Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-07-2007, 17:50
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 17-07-2007 @ 12:44 :
verhaal
Had jij niet al heeel lang een relatie?

ot:
Advertentie
Oud 17-07-2007, 18:04
wup
wup is offline
Goed want leuk weekend, waarin we eigelijk niets hebben gedaan.
Kut, want zie hem komende week weer weinig tot niet. Maar goed, daar valt overheen te komen...
En ow.. zijn ( ik vind 'onze') baby kat.. (L)
Oud 17-07-2007, 18:08
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 17-07-2007 @ 18:50 :
Had jij niet al heeel lang een relatie?

ot:
vroeger wel ja nu niet meer, nu is het pril
Oud 17-07-2007, 20:36
Verwijderd
Soms wilde ik dat ik niet zoveel dacht/voelde
Helaas lukt me dat alleen in aangeschoten staat en om nou m'n hele leven door aangeschoten te zijn
tja
Oud 17-07-2007, 20:41
miekmuis
miekmuis is offline
Ontzettend leuk feest gehad met mijn beste vriendinnetje. Ontzettend leuk. En nu elke dag mijn zus helpen klussen. Niet altijd zo leuk maar wel gezellig. Voel me helemaal goed op relationeel gebied!
Oud 17-07-2007, 21:13
I C U
I C U is offline
Ik heb hem een mail gestuurd. Gewoon om te zeggen dat het voor mij klaar was. Dat ik het stom vond dat hij er zo mee omgaat (of er helemaal niet mee omgaat, net hoe je het bekijkt). Dat ik het wel best vond.

Voor mij is het nu afgesloten. Of iig, rationeel sowieso, emotioneel volgt vast nog Als ik hem tegen kom, weet ik dat ik me minder ongemakkelijk zal voelen.
Wat hij ook met die mail doet, ik merk het wel. Negeert hij die, ook goed, weet ik précies waar ik sta en is het een mooie herinnering met een bitter einde. Reageert hij wel, zien we wel weer wat ik daar mee doe.

Ik kan weer verder. Natuurlijk zal ik zo nu en dan wel terugvallen, maar met een beetje geluk valt het mee Komt goed!
Oud 17-07-2007, 21:36
Verwijderd
jesus wat een kutsituatie

al maanden problemen met mijn ouders, heb ze al tijden niet gezien..

het lijkt alleen maar verder te escaleren en dat verdienen ze niet en eigenlijk kan ik hun support ook wel echt heel goed gebruiken
Oud 17-07-2007, 21:50
miekmuis
miekmuis is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 17-07-2007 @ 22:36 :
jesus wat een kutsituatie

al maanden problemen met mijn ouders, heb ze al tijden niet gezien..

het lijkt alleen maar verder te escaleren en dat verdienen ze niet en eigenlijk kan ik hun support ook wel echt heel goed gebruiken
Waarom zie je je ouders niet meer dan?
Oud 17-07-2007, 22:08
Crimson
Crimson is offline
ennn we wonen samen
Oud 17-07-2007, 22:18
niña
niña is offline
Ik moet realiseren dat ik niet minder ben omdat anderen wel wat hebben en ik niet. Ik wacht op het kwartje
Oud 18-07-2007, 00:24
Verwijderd
Zo, en nu belde hij me ineens. Om me te feliciteren, natuurlijk, maar toch, niet te volgen hoe hij denkt. Ik moet verplicht mee uit over twee weken en geheid dat hij me dan zat gaat voeren (wat erg genoeg heel snel gaat). En ik moet hem meesleuren naar een film omdat hij het zelf ook wel schandalig vindt in een filmtheater te werken zonder ooit een film te zien. Zijn dan dan dates? En zo ja, wil ik dat wel? En zo nee, wat dan wel? Ik geloof dat ik m vooral leuk gezelschap vind en ik dacht, na zijn rare gedrag en zijn stilzwijgen, dat het bij hem ook zo zat, maar dan krijg ik ineens weer odes aan mijn persoonlijkheid en dit soort gedrag. AAARCH, wat een geklungel toch.
Oud 18-07-2007, 01:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Hij is zo leuk en grappig en cute en teddybeerachtig en hij heeft dezelfde smaak als ik en hij is slim en ook nog eens lief en ik sta altijd met een domme grijns op m'n hoofd als hij er is en dan heb ik altijd zo veel zin om 'm te knuffelen en door z'n (toch al verwarde) haar te woelen...

