Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2007, 18:23
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 19-07-2007 @ 19:18 :
En jij niet, dus *extra aantekening*
Wat doe ik niet elk spel?

Ik twijfel tussen Severus en Yoshimare. En ik blijf lekker nog een uurtje twijfelen denk ik. ;x
Oud 19-07-2007, 18:33
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
drukknoopje schreef op 19-07-2007 @ 18:55 :
Ik ga mee voor Heksjuh, vanwege de meerderheid.
Hmm.. meeloopgedrag.
Oud 19-07-2007, 18:36
zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik twijfel tussen Severus, Heksjuh en TopDrop.

Ik vind het vreemd dat Severus, die meestal wel theorieën spuit, nu op degene stemt met de minste posts. En dat ze daar idd veel mensen bij meekrijgt ipv dat die mensen op haar stemmen

Heksjuh is verdacht vanwege de weinige posts, maar P-apple is dan net zo verdacht.

TopDrop vind ik nog steeds verdacht vanwege zijn vreemde post.

Tink* vind ik eigenlijk ook wel verdacht, dat ze zo ingaat op Soija's beschuldigingen, terwijl die dat bijna elk spel doet...

Ik ga er nog even over nadenken.
Oud 19-07-2007, 18:40
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Tink* schreef op 19-07-2007 @ 19:23 :
Wat doe ik niet elk spel?

Ik twijfel tussen Severus en Yoshimare. En ik blijf lekker nog een uurtje twijfelen denk ik. ;x
Zie zoemzoem.
Oud 19-07-2007, 18:42
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb op Severus gestemd. Mede om mijn eigen hachje te redden. Ik ben het ook eens met Zoemzoem. Het vorige spel, toen Severus wolf was, kwam ze ook niet met theorieën.
Oud 19-07-2007, 18:44
P-apple
P-apple is offline
oh, ik post niet zoveel omdat ik eigenlijk nog niet echt zinnige theorien heb om te posten, behalve van die rare omgekeerde psychologie dingen, en ik moet elke dag werken

Ik stem denk ik ook op Severus, ook al denk ik dat het toch de bedoeling is van de wolven om haar gewoon verdacht te maken, of op heksjuh, om er zeker van te zijn dat er geen gelijkspel komt...
Oud 19-07-2007, 18:48
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 19-07-2007 @ 19:36 :

Tink* vind ik eigenlijk ook wel verdacht, dat ze zo ingaat op Soija's beschuldigingen, terwijl die dat bijna elk spel doet...

Oh en ik vraag het elk spel en elk spel word ik erdoor verdacht. Ik vind het gewoon schijtirritant dat iemand niet met argumenten komt maar mij ermee op z'n verdachtenlijstje zet. Oh en ik ben nu heel erg chagrijnig, maar dat was al duidelijk.

Edit: ik heb net op Severus gestemd.
Oud 19-07-2007, 19:00
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Tink* schreef op 19-07-2007 @ 19:48 :
Oh en ik vraag het elk spel en elk spel word ik erdoor verdacht. Ik vind het gewoon schijtirritant dat iemand niet met argumenten komt maar mij ermee op z'n verdachtenlijstje zet. Oh en ik ben nu heel erg chagrijnig, maar dat was al duidelijk.

Edit: ik heb net op Severus gestemd.
Liefie, je wordt gequoot alvorens toegevoegd op de verdachtenlijst. Reden lijkt me klaar.
Oud 19-07-2007, 19:03
zoemzoem
zoemzoem is offline
Aangezien het tussen Heksjuh en Severus gaat, stem ik maar op Heksjuh, omdat Severus actiever bij het spel betrokken is.
edit: nee, heb toch maar op TopDrop gestemd... kan niet zo goed beslissen
Oud 19-07-2007, 19:15
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 19-07-2007 @ 17:37 :
Ik twijfel tussen Heksjuh, Flowtje en Severus. Ik neig naar Heksjuh.
Voeg daar Soija aan toe. Deze keer vind ik het toch anders dan andere spellen.

Voor deze ronde blijf ik denk ik toch bij mij eerste keuze.

*Nog een kwartier twijfeltijd *

edit: Heksjuh gestemd.

