Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
3 mensen ontmoet van het Forum/Msn....
1e....Gewoon gemeet....Heel gezellig...We waren al helemaal verliefd op elkaar terwijl we elkaar nog nooit hadden gezien ![]() Op de eerste dag ook al gezoend ![]() Hoe het verder afliep....Tsjah fout....Maarja dat heb je welleens ![]() 2e...Ook ontmoet...Eerst even aan elkaar wennen....En ook eerste dag gezoend ![]() ![]() ![]() ![]() 3e...Uhmzz....Het begon al niet goed....Ik kwam te laat ![]() En toen beetje gepraat....En toen gezoend ![]() Tsjah heb wel meer mensen Ontmoet via het Forum.... Maar daar hoefde ik geen relatie mee ![]() |
![]() |
|
op dit forum elkaar leren kennen via een berichtje.
1 week msn, af en toe bellen en smsen. ontmoet, naar de stad gegaan, ijsje eten, naar t park, zoenen, eten, aan t water zitten en weer naar huis. en nu hebben we al 3 maanden en een week ![]()
|
Ik heb ook 3 mensen via internet ontmoet.
1e helemaal verliefd op, 1e keer wel gezoend, maar wat een klootzak was dat. Mocht van papa niet met m omgaan, ben achteraf best blij dat dat niet mocht. (hij wilde me tot dingen dwingen waar ik nog niet aan toe was) 2e hartstikke aardig via sms en internet maar irl een lul. heb m maar 2 uurtjes gezien en toen heb ik de trein weer gepakt met t excuus dat een vriendin heel erg in problemen zit en blabla. hij wilde me wel zoenen, maar ik was zeg maar heel snel weggelopen in de trant van: anders mis ik mn trein, doei! (heel lullig, maar oke...) 3e klikte heel goed, helemaal verliefd. paar keer gezien, ook eerste keer mee gezoend. Maar mocht hem ook niet van papa zien... Toen kwam ik huidig vriendje tegen en ja.... toen werd ik verliefd op hem en maakte ik t met de ander uit. (maar dat heeft natuurlijk ook met de afstand te maken, mocht m niet zien en dergelijke)
|
![]() |
Ik heb 2 keer met iemand van internet afgesproken. De eerste was eng, die wilde meteen trouwen ofzo, en hij probeerde me ook te zoenen. Daar ging ik niet op in, want ik vond hem echt erger dan erg.
De tweede was gewoon aardig, met hem had ik afgesproken voor de gezelligheid, dus niet met bijbedoelingen. (zoenen, relatie etc.) Was ook niet echt mijn type. |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
4 maanden op msn gechat... toen kwam hij naar mij met zijn familietje.. zijn familie ging naar domburg en hij bleef bij mij. smorgens gingen we op de paarden een buitenrit maken, in de hitte. en smiddags zijn we naar strand gegaan, hebbe we in de duine gelege, gepraat en we hebbe nog geprobeert te zwemmen wat erg koud was.. brr... toen zijn we over het strand naar domburg gelopen, naar zijn ouders. ff gedach zeggen, zijn we weer terug naar oostkappele gegaan. zijn we het dorp ingegaan. pannekoeke gegete met zijn familie.. toen zijn we naar huis gegaan op de fiets (ouders met auto) en toen heeft ie me een kus op me wang gegeven...en in de auto gestapt..
nou dat was het... ![]() 2 weke later hadde we wat ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Pfff ik ben al tot meet-hoer gebombeardeerd
![]() Nou ik meet best vaak mensen, maar dan ga ik samen met een vriendin. De eerste keer was een dubbeldate zeg maar. Mijn vriendin had al een vriendje en de jongen die we gingen zien vond mij leuk en ik hem. k HEb met die jongen die ik ging meeten gezoend enzo, maar werd niks. 2e meeting ook gezoend, heb een weekje iets gehad toen maakte hij het uit vanwege leeftijdsverschilf en afstand ![]() 3e Meeting weeeer gezoend, 2 maanden relatie met hem gehad. Toen op Lowlands wat mensjes gemeet, verder niks. 4e meeting weer gezoend, das nu mijn vriendje en heb het gevoel dat dit ook echt iets wordt ![]() 5e meeting was gewoon een vriend was superleuk, maar puur vriendschappelijk ![]() Komende donderdag weer een meisje meeten en binnenkort nog een ander meisje ook ![]() Nahjah ik ben gewoon verslaafd aan meeten ![]()
|
Verwijderd
|
Hmm ik heb niet echt gemeet.
Zat in de trein naar de sneek week ![]() Nog even gefeest en later in apeldoorn ( daar woon ik ) 15 min gechat, toen wou ik al meteen afspreken, kon nog wel lang gaan door chatten maar dat schiet niet op. Date gehad maar nog niet gezoend. 2e date wel, hmmm en heb nu al 10 weken ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik moet daar dus echt niet aan denken, een beetje gaan zoenen met iemand die je net een paar uur kent. Sterker nog, als ze het bij mij zou proberen kan ze direct oprotten. Ik houd er namelijk niet van als mensen aan me zitten zonder dat ik aangegeven heb dat ik het goed vind.
-Desecrator
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
tja ik weet niet, eerste date vind ik toch best snel, zeker als je eik alleen contact hebt gehad via internet..