maar waarom heeft 'ie nou al zo lang een vriendin?! Ik ken d'r niet, maar ze heeft een stomme naam, dus dan is ze bij voorbaat al niks en hij kan vast veel beter krijgen. Mij bijvoorbeeld.

Pff, echt story of my life. Geïnteresseerde mannen zijn lelijk en desperate en leuke mannen zijn òf homo òf bezet òf allebei.
Grrrrrr.
Oud 18-07-2007, 01:43
Metal
Metal is offline
Citaat:
Crimson schreef op 17-07-2007 @ 23:08 :
ennn we wonen samen
Gratz.
Oud 18-07-2007, 03:55
Verwijderd
dat duurde niet lang. :')
mehh, ik baal er wel van.
Oud 18-07-2007, 08:15
Miek
Miek is offline
Hij zou eigenlijk donderdag pas terugkomen omdat hij gisteren nog moest werken en ik vandaag.. Maar hij kwam gisteren al terug dus heb ik hem maar meteen uitgenodigd
Oud 18-07-2007, 08:36
Halflight
Halflight is offline
Hij belde gisteravond laat en dat had ik helemaal niet meer verwacht en hoewel ik al meer dan dertig uur niet had geslapen heb ik een uur met hem gebabbeld en hij zei dat hij me had gemist en dat hij me moest bellenn En nu ben ik gelukkig behalve dat hij zaterdag een week weg gaat en ik hem dus niet meer kan zien behalve als ik mijn stalkingscapaciteiten er in gooi en vraag of ik morgen of overmorgen kan langskomen, maar hmm, ik durf niet Maar ik wil hem wel heel erg graag zien en straks moet ik hem weeeeeeeer een week missen. We zien.

En verder komen vandaag twee vriendinnen langs en dat vind ik bijzonder leuk
Oud 18-07-2007, 09:11
Verwijderd
Whaa wat een geweldige dagen heb ik gehad. Vrijdag eerst met vriendinnen de stad in geweest, exlief tegen gekomen, lekker toch gezoend, mee naar huis genomen () en uiteindelijk zat en moe gewoon samen in slaap gevallen. Zaterdag met beste vriendinnetje met M. in de auto naar nijmegen gereden, richting andere vriend. We zijn met zn 4en echt leuk, alles kan, alles mag en niets is te gek. Zaterdagavond (zondagochtend..) zo zat als aapjes naar huis gegaan na een geweldige avond. Zondag ging M. helaas weg, maar zaterdag we gezoend <3. zondag avond zo waar goede gesprekken gevoerd over vanallesennogwat. maandag naar amsterdam, naar M., blijven slapen. gister ook blijven slapen, maar eerst 's avonds naar den helder naar de zonsondergang gekeken. net een film
En vanavond met exlief afgesproken.

Het is overigens wel heel kut dat mensen maar niet snappen dat ondanks dat ik het enorm naar mn zin kan hebben en kan lachen en gelukkig kan zijn, dat er nog wel een zeurende pijn op de achtergrond zit. Ik hoop dat vanavond gewoon gezellig is. dat hij niet zegt dat hij me terug wil, want dan gaat het nog steeds niet goed en maakt ie het over een paar dagen weer uit. Gewoon gezellig samen maatjeszijn en een beetje zoenen mag wel vind ik en seks vind ik ook niet bepaald een probleem, maar hij moet wel gewoon netjes achter zn beslissing blijven staan

lulverhaal de gekste
Oud 18-07-2007, 10:14
Verwijderd
joepie! ik heb maandag een dag verlof gekregen dus kan ik een dag langer bij hem blijven

rawr
Oud 18-07-2007, 10:20
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Goed Het went toch wel een beetje, elkaar wat minder zijn en lange mailtjes maken een hoop goed en zondag gaan we voor een week samen op vakantie en daar heb ik zin in
Oud 18-07-2007, 10:34
Thee Muts
Thee Muts is offline
Vannacht een droom gehad die zó echt aanvoelde. Ik droomde dat ik was vreemgegaan en vlak nádat het gebeurd was, kreeg ik een hele lieve sms van vriendlief. Ik knalde gelijk weer met beide benen op de grond. Echt, ik had me nog nooit zó schuldig en kut gevoeld als op dat moment in mijn droom. Goed teken dus Vooral omdat het zo echt aanvoelde, volgens mij zou ik echt niet met mezelf kunnen leven als het mij in het echt zou gebeuren

Verder zit ik nu in de tweede week van mijn nieuwe baan en het bevalt me prima! Heb het echt heel erg naar m'n zin en krijg alleen maar heel veel positieve dingen te horen, ze vechten bijna om wie mij op de groep mag hebben (ik rouleer nog even tussen verschillende groepen en kan dan na een tijdje één of twee vaste groepen uitkiezen).

En volgende week moet ik vriendlief een week missen; hij is dan een week op zomerkamp met de scouting. Komend weekend zit ik lekker bij mijn ouders, en doordeweeks moet ik gewoon veel werken en sporten en verder zie ik wel wat ik ga doen. Komt wel goed, al ga ik hem wel missen natuurlijk We zijn eigenlijk nooit 'zo lang' zonder elkaar, maar in tegenstelling tot de eerste 2 jaar van onze relatie, zie ik daar helemaal niet tegenop. Wat dat betreft ben ik heel blij dat ik zo gegroeid en veranderd ben, ik denk niet dat we het anders zo lang volgehouden zouden hebben.

Ja, er is veel veranderd de afgelopen 3 kwart jaar, maar het heeft allemaal zo positief uitgepakt! En ik vind het heerlijk dat we elkaar ook gewoon nog steeds veel te vertellen hebben; gisteravond hebben we ook nog heel lang in bed over van alles en nog wat liggen kletsen, rustig jazzmuziekje op de achtergrond. Hmm, het leven is echt heerlijk met hem
Oud 18-07-2007, 10:42
zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
*blue angel* schreef op 17-07-2007 @ 19:08 :
vroeger wel ja nu niet meer, nu is het pril
haha Gefeliciteerd!
Oud 18-07-2007, 10:44
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Een groot wrak
Oud 18-07-2007, 10:53
Verwijderd
Ik heb helemaal geen idee welke kant het nu opgaat, we hebben elkaar vanaf vrijdag t/m maandag elke dag gezien op Dour en dat was heel fijn, al was het maar omdat het een andere omgeving was, maar toch heb ik het idee dat hij op dit moment meer contact zoekt dan ik, omdat het ook supergoed voelde met mijn vriendinnetje samen. Nu zijn we terug, hij wil echt nog afspreken voordat we allebei weer weggaan (na vrijdag hebben we pas in september weer tijd) en ik snap het nut niet echt: ik heb toch het idee dat we tegen die tijd allebei alweer met zoveel andere dingen bezig zijn. Maar ik wil hem wel zien. Gisteren belde hij superlief op omdat ik baalde van schoolwerk en dan besef ik me weer dat hij echt wel meer is dan zomaar een scharrel waarmee je af en toe het bed induikt.
Maar er zijn ook zoveel andere leuke mannen.
Oud 18-07-2007, 11:01
Jones
Citaat:
Ave schreef op 18-07-2007 @ 10:11 :
Whaa wat een geweldige dagen heb ik gehad. Vrijdag eerst met vriendinnen de stad in geweest, exlief tegen gekomen, lekker toch gezoend, mee naar huis genomen () en uiteindelijk zat en moe gewoon samen in slaap gevallen. Zaterdag met beste vriendinnetje met M. in de auto naar nijmegen gereden, richting andere vriend. We zijn met zn 4en echt leuk, alles kan, alles mag en niets is te gek. Zaterdagavond (zondagochtend..) zo zat als aapjes naar huis gegaan na een geweldige avond. Zondag ging M. helaas weg, maar zaterdag we gezoend <3. zondag avond zo waar goede gesprekken gevoerd over vanallesennogwat. maandag naar amsterdam, naar M., blijven slapen. gister ook blijven slapen, maar eerst 's avonds naar den helder naar de zonsondergang gekeken. net een film
En vanavond met exlief afgesproken.