Laatst gewijzigd op 19-07-2007 om 19:22.
Oud 19-07-2007, 19:27
Yoshimare
Yoshimare is offline
Weet je, soms hoop je op gelijkspel, en nu heb ik daar wel zin in eigenlijk. Wat vermaak.
Oud 19-07-2007, 19:31
TopDrop
TopDrop is offline
Missy en Skilly staan niet in Sev's stemoverzicht.

*Opvallende stilheid notitie maakt*
Oud 19-07-2007, 19:31
Spelleider
Spelleider is offline
Je krijgt je zin, Yoshimare.
Gelijkspel.
Oud 19-07-2007, 19:33
Yoshimare
Yoshimare is offline
Jeej, ik voelde het gewoon aan.

Of ik had als wolf natuurlijk net al pm gehad.
Oud 19-07-2007, 19:44
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 19-07-2007 @ 20:33 :
Jeej, ik voelde het gewoon aan.

Of ik had als wolf natuurlijk net al pm gehad.
Verdacht
Oud 19-07-2007, 19:47
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 19-07-2007 @ 20:44 :
Verdacht
jij snapt hem.

De dorpelingen zien me vast als wolf, en de wolven me als verrader.
Oud 19-07-2007, 20:04
Severus
Severus is offline
Normaal zou ik gelijkspel kut vinden, maar nu vind ik het stiekem toch wel leuk, omdat er een grotere kans is dat ik in leven blijf.

Citaat:
TopDrop schreef op 19-07-2007 @ 20:31 :
Missy en Skilly staan niet in Sev's stemoverzicht.

*Opvallende stilheid notitie maakt*
Jij formuleert het zo dat het lijkt alsof ik ze expres heb weggelaten. Verdachtmakertje. Het zou best kunnen zijn dat één van hen de stille wolf is, of zelfs de verrader. Verrader lijkt me waarschijnlijker, omdat het een verrader goed uitkomt om tot op het laatst te wachten met stemmen. Alleen een beetje dom om dan niets van je te laten horen bij deze belangrijke ronde. Dan is er kans dat dorpelingen denken dat je niet in het stemoverzicht wilde staan om te voorkomen dat mensen je tot potentiële wolf kunnen rekenen vanwege de persoon waarop je gestemd hebt (bijvoorbeeld "er moet zeker een wolf zijn bij de Heksjuh-stemmers").

Maar goed, Missy en Skilly ga ik dus in mijn achterhoofd houden. Evenals P-apple, die vind ik ook wat te stil. En Zoemzoem vind ik ook een hele goede, want hij heeft gelijkspel bevorderd door gewoon op TopDrop te stemmen terwijl hij wist dat het tussen mij en Heksjuh ging (hij zou eerst voor Heksjuh gaan, maar veranderde op het laatste moment van gedachten en editte zijn post - waarom?). Als hij nu gewoon op één van ons had gestemd, was er geen gelijkspel geweest en hadden de wolven nu geen binnenpretje gehad. Dus bij nader inzien zou ook hij de verrader kunnen zijn....
Oud 19-07-2007, 20:10
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Severus schreef op 19-07-2007 @ 21:04 :
Normaal zou ik gelijkspel kut vinden, maar nu vind ik het stiekem toch wel leuk, omdat er een grotere kans is dat ik in leven blijf.

Jij formuleert het zo dat het lijkt alsof ik ze expres heb weggelaten. Verdachtmakertje. Het zou best kunnen zijn dat één van hen de stille wolf is, of zelfs de verrader. Verrader lijkt me waarschijnlijker, omdat het een verrader goed uitkomt om tot op het laatst te wachten met stemmen. Alleen een beetje dom om dan niets van je te laten horen bij deze belangrijke ronde. Dan is er kans dat dorpelingen denken dat je niet in het stemoverzicht wilde staan om te voorkomen dat mensen je tot potentiële wolf kunnen rekenen vanwege de persoon waarop je gestemd hebt (bijvoorbeeld "er moet zeker een wolf zijn bij de Heksjuh-stemmers").

