Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-07-2007, 13:24
scoutgirl15
scoutgirl15 is offline
was 2 weken geleden bij de oogarts waren toen -2.75 en had toen -1.25 zou ik een nieuwe bril krijgen maar dat mocht toch niet want was te snel moest ik maar uitrusten nu al bijna 3 weken gedaan moest na 6 weken als het niet over ging terug komen want hij is met vakantie vorige week donderdag naar de opticien geweest ene oog -8 en andere -10 ik kijk daar bij ook met het oog van -10 naar binnen ben scheel geboren dus ga zo weer naar een andere oogarts
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 13:34
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hier gaat het bagger Al die regen is echt niet goed. Veel benauwd, vol met slijm en m'n neus ook, bah
Oud 09-07-2007, 16:42
Gothic
Gothic is offline
Vakantie doet me goed, gaat langzaam beter ...
Oud 09-07-2007, 16:48
Verwijderd
Citaat:
scoutgirl15 schreef op 09-07-2007 @ 13:24 :
was 2 weken geleden bij de oogarts waren toen -2.75 en had toen -1.25 zou ik een nieuwe bril krijgen maar dat mocht toch niet want was te snel moest ik maar uitrusten nu al bijna 3 weken gedaan moest na 6 weken als het niet over ging terug komen want hij is met vakantie vorige week donderdag naar de opticien geweest ene oog -8 en andere -10 ik kijk daar bij ook met het oog van -10 naar binnen ben scheel geboren dus ga zo weer naar een andere oogarts
Dan denk ik toch dat één van de twee een (behoorlijke) meetfout gemaakt heeft!

OT: Best goed, nog een beetje moe, maar dat zal wel een tijdje nodig hebben om bij te trekken.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2007, 17:20
Verwijderd
Ik nies me rot maar dat vind ik wel grappig
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 08:47
scoutgirl15
scoutgirl15 is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 09-07-2007 @ 16:48 :
Dan denk ik toch dat één van de twee een (behoorlijke) meetfout gemaakt heeft!

OT: Best goed, nog een beetje moe, maar dat zal wel een tijdje nodig hebben om bij te trekken.
nee ben gisteren dan bij de oogarts geweest zonder druppels nu al -11.75 met druppels gewoon -1.25 heb nu voor 2 weken die druppels gekregen en daarna kunnen ze niks meer doen??? en mijn eigen arts zei kom anders over 6 weken terug dan ga ik je opereren en die andere zegt dta dat niet kan?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 10:56
Stefanie
Stefanie is offline
Citaat:
scoutgirl15 schreef op 10-07-2007 @ 08:47 :
nee ben gisteren dan bij de oogarts geweest zonder druppels nu al -11.75 met druppels gewoon -1.25 heb nu voor 2 weken die druppels gekregen en daarna kunnen ze niks meer doen??? en mijn eigen arts zei kom anders over 6 weken terug dan ga ik je opereren en die andere zegt dta dat niet kan?
Zoek asjeblieft iemand die je professioneel advies geeft, want dit is waardeloos.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 13:25
scoutgirl15
scoutgirl15 is offline
ga eerst die druppels proberen en anders naar een ander ziekenhuis een second opinion ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 13:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik voel me nu eigenlijk wel goed, beter dan gisteren iig Net wel een hoop gezeik gehad in de apotheek. Nou hadden ze weer iets besteld wat ik niet besteld had en het spul wat ik wou hebben dat hadden ze niet. Dat wat ze wel besteld hadden heeft dezelfde werkzame stof maar dat wil ik niet want dat werkt bij mij veel minder goed. Toen wilde ze me generieke medicijnen meegeven terwijl ik het merk-spul nodig heb, aargh Uiteindelijk is het wel gelukt allemaal, ik baal er alleen van dat het altijd zo'n gedoe is bij die apotheek. Met m'n medicijnpaspoort ook weer, daar staan medicijnen op die ik niet meer gebruik maar die kunnen er niet tussenuit en hij is ook niet in het Engels dit keer, naja, alles wat ik gebruik staat er iig op. Ik hoop dat het goed gaat allemaal op vakantie. Als ik verhuisd ben ga ik iig een andere apotheek zoeken want ik ben dit zooo zat.
Oud 10-07-2007, 14:01
dennis018
dennis018 is offline
Ik voel me wel OK, beetje moe.. omdat ik al dagen niet lekker slaap (kweet niet waarom.. k val pas laat in slaap en word erg vroeg wakker)
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 14:43
Verwijderd
Citaat:
scoutgirl15 schreef op 10-07-2007 @ 08:47 :
Hoe kunnen druppels nou 10 punten verschil maken?

