Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-10-2002, 23:32
Stainleszs
Stainleszs is offline
Zijn der hier mensen met ervaringen op gebied van daten via msn(internet). Zettem is neer en vertel is hoe het ging, hoe jullie relatie voor de ontmoeting was, of jullie gezoend hebben de eerste keer en hoe het na de ontmoeting verder ging.

(zwaar woord trouwens ontmoeting, bah )
Oud 14-10-2002, 23:59
Verwijderd
bleghhh al veels te vaak gepost, dus nu in een notendop:

2 maanden gechat
toen ontmoet
beetje lopen door de stad, door het park..handje vasthouden
op een bankje praten...zoenen..

naar de bios...zoenen...zoenen...zoenen...

hebben nu bijna 14 maanden

dus ja, op de 1e date gezoend, als het heel erg klikt enzo, why not? als je er wel een goed gevoel over hebt zou het niet zo uit moeten maken.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 00:09
Verwijderd
Notendop:

Ontmoet, nog eens, uit eten, bioscoopje, nog een x uit eten, meetinkje, zoenen, in spanning, nog eens zoenen en verdergaande handelingen, in meer spanning, zou toch niet werken bla bla, verdriet, spanning, vijf maanden lang kut voelen, wat een feest.

Je leest het, begin er niet aan.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 06:55
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
nare man schreef:
Notendop:

Ontmoet, nog eens, uit eten, bioscoopje, nog een x uit eten, meetinkje, zoenen, in spanning, nog eens zoenen en verdergaande handelingen, in meer spanning, zou toch niet werken bla bla, verdriet, spanning, vijf maanden lang kut voelen, wat een feest.

Je leest het, begin er niet aan.
Kom op Wouter, niet zo negatief... Als je dit van te voren had geweten, had je het dan opeens niet meer gedaan? Denk het niet...

DoP meeting, mini-meeting, volgen meerderen en dan zoen je ook nog eens een keer en dan gaat hetgeen er was over in relatie...
Oud 15-10-2002, 07:55
anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
notendop:

uhhh neej nog niet gedate via msn want heb al een vriendin

maar ik vindt wel dat het moet kunnen daten via internet
Oud 15-10-2002, 08:45
Verwijderd
3 mensen ontmoet van het Forum/Msn....
1e....Gewoon gemeet....Heel gezellig...We waren al helemaal verliefd op elkaar terwijl we elkaar nog nooit hadden gezien
Op de eerste dag ook al gezoend
Hoe het verder afliep....Tsjah fout....Maarja dat heb je welleens

2e...Ook ontmoet...Eerst even aan elkaar wennen....En ook eerste dag gezoend ....(Ik blijf zoenen )....Meer dan een jaar Relatie gehad........Maarja ging ook fout!!

3e...Uhmzz....Het begon al niet goed....Ik kwam te laat dat was al fout....Maarja...Dat maakte gelukkig niet echt uit....
En toen beetje gepraat....En toen gezoend

Tsjah heb wel meer mensen Ontmoet via het Forum....
Maar daar hoefde ik geen relatie mee
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 08:51
zus en zo
zus en zo is offline
op dit forum elkaar leren kennen via een berichtje.
1 week msn, af en toe bellen en smsen.
ontmoet, naar de stad gegaan, ijsje eten, naar t park, zoenen, eten, aan t water zitten en weer naar huis.
en nu hebben we al 3 maanden en een week
Oud 15-10-2002, 08:55
sas_andrea
sas_andrea is offline
Ik heb ook 3 mensen via internet ontmoet.

1e helemaal verliefd op, 1e keer wel gezoend, maar wat een klootzak was dat. Mocht van papa niet met m omgaan, ben achteraf best blij dat dat niet mocht. (hij wilde me tot dingen dwingen waar ik nog niet aan toe was)

2e hartstikke aardig via sms en internet maar irl een lul. heb m maar 2 uurtjes gezien en toen heb ik de trein weer gepakt met t excuus dat een vriendin heel erg in problemen zit en blabla. hij wilde me wel zoenen, maar ik was zeg maar heel snel weggelopen in de trant van: anders mis ik mn trein, doei! (heel lullig, maar oke...)