Maar goed, Missy en Skilly ga ik dus in mijn achterhoofd houden. Evenals P-apple, die vind ik ook wat te stil. En Zoemzoem vind ik ook een hele goede, want hij heeft gelijkspel bevorderd door gewoon op TopDrop te stemmen terwijl hij wist dat het tussen mij en Heksjuh ging (hij zou eerst voor Heksjuh gaan, maar veranderde op het laatste moment van gedachten en editte zijn post - waarom?). Als hij nu gewoon op één van ons had gestemd, was er geen gelijkspel geweest en hadden de wolven nu geen binnenpretje gehad. Dus bij nader inzien zou ook hij de verrader kunnen zijn....
Ten eerste: ik ben een zij, zie links, de V van vrouwtje

Ten tweede: ik dacht dat Soija met die post meer Skilly en Missy verdacht vond dan jou, dus waarom voel jij je zo aangevallen

Ten derde: ik kon ook niet weten dat het gelijkspel ging worden (oke, wel verwachten ) maar met mijn stem had ik ook een onschuldige dorpeling kunnen vermoorden. TopDrop vond ik meer verdachter dan jou of Heksjuh, daarom heb ik op hem gestemd.
Oud 19-07-2007, 20:14
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Jij formuleert het zo dat het lijkt alsof ik ze expres heb weggelaten. Verdachtmakertje.
Het was geen verwijt aan jouw adres, ik constateerde dat zij dus niks van zich hebben laten horen, en dat dat verdacht is

Als ze niks posten kunnen ze ook niet in jouw lijstje staan, dat bedoelde ik.
Oud 19-07-2007, 20:18
Severus
Severus is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 19-07-2007 @ 21:10 :
Ten eerste: ik ben een zij, zie links, de V van vrouwtje
OMG, ik heb echt áltijd gedacht dat je een man was.

Citaat:
Ten tweede: ik dacht dat Soija met die post meer Skilly en Missy verdacht vond dan jou, dus waarom voel jij je zo aangevallen
Ik voel me niet persé aangevallen, ik wou daar alleen op wijzen. Het eerste zinnetje impliceert namelijk dat ik ze expres weggelaten zou hebben (waarom zei hij niet gewoon: "Missy en Skilly hebben niet gezegd op wie ze gingen stemmen"?), en pas bij het kleine zinnetje (dat ik niet voldoende duidelijk vind) krijg je door dat het gaat om het feit dat Missy en Skilly niet zichtbaar gestemd hebben. Dus ik vind het een beetje een vage, dubbelzinnige post die niet zo goed is voor mijn overlevingskansen, en ook niet voor die van Missy en Skilly (maar dat vind ik minder erg - liever zij dood dan ik ).

Citaat:
Ten derde: ik kon ook niet weten dat het gelijkspel ging worden (oke, wel verwachten ) maar met mijn stem had ik ook een onschuldige dorpeling kunnen vermoorden.
Hmm, wat een wroeging opeens (over het feit dat je een onschuldige dorpeling zou kunnen vermoorden). Ik kan me niet herinneren dat je in eerdere spellen daar zo om gaf, eigenlijk. En wel lekker gemakkelijk om het hazenpad te kiezen door op iemand te stemmen dan op degenen tussen wie het ging. Ik weet het niet, ik begrijp je reden wel, maar het overtuigt me niet echt. Dat ga ik gewoon in mijn achterhoofd houden bij de volgende dorpelingenronde (als ik dan nog leef).
Oud 19-07-2007, 20:20
Severus
Severus is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 19-07-2007 @ 21:14 :
Het was geen verwijt aan jouw adres, ik constateerde dat zij dus niks van zich hebben laten horen, en dat dat verdacht is

Als ze niks posten kunnen ze ook niet in jouw lijstje staan, dat bedoelde ik.
Ik vatte het ook niet persoonlijk op, hoor, jeetje.

En kijk, dat was nou mooi een duidelijke post. Zo had je dat een half uurtje terug het beste kunnen formuleren.
Oud 19-07-2007, 20:26
Tink*
Tink* is offline
Citaat:

Oh dus jij hebt het idee dat de wolven eerder Heksjuh eten dan jou? Omdat je jezelf niet gaat eten? Of omdat je de wolven niet verdacht maakt en de verrader bent?
Oud 19-07-2007, 20:29
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Severus schreef op 19-07-2007 @ 21:18 :
Hmm, wat een wroeging opeens (over het feit dat je een onschuldige dorpeling zou kunnen vermoorden). Ik kan me niet herinneren dat je in eerdere spellen daar zo om gaf, eigenlijk. En wel lekker gemakkelijk om het hazenpad te kiezen door op iemand te stemmen dan op degenen tussen wie het ging. Ik weet het niet, ik begrijp je reden wel, maar het overtuigt me niet echt. Dat ga ik gewoon in mijn achterhoofd houden bij de volgende dorpelingenronde (als ik dan nog leef).
[verdedingsmode] Als ik jouw stemlijstje nog eens bekijk, dan zijn er maar 8 mensen die op jou of Heksjuh hebben gestemd, dat houdt dus in dat er, naast mij, nog vijf mensen zijn geweest die 'niet hebben gestemd op degenen tussen wie het ging'. En nee, een dorpeling opofferen maakt me idd niet zo heel veel uit (zolang ik het natuurlijk zelf maar niet ben ) als er dan een grotere kans bestaat dat de dorpelingen winnen. Ik vond daarstraks niemand overduidelijk verdacht en ben uiteindelijk voor TopDrop gegaan, omdat ik hem het verdachtst vond. [/verdedigingsmode]
Oud 19-07-2007, 20:32
Severus
Severus is offline
Citaat:
Tink* schreef op 19-07-2007 @ 21:26 :
Oh dus jij hebt het idee dat de wolven eerder Heksjuh eten dan jou? Omdat je jezelf niet gaat eten? Of omdat je de wolven niet verdacht maakt en de verrader bent?
Bij gelijkspel heeft een dorpeling altijd meer kans om te overleven dan wanneer je het hele dorp achter je aan hebt. Wolven kunnen je namelijk gunstiger gezind zijn, als ze daar zin in hebben of voordeel bij hebben. Dat lijkt me duidelijk.

Maar ik denk inderdaad dat ze eerder Heksjuh opeten, ja. Ik word over het algemeen meer verdacht dan haar, dus als ze mij nu opeten, wordt het misschien lastiger voor ze om later Heksjuh nog op te eten. Maar als ze eerst Heksjuh opeten, word ik in de volgende dorpelingenronde waarschijnlijk tóch opgehangen (omdat ik al erg verdacht ben). Dus als je het bekijkt vanuit het perspectief van de weerwolven, denk ik dat ze meer te winnen hebben als ze nu eerst Heksjuh opeten. Dat is jammer voor Heksjuh, maar ik kan dan tenminste nog een rondje of twee mee.
Oud 19-07-2007, 20:42
drukknoopje
drukknoopje is offline
gelijkspel .

Dit maakt voor mij zoemzoem verdacht.
Oud 19-07-2007, 20:47
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
drukknoopje schreef op 19-07-2007 @ 21:42 :
gelijkspel .

Dit maakt voor mij zoemzoem verdacht.
vervelend
Ben benieuwd naar de uitslag
Oud 19-07-2007, 20:48
TopDrop
TopDrop is offline
Severus en Zoemzoom schieten wel hard in de verdediging voordat de uitslag er is

edit: Trouwens, de uitslag duurt wel lang

Laatst gewijzigd op 19-07-2007 om 20:58.
Oud 19-07-2007, 20:48
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik heb mijn naam nog nooit zo vaak gezien op een pagina

Ik denk niet dat er twee wolven zitten tussen de mensen die sinds het bekend worden van gelijkspel (veel) hebben gepost, want dan was de uitslag er denk ik al geweest.
Oud 19-07-2007, 21:10
Spelleider
Spelleider is offline
Kapitein Sherco was gestresst. Zijn scheepsbouwkundige Tink* was een aantal minuten geleden bij hem gekomen met verschrikkelijk nieuws. Door een stommiteit van één van zijn matrozen en ongelukkig toeval hadden ze een ijsberg geraakt. Maar hij maakte zich nog geen zorgen. De Cinatit was immers onzinkbaar!
Tink* maakte zich wel grote zorgen. Zijn vertrouwen in het schip was sterk aangetast. Ondanks de uitwijkmanoeuvre van de eerste stuurman was het schip gehavend. De romp van het schip was over een lengte van maar liefst 75 meter beschadigd. De naden, die normaal waterdicht moesten zijn, waren begonnen te lekken en een aantal van de waterdichte componenten begonnen zich te vullen met water. Snel beval Tink* de pompen in te schakelen. Die moesten dit wel aankunnen. Nog meer ongeluk zou statistisch onmogelijk zijn, meende Tink*.
Wat Tink* niet wist, was dat de beschadiging ernstiger was dan hij dacht. Een fout in de vervaardiging van de klinknagels aan de beschadigde zijde maakte deze zwakker. Een rampzalige fout…