Het is overigens wel heel kut dat mensen maar niet snappen dat ondanks dat ik het enorm naar mn zin kan hebben en kan lachen en gelukkig kan zijn, dat er nog wel een zeurende pijn op de achtergrond zit. Ik hoop dat vanavond gewoon gezellig is. dat hij niet zegt dat hij me terug wil, want dan gaat het nog steeds niet goed en maakt ie het over een paar dagen weer uit. Gewoon gezellig samen maatjeszijn en een beetje zoenen mag wel vind ik en seks vind ik ook niet bepaald een probleem, maar hij moet wel gewoon netjes achter zn beslissing blijven staan

lulverhaal de gekste
tering en ik maar denken dat jij wel wist wat je deed op relationeel gebied.

OT: Prima. Nog een paar dagen tot de vakantie.
Oud 18-07-2007, 12:04
Verwijderd
jongens zijn stom. ik word lesbisch. of celibatair.

Laatst gewijzigd op 18-07-2007 om 13:43.
Oud 18-07-2007, 13:05
Luna
Luna is offline
ik ben klaar met mn eerste jaar en dat geeft veel rust! nu heb ik weer meer tijd voor leuke dingen met vrienden zonder dat ik stress heb dat ik nog zoveel voor school moet doen
en ik had gister mn 'lover' gesmst of ie al terug was van dour maar hij reageerde niet dus ik dacht laaatmaaar. en net sprak ie me aan op msn, telefoon kwijt geraakt op dour. whats new, zó chaotisch is die gast
ik zie m vanavond.
Oud 18-07-2007, 13:46
Signy
Signy is offline
Ik zie hem zondag en dan zijn we 8 nachtjes bij elkaar!!!!! Heel wat aangezien we een lange afstandrelatie hebben.
& Hij is zo lief voor me, elke keer verbaas ik me weer.
Oud 18-07-2007, 14:15
Verwijderd
Gisteren uit eten geweest. We gingen met z'n tweetjes en ik had gedacht dat we samen zouden betalen. Zei hij dat het een 'cadeautje' van hem was omdat ik mijn P had gehaald
Daarna lekker samen naar de film, om vervolgens in zijn armen in slaap te vallen. Hij is zo lief! Kan niet wachten tot we op Schiphol zitten en echtechtecht op vakantie gaan
Oud 18-07-2007, 14:17
Larry Flint
Larry Flint is offline
Pfoee veel dagen bij elkaar geweest, dat ging heel goed en was heel fijn, maar nu vind ik het eigenlijk ook wel lekker om weer even een dagje (of 2) alleen te zijn. Verder gaat het ook wel goed eigenlijk. Dineetje met vrienden was erg geslaagd, erg lekkerrrrr. Morgen ga ik met een vriend winkelen en ik heb hem een tijdje niet gezien dus daar heb ik zin in, en daarna even weer langs een vriendin dr werk en daar heb ik ook zin in want haar heb ik ook al een tijdje niet gezien.
Oud 18-07-2007, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 18-07-2007 @ 12:01 :
tering en ik maar denken dat jij wel wist wat je deed op relationeel gebied.
en wat laat je denken dat het niet zo is?
Oud 18-07-2007, 15:44
Verwijderd
Citaat:
zeep007 schreef op 18-07-2007 @ 11:42 :
haha Gefeliciteerd!
bedankt

ik heb hem in april leren kennen (op mijn stageplaats), en begin juni is mijn vorige relatie uitgegaan (eind mei is zijn vorige relatie uitgegaan, trouwens), en sindsdien zijn we zo'n beetje naar elkaar toegegroeid en... mja. het klikt écht wel goed
hij viel nogal op, op mijn stageplaats ik zat in de universiteitsgebouwen van de KU Leuven stage te doen, en als kerel met lang haar en een moto-outfit val je dan nogal erm... uit de toon ik vond hem al op slag ge-wel-dig, samen gaan eten en iets drinken, en al direct het gevoel alsof we elkaar al jaren kenden...

ja, ik voel me echt goed in mijn vel nu
Oud 18-07-2007, 17:56
Jones
Citaat:
Ave schreef op 18-07-2007 @ 15:39 :
en wat laat je denken dat het niet zo is?
Ik ging er voor het gemak even vanuit dat "exlief" en "M." twee verschillende gasten zijn. In dat geval heb je alleen nog een derde nodig en dan kan je lekker jongleren.
Oud 18-07-2007, 18:04
ST*R
ST*R is offline
Aan de ene kant mis ik hem steeds meer, en aan de andere kant wordt het steeds normaler dat ik hem niet zie. Merk wel dat ik hem een stuk minder mis als ik leuke dingen doe, en gelukkig is dat nogal vaak. Maar toch, wat heb ik ontzettend veel zin in over 1,5 week!!
Oud 18-07-2007, 20:10
Faerie
Faerie is offline
Gister om half 12 's avonds nog naar hem toegegaan om bij 'm te slapen. Eerst tot half drie Spiderman 3 gekeken, die echt ontzettend slecht was maar waarbij ik echt super om hem moest lachen (hij kan echt een mafkees zijn ;p) en toen gingen we pas héél laat slapen. Vind het echt zo fijn met hem, vind het echt geweldig om bij hem te zijn en lekker tegen hem aan te liggen en wakker te worden met hem...
Oud 18-07-2007, 20:11
Miek
Miek is offline
Na 2 maanden nog steeds onzeker over mezelf
Oud 18-07-2007, 20:27
Lente
Lente is offline
ik trek het even niet, zit mezelf in de weg enzz
Oud 18-07-2007, 20:55
I C U
I C U is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 18-07-2007 @ 11:44 :
Een groot wrak
What's up, chick?

OT: Relaxed, relaxed. Voel me iig beter nu ik die mail verstuurd heb, ik ben het kwijt. En wie weet kom ik er nog achter waar ik sta ook, maar dat is eigenlijk niet eens echt boeiend meer. Nice goin'!
Oud 18-07-2007, 22:01
Verwijderd
Hij heeft een nieuw vriendinnetje en dat vind ik rotter dan ik dacht. Kan me nu zo niet concentreren op tentamens leren, .
Oud 18-07-2007, 22:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Prima Gister was hij weer bij me, om elf uur film gaan kijken met de laptop in bed tot half een, toen tot half vier heel goed liggen praten over alles wat we nou dachten hoe het gekomen was en wanneer we elkaar leuk vonden enzo, echt heel tof. Om half vier eindelijk gaan slapen tot half tien, ben nu echt doodop maar het was het waard
Oud 18-07-2007, 22:23
Verwijderd
gepraat, ging ok.

maar zit mezelf zo in de weg dat ik me zwaar bagger voel en eigenlijk wel zou kunnen huilen
Oud 18-07-2007, 22:46
Verwijderd
Vrienden-relationeel gezien voel ik me super. Het kan eigenlijk niet beter. Ik heb gewoon drie beste vriendinnen, met wie ik allemaal een heel verschillende band heb, die in alle drie de gevallen heel sterk ik. Ik ben zó blij dat ik het contact met I niet heb laten verwateren, ondanks dat ze in Wageningen woont, hoe langer ik haar ken hoe leuker ik haar vind. En A zie ik niet zo vaak, maar dat maakt niet uit want áls we elkaar zien is het super en merken we weer dat we ook al verliezen we elkaar bij wijze van spreken een jaar uit het oog, altijd vriendinnen zullen blijven. En L, die ik nu bijna een jaar ken, wat een geweldig meid is dat. We zij op mijn verjaardag gewoon 14 uur bij elkaar geweest zonder het een moment vervelend of saai te vinden, we hebben echt de grootste lol.
Vriendjes-ralationeel gebied heb ik zoals altijd niet, want ik trek alleen maar rare jongens aan waar ik de balle van snap. Maar goed, ik wacht mooi af. Over twee weken gaan we dus uit, en ik zal zien wat daar van komt.
thunder110
thunder110 is offline
Ik zou me eigenlijk meer dan goed moeten voelen op relationeel gebied, maar ik voel me zo leeg
Halflight
Halflight is offline
Huhh. Ik heb hem gesmst in een opwelling om wat af te spreken en eerst zei hij dat het te druk was en heel moeiljik werd en toen belde hij me een paar keer en bleek dat hij z'n schema had omgegooid om me te zien en nu zie ik hem morgenmiddag
Oud 18-07-2007, 23:51
Verwijderd
Hij is bijzonder.
En hij is spannend.
Oud 19-07-2007, 00:55
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wow, hij praatte gewoon ineens weer tegen me. Uit zichzelf. En het was best nog gezellig ook. Mss moet ik er maar aan wennen dat 'ie af en toe een botte hork is. Eigenlijk is dat botte maar goed geweest ook, anders was ik nu nog stapel op 'm geweest. Nu ben ik gewoon blij dat 'ie een vriend van me is.
Oud 19-07-2007, 05:13
Verwijderd
@ Spek: Ik mail je vanmiddag! ({) Ben nog steeds aan het werk.

Ot: Vandaag laatste dag werken, morgen inpakken en zaterdag op vakantie! Samen met hem en 3 vrienden. Heerlijk naar Italië!
Oud 19-07-2007, 10:11
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
I C U schreef op 18-07-2007 @ 21:55 :
What's up, chick?
Het is nu definitief over tussen mijn ex en mij. En dat zuigt flink. Want ondanks dat we ons op gevoelsniveau echte soulmates voelen, werkt het toch niet tussen ons. Hoe graag ik het ook zou willen.
Hij is mijn eerste echte liefde, en ik had het meteen zwaar te pakken Dus om dat nu definitief af te sluiten is voor mij heel moeilijk. Gelukkig weet ik nu wel dat het echt niet werkt, maar dat maakt het er gevoelsmatig niet makkelijker op.

[Voor de duidelijkheid: we waren in januari na 3,5 jaar uit elkaar gegaan en kwamen elkaar in juni weer tegen bij een concert. Na zes weken om elkaar heen draaien, veel bellen, smsen en mailen en elkaar een paar keer gezien te hebben, weten we beiden dat het niet verstandig is om hiermee door te gaan.]

Dus ja, ik voel me een wrak, en ik baal ervan dat ik nu niet in Leeuwarden zit tussen mijn vriendinnen. Gelukkig ga ik zaterdag een week 'op kamp' als begeleiding, dus daar zal ik wel heerlijk door worden afgeleid
Oud 19-07-2007, 10:12
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Bartezz schreef op 18-07-2007 @ 23:23 :
gepraat, ging ok.

maar zit mezelf zo in de weg dat ik me zwaar bagger voel en eigenlijk wel zou kunnen huilen
Weer met je ex?
Wat is eigenlijk de reden dat jullie het niet nog een keer proberen?
Oud 19-07-2007, 10:19
Verwijderd
zie hem 3 weken niet en dat zou heel kut zijn maar stiekem is dat het niet want we gaan allebei op vakantie. Apart maar dan hebben we vandaag over 2 weken elkaar heel veel te vertellen
Oud 19-07-2007, 11:04
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 19-07-2007 @ 11:12 :
Weer met je ex?
Wat is eigenlijk de reden dat jullie het niet nog een keer proberen?
nee niet met mijn ex, met mijn ouders

proberen het contact beetje te herstellen
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten