Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2007 / VWO

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2007, 11:44
Roza-Roza
Roza-Roza is offline
Ik heb net her- duits gedaan. Ik ben gslaagd yay! maar wilde toch proberen net een 9 te halen want het is mn beste vak, heb vandaag toch niks te doen en hoefde er niks voor te leren. z ijn er meer mensen met her-duits ? Ik vond hem tot nu toe een stuk menselijker dan 1e tijdvak! nu maar hopen dat ik die paar tiende meer heb..

weet iemand waar die antwoorden uithangen? examen is al 1 uur en 15 minuten voorbij en er staat nog niks..

oh ook hierbij succes aan diegenen die een her echt nodig hebben en het spijt me voor die die gezakt zijn..
Advertentie
Oud 20-06-2007, 12:26
Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
Roza-Roza schreef op 20-06-2007 @ 12:44 :
Ik heb net her- duits gedaan. Ik ben gslaagd yay! maar wilde toch proberen net een 9 te halen want het is mn beste vak, heb vandaag toch niks te doen en hoefde er niks voor te leren. z ijn er meer mensen met her-duits ? Ik vond hem tot nu toe een stuk menselijker dan 1e tijdvak! nu maar hopen dat ik die paar tiende meer heb..

weet iemand waar die antwoorden uithangen? examen is al 1 uur en 15 minuten voorbij en er staat nog niks..

oh ook hierbij succes aan diegenen die een her echt nodig hebben en het spijt me voor die die gezakt zijn..
Om 14:00 komen de antwoorden, dus nog even geduld.
Oud 20-06-2007, 12:27
Roza-Roza
Roza-Roza is offline
okej super dankje ^^. wist niet dat ze veel later komen dan eerste tijdvak
Oud 21-06-2007, 12:52
polichinelle
polichinelle is offline
Ik heb gister ook duits1,2 herkanst. Heb een 4,8 nodig om te slagen, had een 4,7 voor de vorige. Ik vond hem wel iets makkelijker dan de vorige maar ik kon me voor geen meter concentreren dus ik ben benieuwd
Oud 21-06-2007, 18:03
Lotte
Lotte is offline
Heb je de antwoorden al nagekeken? Had bij mijn vorige examen een 5.9. Zoals het er nu uitziet heb ik minstens een 7 en dus genoeg om alsnog met een gemiddelde 8 te eindigen En dan sta ik gemiddeld een 7.5 ofzo -> hogere lotingscategorie.
Oud 27-06-2007, 23:55
polichinelle
polichinelle is offline
yeah 5,4 en geslaagd
Oud 22-07-2007, 21:09
PV
PV is offline
Gefeliciteerd
Advertentie

Regels voor berichten