Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2007, 13:23
Verwijderd
verveelverveel. En ik erger me aan mezelf. Nou ja. Daar ben ik vrouw voor. En nou vanavond weer werken. Nog twee daagjes, nog twee daagjes. En nou bood de buurman mij ontzettend leuk werk aan, heb ik net toegezegd maandag bij de Belastingdienst te beginnen, grmbl. Nou ja. Helaas pindakaas.
Waar zou ie uithangen? Waarom issie nooit meeronline. Zat er een kern van waarheid in JC zijn woorden?
Advertentie
Oud 19-07-2007, 13:34
Yana
Yana is offline
Ik ben echt zo moe, maar eigenlijk wist ik dat al toen vriendje vroeg of hij kon blijven slapen. Hij moest namelijk vanmorgen wél werken, waardoor ik vroeg wakker werd en niet meer kon inslapen. Grmbl.

Vandaag ga ik mijn used-to-be best friend zien. Ben benieuwd hoe het zal zijn deze keer, want tot nu toe is het iedere keer weer een teleurstelling geweest. Is het nou zo raar dat ik niet snap dat ze nooit iets vraagt, nooit iets liefs zegt, nooit op welke manier dan ook een steun is voor me? Ze wéét het, hoe kan ze dan zo ontzettend afstandelijk doen?! Ik heb haar gevraagd of ze het moeilijk vond dat ik het haar verteld heb, of het daar aan lag.. maar nee, dat was het niet. Ik vind het zo vervelend dat ik er mijn vinger niet op kan leggen wat er precies mis is tussen ons, waardoor het ineens allemaal heeft moeten veranderen. Where did it go wrong?
Oud 19-07-2007, 13:40
darkfairy
darkfairy is offline
straks om 16:00 een afspraak bij het ggz met mijn ouders en me zusje niet echt veel zin in met hun erbij maarja
ik zal het wel zien
Oud 19-07-2007, 14:32
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Het is echt te warm om buiten op het balkon te zitten.
Met zonnebril en hoedje hou ik het maar 5 minuten vol, het is de zuidkant en de zon brandt gewoon.

Ik heb zin om in de zee te zwemmen en een beetje over het strand te lopen, maar dat zit er de komende dagen waarschijnlijk niet in. Vandaag was een perfecte dag geweest maar ik kon niet weg. Die monteur zou tussen half 3 en 5 komen, maar was er al om kwart voor 2. Gelukkig was ik thuis (want ik ken dit soort tijdvoorspellingen). Binnen 5 minuten was hij ook weer weg. Gelukkig is het nu wel gemaakt.

Zo nog maar wat bladzijden in m'n spannende boek lezen, een beetje Tour de France kijken en boodschappen doen, dan hoeft dat vanavond niet meer als vriendje thuiskomt.
Oud 19-07-2007, 14:41
Verwijderd
Was een fijn gesprek bij het GGz . Steeds als ik er met m'n ouders over praat ga ik er weer aan twijfelen, maar nu ik weer geweest ben voelt het gewoon goed.

Nu ga ik de tour kijken en m'n boek verder lezen, want na dit boek wil ik ook nog HP6 nog een keer lezen voor nummer 7 komt.
En dat is zaterdag al, dus dat wordt doorlezen .
Oud 19-07-2007, 14:48
Verwijderd
Net buiten geweest en er was geen sprake van rare spanning vooraf of tijdens. Bij de supermarkt misschien een beetje, maar niet zoals een tijdje geleden. Aan de ene kant heel fijn, maar aan de andere kant weet ik dat het tijdelijk is; ik hou het nu vol, omdat ik genoeg energie heb. Zodra ik niet meer die kracht op kan brengen, sluipt de angst weer toe.

