![]() |
||
Citaat:
![]() ot: ![]() ![]() ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Prima. Nog een paar dagen tot de vakantie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb hem in april leren kennen (op mijn stageplaats), en begin juni is mijn vorige relatie uitgegaan (eind mei is zijn vorige relatie uitgegaan, trouwens), en sindsdien zijn we zo'n beetje naar elkaar toegegroeid en... mja. het klikt écht wel goed ![]() ![]() hij viel nogal op, op mijn stageplaats ![]() ![]() ![]() ja, ik voel me echt goed in mijn vel nu ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
OT: Relaxed, relaxed. Voel me iig beter nu ik die mail verstuurd heb, ik ben het kwijt. En wie weet kom ik er nog achter waar ik sta ook, maar dat is eigenlijk niet eens echt boeiend meer. Nice goin'! ![]()
||
Citaat:
Hij is mijn eerste echte liefde, en ik had het meteen zwaar te pakken ![]() [Voor de duidelijkheid: we waren in januari na 3,5 jaar uit elkaar gegaan en kwamen elkaar in juni weer tegen bij een concert. Na zes weken om elkaar heen draaien, veel bellen, smsen en mailen en elkaar een paar keer gezien te hebben, weten we beiden dat het niet verstandig is om hiermee door te gaan.] Dus ja, ik voel me een wrak, en ik baal ervan dat ik nu niet in Leeuwarden zit tussen mijn vriendinnen. Gelukkig ga ik zaterdag een week 'op kamp' als begeleiding, dus daar zal ik wel heerlijk door worden afgeleid ![]()
||
Citaat:
Wat is eigenlijk de reden dat jullie het niet nog een keer proberen? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
proberen het contact beetje te herstellen |
Advertentie |
|
![]() |
|
|