Severus en TopDrop zaten geschrokken op het dek. Net als de andere passagiers hadden ze een klap gehoord, en gevoeld, en het was niet duidelijk waar dat vandaan kwam en wat er gebeurde. Net nu ze dichter naar elkaar toe begonnen te groeien werd de romantiek verstoord. Al was het prettig dat ze in de verte het orkest nog hoorden spelen, dat droeg toch wel weer bij aan een beetje ontspanning.
“Ow TopDrop,” snikte Severus, “Waarom kan het niet altijd zo blijven zoals nu? Waarom kunnen we niet bij elkaar blijven? Waarom moet alles altijd verdeeld zijn. Mensen verdeeld in standen. Boten verdeeld in klassen. Waarom?” TopDrop omhelsde Severus, en aaide over haar hoofd. Tranen stonden in haar smaragdgroene ogen. “Ik weet het niet, Severus” TopDrop wist niet wat hij moest zeggen. Misschien kon hij het beste even met een onpartijdig iemand praten, voordat hij zich hierin kon storten. RainDrops was op het onderste dek aan het zuipen. Een ideaal moment voor een open en eerlijk gesprek. Toch?
“Ik moet even weg, liefste.” TopDrop stond op en klopte wat onzichtbaar stof van zijn broek. Hij wist zich even geen houding te geven. “Ik ga wel even voor je uitzoeken wat er aan de hand is.” Severus veegde de tranen van haar wangen en knikte. “Tot later.” “Tot later.” antwoordde TopDrop.

Yoshimare wankelde over het dek en had het gekke idee dat het niet helemaal recht liep. Maar aangezien dat wel vaker gebeurde maakte hij zich niet zo druk. Hij was op weg naar Flowtje met een geniaal plan. Flowtje verbleef namelijk op het bovenste dek, wat natuurlijk betekende dat hij flink wat te spenderen had. En misschien vond hij enige discretie gezien zijn avontuurtje met de prostitué wel wat waard. Yoshimare vond zichzelf briljant. “What shall we do with the drunken sailor, what shall we do with the drunken sailor…” Lallend en zingend en lurkend aan zijn fles, gekregen van kokkin P-apple, zwalkte hij over het dek, maar elke keer belandde hij tegen de reling aan één kant. Stuurboord dacht hij. Of was het bakboord? Die ene kant in ieder geval. Vreemd. Nou ja, niets dat een slok drank niet op kon lossen!

TopDrop liep naar het onderste dek op zoek naar zijn maatje RainDrops, maar iets aan het schip leek niet te kloppen. Hij kon alleen niet precies bedenken wat dat nou was. “RainDrops! RainDrops!” Met een zwaai gooide hij de deur van hun hut open. Wat hij daar aantrof deed hem even wankelen.
RainDrops lag naakt op het bed, met bovenop hem de beroemde modeontwerpster uit de 1e klasse. Ook naakt. En zo te zien waren ze druk bezig. “Ehm… ehm…” TopDrop wist even niet meer wat hij moest doen. De vrouw had hem duidelijk gezien, maar RainDrops leek het niet te merken. “Rainie, looooooooove” kweelde de vrouw, “Je hebt bezoek geloof ik.” RainDrops stopte abrupt met zijn, eh, bezigheid, en trok snel de lakens over hen heen. “O, ben jij het TopDrop! Was het leuk met die redhead? Dit is Heksjuh. Ik kwam haar tegen toen ik boven drank ging halen. En heb haar maar hierheen gehaald.” Heksjuh giechelde alsof ze niet boven de 40 was. “Hij ging om drank te halen en kwam terug met mij, hihihihi.” TopDrop trok een wenkbrauw op. “Goed. Dus. Ik ga wel weer naar boven.” Zo hard als hij kon sloeg hij de deur achter zich dicht. Nog net hoorde hij Heksjuhs irritant hoge stemmetje zeggen: “Hihihihi Rainie, dat was zo heftig dat ik zelfs even vergat dat er net een ongeluk is gebeurd met dat jongetje, hihihihi.” TopDrop maakte een kotsgeluid.

Tink* kwam na een grondige inspectie van het schip weer terug bij kapitein Sherco. “Ik moet u teleurstellen, kap’tein.” Tink* wist niet hoe hij moest vertellen wat hij wist. De staat van het schip ging hem aan het hart. En hij wist dat het Sherco zou breken.
Het ene moment stond Sherco nog champagne te drinken met de miljonairs Skilly en zoemzoem. Het volgende moment kwam zijn bouwkundige vertellen dat het schip onherstelbaar beschadigd was. Hij had al het bevel gegeven het schip stil te leggen, en nu bleek het schip tot overmaat van ramp over te gaan hellen. De waterdichte compartimenten liepen voller en voller, en de pompen konden het niet aan. Het water begon naar de andere compartimenten te stromen en het onheil was niet meer te ontkomen.
“Tink*,” zei Sherco, voordat hij zich opsloot in zijn kapiteinshut, “het schip zal zinken.” Met een brok in zijn keel verliet Tink* de hut, om te kijken hoe het evacueren van het schip zou verlopen.
Het was middernacht.

01. Lisaaah (weerwolf)
02. TopDrop
03. Heksjuh
04. Flowtje
05. Sherco (dorpeling)
06. Skilly
07. Yoshimare
08. Tink*
09. Elpida (dorpeling)
10. twinkebel (ziener)
11. Eye of Sauron (dorpeling)
12. Missy
13. P-apple
14. Hanneke
15. Severus
16. zoemzoem
17. RainDrops
18. drukknoopje

blauw = opgehangen
rood = opgegeten
roze = gestorven aan liefdesverdriet
groen = meegenomen in de val van de jager

Sherco kon het niet aan zijn schip ten onder te zien gaan en kiest ervoor zijn eigen einde te bepalen...
Zullen alle sloepen gevuld het schip verlaten? Zullen TopDrop en Severus hun liefde in Amerika voort kunnen zetten? Zal Yoshimare Flowtje vinden voordat het schip naar de kelder gaat? Dat horen we morgen…

De wolven mogen morgen tot 20.30u nadenken over hun volgende maal.

(Sorry voor de vertraging trouwens, ik moest nog even voor de katjes van een vriendin zorgen die op vakantie is)
Oud 19-07-2007, 21:13
Yoshimare
Yoshimare is offline
Jezus, mensen, kap es met die lappen tekst, lezen kost moeite, hmkay?

Mgoed, ik ben gestopt naar een paar posts, is me teveel tekst. En Sevvie, ik denk dat jij verrader bent ofzo, je post echt veel.
Oud 19-07-2007, 21:14
Severus
Severus is offline
*knippert met de ogen* Euh, wat?! Sherco?! Dan hebben wel heel veel mensen zitten te jokken wat betreft Heksjuh en ik, denk ik.
drukknoopje
drukknoopje is offline
Wat moeten we nou zonder kapitein .

Ik vraag me af tussen wie het gelijkspel was.
zoemzoem
zoemzoem is offline
Sherco
dan zullen Hanneke en Soija echt gestemd hebben en zitten er een hoop verrader/weerwolven/heks tussen de Severus/Heksjuh stemmers...
Oud 19-07-2007, 21:16
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
drukknoopje schreef op 19-07-2007 @ 22:14 :
Wat moeten we nou zonder kapitein .

Ik vraag me af tussen wie het gelijkspel was.
ik gok toch alle drie

sevvie en heksjuh krijgen respectievelijk mn volgende stem.
Oud 19-07-2007, 21:19
TopDrop
TopDrop is offline
Sherco?

edit: Lijstje van Sev:

- Severus
RainDrops*
Tink
Heksjuh
P-apple*

- Heksjuh
Severus
Sherco
TopDrop
Drukknoopje

- Yoshimare
Flowtje

- Sherco
Yoshimare
Hanneke

- TopDrop
Zoemzoem

Laatst gewijzigd op 19-07-2007 om 21:21.
Oud 19-07-2007, 21:19
Tink*
Tink* is offline
Wtf.

