![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar inderdaad; zo werkt het niet ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zie,en dit zou jeeen hetero man nooit horen zeggen. En geloof me, dat heeft echt niks met narrow of openminded-zijn te maken. Zo zit de bedrading gewoon van binnen. Ik wil gelijk inspringen en zeggen dat veel vrouwen jouw argument delen. Maar kom nou, geil is toch geil? Hoe kun je iets geil vinden en dan toch van walgen, of iig niet een keer te willlen proberen als de gelegnheid zoch voordoet? En dat snap ik dus niet van vrouwen. Wel vrouwen mooi en erotisch kunnen vinden. Maar niet voor de seks? Zo werken mannen iig niet. En nogmaals dat heeft echt niks met narrow of openminded heid te maken.. (kan niet met nadrukkelijk genoeg worden vermeld) Laatst gewijzigd op 15-07-2007 om 03:41. |
![]() |
||
Citaat:
67 % van vrouwen is iig bi-curious. Dat andere deel dat durft niet te bekennen of heeft nog geen ervaring met... Nu jij weer. Vrouwen hebben zoveel meer op seks-gebied vind ik. Kan ik best jaloers opworden. Vaak denk ik dat de wereld vrouwen toehoort en niet de mannen. |
![]() |
||
Citaat:
Er zijn wel deglijk verschillen. Zeker kwa seksbelevenis. Overigens wilikniet zeggen dat ALLE vrouwen op zn minst bicurieus zijn hoor. Iig de meerderheid wel. Maar hoe kom je daar nou echt achter? Als ik nou eens ongeneerd in het leven kon kijken van ALLE vrouwen. En de doen en laten en gedachten kon zien voor wat het was, zoals het is. Zonder dat dingen worden bebaggetaliseert, of feiten worden verdraait, en zo achter het antwoord kon komen. Anders is het rete moeilijk omte onderzoeken omdat je dan toch afhankelijk bent van de gewilligheid van de ondervraagden om de waarheid te spreken. Nu de seks steeds vrijer wordt en meisjes ook, dat je na 10 jaar mischien nogeens kan meten en ondervragen, mischien dat vrouwen dan minder terrughoudend zijn. Laatst gewijzigd op 15-07-2007 om 03:56. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het doet me wel iets een mooie vrouw naakt te zien en het doet me ook iets een man iets met een mooie vrouw te zien doen of daarover na te denken. Ik kan een vrouw heel erg aantrekkelijk vinden, maar wat ik daarmee zou willen is haar zien met een man. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Vind jij als Hetero-vrouw andere vrouwen/meisjes welleens
(enigzins) sexueel aantrekkelijk/prikkelend? Jazeker. Hoe openminded ben jij als hetero-vrouw om eens met een andere vrouw/meisje te vrijen als de situatie zich voor zou doen? Ik zou de kans zeker grijpen (als k vrijgezel ben dan) Of kun je dat vantevoren niet zeggen? Bestaat er enigzins kans dat je ervoor zou gaan, voor de ervaring? zie vorige vraag. Gewoon om te weten hoe t is en omdat t me redelijk geil lijkt ![]() Laatst gewijzigd op 16-07-2007 om 08:31. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat hebben mannen weer niet.. Die wispelturigheid. Hoe komt het dan dat hetero vrouwen ondanks dat ze nooit met een vrouw willen sexen 'toch nieuwsgierig' kunnen zijn? Als vrouwen dit zo zeggen, dan denk ik dat als het er mischien heet aan toe zou gaan (in een nachtclub whatever) dat ze dan toch overstag kunnen gaan met een meisje (zoenen whatever) terwijl ze hetero zijn?? Erg vreemd. Ik ben van persoonlike mening dat vrouwen (meer dan mannen) bi-seksueliteit aangeboren hebben. Maarja, waarom ze zeggen van niet en daarnaast vage uitspraken hebben, ik snap het niet meer. Het is net zoiets als dat vrouwen vroeger "nooit en te nimmer voor foute manne zouden gaan nog daarop zouden vallen". Nu de seksualiteit van vrouwen veel vrijer en meer geaccepteerd is (hoe dom dat ook mag klinken, is wel zo) steken ze hun aantrekkeingskarcht voor machos niet meer onder banken of stoelen. Hoe zou dat dan met vrouwelijke bi-seksualiteit zijn over 10 jaar vraag ik me dan af? Vaag vaag vaag. Laatst gewijzigd op 17-07-2007 om 02:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Zo heb ik wel eens op een hoge brug gestaan en me afgevraagd hoe het zou zijn om daar vanaf te springen. Of hoe het zou voelen om op de treinrails te springen vlak voordat er een trein aankomt. Maar heb ik dat gedaan? Nee, natuurlijk niet. Stiekem ben ik wel benieuwd naar wat er op zo'n moment aan gedachten en gevoelens door je heen zouden kunnen gaan, maar ik weet dat het niet handig is om daadwerkelijk te doén. En zo zijn er een heleboel dingen waar je ergens wel nieuwsgierig naar bent, maar het om wat voor reden dan ook niet doet. En dat geldt ook voor dingen op seksueel gebied. Ook ik heb de nieuwsgierigheid naar vrouwen, maar heb daar op dit moment nog weinig tot niks mee gedaan. Of dat ooit nog gaat komen; geen idee. Hangt van veel dingen af. Maar ondertussen kan ik toch wel voor mezelf bepaald hebben dat ik er nieuwsgierig naar ben?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dat weten wij als vrouw zijnde toch wel beter dan zo'n gefrustreerde 29-jarige mannelijke maagd dacht ik zo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Er is een verschil tussen denken en hopen.
||
Citaat:
![]()
|
|