3e klikte heel goed, helemaal verliefd. paar keer gezien, ook eerste keer mee gezoend. Maar mocht hem ook niet van papa zien... Toen kwam ik huidig vriendje tegen en ja.... toen werd ik verliefd op hem en maakte ik t met de ander uit. (maar dat heeft natuurlijk ook met de afstand te maken, mocht m niet zien en dergelijke)
Oud 15-10-2002, 09:32
Tangaslip Jongentje
Tangaslip Jongentje is offline
hmm, nee nooit gebeurd. Wel een keertje met iemand geweest die ik al 2 jaar kon en leerde kennen via internet. Maar IRL konden we elkaar toen ook erg goed.
Oud 15-10-2002, 09:48
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik heb 2 keer met iemand van internet afgesproken. De eerste was eng, die wilde meteen trouwen ofzo, en hij probeerde me ook te zoenen. Daar ging ik niet op in, want ik vond hem echt erger dan erg.
De tweede was gewoon aardig, met hem had ik afgesproken voor de gezelligheid, dus niet met bijbedoelingen. (zoenen, relatie etc.) Was ook niet echt mijn type.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 10:53
Stainleszs
Stainleszs is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Ik heb 2 keer met iemand van internet afgesproken. De eerste was eng, die wilde meteen trouwen ofzo, en hij probeerde me ook te zoenen. Daar ging ik niet op in, want ik vond hem echt erger dan erg.
De tweede was gewoon aardig, met hem had ik afgesproken voor de gezelligheid, dus niet met bijbedoelingen. (zoenen, relatie etc.) Was ook niet echt mijn type.
Hoe was jullie chat relatie samen, dus met die gast die aardig was. Wel dingen als lieverdje, laf yoe en lange zachte kus. Of kwam dat niet aan de orde ??
Oud 15-10-2002, 11:35
Verwijderd
4 maanden op msn gechat... toen kwam hij naar mij met zijn familietje.. zijn familie ging naar domburg en hij bleef bij mij. smorgens gingen we op de paarden een buitenrit maken, in de hitte. en smiddags zijn we naar strand gegaan, hebbe we in de duine gelege, gepraat en we hebbe nog geprobeert te zwemmen wat erg koud was.. brr... toen zijn we over het strand naar domburg gelopen, naar zijn ouders. ff gedach zeggen, zijn we weer terug naar oostkappele gegaan. zijn we het dorp ingegaan. pannekoeke gegete met zijn familie.. toen zijn we naar huis gegaan op de fiets (ouders met auto) en toen heeft ie me een kus op me wang gegeven...en in de auto gestapt..

nou dat was het...

2 weke later hadde we wat
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 11:53
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Stainleszs schreef:
Hoe was jullie chat relatie samen, dus met die gast die aardig was. Wel dingen als lieverdje, laf yoe en lange zachte kus. Of kwam dat niet aan de orde ??
Ik had geen chat-relatie met hem hoor! En dus ook geen lieverdje en laf yoe Want zulke dingen zeg ik alleen tegen iemand van wie ik oprecht hou.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 13:17
miekmuis
miekmuis is offline
Pfff ik ben al tot meet-hoer gebombeardeerd

Nou ik meet best vaak mensen, maar dan ga ik samen met een vriendin.

De eerste keer was een dubbeldate zeg maar. Mijn vriendin had al een vriendje en de jongen die we gingen zien vond mij leuk en ik hem. k HEb met die jongen die ik ging meeten gezoend enzo, maar werd niks.

2e meeting ook gezoend, heb een weekje iets gehad toen maakte hij het uit vanwege leeftijdsverschilf en afstand

3e Meeting weeeer gezoend, 2 maanden relatie met hem gehad.

Toen op Lowlands wat mensjes gemeet, verder niks.

4e meeting weer gezoend, das nu mijn vriendje en heb het gevoel dat dit ook echt iets wordt

5e meeting was gewoon een vriend was superleuk, maar puur vriendschappelijk

Komende donderdag weer een meisje meeten en binnenkort nog een ander meisje ook

Nahjah ik ben gewoon verslaafd aan meeten
Oud 15-10-2002, 13:27
DiSiLLUSiON
DiSiLLUSiON is offline
Mjah ben ik de enige die zoenen (dus niet wang wang mond oid) op een 1e date iets té vind?!
Oud 15-10-2002, 13:49
Verwijderd
Hmm ik heb niet echt gemeet.

Zat in de trein naar de sneek week werd gebelt dat een meisje mij erg leuk vond.

Nog even gefeest en later in apeldoorn ( daar woon ik ) 15 min gechat, toen wou ik al meteen afspreken, kon nog wel lang gaan door chatten maar dat schiet niet op.

Date gehad maar nog niet gezoend.
2e date wel, hmmm en heb nu al 10 weken
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 17:29
Verwijderd
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef:
Mjah ben ik de enige die zoenen (dus niet wang wang mond oid) op een 1e date iets té vind?!
Blijkbaar
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 17:43
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef:
Misschien ben je wel één van de enigen, maar dat is toch absoluut geen slechte gedachte?
Met citaat reageren
Oud 15-10-2002, 17:56
DEChengst
DEChengst is offline
Ik moet daar dus echt niet aan denken, een beetje gaan zoenen met iemand die je net een paar uur kent. Sterker nog, als ze het bij mij zou proberen kan ze direct oprotten. Ik houd er namelijk niet van als mensen aan me zitten zonder dat ik aangegeven heb dat ik het goed vind.

-Desecrator
Oud 16-10-2002, 08:33
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Desecrator schreef:
Ik moet daar dus echt niet aan denken, een beetje gaan zoenen met iemand die je net een paar uur kent. Sterker nog, als ze het bij mij zou proberen kan ze direct oprotten. Ik houd er namelijk niet van als mensen aan me zitten zonder dat ik aangegeven heb dat ik het goed vind.

-Desecrator
Dat vind ik toch best positief. Kerels met zo'n gedachte kom je écht niet vaak tegen!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 08:52
PardonMe
PardonMe is offline
tja ik weet niet, eerste date vind ik toch best snel, zeker als je eik alleen contact hebt gehad via internet..
Ik zou de ander IRL ook wat beter willen leren kennen voordat ik ermee zou zoenen enzo..
Mjah je moet doen waar je je goed bij voelt..
Oud 16-10-2002, 12:20
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Dat vind ik toch best positief. Kerels met zo'n gedachte kom je écht niet vaak tegen!
Ik vind het saai
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 13:22
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
DiSiLLUSiON schreef:
We zijn samen de enige! Ik vind dat ook iets te enthousiast voor een eerste date!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 13:52
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Ik vind het saai
Tja, als ik een jongen op een eerste date errug leuk zou vinden, zou ik hem willen zoenen. En dan is het inderdaad een beetje knullig als hij dat niet wil.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Tja, als ik een jongen op een eerste date errug leuk zou vinden, zou ik hem willen zoenen. En dan is het inderdaad een beetje knullig als hij dat niet wil.
Ik ben het met je eens als je zegt dat zoiets best wel positief is.
Wat Descerator zegt is helemaal niet zo heel raar. Hij geeft duidelijk aan dat ie het niet leuk vindt als iemand aan hem komt als hij daar geen toestemming voor heeft gegeven en zo denk ik er ook over. Ze moeten met hun poten van me afblijven als ik het niet wil hebben, punt. En dat heeft verder niets te maken met saaiheid of preutsheid ofzow..
Er zijn gewoon mensen die het niet te snel willen doen en die zich opgelaten voelen als er al zo snel sprake is van intiem contact. En ik moet zeggen dat ik het best wel zwak vind om zoiets knullig te noemen. En daarbij: Dat jij iemand op de eerste dat heel leuk vindt, wil niet zeggen dat het wederzijds is..

Verder vind ik het wel onzin om expres niet te gaan zoenen -ookal wil je het wel- op de eerste date, OMDAT je dat nou eenmaal niet vindt kunnen. Als het goed voelt, moet je het gewoon doen, tenminste dat vind ik..