OT: Wel ok .
Met citaat reageren
Oud 10-07-2007, 16:05
scoutgirl15
scoutgirl15 is offline
dat zijn van die druppels waar door ze eigenlijks je oogspier mee verlammen zodat ze er makkelijker in kunnen kijken ze geven ze eigelijks ook nooit
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 01:00
Verwijderd
ben naar de acupuncturiste geweest vanmorgen en ze heeft me weer flink toegetakeld, om het zo maar even te ze ggen. Alles is gevoelig en ik ben gewoon doodmoe. Ik was gisteren vreselijk aan het huilen omdat ik vond dat mijn lichaam niet naar me luisterde. Toen ik dat tegen haar zei, zei ze: nee, jij luistert niet naar je lichaam.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 16:14
ekki
ekki is offline
Gisteren bij de fysio geweest, heb vandaag veel last bij lopen en zitten . Morgen weer fysio, eens kijken of het dan over is, anders maar wat rustiger aan doen.
Pff, wat gaat het toch langzaam .
Oud 11-07-2007, 17:05
Verwijderd
felle hoofdpijn linksboven

paracetamol to the rescue!

Laatst gewijzigd op 11-07-2007 om 18:36.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 17:20
Verwijderd
Het enige waar ik last van heb nu is van een knorrende buik, zo maar eens wat gaan koken

Verder ben ik vrij moe, maar ik heb 't vandaag heel rustig aan gedaan, dus dat gaat nu wel

Verder niets aan de hand.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2007, 17:33
Ray
Ray is offline
Mijn gezondheid is prima, nooit anders geweest ook.
Oud 14-07-2007, 20:28
Verwijderd
Heel slecht. Iemand heeft afgelopen nacht XTC in m'n drinken gegooid en dat is helemaal fout gegaan. Ik ben in het ziekenhuis beland en net weer thuis en ik heb me echt zelden zoooo kut gevoeld.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2007, 21:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Voel me niet echt super want echt van alles wat ik eet ga ik aan de diarree Ik blijf maar genoeg drinken en dan hoop ik dat het morgen wel weer over is. Heb wel vaker dat m'n darmen een dag van slag zijn.
Oud 14-07-2007, 21:14
Verwijderd
Nationale Darmen-zijn-van-Slag-Dag
't Gaat nu wel weer wat beter, ik drink de hele dag door. Maar ik heb een veel te vettige pizza gegeten, die zal ook wel weer fout verwerkt worden

Maar verder ben ik vrolijk. En ik zweet me kapot, zo warm hier boven!
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 13:04
Verwijderd
En holladijee; de pizza werd inderdaad fout verwerkt. Zodra 't vanuit m'n maag naar de darmen mocht, kreeg ik gigantische buikkrampen en ging ik koortsachtig dromen, zó irritant Dus dan maar de hele nacht wakker op de bank hangen en af en toe overgeven (geen pizza, helaas, die was de maag al voorbij, maar dus lekker maagzuur ).
Nu alleen nog buikpijn wanneer ik loop/plotseling beweeg/hoest/etc, het 's nu meer bij aan het komen van het verkrampen dan dat het nog verkrampt is.

Geen vettige troep eten wanneer je buik sowieso al van streek is
Met citaat reageren
Oud 15-07-2007, 13:23
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn eten gisteravond viel gelukkig wel goed, geen last meer van gehad. M'n ontbijt heb ik ook nog steeds binnen. Ga straks maar lunchen, denk dat het wel goed gaat. Ben ook maar weer begonnen met actimel want dat scheelt bij mij volgens mij echt wel wat.

Verder voel ik me goed
Oud 15-07-2007, 21:13
Gothic
Gothic is offline
van diarree naar verstopping en omgekeerd ... doe m'n best om het vol te houden en geen medicijnen te gebruiken. Maar lukt niet altijd. Hopelijk is het snel over...
Oud 16-07-2007, 08:12
duivelaartje
duivelaartje is offline
Bah, niet goed. Hen een schorre stem, dat wil je niet weten. Eerst was het alleen een zere keel na een week zeilkamp, maar nu doet het niet meer zeer en heb ik een schorre stem en moet ik veel hoesten.

Ohoh ,en ik ga zo op vakantie, met de bus, naar Rimini. Hoe gaat dit ooit weer over.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2007, 12:43
Verwijderd
Hier gaat het beter. Voel m'n buik nog wel, af en toe schiet er een nare steek doorheen, maar ik kan weer normaal lopen Heb vannacht ook lekker geslapen

Zo maar eens proberen iets normaals te eten
Met citaat reageren
Oud 18-07-2007, 19:07
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik voel me zooo beroerd Buikkrampen, diarree, zweten, benauwd, raar ademen. Volgens mij hangt alles met elkaar samen
Oud 19-07-2007, 16:05
Faerie
Faerie is offline
Blaasontsteking.. en het doet zo'n zeer.
En ik heb de laatste tijd heel vaak dat ik misselijk word als ik gegeten heb, vraag me af of dat vanavond weer zo is. Dat gaat weliswaar altijd wel snel over, maar toch. Verder gaat het goed
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 17:05
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 18-07-2007 @ 19:07 :
Ik voel me zooo beroerd Buikkrampen, diarree, zweten
Zwaar kut dus. Maar niets aan te doen behalve accepteren en negeren. Verder ben ik ontzettend moe, want ik slaap ook nog eens kut en dat gaat alleen maar erger worden met de vakantie, zelfde geldt voor m'n darmen.
Maar ik ga op vakantie, dus hopelijk helpt het ontspannen hier allemaal tegen ...
Oud 19-07-2007, 17:15
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Hier knapt het langzaam op (maandag geopereerd aan mijn verstandkiezen, en deze keer was het niet zo'n suc6). Slik nog veel pijnstillers, maar vandaag eindelijk weer wat dingetjes kunnen doen.
Oud 19-07-2007, 17:31
JaapStam
JaapStam is offline
Hier gaat het geweldig .
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 18:11
Hawahaai
Hawahaai is offline
Het gaat eigenlijk best aardig. Ik ben redelijk gewend aan het warme weer, dus heb geen problemen met ademhalen. Ik kan zelfs een paar uur bij rokende mensen in huis werken zonder dat ik er direct de hele dag enorme last van heb. Ik merk het wel, maar met een beetje rustig aan doen gaat het al prima. Vandaag moest ik alleen twee zware vuilniszakken sjouwen tijdens het werken en toen voelde ik mijn rug even.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 18:12
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik voel me wel okee Alleen heb ik weer keelpijn van m'n medicijnen en afbouwen is geen optie eigenlijk
Oud 19-07-2007, 18:28
dennis018
dennis018 is offline
T gaat wel OK met mij, ik kan alleen nu al zeker 1 week niet lekker slapen..

Ik val pas laat in slaap (rond 01.00)
en word dan steeds rond 06.00 wakker...

Iemand miss tips?/ideeen waardoor dit zou kunnen komen?
Met citaat reageren
Oud 19-07-2007, 19:34
Verwijderd
Gisteren weer belachelijk misselijk. Niet normaal.
Nu gaat beter, maar heb nog een rare soort zenuwenbuikpijn. Waar dat dan weer van komt .
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 11:49
Methuselah
Methuselah is offline
Daarnet twee keer op een half uurtje naar de wc moeten gaan, eerste keer was nog redelijk normaal maar de tweede keer was het eigenlijk gewoon water met een bruinig kleurtje dat uit me liep... Nu ja, buikkramp is wel over dus ik denk dat het er gewoon uit moest.

Voor de rest wel ok, redelijk goed geslapen (lekker gedroomd ook, wel een beetje vreemd maar goed), en mijn dieet hou ik ook nog altijd netjes vol. Vanavond weer joggen en situps doen, ik zie het best wel zitten om dit vol te houden (ben nu dag drie ).
Oud 20-07-2007, 11:57
Verwijderd
Wat is dat toch met die darmperikelen hier, ik was ook al zwaar van slag - al kwam dat door een Egyptische bacterie-infectie. Nu is alles weer redelijk zoals het hoort, alleen rugpijn nog maar ach.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 13:45
Balance
Balance is offline
Ik voel me helemaal top! Heb veel energie opgedaan met 14 dagen zon en heb elke dag minimaal 3 liter gedronken, 4 stuks fruit gegeten en salade op. Als dat niet gezond is..
Oud 20-07-2007, 13:52
Verwijderd
Goed
Ik heb gisteren alleen iets te actief geflost, en nu doet m'n tandvlees pijn. Maar dat is echt minimaal
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 14:59
Verwijderd
Beetje moe, verder goed.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2007, 17:58
ilse
ilse is offline
moe van het nachtje doorhalen en beetje verkouden.
Oud 20-07-2007, 19:34
Zeenimf
Zeenimf is offline
Ik heb uitslag en het jeuk als een gek . Als het woensdag nog niet weg is, ga ik naar de dokter.
Oud 20-07-2007, 21:08
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 20-07-2007 @ 11:57 :
Wat is dat toch met die darmperikelen hier, ik was ook al zwaar van slag - al kwam dat door een Egyptische bacterie-infectie.
Heb ik wel vaker last van, jammer genoeg. Zwak darmenstelsel, heb ik van m'n grootvader geërfd...
Oud 21-07-2007, 02:07
Verwijderd
Ja prima, lichamelijk in orde, alelen wel zat.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2007, 04:58
Rossantha
Rossantha is offline
Frustrerend voor mezelf dan. Ik slaap de hele week al slecht ondanks dat ik ontzettend moe ben. Omdat ik dus al amper kan slapen ging ik vandaag om 02.30uur naar bed en zie het resultaat... ik ben nog steeds wakker en kan zowat omvallen van de slaap maar slapen ho maar...
Met citaat reageren
Oud 21-07-2007, 10:17
Methuselah
Methuselah is offline
Niet echt goed geslapen, paar keer wakker geworden... En ik heb nog 'n beetje last van m'n scheenbeen (zie hardlooptopic) maar da's niet zo erg.

Voor de rest ça va wel. Dag 4 van m'n dieet is begonnen met ontbijtgranen met magere melk (ieuw ieuw ieuw, ik ga toch vragen of ik geen halfvolle melk mag, die is nog altijd vies maar niet zoooo vies) en nu 'n groot glas water... Over 'n dik uurtje eerste tussendoortje, denk dat ik voor 'n appelsien ga kiezen.
Oud 21-07-2007, 11:20
Rossantha
Rossantha is offline
Het is inmiddels een paar uur later en ik heb nog steeds niet geslapen.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2007, 15:07
Zeenimf
Zeenimf is offline
De moeder van een vriendin is dokter en zegt dat ik waarschijnlijk gordelroos heb
Oud 21-07-2007, 22:43
***ailá***
***ailá*** is offline
I'm fine Wel wat kneuzingen door valpartijen
Met citaat reageren
Oud 22-07-2007, 03:32
Roos
Roos is offline
Ik voel me tiptop, maar ik heb dan ook een vette jetlag
(zie post-tijd)
Oud 22-07-2007, 15:14
Jones
Mijn oren zitten al een week "dicht" Hetzelfde gevoel als je hebt in het vliegtuig of als je in de auto snel stijgt/daalt. Soms gaan ze even "open" maar dan zijn ze na een kwartiertje weer dicht. Ik ga er eigenlijk vanuit dat ze ieder moment vanzelf wel weer "open" gaan maar neem aan dat het niet schadelijk is?
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten