![]() |
||
Citaat:
![]() Zo, weer een weekje weg, naar Renesse of all places ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
judith? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
families ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() OT: Al mijn vrienden zijn op vakantie, dat is echt te saai. En hij werkt dus bah. Maargoed, tussen ons gaat het wel nog steeds super, hij is zo fijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
nee, 't was nog niet zo lang, iets meer dan 2 maanden, maar dan nog. 'T pijnlijkste is eigenlijk dat een vriend van hem en een goeie "maat" van mij, die met hem mee was op vakantie, me smste dat hij een nieuwe vriendin had. Ik ben gewoon zonder pardon aan de kant gezet. Niet leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Anyway, sterkte ermee, wat een kutsituatie... Hij is je niet waard, obviously, niet dat jij je daardoor beter voelt ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dit gaat over een ex-collega van me, waarmee ik ooit eens een weekendje naar Londen ben geweest en sindsdien was 'ie nogal stalkerig. Het stalken viel de laatste tijd wel mee, maar elke keer dat ik 'm zag maakte 'ie hele lullige grapjes. Eerst begon het met te lachen over m'n dikke benen en andere 'subtiele' opmerkingen over m'n gewicht. Later kwam 'ie langs op m'n werk, noemde 'ie m'n moeder een koe en zei 'ie (toen ik 't niet kon horen!) dat ik teveel vreet. Ik heb 'm toen heel duidelijk gemaakt dat ik dat soort opmerkingen echt niet van hem pik en dat 'ie de volgende keer een knal voor z'n bek zou krijgen. Nou, de volgende keer was er, maar tijdens ons personeelsfeest, dus die knal bleef uit. Hij stond met een groepje mensen te praten en ik hoor ineens heel hard "Ja, Anouk! HAHAHAHA!". Dus ik vraag 'm wat er is en als 'ie m'n naam zegt dat 'ie dan ook wat te vertellen moet hebben. Wuift 'ie 't een beetje stom weg:"Nee hoor, twas maar een grapje". Maar hij wou niet zeggen wat. Duidelijk weer een lullig grapje dus. Later in de bus hadden hij en een collega 't ook over mij en zei 'ie "Ja die bitch blablabla..." Ik gaf 'm een vuile blik en heb daarna geen woord meer tegen 'm gesproken. Dit was de druppel. Er had ooit een vriendschap kunnen zijn, maar vrienden maken zulk soort opmerkingen niet, ook niet als grapje.
Laatst gewijzigd op 22-07-2007 om 01:18. |
![]() |
||
Citaat:
OT: het lijkt alsof hij nix meer van me wil weten en tis mn verjaardag vandaag. Ik weet dak het strax gezellig ga hebben maar voor het eerst in 21 jaar is er op mn verjaardag een leegte die niemand kan opvullen. En dan krijg je van je tante een diddle tas met "ik hou van jou omdat..." tekst. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Hij weet het dus wel hoor!
||
Citaat:
![]() ![]() @ ~oceangirl~: Gefeliciteerd! Hoop dat je toch een fijne verjaardag hebt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|