Laatst gewijzigd op 16-10-2002 om 13:59.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-10-2002, 14:10
Stainleszs
Stainleszs is offline
Citaat:
Desecrator schreef:

-Desecrator
Irl misschien net kent ja. Maar wat nou als je al een half jaar met der chat, zij in de tussentijd al een vriend heeft gehad. Ze je dingen verteld waar al haar RL vrienden niks vanaf weten. Jij haar dingen verteld waar niet veel mensen vanaf weten. Dan heb je allebei toch wel het gevoel dat je elkaar een stuk beter kent dan een heleboel andere mensen uit je directe omgeving. Dus dan ken je zow iemand niet 3 uur das onzin
Oud 16-10-2002, 14:22
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
Stainleszs schreef:
Zijn der hier mensen met ervaringen op gebied van daten via msn(internet). Zettem is neer en vertel is hoe het ging, hoe jullie relatie voor de ontmoeting was, of jullie gezoend hebben de eerste keer en hoe het na de ontmoeting verder ging.

(zwaar woord trouwens ontmoeting, bah )
euh
1e keer meeten, handje vasthouden en bij afscheid kusje op z`n wang..jah jah

2e keer meeten euh ook handjes vasthouden en steeds stiekum aanelkaar zitten....

3e meeting...euh beetje vanhetzelfde..."nee hoor, we vinden elkaar niet leuke, we houden gewoon van kietelen en klef doen"

4e meetingg: zoenen enzow

dusss

Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 14:38
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ze moeten met hun poten van me afblijven als ik het niet wil hebben, punt.
Vind ik ook. Ik heb wel eens meegemaakt dat iemand mij wilde zoenen die gewoon heel eng was. En dan heb ik zoiets van: Wie denk jij dat je bent om mij zomaar aan te raken?

Citaat:
En ik moet zeggen dat ik het best wel zwak vind om zoiets knullig te noemen. En daarbij: Dat jij iemand op de eerste dat heel leuk vindt, wil niet zeggen dat het wederzijds is..
Dat is waar ja. Ik bedoelde ook meer; als het echt klikt, als je het gevoel hebt dat het wel meer gaat worden. Dan zou ik het niet leuk vinden als hij niet wilde zoenen, maar ik zou het wel respecteren.

Citaat:
Verder vind ik het wel onzin om expres niet te gaan zoenen -ookal wil je het wel- op de eerste date, OMDAT je dat nou eenmaal niet vindt kunnen. Als het goed voelt, moet je het gewoon doen, tenminste dat vind ik..
Dat vind ik ook.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 14:42
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:
Vind ik ook. Ik heb wel eens meegemaakt dat iemand mij wilde zoenen die gewoon heel eng was. En dan heb ik zoiets van: Wie denk jij dat je bent om mij zomaar aan te raken?
Dat heb ik ook al een keer meegemaakt, en hij zal het nooit meer proberen.. Ik kan daar heel slecht tegen, en ik waarschuw dat soort jongens altijd van tevoren en als ze dan niet willen horen, moeten ze maar voelen..

Citaat:
Dat is waar ja. Ik bedoelde ook meer; als het echt klikt, als je het gevoel hebt dat het wel meer gaat worden. Dan zou ik het niet leuk vinden als hij niet wilde zoenen, maar ik zou het wel respecteren.

Oooh! bedoel je het zo. Ja ik kan me voorstellen dat zoiets een behoorlijke teleurstelling is. Ik dacht dat je het spottend bedoelde. Maar ik snap jouw punt nu. Ik zou dan ook meteen gaan twijfelen. Ik zou denken dat hij niet hetzelfde van mij vond enzow.. Maargoed, als je echt geïnteresseerd bent in iemand laat je je daardoor niet wegduwen en kom je erachter dat die persoon gewoon anders in elkaar zit

Citaat:
Dat vind ik ook.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 14:59
tacidvs
tacidvs is offline
Kan me ook een situatie herinneren met een opdringerig vrouwspersoon, na een meeting. Even om de beeldvorming van jongens niet al te negatief te laten worden.
Oud 16-10-2002, 15:06
I'ts Moi
I'ts Moi is offline
Leren kennen via msn, lang gechat, plotseling ontmoet, gezoend, 11 dagen lovers geweest, vrienden voor een jaar, daarna weer lovers geworden toen 5 maanden wat gehad, nu vijanden!
(allemaal z'n eigen domme schuld )

Kuzzje IK
Oud 16-10-2002, 16:13
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Stainleszs schreef:
Irl misschien net kent ja. Maar wat nou als je al een half jaar met der chat, zij in de tussentijd al een vriend heeft gehad. Ze je dingen verteld waar al haar RL vrienden niks vanaf weten. Jij haar dingen verteld waar niet veel mensen vanaf weten. Dan heb je allebei toch wel het gevoel dat je elkaar een stuk beter kent dan een heleboel andere mensen uit je directe omgeving. Dus dan ken je zow iemand niet 3 uur das onzin
Tussen mensen kennen van internet en IRL zit toch nog een heel groot verschil. Op internet zie je maar een beperkt deel van een persoon. Het is heel makkelijk om iemand via internet heel aardig te vinden, maar daar IRL totaal anders over te denken.

