Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je zult er in ieder geval geen trauma's aan overhouden. Als het je niet bevalt dan ben je een weekend kwijt. Niet heel boeiend. Gewoon open erin stappen en het over je heen laten komen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Het is geen corporale studentenvereniging met een ontgroening van een half jaar waar je je voor minimaal 4 jaar aan commit ofzo... @TS: Het is natuurlijk jouw keus. Het is niet verplicht ofzo. Het is ook weer niet zo dat je vanalles mist als je niet meedoet met het MAK-kamp. Laatst gewijzigd op 21-07-2007 om 00:46. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Gewoon lekker 2 dagen lang klagen en de sfeer verzieken daar. ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zou liever niet willen gaan, maar als 't dan toch moet kan ik er maar beter 't beste van maken.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Waarom konden ze geen weekendje Efteling ofzo organiseren?! ![]()
||
Citaat:
![]() Mijn zusje is vorig jaar meegeweest op MAK-kamp en ze is dit jaar mentor, en volgens haar is het echt alleen maar leuk. Dus gewoon geen zorgen maken. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik denk dat jij zelf zo'n MAK-kamp hebt meegemaakt hè? In het infoboekje stond dat we in kamers met bedden sliepen, maar toch moeten we 'n slaapzak meenemen. Zal dat noodzakelijk zijn? Ik vraag dit, omdat ik ook m'n slaapzak moest meeslepen op eindkamp van de basisschool. Ook toen sliepen we op gewone bedden en zou een dekbedovertrek + kussensloop eigenlijk genoeg zijn geweest...
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Dit jaar weer de Buitenjan in Veldhoven. Als daar bedden met een matras en lakens zijn, weet ik voldoende. Thnx! ![]()
||
Citaat:
Daar moet je je eerst registreren en daarbij 'n eigen wachtwoord kiezen. Die krijg je ter bevestiging nog eens in je mailbox en daarmee zou je je in principe moeten kunnen inloggen op die site. Of bedoel je op www.uvt.nl? Het wachtwoord om in te kunnen loggen als UvT-student (om je collegerooster te bekijken, in te kunnen schrijven voor tentamens, etc.) krijg je pas half augustus, had ik ergens gelezen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Jij studeert ook aan de UvT, begrijp ik? Kun je me mss vertellen wat ik qua 'schoolspullen' moet kopen? Ik bedoel... is kaftpapier nodig? Ringband, collegeblok of schriften? En wat voor agenda wordt er aangeraden/hebben de meisjes daar meestal? Je kunt zeker niet meer aan komen zetten met je übervrolijke Pucca-agenda... ![]() O ja, en is 't de bedoeling dat we de notebook meeslepen naar iedere college? ![]()
||
Citaat:
Vond je het eerste jaar moeilijk, Vitamintje? Eigenlijk begin ik wel 'n beetje zin te krijgen in dat hele introductie-gedoe ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Komt me prima uit trouwens, ik kan die extra tijd heel goed gebruiken namelijk: Ik ben gezakt voor m'n praktijkexamen, dus ik ben nu dagelijks aan 'n rijlessen voor m'n volgende examen op 22 augustus. Verder moet ik dit weekend verhuizen naar m'n nieuwe kamer en moet ik nog van alles kopen en regelen. Tot slot is m'n pa plotseling naar China vertrokken voor zaken, dus ik moet m'n mams helpen in haar cafetaria. Maar goed, ben me nu toch wel 'n beetje zorgen aan 't maken over de gevolgen van 't niet-MAK'ken... Waar kun je eigenlijk je boekenlijst vinden? Ik moet komende maandag op de UvT zijn voor de Freshman Day en dan kun je gelijk alle boeken en dictaten kopen, maar wat nou als je je boeken via Marktplaats (bijv.) wilt kopen?
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Dat laatste bijv. De boekenlijst updaten om al je studenten (die 't toch al niet zo breed hebben) € 70,00 te besparen, moet toch niet zo'n grote moeite zijn? Bovendien zullen die professors toch ook last ervan hebben als iedereen met het verkeerde boek voor zich zit? ![]() Ik voel me niet intelligenter dan de medewerkers van de UvT, maar alle eerstejaarsstudenten op één dag de boeken laten komen halen op één plaats is best... niet slim. ![]() Maar goed, er zullen vast genoeg dingen zijn die ze gewoon goed doen! ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
En dat veel eerstejaars boeken halen op de Freshman's Day heeft niks met de uni te maken. Zoals ik zei ben je geheel vrij om je boeken te halen waar jij wilt en wanneer je wilt, als je ze überhaupt al wilt kopen. Dat dat veelal toch op maandag gebeurt heeft dezelfde oorzaak als zwarte zaterdag in Frankrijk. Het is gewoon een kwestie van gelegenheid: maandag zijn ze er toch, dus dan kunnen ze net zo goed meteen boeken halen, zo denken veel eerstejaars. Er is geen centrale entiteit die daartoe aanzet. Ow, trouwens, je hebt kans dat je mij als docent/TA krijgt. ![]() Laatst gewijzigd op 12-08-2007 om 22:35. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() 1 Lichtpuntje: ik heb er 'n vriendinnetje bij <333 ![]() In welk vak geef jij dan les? Ik heb aardig wat Aziaten gezien, maar jou niet (geloof ik, tenzij je niet meer op je foto's in je fotoboek lijkt ![]() En ehm... zou je me alsjeblieft iets kunnen uitleggen over Blackboard, ISG en Comap? ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 13-08-2007 om 19:30. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|