Ik zou de ander IRL ook wat beter willen leren kennen voordat ik ermee zou zoenen enzo.. Mjah je moet doen waar je je goed bij voelt..
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat Descerator zegt is helemaal niet zo heel raar. Hij geeft duidelijk aan dat ie het niet leuk vindt als iemand aan hem komt als hij daar geen toestemming voor heeft gegeven en zo denk ik er ook over. Ze moeten met hun poten van me afblijven als ik het niet wil hebben, punt. En dat heeft verder niets te maken met saaiheid of preutsheid ofzow.. Er zijn gewoon mensen die het niet te snel willen doen en die zich opgelaten voelen als er al zo snel sprake is van intiem contact. En ik moet zeggen dat ik het best wel zwak vind om zoiets knullig te noemen. En daarbij: Dat jij iemand op de eerste dat heel leuk vindt, wil niet zeggen dat het wederzijds is.. Verder vind ik het wel onzin om expres niet te gaan zoenen -ookal wil je het wel- op de eerste date, OMDAT je dat nou eenmaal niet vindt kunnen. Als het goed voelt, moet je het gewoon doen, tenminste dat vind ik.. Laatst gewijzigd op 16-10-2002 om 13:59. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
1e keer meeten, handje vasthouden en bij afscheid kusje op z`n wang..jah jah ![]() 2e keer meeten euh ook handjes vasthouden en steeds stiekum aanelkaar zitten.... ![]() 3e meeting...euh beetje vanhetzelfde..."nee hoor, we vinden elkaar niet leuke, we houden gewoon van kietelen en klef doen" ![]() ![]() 4e meetingg: zoenen enzow ![]() dusss ![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Oooh! ![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Leren kennen via msn, lang gechat, plotseling ontmoet, gezoend, 11 dagen lovers geweest, vrienden voor een jaar, daarna weer lovers geworden toen 5 maanden wat gehad, nu vijanden!
![]() (allemaal z'n eigen domme schuld ![]() Kuzzje IK ![]()
||
Citaat:
Iemand die ik alleen van internet ken, kan dan ook nooit bijzonder genoeg zijn om intiem contact mee te willen. -Desecrator
|
1x ...op msn was ze echt heel aardig ..dus wij afspreken op een festifal dus ik nam ook een maat van me mee ...ze heb mischien 1 ding tegen mij gezegt en heel de dag met die maat van staan praten hahah nou ja ok dan
Mij kon het niet echt veelboeien ...maar ik zou het nog wel een keer willen doen ...Meiden grijp je kans ![]() ![]() |
![]() |
|
nou ja ...wat me nu toch weer overkomt mensen !.
ik ken een meisje sinds 2 dagen via msn ...dus begint echt raare vragen te stellen die met sex te maken hebben ...nou ja zeg wat is dit nou dacht ik ..maar goed ...nu wil ze me ontmoeten en sex hebben! ![]() ![]() Ik weet het niet Maare dan ben je toch niet helemaal 100% in je bovenkamer! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Euhm, als ik een meisje van het internet ontmoet, doe ik dat vanuit een vriendschappelijk idee. Pas daarna kijk ik verder hoe het gaat en of er misschien meer is.
Ik zal dus niet zo snel zoenen op een eerste ontmoeting. Ben sowieso contact-schuw ![]() Knuffelen is het enige wat ik tot nu toe gedaan heb .. and I must say, I love it ![]() Maar euh als het echt goed voelt, waarom niet? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik bedoel, er zijn immers mensen die het geinig vinden om zich anders voor te doen, zodat jij hun denkt te ontmoeten. Ben je daar eenmaal, komt er niemand .. ik kan me daarbij trouwens goed voorstellen dat dan in de buurt een groepje jongeren zit die grijnzend naar je staren, omdat jij de malloot bent die er in trapte [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/clown.gif[/img] Mijn advies: probeer zoveel mogelijk de identiteit van de ander te controleren. |
![]() |
||
Citaat:
ik heb haar op blokkeren gezet ..tyft op ..mafketel dat wijf |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou zelf ook niet met iemand naar bed gaan na 1 keer, of als ik niet zeker weet dat de relatie op dat moment goed aanvoelt en "stabiel" is
|
okeej eerst mn ex..
eerst forum een paar weken toen msn een maand 2/3 ofzow eerst een beetje half verliefd toen weer nie... wel aangetrokken iig.. toen een meeting allebei verliefd toen weer msn en bekennen dat we verliefd waren toen afgesproken en ook gezoend rest van verhaal is ie interessant voor de topicopener ander 'vriendje' toevallig gezien op cu2 msn een week of twee/drie bij concert gezien aantal keren afgesproken samen en met vrienden na een maand of twee ofzow gezoend..
|
Ik ontmoet hen die ik via het internet leer kennen, vriendschappelijk. En als we het dan leuk hebben die dag, dan ontmoeten we gewoon vaker, en vaker. En als we elkaar dan echt zó leuk vinden, dán zoenen we (pas). Maar de eerste keer dat ik haar zie hoef ik echt niet persé verder te gaan dan 3 zoenen op de wang. Dát vind ik trouwens wel gewoon kunnen bij het hoi zeggen en het weggaan.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
MSN?! |
Advertentie |
|
![]() |
|