Iemand die ik alleen van internet ken, kan dan ook nooit bijzonder genoeg zijn om intiem contact mee te willen.

-Desecrator
Oud 16-10-2002, 17:01
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Volgens mij heb ik zn dubbelganger ontmoet
Met citaat reageren
Oud 16-10-2002, 17:46
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
~Black Rose264~ schreef:
Volgens mij heb ik zn dubbelganger ontmoet
Met citaat reageren
Oud 20-10-2002, 23:50
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Keb 1x afgesproken via internet, maar ze kwam niet opdagen.

Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 10:22
Rioto
1x ...op msn was ze echt heel aardig ..dus wij afspreken op een festifal dus ik nam ook een maat van me mee ...ze heb mischien 1 ding tegen mij gezegt en heel de dag met die maat van staan praten hahah nou ja ok dan

Mij kon het niet echt veelboeien ...maar ik zou het nog wel een keer willen doen ...Meiden grijp je kans
Met citaat reageren
Oud 21-10-2002, 11:13
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
hmmjah.. leerde em via via kennen.. heel veel goeie gesprekken op msn gehad.. ge-meet.. gezoend.. *blahblah* tijdje gehad..
en tis daarna fout gelopen, toen nog een keer, en nu is t nog een keer foutgelopen :/
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 12:16
Rioto
nou ja ...wat me nu toch weer overkomt mensen !.

ik ken een meisje sinds 2 dagen via msn ...dus begint echt raare vragen te stellen die met sex te maken hebben ...nou ja zeg wat is dit nou dacht ik ..maar goed ...nu wil ze me ontmoeten en sex hebben!

Ik weet het niet Maare dan ben je toch niet helemaal 100% in je bovenkamer!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 12:29
Verwijderd
Euhm, als ik een meisje van het internet ontmoet, doe ik dat vanuit een vriendschappelijk idee. Pas daarna kijk ik verder hoe het gaat en of er misschien meer is.

Ik zal dus niet zo snel zoenen op een eerste ontmoeting. Ben sowieso contact-schuw

Knuffelen is het enige wat ik tot nu toe gedaan heb .. and I must say, I love it

Maar euh als het echt goed voelt, waarom niet?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Maypole schreef:
ik ken een meisje sinds 2 dagen via msn...nu wil ze me ontmoeten en sex hebben!
Ik zou maar oppassen als ik jou was .. en er erg aan gaan twijfelen of ze wel is waar ze zich voor uitgeeft.

Ik bedoel, er zijn immers mensen die het geinig vinden om zich anders voor te doen, zodat jij hun denkt te ontmoeten. Ben je daar eenmaal, komt er niemand .. ik kan me daarbij trouwens goed voorstellen dat dan in de buurt een groepje jongeren zit die grijnzend naar je staren, omdat jij de malloot bent die er in trapte [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/clown.gif[/img]

Mijn advies: probeer zoveel mogelijk de identiteit van de ander te controleren.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 12:57
Rioto
Citaat:
******** schreef:
Ik zou maar oppassen als ik jou was .. en er erg aan gaan twijfelen of ze wel is waar ze zich voor uitgeeft.

Ik bedoel, er zijn immers mensen die het geinig vinden om zich anders voor te doen, zodat jij hun denkt te ontmoeten. Ben je daar eenmaal, komt er niemand .. ik kan me daarbij trouwens goed voorstellen dat dan in de buurt een groepje jongeren zit die grijnzend naar je staren, omdat jij de malloot bent die er in trapte [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/clown.gif[/img]

Mijn advies: probeer zoveel mogelijk de identiteit van de ander te controleren.
Ik heb dr gezien via een webcam ...Maar ik zou nooit iemand ontmoeten voor Sex ..zo werk het gewoon niet.

ik heb haar op blokkeren gezet ..tyft op ..mafketel dat wijf
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 13:18
vakje27
vakje27 is offline
dat ligt eraan hoe de meeting gaat. Als het klikt en je vindt elkaar leuk : Waarom niet?
Oud 22-10-2002, 14:52
Rioto
Citaat:
vakje27 schreef:
dat ligt eraan hoe de meeting gaat. Als het klikt en je vindt elkaar leuk : Waarom niet?
ik vind het niet helemaal kloppen ...maar goed ..

ik zou nooit sex willen hebben met iemand waar ik niet van hou.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 16:15
vakje27
vakje27 is offline
Citaat:
Maypole schreef:
ik vind het niet helemaal kloppen ...maar goed ..

ik zou nooit sex willen hebben met iemand waar ik niet van hou.
Ik had het over zoenen (zie topictitel)
Ik zou zelf ook niet met iemand naar bed gaan na 1 keer, of als ik niet zeker weet dat de relatie op dat moment goed aanvoelt en "stabiel" is
Oud 22-10-2002, 22:49
Roxy
Roxy is offline
okeej eerst mn ex..
eerst forum een paar weken
toen msn een maand 2/3 ofzow eerst een beetje half verliefd toen weer nie... wel aangetrokken iig..
toen een meeting allebei verliefd
toen weer msn en bekennen dat we verliefd waren
toen afgesproken en ook gezoend
rest van verhaal is ie interessant voor de topicopener

ander 'vriendje'
toevallig gezien op cu2
msn een week of twee/drie
bij concert gezien
aantal keren afgesproken samen en met vrienden
na een maand of twee ofzow gezoend..
Oud 22-10-2002, 22:57
Friendly Friend
Friendly Friend is offline
Zoenen is altijd lekker, toch? Als diegene waar je het mee doet tenminste beetje ervaring heeft.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 08:46
Verwijderd
Citaat:
Raphael Kaffiya schreef:
Zoenen is altijd lekker, toch? Als diegene waar je het mee doet tenminste beetje ervaring heeft.
hmmm daar hoeft het niet altijd aan te liggen
Waar het wel aan ligt weet ik nog steeds niet....
.....misschien wel aan mezelf
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 09:58
moenbase
moenbase is offline
Ik ontmoet hen die ik via het internet leer kennen, vriendschappelijk. En als we het dan leuk hebben die dag, dan ontmoeten we gewoon vaker, en vaker. En als we elkaar dan echt zó leuk vinden, dán zoenen we (pas). Maar de eerste keer dat ik haar zie hoef ik echt niet persé verder te gaan dan 3 zoenen op de wang. Dát vind ik trouwens wel gewoon kunnen bij het hoi zeggen en het weggaan.
Oud 23-10-2002, 10:01
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
******** schreef:
ik kan me daarbij trouwens goed voorstellen dat dan in de buurt een groepje jongeren zit die grijnzend naar je staren, omdat jij de malloot bent die er in trapte [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/clown.gif[/img]

Jij spreekt uit ervaring?
Oud 23-10-2002, 10:43
Verwijderd
Citaat:
Lievemeid14 schreef:
3 mensen ontmoet van het Forum/Msn....
1e....Gewoon gemeet....Heel gezellig...We waren al helemaal verliefd op elkaar terwijl we elkaar nog nooit hadden gezien
Op de eerste dag ook al gezoend
Hoe het verder afliep....Tsjah fout....Maarja dat heb je welleens

2e...Ook ontmoet...Eerst even aan elkaar wennen....En ook eerste dag gezoend ....(Ik blijf zoenen )....Meer dan een jaar Relatie gehad........Maarja ging ook fout!!

3e...Uhmzz....Het begon al niet goed....Ik kwam te laat dat was al fout....Maarja...Dat maakte gelukkig niet echt uit....
En toen beetje gepraat....En toen gezoend

Tsjah heb wel meer mensen Ontmoet via het Forum....
Maar daar hoefde ik geen relatie mee
Als wij nu eens gaan meeten??? ... ??? Wat dacht je ervan!

MSN?!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten