| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Mijn lief en haar zus zijn hun vakantie aan het bespreken want het is bijna zover. Ik hoor ze praten over Praag enzo en ik wil meeeeeeeehee maargoed, ik ga die drie weken vast me wel nuttig maken en als ze dan terug is wordt het geweldig^^ |
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
|||
|
Citaat:
En nou is-ie er niet meer. De tranen lopen intussen weer over mijn wangen. Bah. Citaat:
Zo, vandaag weer gewerkt. Vanochtend weer erg apart, vanmiddag een maf mensje wat eerst heel boos was omdat ik te laat was, maar later heeft ze gezellig zitten babbelen en vond ze het fijn dat ik volgende week weer kom. En alsof ik niet genoeg thuiszorg-huishoudelijk werk doe, ga ik nu de ramen op het balkon wassen . Dat moet ook gebeuren, en ik wil dat het gebeurt voor we op vakantie gaan. En vlak voor we gaan, moeten de ramen aan de voorkant, want tijdens onze vakantie (hoera voor de planning, not!) gaan ze de kozijnen, deuren, plafonds en hekwerken aan de voordeurkant schilderen.
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
).(Ik vind de truitjes normaal zo kort. Dit jaar nog niet veel gepast, dus geen idee hoe het zit...maar langer vind ik iig een voordeel (en ivm mijn bovenarmen moet ik toch ook één of twee maten groter nemen dan anders had gemoeten).)
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Ontopic: Ben nog maar even langs de praktijk van mijn peutje gegaan. Zij is op vakantie maar ik mocht (al met voorbedachte rade) daar gewoon terecht voor inzage in mijn dossier en kopiën mocht het nodig zijn voor het uwv. Wel confronterend, je dossier zo doorlezen.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus dan haalt een maat groter niks uit . OT: Ik was net echt zo moe dat ik ben gaan slapen. Nou lig ik vast vannacht weer wakker .
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
(Wordt er alleen niet mooier op met veel te veel stof eronder ed... ) Andere modellen proberen misschien? (Bij mij verschilt het namelijk (heel) erg per model...de ene kan ik onmogelijk aan (tenzij dertig maten groter) en de ander zit gewoon redelijk/goed.)
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Verder heb ik ontzettend zere voeten, omdat mijn schoen vandaag kapot ging en ik toen dus verder op blote voeten moest winkelen in amsterdam Oooh, en dat vliegveld in Sao Paulo, daar ben ik geweest. En ik vond het er toen al zo naar. Brrrr.. Laatst gewijzigd op 18-07-2007 om 20:07. |
|
|
|
||
|
Citaat:
OT: Weer vet mooi weer hier en ik kan niet naar het strand. Ze komen vanmiddag ergens tussen 3 en 5 de wc maken dus dan moet ik thuis zijn. Great..tis wel nodig want heel irritant zo, maar ik had liever gewild dat ze morgen kwamen, dan schijnt het toch rotweer te worden. |
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik ga sowieso op zoek naar een ander model! Ik lees wel dat ik niet de enige ben met dit probleem en dat stelt me ergens wel gerust ofzo (waarmee het niet minder vervelend is, maar toch). @Nijn: je hebt altijd recht op dossierinzage, hulpverleners doen soms heel moeilijk, maar het is een recht. Een schriftelijk verzoek mogen ze ook niet van je eisen. @Gele bloem: ik zit met het zelfde kappersprobleem. Ook te kort geknipt en in een lelijk model. Heb (boos) opgebeld en toen kon ik terugkomen en is het door iemand anders bijgeknipt. Het is nog steeds te kort (doe je niks aan, helaas), maar het zit wel beter! OT: gisteren was echt leuk. Veel mensen die ik niet kende, maar ik voelde me best op m'n gemak .Zometeen naar het GGz, heb ik wat minder zin in .
|
|
|
|
||
|
Citaat:
ontopic: De brief heb ik op de post gedaan. Ik heb geen idee hoe snel het uwv de post verwerkt en echt minder dat ik nu weer met spanning zit. Ik ben zo bang nu ze het gewoon naast zich neerleggen en niet willen herzien. Dat ze me een geldwolf vinden.. dat ze boos worden.. blegh. Ik wou dat je gewoon een datum had van "als je dan en dan instuurt krig je de 20e antwoord" ofzo
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 11:19 | |