Een boel nepstemmen dan. De wolven zullen wel niet allemaal bij elkaar in één kamp zitten qua stemmen, dus laten we zetten 2-1 Heksjuh/Severus (andersom kan ook) en dan hebben we nog een verrader. Dus als je overal twee vanaf rekent in het stemoverzicht wat Severus maakte, kunnen we zelfs nog wel eens gelijkspel tussen drie hebben gehad.
Oud 19-07-2007, 21:21
Sherco
Sherco is offline
Owww, mijn arme onzinkbare zinkende schip!!
Goed, die zag ik dus niet aankomen. Succes mede-dorpelingen, drown them wolves!
Oud 19-07-2007, 21:25
TopDrop
TopDrop is offline
En we hebben ook nog Skilly en Missy die sneaky paniek zaaien door niet op te vallen.
Oud 19-07-2007, 21:26
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Tink* schreef op 19-07-2007 @ 22:19 :
Wtf.

Een boel nepstemmen dan. De wolven zullen wel niet allemaal bij elkaar in één kamp zitten qua stemmen, dus laten we zetten 2-1 Heksjuh/Severus (andersom kan ook) en dan hebben we nog een verrader. Dus als je overal twee vanaf rekent in het stemoverzicht wat Severus maakte, kunnen we zelfs nog wel eens gelijkspel tussen drie hebben gehad.
Er zijn maar 3 weerwolven dit spel hè Verdacht dat jij denkt dat het er vier zijn...
Oud 19-07-2007, 21:28
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 19-07-2007 @ 22:26 :
Er zijn maar 3 weerwolven dit spel hè Verdacht dat jij denkt dat het er vier zijn...
Nee? Ik tel de verrader als de vierde als je dat bedoelt.
Oud 19-07-2007, 21:30
Yoshimare
Yoshimare is offline
Míjn theorie:
Yoshimare is wolf. Yoshimare stemt sherco. Yoshimare eet sherco, en lijkt vrijgesproken.

Mn andere theorie, Tink* reageert wel erg geschokt. Maar goed, eerst sevvie en heksjuh, één van twee zal wel wolf zijn.

edit: TopDrop is verrader.

*'is' veranderd in 'eerst'

Laatst gewijzigd op 19-07-2007 om 21:40.
Oud 19-07-2007, 21:38
zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
Tink* schreef op 19-07-2007 @ 22:28 :
Laat ik het anders zeggen, er zitten NU nog 2 weerwolven in het spel, aangezien Lisaaah eruit is
Oud 19-07-2007, 21:41
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
zoemzoem schreef op 19-07-2007 @ 22:38 :
Laat ik het anders zeggen, er zitten NU nog 2 weerwolven in het spel, aangezien Lisaaah eruit is
das waar ook, en ik heb nog een hele verdachtenlijst af te werken
Oud 19-07-2007, 21:41
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Tink* schreef op 19-07-2007 @ 22:28 :
Maar er is al een weerwolf dood, dus zou de verrader de 3e moeten zijn. Wie is dan de 4e??
Oud 19-07-2007, 21:44
drukknoopje
drukknoopje is offline
nu is iedereen verdacht aan het doen!

*verwarring*
Oud 19-07-2007, 21:45
Tink*
Tink* is offline
Oh dom. Ik was Lisaaah vergeten. Ik heb niets gezegd.
Oud 19-07-2007, 21:47
Yoshimare
Yoshimare is offline
nja ik hou het op topdrop verrader, raindrops wolf en sevvie verdacht ( al blijft zoemzoem wel erg gemakkelijk onverdacht op de één of andere manier)

*drukknoopje veranderd in raindrops

Laatst gewijzigd op 19-07-2007 om 21:52.
Oud 19-07-2007, 21:48
drukknoopje
drukknoopje is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 19-07-2007 @ 22:47 :
nja ik hou het op topdrop verrader, drukknoopje wolf en sevvie verdacht ( al blijft zoemzoem wel erg gemakkelijk onverdacht op de één of andere manier)

waarom ben ik opeens wolf?
Oud 19-07-2007, 21:51
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
drukknoopje schreef op 19-07-2007 @ 22:48 :
waarom ben ik opeens wolf?
scuzi, moest raindrops zijn

edit: wacht eens! Men is toch niet ineens zo actief om de prijs te winnen?

Laatst gewijzigd op 19-07-2007 om 21:54.
Oud 19-07-2007, 21:56
Hanneke
Hanneke is offline
Zal wel 3-3-3 gelijkspel tussen Sherco, Heksjuh en Sev zijn geweest. Raar wel. Heksjuh en Sev-stemmers zijn bij deze alle acht verdacht.

Regels voor berichten