bonte collectie mensen en een vriend die net terug was uit Italië dus gezellig
Vandaag ga ik mits de zon zo terug komt chillen aan een water.
Oud 16-07-2007, 11:22
*oma*
*oma* is offline
Gisteravond terug gekomen uit Denemarken. Wel een tof land, zonder euro's en met een rare taal die wel goed te lezen is, maar niet te verstaan. Oa naar Legoland geweest en een dagje Kopenhagen gedaan. Zondag as naar Rome!
Oud 16-07-2007, 12:39
innogen
innogen is offline
Dit weekend was ik op Dour en dat was erg tof en erg smerig. Gelukkig was het toch meer leuk dan dat het smerig was dus mij kon het niet zoveel schelen.
Vanochtend om 6 uur opgestaan om spullen te pakken en tenten af te breken om een beetje op tijd terug te kunnen zijn. Lekker zo 3 uur rijden in een steeds heter wordende auto met 4 stinkende mensen
Veel dingen gezien, nog meer dingen niet gezien. Vooral de laatste 2 dagen was het meer brak ergens liggen en verbranden in de zon dan actief tent na tent bezoeken.
Oud 16-07-2007, 12:43
Verwijderd
wat heb je wel gezien? of wat ik eigenlijk wil weten hoe was autechre?
Oud 16-07-2007, 12:45
Larry Flint
Larry Flint is offline
Zaterdag gekookt voor vrienden en/met mn vriendje en dat was ergggg lekker en gezellig alleen daarna gedroegen sommigen zich een beetje retarded dus dat was wel jammer. Gisteren gewinkeld en vandaag belachelijk uitgeslapen en nog geen reet gedaan. Zometeen maar even douchen en dan weer niets doen behalve lezen en muziek luisteren.
Oud 16-07-2007, 13:18
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
koekjes schreef op 15-07-2007 @ 22:36 :
z0mfg ted langenbach zat op ons terras mja een collega van me was helemaal hyper. en t was enorm warm en plakkerig maar niet druk

ted langenbach?
Oud 16-07-2007, 13:21
Verwijderd
now&wow goeroe oid volgens google
Oud 16-07-2007, 13:31
ragdoll
ragdoll is offline
Die man is zo ongelooflijk onintelligent dat je je gaat afvragen of hij niet een chromosoom teveel heeft. En hij ziet er ook niet uit trouwens.
Oud 16-07-2007, 13:39
innogen
innogen is offline
Citaat:
moya. schreef op 16-07-2007 @ 13:43 :
Hmm, daar heb ik niet zoveel van meegekregen, heb alleen even het begin gezien en ben daarna naar Justice gegaan. Maar vrienden van me waren er wel de hele set en die vonden het te gek gaaf. Die bleven ook daarna bij Venetian Snares maar dat was minder tof dan dat ze verwacht hadden.

Voor de rest heb ik gezien: theDIPLOMAT, joshua, the slackers, vive la fete, bonobo , wu tang clan op het einde (want ja die moet je dan toch wel gezien hebben ook al zijn het maar een paar liederen), cinematic orchestra, stukje dj food, the national , hot chip, the rapture <3, gabriel rios die toch wat tegenviel helaas, bright eyes wat natuurlijk geniaal was met kekke videoclipjes erbij. ohja en simian mobile disco was ook tof, maar wel een beetje kort imo. Ik wilde die avond ook nog naar digitalism maar was te brak/moe om nog tot zo laat door te gaan.
Verder heb ik nog joe lally gezien en dat was tof. Kende het totaal niet maar hij is van fugazi dus het zou sowieso wel interessant zijn en dat was het ook. The Frames waren leuk, mellow wat perfect bij het weer paste. Ik werd meegesleurd naar Merzbow maar dat trok ik echt slecht dus ben daarna maar buiten gaan liggen , euhmm nog laatste stukje van Opgezwolle gezien en hoewel ik totaal niet van hiphop hou vond ik dat toch wel vermakelijk, later naar the notwist .
Ik heb voor de zoveelste keer the thermals gezien en dat was wel ok. the 1990's vond ik echt schattig, vooral door hun schotse accent daar heb ik een zwak voor ahw <3
black rebel motorcycle club was uiteraard super, alwaar ik nog een crowdsurfende strychnine spotte, daarna naar 65dos, een heel klein beetje dj shadow gezien en het laatste gedeelte van wilco wat ik ook erg tof vond.

Juist ja, niet echt een logisch verhaal als ik het nu zo teruglees maar oh well
Oud 16-07-2007, 13:41
Verwijderd
gister heb ik ijs gegeten eigenlijk wou ik gaan zwemmen maar het was helemaal niet zo zonnig als ik hoopte
toen uit eten couscous met gegrilde groenten hmmmmmm en cheesecake daarna heb ik op verschillende terrasjes en een bankje en mijn bed de avond en nacht doorgebracht.
en ik heb net gehoord dat ik ga skieeeen in de alpen in februari ofzo met mensen die ik nu nog niet ken en ik kan niet eens skieeen oh dat wordt nog spannend.
vanavond ga ik zwemmen in een zwembad!1!!!
moet ik weer antm missen
Oud 16-07-2007, 13:49
Verwijderd
Citaat:
moya. schreef op 16-07-2007 @ 13:43 :
Simpelweg geniaal, wat een ervaring was dat zeg.
-
Ik ben ook naar Dour geweest en aldaar ben ik kapot gegaan en heb ik ontzettend veel gave dingne gezien.
Oud 16-07-2007, 14:01
Jones
Ik ben net terug van vakantie en compleet naar de klote alhoewel het niet echt gepland stond als zuipvakantie.
Oud 16-07-2007, 14:15
__
__ is offline
ik ruim mn kamer op en ik ben gezakt voor mn theorie jippie.
Oud 16-07-2007, 14:40
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
__ schreef op 16-07-2007 @ 15:15 :
ik ruim mn kamer op en ik ben gezakt voor mn theorie jippie.
Oh dat is klote. "It never rains but it pours"

ot:
Ik vind het jammer dat ik niet naar Dour kon, maar aan de andere kant ook niet, want ik hoorde van m'n vrienden dat de camping volzat op zaterdag, dus ze moesten wild kamperen op eigen risico. Schijnt nogal ranzig te zijn geweest.

Ik ben nogmaals een poging aan het doen tot Geschiedenis leren en aan het wachten tot Flight Of The Conchords aflevering 5 eindelijk te downloaden is. En ik zing mee met de arctic monkeys, waardoor ik schor ben, dus ga ik maar citroen thee drinken.
Vanavond nog meer pogingen tot leren en mss maar eens vroeg slapen, want m'n moeder is morgen jarig en m'n zus vrijdag en ik heb nog steeds geen cadeautjes, dus ik moet voor ik ga werken maar even de stad in.
Oud 16-07-2007, 15:08
woezel
woezel is offline
dour was gaaf en straks komt een vriend en dat is leuk maa rik ben supergaar van niet slapen en te veel foute dingen en 4 dagen zonder eten.
verder was het echt gaaf en ik ben blij dat ik alles wat ik wou zien gezien heb en nog meer. verder heb ik overal een zootje van gemaakt

oh en ik denk dat ik alleen haligh spotte en hij zag er marginaal dronken/scheef uit.

Laatst gewijzigd op 16-07-2007 om 15:14.
Oud 16-07-2007, 15:48
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
waargh ik ben al een week aant dieeten maar nu heb ik dat allemaal ongedaan gemaakt door vandaag een kroketje en een ijsje te eten

werk was echt tering saai. maar ik heb zin in morgen want dan ga ik hospiteren voor een kamer in utrecht en met mn ex afspreken. ik heb sex nodig.
Oud 16-07-2007, 18:26
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 16-07-2007 @ 16:48 :
waargh ik ben al een week aant dieeten maar nu heb ik dat allemaal ongedaan gemaakt door vandaag een kroketje en een ijsje te eten

werk was echt tering saai. maar ik heb zin in morgen want dan ga ik hospiteren voor een kamer in utrecht en met mn ex afspreken. ik heb sex nodig.
Ach ja, het verschil tussen sex en ex is ook maar een letter, dat valt te verwaarlozen. Niet zo veel gedaan. Vanavond een verjaardag van een collega en dus gaan we met alle collega's uit eten en dat zal wel chaos worden. Heb me voorgenomen om NIET ik herhaal NIET naar de Winston te gaan vannacht.
Oud 16-07-2007, 18:30
Luna
Luna is offline
laat ons even weten of het gelukt is!

ik ging vandaag naar het park om te leren in de zon. ik heb de was gedaan en mn kledingkast opgeruimd. ik heb een koude pastasalade met tonijn gemaakt want het is te warm om warm te eten. en we laten nu een van onze koelkasten ontdooien want het vriesvak was dichtgevroren en dan kunnen we geen ijsjes kopen.
wat een huiselijk dagje.
Oud 16-07-2007, 18:36
Verwijderd
Ik zat vandaag op een grasveldje met mijn vriendje en Shoarm was mij aan het bespieden!

En nu ga ik oppassen, ajeto.
Oud 16-07-2007, 19:16
Haligh
Haligh is offline
ik ben net terug van dour waar ik een tent deelde met de te geniale broer van henk mul die ook nog eens een stevig potje kan bouncen .

en autechre, amon tobin, clark, brmc en hot chip waren briljant.

bright eyes was zo waardeloos dat ik er versteld van stond en justice viel ook zwaar tegen.

Citaat:
woezel schreef op 16-07-2007 @ 16:08 :
oh en ik denk dat ik alleen haligh spotte en hij zag er marginaal dronken/scheef uit.
oei!

Laatst gewijzigd op 16-07-2007 om 19:32.
Oud 16-07-2007, 19:28
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Vandaag rond half 5 thuis gekomen van Dour, dik feestje gehad en goed los gegaan. Alleen jammer dat ik twee truien en een tas kwijt ben geraakt.
Oud 16-07-2007, 19:34
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Craig Rogen schreef op 16-07-2007 @ 20:28 :
Vandaag rond half 5 thuis gekomen van Dour, dik feestje gehad en goed los gegaan. Alleen jammer dat ik twee truien en een tas kwijt ben geraakt.
ik 20 euro .

maar verder is mijn tent gemold, kreg ik een schop tegen mijn gezicht, is de tent van 2 vrienden van me gemold, 200 euro/mp3-speler & pinpas,etc. gejat avn een andere vriend , werd het polsbandje op mysterieuse wijse ontvreemd van een andere vriend van me, dus die werd van het terrein geschopt & om het helemaal af te maken was de fiets van weer een andere vriend gejat.

poeh poeh .
Oud 16-07-2007, 19:36
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
Had de tas nog geen twee dagen plus mn twee favoriete truien zaten er in.
Oud 16-07-2007, 19:37
Electriq
Electriq is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 16-07-2007 @ 08:14 :
Uncle jesse <3 prachtexcuus voor een mooie plaat van hem. check ook de trui hahaha 90ies galore

[afbeelding]

Beetje Jared Leto zo.

Ik heb hoofdpijn en buikpijn, ben plakkerig en benauwd. Lekker klagen
Oud 16-07-2007, 19:39
Freek
Freek is offline
Ik was laatst in de Winston, jammer dat Dubbelfris er niet was.
Oud 16-07-2007, 19:39
Verwijderd
Citaat:
Haligh schreef op 16-07-2007 @ 20:34 :
ik 20 euro .

maar verder is mijn tent gemold, kreg ik een schop tegen mijn gezicht, is de tent van 2 vrienden van me gemold, 200 euro/mp3-speler & pinpas,etc. gejat avn een andere vriend , werd het polsbandje op mysterieuse wijse ontvreemd van een andere vriend van me, dus die werd van het terrein geschopt & om het helemaal af te maken was de fiets van weer een andere vriend gejat.

poeh poeh .
Klinkt als een tof festival.
Oud 16-07-2007, 19:43
Glory
Glory is offline
ik heb troep gekocht omdat ik over 2 dagen ga rondtrekken in tsjechie woohoo!
Oud 16-07-2007, 19:44
Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Shoarm schreef op 16-07-2007 @ 20:39 :
Klinkt als een tof festival.
is het ook zeker, het is allemaal wel kut maar daar denk je niet eens aan.
compleet andere wereld.
Oud 16-07-2007, 19:46
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Urm schreef op 16-07-2007 @ 00:15 :
Daar ben ik ook geweest. Wat is de wereld toch klein .
Oud 16-07-2007, 20:59
iidar.orp
iidar.orp is offline
Citaat:
Haligh schreef op 16-07-2007 @ 20:44 :

compleet andere wereld.
Autechre, abrikozen en pruimen.
Oud 16-07-2007, 21:13
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
free nelson mandella for weed, veel ska, reggae, hele smerige hamburgers en veel te vreemde avonden
Oud 16-07-2007, 21:24
Verwijderd
vandaag heb ik op het strand gelegen en ben net thuis, zometeen gaan we wat eten en dan ga ik sterven
Oud 16-07-2007, 21:31
Verwijderd
ahhh ik ben brak en dat is naar want morgen ga ik op vakantie
Oud 16-07-2007, 22:23
Verwijderd
We zijn net terug van Dour en eindelijk SCHOON en gaan zo slapen want jezus wat zijn we godvergeten naar de klote.
Oud 16-07-2007, 22:27
Verwijderd
ik ben terug uit montreal en dat is zuur en daarom ging ik vandaag de zuurheid verzoeten door met botu en tonsilitis op het terras te zitten
Oud 16-07-2007, 23:07
suvórov
suvórov is offline
Ook Dour en ik moet echt heel nodig weer acclimatiseren.
Oud 16-07-2007, 23:34
kilgore t.
kilgore t. is offline
ik heb net de plaat omgedraaid en mezelf maar eens bijgeschonken want de kat doet het niet.
ZAG JE DAT
EEN TERSLUIKSE VERWIJZING NAAR MIJN HIPHEID WANT ALS IK ZEG
IK HEB EEN KAT EN IK LUISTER LP'S TERWIJL IK MEZELF BEDRINK
TOP THAT BITCHEZZZ
MOET NIEMAND ME
Oud 17-07-2007, 02:39
Verwijderd
Citaat:
kilgore t. schreef op 17-07-2007 @ 00:34 :
ik heb net de plaat omgedraaid en mezelf maar eens bijgeschonken want de kat doet het niet.
ZAG JE DAT
EEN TERSLUIKSE VERWIJZING NAAR MIJN HIPHEID WANT ALS IK ZEG
IK HEB EEN KAT EN IK LUISTER LP'S TERWIJL IK MEZELF BEDRINK
TOP THAT BITCHEZZZ
MOET NIEMAND ME
Stel je niet zo aan man

Winston was weinig aan vanavond, al heb ik wel heerlijk gedanst. Lekker een eitje bakken en naar bed.
Oud 17-07-2007, 08:16
Verwijderd
Citaat:
dubbelfris schreef op 17-07-2007 @ 03:39 :
Stel je niet zo aan man

Winston was weinig aan vanavond, al heb ik wel heerlijk gedanst. Lekker een eitje bakken en naar bed.
En je had nog wel zo beloofd niet te gaan!

OT:
Toen ik ging slapen was ik mijn iPod kwijt en dat was verrot want ik moet zo ong. een uur met het OV en zonder muziek is dat kut. Maar hij lag onder mijn kussen . Dus nu ga ik maar douchen en dan straks in de trein en in de bus en achterop de fiets en dan chillen bij mijn vriendje. Oh, en mama vind het stom want ze zei "En we zouden iets leuks doen vandaag!" Ahw.
Oud 17-07-2007, 08:25
Moustache
Moustache is offline
Gisteravond de hele avond in het zwembad gelegen, daarna nog wat gedronken bij een vriendin en toen ik ging slapen kwam ik niet in slaap dus ik heb nu hooguit 4 uurtjes rust achter de rug. Zometeen mijn pa helpen met de bouw van z'n thuisstudio en daarna met een vriend en een vriendin uitgebreid koken en eten.

Regels voor berichten