![]() |
||
Citaat:
Ik twijfel tussen Severus en Yoshimare. En ik blijf lekker nog een uurtje twijfelen denk ik. ;x
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Edit: ik heb net op Severus gestemd.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Voor deze ronde blijf ik denk ik toch bij mij eerste keuze. *Nog een kwartier twijfeltijd ![]() edit: Heksjuh gestemd.
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan Laatst gewijzigd op 19-07-2007 om 19:22. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() De dorpelingen zien me vast als wolf, en de wolven me als verrader. ![]() |
![]() |
||
Normaal zou ik gelijkspel kut vinden, maar nu vind ik het stiekem toch wel leuk, omdat er een grotere kans is dat ik in leven blijf.
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Maar goed, Missy en Skilly ga ik dus in mijn achterhoofd houden. Evenals P-apple, die vind ik ook wat te stil. En Zoemzoem vind ik ook een hele goede, want hij heeft gelijkspel bevorderd door gewoon op TopDrop te stemmen terwijl hij wist dat het tussen mij en Heksjuh ging (hij zou eerst voor Heksjuh gaan, maar veranderde op het laatste moment van gedachten en editte zijn post - waarom?). Als hij nu gewoon op één van ons had gestemd, was er geen gelijkspel geweest en hadden de wolven nu geen binnenpretje gehad. Dus bij nader inzien zou ook hij de verrader kunnen zijn.... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ten tweede: ik dacht dat Soija met die post meer Skilly en Missy verdacht vond dan jou, dus waarom voel jij je zo aangevallen ![]() Ten derde: ik kon ook niet weten dat het gelijkspel ging worden (oke, wel verwachten ![]()
||
Citaat:
![]() Als ze niks posten kunnen ze ook niet in jouw lijstje staan, dat bedoelde ik.
||||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En kijk, dat was nou mooi een duidelijke post. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik denk inderdaad dat ze eerder Heksjuh opeten, ja. Ik word over het algemeen meer verdacht dan haar, dus als ze mij nu opeten, wordt het misschien lastiger voor ze om later Heksjuh nog op te eten. Maar als ze eerst Heksjuh opeten, word ik in de volgende dorpelingenronde waarschijnlijk tóch opgehangen (omdat ik al erg verdacht ben). Dus als je het bekijkt vanuit het perspectief van de weerwolven, denk ik dat ze meer te winnen hebben als ze nu eerst Heksjuh opeten. Dat is jammer voor Heksjuh, maar ik kan dan tenminste nog een rondje of twee mee. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ben benieuwd naar de uitslag ![]()
||
Citaat:
![]() sevvie en heksjuh krijgen respectievelijk mn volgende stem. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() edit: wacht eens! Men is toch niet ineens zo actief om de prijs te winnen? ![]() Laatst gewijzigd op 19-07-2007 om 21:54. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 Verwijderd | 500 | 06-02-2010 10:20 | |
De Kantine |
*plak plak plak* CTRL - V topic! Cherry Springs | 499 | 21-10-2006 15:50 | |
De Kantine |
Spel voor 16 mensen >20 jr Verwijderd | 59 | 11-05-2005 11:41 | |
De Kantine |
en? wat vind jij nou van de persoon boven jou? Myuki | 500 | 27-09-2004 15:41 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #1 AlopiA | 500 | 10-03-2004 18:57 |