Maar ik ga lekker pannenkoeken met ontbijtspek eten en hopen dat m'n darmen het daar mee eens zijn. Ik denk het wel
Oud 19-07-2007, 15:07
Nijn*
Nijn* is offline
Jeetje, dat over je dossier inzien wist ik helemaal niet. Ik dacht dat je dat alleen kon krijgen als je ouder was dan 18 en met schriftelijke aanvraag e.d. Nou net even gegoogled en ik mag hem inderdaad gewoon inzien. Dus dat ga ik maar eens vragen, haha wel gek lijkt me dat

M'n haar is bijgepunt en lekker fris, ik heb twee nieuwe boeken en drie tijdschriften gekocht voor op vakantie, ik heb nog 2 boeken liggen die ik nog steeds moet lezen en in 2 andere ben ik nog maar halverwege. Hmm, ik hou van vakantie en van lezen en ooh, dat ga ik nú doen,, geweldig <3
Oud 19-07-2007, 15:12
Verwijderd
Jeuj, het gaat weer ietsje beterr. Een dag per keer maar dan
Oud 19-07-2007, 15:42
Gothic
Gothic is offline
De hele woonkamer ligt vol met spullen die mee moeten . Maar het gaat passen. Ik snap alleen niet dat m'n tas zo zwaar is, want zoveel heb ik ook weer niet bij me... vergeleken met vorig jaar iig niet ...

Bergen pillen, in de hoop dat ik de vakantie door kan komen zonder al teveel pijn en flauwvallen ed. De pijn is nog steeds verschrikkelijk. Ik word er zelfs misselijk van. Ga probere de vakantie door te komen zonder te huilen ...

En ik merk tot m'n verbazing dat ik het moeilijk vind om zonder m'n ouders te gaan. Zeker nu m'n gezondheid zo 'slecht' is. Ik ga ze denk ik zelfs missen. Ben wel eerder lang weggeweest, maar niet zo ver. Naja, zie wel. Is misschien ook wel eens goed om te merken ...

Nu me niet meer druk maken en geloven dat het goedkomt met m'n gezondheid. En zo niet, dan valt het mee... nu nog geloven.

Morgenochtend om kwart voor 5 op schiphol, om 4 uur weg en half 4 op. Lang dagje, maar komt goed. Mensen fijne vakantie allemaal en tot over een paar weekjes!
Oud 19-07-2007, 15:44
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Gothic: succes met inpakken, doe voorzichtig, pas goed om jezelf, geniet ervan en een hele fijne vakantie!
Oud 19-07-2007, 15:48
Nijn*
Nijn* is offline
@ Gothic: geniet ervan!! Heel veel plezier!
Oud 19-07-2007, 16:06
GeleBloem
GeleBloem is offline
@ Gothic: Geniet van de zon, de mooie momentjes en gewoon..alles!

Net leuke dingetjes voor m'n uitzet gekocht. Zag er al de hele dag tegenop om uit huis te gaan. Toch gedaan, bij de laatste winkel werd het teveel. Stond erg te trillen bij de kassa, snel naar huis gefietst en nu gaat het wel weer, afgezien van het trillen.

Geen bekenden gezien, aan de ene kant wel lekker; aan de andere kant..nu weet ik nog niet of mijn haar nu stom is of niet. Ik vind van wel, mijn ouders niet, maar ja..of dat veel zegt.
Oud 19-07-2007, 16:10
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik wil van alles doen maar ik zit steeds alleen maar aan hem te denken, smsjes terug te lezen enzo En als ik dan bewust op de bank ga zitten/liggen om lekker weg te dromen dan lukt het niet
Oud 19-07-2007, 17:02
Verwijderd
@Gothic: Geniet van je vakantie!

OT: Whoa, wat voelde ik mij opeens depri. Ik mis Leiden wel. Ik mis het voor mezelf koken en de rust daar en de stad zelf en het feit dat ik daar helemaal zelf mag weten wat ik doe. Mijn vader zegt tijdens het boodschappen doen steeds dat ik het moet zeggen als ik iets wil eten, maar ik ben al verdomd bezorgd dat ik aan het aankomen ben en het voelt, ik weet het niet, decadent of zo. Slecht. Het kost me moeite om al die controle weer kwijt te zijn.

Maar goed. Morgen ga ik weer eventjes naar Leiden, in ieder geval. En mijn verjaardag gister was tegen mijn verwachtingen in leuk. Ik heb leuke cadeaus gekregen, en het was echt fijn om S. weer eens langer dan 5 minuten te spreken.
Oud 19-07-2007, 17:04
Verwijderd
ik be zo bli jdat ik vrij ben
zo warm
Oud 19-07-2007, 17:19
Hawahaai
Hawahaai is offline
*zucht* Ik weet het niet meer. Ik vind het wel lekker om af en toe even te forummen (oke, soms iets vaker dan af en toe ), maar Vriendje vertelde gisteren dat hij het niet zo fijn vindt dat ik dingen over mezelf op een forum zet. En nu weet ik dus niet in hoeverre ik me daar echt iets van aan moet trekken...

Moet ik zaterdag echt naar mijn ouders? Ik wil niet... ik wil weglopen voor de werkelijkheid, dat mijn nijntje er niet meer is. Als ik niet daar kom, lijkt er niks veranderd. Maar misschien is het maar beter om het wel snel tot me door te laten dringen...
Verdorie, ik wil nooit meer een huisdier, als je daar zo veel verdriet om hebt als hij er niet meer is...

Ik zit echt even met mezelf in de knoop. De storm in het hoofd komt weer op...
Oud 19-07-2007, 17:49
coopergirl
coopergirl is offline
8 augustus ben ik uitgenodigd voor sollicitatiegesprek dubbeldiagnose!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! De eerste brief die ik gestuurd heb, is beantwoord met een uitnodiging!! Ik mag zelfs de reiskosten declareren

Verder had ik nog een brief gestuurd naar een andere instelling waar ze voor de medische heroine-unit een vpk zoeken......

Spannend

Verder heb ik net mijn paspoort opgehaald.. Het is een paspoort met biometrische toestanden

*blij*
Oud 19-07-2007, 18:00
Verwijderd
@Gothic: Je hebt iig een student geneeskunde bij je. Heel veel plezier! En sla géén Indiase man aan de haak, want India is wel erg ver weg, dan is Engeland nog beter.
Oud 19-07-2007, 18:15
Verwijderd
Ik heb weer concentratie Het scheelt om maar een paar dingetjes aan m'n hoofd te hebben, dat merk ik echt meteen aan m'n motivatie en concentratie

Dus nu stort ik me weer volledig op Japanse karakters
Oud 19-07-2007, 18:32
Heksjuh
Heksjuh is offline
Gothic: fijne vakantie!

Friday: nog gefeliciteerd

Ik heb vandaag voor de allereerste keer in de croissanterie gewerkt (hoort bij de supermarkt, kan je koffie enzo drinken). Degene die er vanochtend werkte kon maar tot 12:00, de ander die in de middag zou komen kon pas om 13:00. Dus om 12:00 hoorde ik ineens dat ik daarheen moest. Gelukkig bleef R. er de hele tijd bij, ik hoefde niet zoveel moeilijke dingen te doen. De kassa werkt hetzelfde als die waar ik normaal achther zit, alleen koffie zetten ging in het begin een beetje mis (ik had een te klein kopje en haalde het te vroeg onder het apparaat vandaan - weet ik veel dat een cappucino eerst melk en dan koffie is en dat het veel is ). Ik hoefde niks met de oven enzo te doen, dat deed R. En hij stond er ook voor het eerst, dat vond ik wel een voordeel (al was het makkelijker met iemand die er gewoon normaal staat, maar het was wel grappig dat hij ook steeds moest zoeken). Om iets over een kwam degene die in de middag moest werken. Mijn laatste uur mocht ik in de croissanterie blijven, en ik kende haar al van handbal dus dat was wel gezellig. Veel leuker dan kassa, maar dat is vooral omdat alles voor mij nieuw is. Het was vrij rustig, dus ging ik kaas snijden, ham-kaas-croissantjes maken enzo. Normaal zou dat ook wel vervelen, maar ik vond het leuk. Ik ga M. lief aankijken en hopelijk mag ik er dan vaker staan. Er gaan veel van de croissanterie tegelijk op vakantie, dus er is een kans dat het wel kan/mag. Maar ik vond het doodeng in het begin, dus ik wil nog niet alleen staan.

Ik moet nog even snel Harry Potter 6 uitlezen voor zaterdag (ik ben gister begonnen, dat word opschieten ). En ik ga niet meer op het internet, want ik las op nu.nl in de hoek iets over de afloop en dat komt ook uit het boek zelf want in Amerika heeft een internetwinkel het boek al verstuurd (ofzo, toen ik doorhad dat het niet zomaar speculaties waren durfde ik niet meer te lezen). Maar ik geloof het lekker niet

En vandaag krijg ik mijn inschrijfformulier. Snel! Ik ga bijna studeren
Oud 19-07-2007, 18:57
Little_lady
Little_lady is offline
Wel alle... Waarom doen ze zo gemeen tegen haar, ze zit er al niet voor d'r lol dus doe tenminste normaal, dat zou het al een stuk dragelijker maken. En dat ze meer verstand heeft van de moderne dingen is niet gek, stel bemoeizuchtige en afkrakende mensen! En ik mag het niet vertellen tegen hem maar da's moeilijk want ik vind eigenlijk dat hij het hoort te weten..

Maar morgen ga ik niet langs, het wordt even teveel voor me ben ik bang. Ik wil wel graag heen, maar zodra ik er zit klap ik dicht. En dat is zó stom..
Oud 19-07-2007, 18:58
darkfairy
darkfairy is offline
het gesprek bij het ggz gehad met mijn ouders en me zusje het viel mee en ze zei dat ik met denken 16 of 17 jaar ben
en gelijk schoot me zusje in de lach en morgen naar de huisarts gelukkig en maandag weer alleen naar het ggz
Oud 19-07-2007, 19:06
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik haat steekvliegen.
Oud 19-07-2007, 19:25
Heksjuh
Heksjuh is offline
To-do-lijst voor morgen (en overmorgen):

- Mail beantwoorden (2 keer)
- Vriendinnen mailen: verjaardagen, adressen en iets doen
- Kaptafel opruimen + stoffen
- Bureau opruimen
- Tafeltje opruimen
- Foto’s uitzoeken om af te drukken
- Mailtjes weggooien enzo
- Inschrijfformulier en andere brief lezen
- Kastje opruimen
- Doos vanonder mijn bed opruimen

Ik vergeet vast de helft, ik bedenk me al de hele week dat ik dit dingen moet doen en ik heb nog niks gedaan
Oud 19-07-2007, 20:02
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Nou ja, morgen werken is best leuk, maar ik zie er vreemd genoeg toch altijd een beetje tegenop. En zaterdag begint echt een lange lange dag te worden, ik hoop niet dat ze van me verwachten dat ik nu altijd een half uur eerder kom . Maar goed, ik hoef denk ik en hoop ik dinsdags maar niet meer, want drie dagen in de week is wel heel veel. Maar goed, dat hoor ik zaterdag of morgen wel. Volgende week wordt wel leuk, wel relaxed, maar er gaan van het weekend ineens veel mensen weg, en die moet ik allemaal nog bellen en dat gaat niet heel soepel. Nou ja.
Oud 19-07-2007, 20:23
Verwijderd
Rare kwast heeft het een beetje moeilijk in Nijmegen. Dus of jullie allemaal willen duimen voor haar, zodat ze ook de laatste dag doorkomt.

En bij mij gaat het nu wel weer, gezellig gesproken met oud-groepsgenootje. Eten is wat minder maar het valt wel mee. Morgen m'n ouders op vakantie dus dat wordt nog wel spannend, zeker qua avondeten. Maar goed, daar ga ik morgen een plan voor schrijven.
Oud 19-07-2007, 20:26
Little_lady
Little_lady is offline
Het is en blijft een kloteziekte .. Ze belde me net helemaal overstuur op en ik kan niet meer doen dan zeggen dat het allemaal wel weer beter wordt. Nou voel ik me echt een slechte vriendin, terwijl ik heus wel weet dat ze mij juist belt om dat te horen.. Bah

Edit: ik duim voor Kwast!
Oud 19-07-2007, 20:50
Heksjuh
Heksjuh is offline
*duimt voor kwast*

Liefsvanhier: wat voor werk doe je?
Oud 19-07-2007, 21:14
Verwijderd
Ik voel me zo ontzettend rottig. Iedereen heeft iemand die beter is. Ik wil niet alleen zijn...
Oud 19-07-2007, 21:32
kroot
kroot is offline
ook ik duim hard voor kwast!

Vandaag kwam een importeur op bezoek, dat was wel gezellig. En ik moest eigenlijk vandaag naar therapie bellen om te kijken of ik ook daar ergens bij de huisarts bloed kan laten prikken, maar vergeten. Dan vraag ik het maandag well.
Oud 19-07-2007, 21:44
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Friday schreef op 19-07-2007 @ 18:02 :
@Gothic: Geniet van je vakantie!

OT: Whoa, wat voelde ik mij opeens depri. Ik mis Leiden wel. Ik mis het voor mezelf koken en de rust daar en de stad zelf en het feit dat ik daar helemaal zelf mag weten wat ik doe. Mijn vader zegt tijdens het boodschappen doen steeds dat ik het moet zeggen als ik iets wil eten, maar ik ben al verdomd bezorgd dat ik aan het aankomen ben en het voelt, ik weet het niet, decadent of zo. Slecht. Het kost me moeite om al die controle weer kwijt te zijn.

Maar goed. Morgen ga ik weer eventjes naar Leiden, in ieder geval. En mijn verjaardag gister was tegen mijn verwachtingen in leuk. Ik heb leuke cadeaus gekregen, en het was echt fijn om S. weer eens langer dan 5 minuten te spreken.
Gefeliciteerd
Oud 19-07-2007, 22:07
Verwijderd
Nog 7 weken. Ik vind het zo eng. En ik heb weer zo'n zin erin. Morgen mijn fotoboek ophalen bij de Hema van mijn werk bij de mannen en wat kadoos kopen voor mijn zus en m'n zwager. Oh, en ik moet Bert niet vergeten te bellen en en en verdorie, nog 7 weken. En ik heb echt geen cent om van te leven straks, dat is nog wel het allergrappigst. Dan maar creatief zijn daar. 7 weken, 7 weken, 7 weken!

Las piedras jamás, paloma, ?Que van a saber de amores?
Oud 20-07-2007, 09:06
darkfairy
darkfairy is offline
*gaap*
Oud 20-07-2007, 09:47
Stefanie
Stefanie is offline
Gisteravond werd ik boos omdat ik niet in slaap kon komen. Ik ben altijd zo zenuwachtig voor leuke dingen. Zin in vanavond
Oud 20-07-2007, 10:08
Verwijderd
ik ben een beetje (zeg maar heel) wrakkig. Mijn gewrichten doen zeer, ik heb een dik oog door een ontsteking en gister was ik weer aan het dissociëren. Wat ik me nog kan herinneren is dat ik bij mijn huisgenoot op bezoek was en dat ie aan me begon te zitten. Hij wéét dat ik dat niet wil en ik heb het hem ook nog gezegd maar hij stopte niet. In plaats van dat ik gewoon weg loop blijf ik maar zitten en laat het over me heen komen. Daarna ben ik alles kwijt. Ik kwam weer bij toen ik bij mijn vader was. Grrr, waarom kom ik niet een keertje voor mezelf op. Ik had hem gewoon van me af moeten slaan.
Oud 20-07-2007, 10:30
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-07-2007 @ 15:48 :
Net buiten geweest en er was geen sprake van rare spanning vooraf of tijdens. Bij de supermarkt misschien een beetje, maar niet zoals een tijdje geleden. Aan de ene kant heel fijn, maar aan de andere kant weet ik dat het tijdelijk is; ik hou het nu vol, omdat ik genoeg energie heb. Zodra ik niet meer die kracht op kan brengen, sluipt de angst weer toe.

Maar ik ga lekker pannenkoeken met ontbijtspek eten en hopen dat m'n darmen het daar mee eens zijn. Ik denk het wel
En die andere kant, juist daardoor moet je maar gewoon blij zijn met de momenten waarop het wél goed gaat, toch? Op zich besef je wel dat het ook zo weer minder kan gaan, ik weet niet of dat goed is (zelf denk ik altijd zodra dingen goed gaan: oké, het is over! en dan daarna in een zwart gat vallen als dat niet zo is), maar je bent wel realistisch in elk geval Blablabla, ik weet eigenlijk niet goed wat ik tegen je wilde zeggen, maar soms zeg je van die herkenbare dingen.

OT: Met mij gaat het wel goed. Ik heb spierpijn. Nog één dag/avond werken en dan heb ik voor twee weken vakantie. Ja. Ik vind mijn leven best wel leuk.
Ik wil een mailtje terug van die helpdesk eetstoornissen anders kan ik die pas een week later lezen en blegh.
Oud 20-07-2007, 10:57
Nijn*
Nijn* is offline
@ Friday: gefeliciteerd!!!
*duimt voor kwast!!*

OT: Geweldig. Gisteren naar L. gegaan, met haar uiteten geweest dat was even moeilijk (pannekoekenhuis!!) maar wel heel gezellig. Daarna op de bank naar videobanden van onze oude toneelstukken gekeken, prachtig om dat terug te zien.
Nog een beetje Friends enzo gekeken en rond 1 uur lagen we al in bed, met als plan om te slapen. De laatste keer dat ik op mijn horloge keek was het 4.20, we hebben zoveel gepraat en gelachen en omg, ze is echt mijn beste vriendinnetje!

Vanochtend dan weer vroeg opgestaan en ben nu alweer thuis. Nu moet er echt véél gebeuren, want ik moet alles inpakken, opladen, klaarleggen en nog zoveel doen voordat ik op vakantie ga! To do:

- Ontbijten
- Mailtje beantwoorden
- Afspraak voor vanavond maken
- Alles inpakken
- Ipod uploaden / opladen
- Kamer opruimen
- Kamer schoonmaken / bed verschonen
- Laatste was doen
- Geld terugdeclareren
- Slapen (want oh my god ik ben zooo moe )
Oud 20-07-2007, 11:32
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ooo waarom wonen we dan ook zover uit elkaar?
Ik wil mijn werk van daar hier, maar bovenal wil ik een geldige OV.
Nu kost een enkele reis van hem naar mijn kamer €18 en dat wil ik best één keer betalen, maar het is pas 16 augustus dat ik weer gratis kan reizen.

Kreeg net een e-card van een vriendin, dat ze volgende week wil afspreken. We kunnen samen gratis naar het Dolfinarium op haar personeelspas, maar m'n vriend heeft daar ook al kaartjes voor geregeld omdat ik daar zo graag weer eens heen wilde. Btje lullig om dan met haar te gaan.

Ik vind het niet leuk meer. De studiestress begint ook weer te komen. Ik heb er gewoon echt geen zin meer in. Was ik maar al vast klaar, maar ik moet sowieso nog 30 en misschien 35 punten, waaronder scriptie, great Wel of geen stage, waar, wat, hoe? Ik wil gewoon niet meer, laat mij maar even eenvoudig werk doen via een uitzendbureau en nadenken wat ik wel wil. Maar aan de andere kant wil ik ook niet halverwege m'n master stoppen. Dilemma's
Oud 20-07-2007, 12:07
Verwijderd
ohooohohohooh ik heb mn laatste vak van het jaar gewoon gehaald met een 7,5 gemiddeld, dus alles gehaald van het 1e jaar en dus mn PROPEDEUSE!

*dansje doet*
Oud 20-07-2007, 12:14
Verwijderd
gefeliciteerd, Sidhe

Dit zijn echt de dagen waarop ik mijn moeder niet kan luchten of zien. Verdomme. Denk voor jezelf, doe voor jezelf en laat me met rust. Dat gezeik steeds, en steeds maar weer de discussie willen openen, het laatste woord willen hebben en niet van ophouden weten. Loop je dan door de stad met een schreeuwende moeder. 'T is maar goed dat ik straks moet werken, want we lopen elkaar allemaal aardig in de weg. *mompelt* en mezelf ook.
Oud 20-07-2007, 12:22
Taeke Taekema
Taeke Taekema is offline
Ik voel me best fucked up. Ik zit een beetje met een vriend in m'n maag. Ach, morgen weer lekker naar de kroeg en alles vergeten.
Oud 20-07-2007, 12:38
Little_lady
Little_lady is offline
*duimt ondertussen nog harder voor Kwast, hoort namelijk meer niet zo goede berichten van 4daagse-gangers.. Dus Kwast, zet 'm op, het zijn de laatste kilometers!*

@ Friday: nog gefeliciteerd!

OT. Plannen bijgesteld, ik ga toch heen vandaag. Morgen kan ik ook al niet en 2 dagen niet naar d'r toe trek ik echt niet En ik hoop zó dat d'r dip een beetje over is en dat ze eindelijk weer eens goed geslapen heeft.. Maar ik ga het zien
Oud 20-07-2007, 13:12
coopergirl
coopergirl is offline
Kwast, ben je de eindstreep al gepasseerd??
Oud 20-07-2007, 13:45
Verwijderd
*gaap*
ik ben moe en ik heb helemaal niets gedaan. Nog een weekje en dan gaan we op vakantie hoihoi!
Jammer dat het nu zo'n kutweer is..

Inside everybody's hiding something
Oud 20-07-2007, 13:58
Verwijderd
Ik ben Harry Potter 6 aan het herlezen zodat ik weer even weet wat er ook al weer allemaal gebeurd was. Het plan was dat ik dat voor morgen klaar zou hebben zodat ik aan 7 kan beginnen.
Maar ik ben pas net begonnen en 't schiet niet echt op.

En ik durf nergens meer te kijken op internet want volgens mij staat zo ongeveer overal het plot al .
Oud 20-07-2007, 14:11
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 20-07-2007 @ 14:58 :
Ik ben Harry Potter 6 aan het herlezen zodat ik weer even weet wat er ook al weer allemaal gebeurd was. Het plan was dat ik dat voor morgen klaar zou hebben zodat ik aan 7 kan beginnen.

En ik durf nergens meer te kijken op internet want volgens mij staat zo ongeveer overal het plot al .
Ik heb bijna hetzelfde als jij, aleen ben ik eerder begonnen in 6. Vanaf morgen ga ik niet meer op internetsites kijken, behalve hier
Maar ik heb helemaal geen tijd om te lezen, ik heb pas volgende zaterdag vrij (en deze week had ik dinsdag vrij - ik werk tien (halve) dagen achter elkaar)
Oud 20-07-2007, 14:24
Verwijderd
Ik ben nog maar met deel 4 bezig en moet dus deel 5 en 6 nog voor ik met 7 kan beginnen. Ik durf ook nergens meer te kijken, ben bang dat ik al dingen gelezen heb die ik niet had willen lezen
Dus vanaf nu ga ik echt proberen álle informatie over HP7 te vermijden. Dus ik mag ook niet op Letteren lezen.

Ik ga zo maar verder met deel 4
Oud 20-07-2007, 14:35
Verwijderd
Ik ben een meester geworden in al mijn gevoelens afschermen.
Oud 20-07-2007, 14:37
Verwijderd
Citaat:
~lienepien~ schreef op 20-07-2007 @ 14:58 :

Haha! +1!

ALleen ben ik wel al vorige week in deel 6 begonnen, maar het schiet niet echt op.
Oud 20-07-2007, 14:41
Verwijderd
Bedankt voor de felicitaties.

Ik heb HP5 net uitgelezen en ben nu ook begonnen in HP6, dus dat schiet aardig op (gezien het feit dat ik pas maandag deel 7 in handen zal hebben). En ja, ik ben ook wanhopig spoilers aan het vermijden. Vanavond in ieder geval eerst naar de film, daar heb ik ook zin in.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten