Gothic: fijne vakantie!
Friday: nog gefeliciteerd
Ik heb vandaag voor de allereerste keer in de croissanterie gewerkt (hoort bij de supermarkt, kan je koffie enzo drinken). Degene die er vanochtend werkte kon maar tot 12:00, de ander die in de middag zou komen kon pas om 13:00. Dus om 12:00 hoorde ik ineens dat ik daarheen moest. Gelukkig bleef R. er de hele tijd bij, ik hoefde niet zoveel moeilijke dingen te doen. De kassa werkt hetzelfde als die waar ik normaal achther zit, alleen koffie zetten ging in het begin een beetje mis (ik had een te klein kopje en haalde het te vroeg onder het apparaat vandaan - weet ik veel dat een cappucino eerst melk en dan koffie is en dat het veel is

). Ik hoefde niks met de oven enzo te doen, dat deed R. En hij stond er ook voor het eerst, dat vond ik wel een voordeel (al was het makkelijker met iemand die er gewoon normaal staat, maar het was wel grappig dat hij ook steeds moest zoeken). Om iets over een kwam degene die in de middag moest werken. Mijn laatste uur mocht ik in de croissanterie blijven, en ik kende haar al van handbal dus dat was wel gezellig. Veel leuker dan kassa, maar dat is vooral omdat alles voor mij nieuw is. Het was vrij rustig, dus ging ik kaas snijden, ham-kaas-croissantjes maken enzo. Normaal zou dat ook wel vervelen, maar ik vond het leuk. Ik ga M. lief aankijken en hopelijk mag ik er dan vaker staan. Er gaan veel van de croissanterie tegelijk op vakantie, dus er is een kans dat het wel kan/mag. Maar ik vond het doodeng in het begin, dus ik wil nog niet alleen staan.
Ik moet nog even snel Harry Potter 6 uitlezen voor zaterdag (ik ben gister begonnen, dat word opschieten

). En ik ga niet meer op het internet, want ik las op nu.nl in de hoek iets over de afloop en dat komt ook uit het boek zelf want in Amerika heeft een internetwinkel het boek al verstuurd (ofzo, toen ik doorhad dat het niet zomaar speculaties waren durfde ik niet meer te lezen). Maar ik geloof het lekker niet
En vandaag krijg ik mijn inschrijfformulier. Snel! Ik ga bijna studeren