Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2007, 11:23
Verwijderd
Citaat:
11 schreef op 23-07-2007 @ 12:22 :
Het ıs verdomme 35 graden (of warmer) en ık ben verkouden geworden. Hoe krıjg ık dat nou weer voor elkaar
Airco?
En wás het hier maar 35 graden, verdomme Eind juli en ik moet een JAS aan.
Advertentie
Oud 23-07-2007, 11:28
11
11 is offline
Neah ın het weekend heb ık nıet ergens gezeten waar een aırco was.
Oud 23-07-2007, 11:53
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
dolly fisher schreef op 23-07-2007 @ 11:55 :
ik heb er nu 8 gezien, vanaf wanneer moet ik gaan opletten?
Gewoon blijven volgen, maar vanaf ongeveer 14 word t pas echt ruig.
Oud 23-07-2007, 12:12
vixen
vixen is offline
Ik stond op om 7, want er was in Amsterdam een vergadering gepland om 9 uur. Groot drama, met bijna flauwvallen in de bus, op het station en ook nog in de trein. Ik vergat mijn banaan (die had ik denk ik laten vallen, ik zag niks meer) was mijn portomonnee kwijt en mijn pinpas zat nog in de kaartautomaat. Ik ben 15 seconden ofzo van de wereld geweest en toen ik 'wakker' werd liep ik aan de andere kant van het station. Geen goed begin van de dag.
Vergadering was leuk, ik moet alleen pokkeveel dingen regelen, maar dat krijg je als je opeens bent afgestudeerd en veel verantwoordelijkheden krijgt.
Het is nu al kwart over 1 bijna, dus ik moet nog vet lang en mensen bellen en mailen, maar het is wel cool!
vanavond vroeg slapen.
Oud 23-07-2007, 12:27
Craig Rogen
Craig Rogen is offline
gisteren party in dordt, helaas inner terrestrials gemist. vandaag naar werk maar niet op het rooster staan. nu thuis hangen en vanavond alsnog werken. helaas gaat mn date vanavond niet door. dan maar 4400 kijken,.
Oud 23-07-2007, 12:43
Drez
Drez is offline
gister gepaddo´d en het was nice. nu ben ik nog moe en brak maar ik ga zo douchen en de krant lezen en dan vakantiedingen plannen en kopen .
Oud 23-07-2007, 13:32
botulismf
botulismf is offline
Ik heb was opgevouwen en gestofzuigd en opgeruimd en nu ga ik even de stad in om wat dingetjes te kopen en dan een paar uurtjes slaap want ik moest er echt te vroeg uit vanochtend.
Oud 23-07-2007, 13:34
Verwijderd
vanochtend training gehad, nu beetje chillen

vanavond wedstrijd
Oud 23-07-2007, 13:42
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ging net naar de supermarkt en toen fietste er een jongetje langs van een jaar of 10 die keihard zong:
EEN STIJVE LUL DIE IS GEMAAKT OM MEE TE POMPEEEN, FALDERIEEEEE, FALDERAAAA!!!!

Wat het bewijs is dat de boerse jeugd niet helemaal goed is.
Oud 23-07-2007, 13:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
11 schreef op 23-07-2007 @ 12:28 :
kan ook gewoon tocht zijn.
Oud 23-07-2007, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 23-07-2007 @ 14:42 :
Ik ging net naar de supermarkt en toen fietste er een jongetje langs van een jaar of 10 die keihard zong:
EEN STIJVE LUL DIE IS GEMAAKT OM MEE TE POMPEEEN, FALDERIEEEEE, FALDERAAAA!!!!

Wat het bewijs is dat de boerse jeugd niet helemaal goed is.

hans teeuwen (L)!!
Oud 23-07-2007, 13:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja dat weet ik ook wel. Ik vind Hans erg puik.
Maar dat een menneke van 10 dat echt kei en kei hard gaat zingen op straat vind ik vrij irritant. Ik mocht dat soort dingen niet zien van mijn moeder toen ik 10 was hoor.
(Ik mocht wel op m'n 11e mee naar Waardenberg en de Jong, maar dat is een heel ander verhaal. )
Oud 23-07-2007, 14:27
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Wanhopig op zoek naar een nieuwe werknemer in Edinburgh (de vorige is een week van tevoren failliet gegaan ) anders gaat mijn maandlange vakantie die zaterdag zou beginnen niet door.
Oud 23-07-2007, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Bardamu schreef op 23-07-2007 @ 01:38 :
Kutserie.... man ben ik nou de enige die niks met de helft van de 'hippe' series van tegenwoordig kan. The OC, Heroes, Lost, bah! Prison Break en 24 heb ik nog nooit goed gekeken though.
Ik vind al die series ook kut. Of nouja, Heroes heb ik nog niet gezien dus daar heb ik geen mening over. Maar Lost is echt gaaf, soms is het even te cliche Amerikaans-drama en het duurt een paar afleveringen voor je er echt in zit, maar het zit stampvol gave personages en oprechte originaliteit.

- - -
Ik ben net een paar uur wakker en nu kijk ik Dr. Phil want lulz en niks beters te doen.
Oud 23-07-2007, 14:47
DeadNation
DeadNation is offline
Citaat:
Darth Lotteke schreef op 23-07-2007 @ 15:27 :
Wanhopig op zoek naar een nieuwe werknemer in Edinburgh (de vorige is een week van tevoren failliet gegaan ) anders gaat mijn maandlange vakantie die zaterdag zou beginnen niet door.
Je zoekt een werknemer, want de vorige is failliet gegaan en t gaat om jouw vakantie???
Oud 23-07-2007, 14:57
Carn
Carn is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 23-07-2007 @ 15:44 :
Ik vind al die series ook kut. Of nouja, Heroes heb ik nog niet gezien dus daar heb ik geen mening over. Maar Lost is echt gaaf, soms is het even te cliche Amerikaans-drama en het duurt een paar afleveringen voor je er echt in zit, maar het zit stampvol gave personages en oprechte originaliteit.
Idem voor Heroes. en Veronica Mars.

Prison Break valt van cliche in cliche soms; maar het is wel vermakelijk daar niet van.
Oud 23-07-2007, 14:58
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik lees haarie pootar en het is allemaal maar spannend enzo alleen stom dat het personage wat ik altijd het leukste vond de pijp uit gaat noujaaaa. 't is maar een boek he. en eigenlijk moest ik vandaag naar de dokter maar ik was pas om tien voor twaalf qwakker haha. dat m'n moeder me niet even het bed uit sleurt ofzo.
Oud 23-07-2007, 14:59
Verwijderd
ik zou vandaag muziek gaan maken met botu, maar aangezien we beroerd zijn in het maken van afspraken gaan we nu maar pokeren en zuipen en eten en roken
Oud 23-07-2007, 15:03
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
maar eerst gaat hij een pukkelpopkaartje voor me halen
Oud 23-07-2007, 15:40
Verwijderd
ik bedenk me net ineens dat ik zaterdagavond in groningen iemand zag die verdacht veel op ragdoll leek. vandaag naar de dokter geweest en verder nietssss.
Oud 23-07-2007, 16:15
botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Tonsillitis schreef op 23-07-2007 @ 16:03 :
maar eerst gaat hij een pukkelpopkaartje voor me halen
En die is nu binnen.
Oud 23-07-2007, 16:19
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
yeah ganz geil
Oud 23-07-2007, 16:23
kuik
kuik is offline
ik kom net terug van mn werk en ik moest werken bij een gehandicapte vrouw die ook niet goed kon praten helemaal in fuckin amstelveen met de fiets vanuit kudelstaart over een uur mag ik verder naar mn volgende werk. yess.
Oud 23-07-2007, 17:49
Verwijderd
Citaat:
11 schreef op 23-07-2007 @ 12:28 :
spot ik daar een turks toetsenbord?
Oud 23-07-2007, 18:57
Verwijderd
Zelden heeft een boek zo'n indruk op me gemaakt als het boek dat ik nu lees. Leon Goldensohn was in het voorjaar van 1946 als psychiater verantwoordelijk voor de fysieke en psychische toestand van enkele Duitste kopstukken uit het Nazi regime. In het boek beschrijft hij de gesprekken die hij heeft met oud partijleiders en topstukken uit land en luchtmacht. Vooral het verhoor van Rudolf Hoss, commandant van Auschwits heeft veel indruk op me gemaakt. Vooral de kille en zakelijke manier van schrijven zorgt ervoor dat sommige dingen bijna onwerkelijk overkomen. Hij verteld op zijn gemak dat ze het haar van vrouwen en kinderen afknipte om er verpakkingen van te maken en het goud uit de tanden van de joden lieten slaan, hij dacht tweeenhalf miljoen joden te hebben omgebracht. ' Zaten daar ook vrouwen en kinderen bij? ' In het begin niet, later kreeg ik ook opdracht van Himmler om ook vrouwen en kinderen te vergassen. '
Later lees je dat hij zelf ook een vrouw en kinderen heeft en in zijn ogen een goed huwelijk. Interessant begint het pas echt zijn vrouw erachter komt wat er eigenlijk allemaal in Auschwits aan de hand is. Voor iedereen die een beetje interesse heeft in psychologie is dit boek echt een aanrader. Leon Goldenshohn de Neurenberg gesprekken.

Ohw ja, om nog een beetje in de vorm van dit topic te blijven. Vandaag ben ik weer niet naar de kapper geweest, heb ik weer mijn rekening niet op de post gedaan en heb ik weer niet mijn bed gemaakt. Vanavond ga ik niet, ik herhaal niet uit.
Oud 23-07-2007, 19:07
Verwijderd
Weet je zeker dat je geen Harry Potter hebt gelezen?
Oud 23-07-2007, 19:16
Bumber
Bumber is offline
Citaat:
Mentu schreef op 23-07-2007 @ 20:07 :
Weet je zeker dat je geen Harry Potter hebt gelezen?
Sorry hoor, maar Harry Potter is dus echt never nooit niet een nazi geweest.
Oud 23-07-2007, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Bumber schreef op 23-07-2007 @ 20:16 :
Sorry hoor, maar Harry Potter is dus echt never nooit niet een nazi geweest.
nee?
Oud 23-07-2007, 19:29
Bumber
Bumber is offline
Citaat:
Mentu schreef op 23-07-2007 @ 20:18 :
nee?
Sorry hoor, maar Harry doet geen jood kwaad, ik maak me er echt druk om dat jij dat denkt!
Oud 23-07-2007, 19:36
Boebsie
Boebsie is offline
Citaat:
Bumber schreef op 23-07-2007 @ 20:29 :
Sorry hoor, maar Harry doet geen jood kwaad, ik maak me er echt druk om dat jij dat denkt!
Hahahahahahahaha deze kill is grappig, ik zweer
Oud 23-07-2007, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Bumber schreef op 23-07-2007 @ 20:29 :
Dan heb ik bij deze jouw kennis nodig. Verlicht mij. Ik ben ook zo dom.
Oud 23-07-2007, 19:58
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik heb van mijn laatste 7 euro 2 speciaalbiertjes gedronken bij belgie, en nu eet ik als avondeten een boterham muu.
verder kijk ik uit het raam naar mensen die buiten door de regen lopen.
en hoop ik dat de reclame snel is afgelopen pliees.
verder heb ik vanmiddag ook alle knopjes bij bart smit ingedrukt waardoor ik een spoor van zingende bloemen, swingende paarden, en lichtgevende dinosauruskneedballen achterliet, dat voelde erg goed.
Oud 23-07-2007, 21:23
Verwijderd
ik keek net een programma over rijke nederlanders op ibiza met daarin in echt saai en lelijk model lindalotte ofzo bah
Oud 23-07-2007, 21:37
Drez
Drez is offline
oja dat keek ik ook! wat een walgelijk wijf zeg gadverdamme, ´ik ben zoooo spiritueel blabla´
Oud 23-07-2007, 22:01
11
11 is offline
Citaat:
z0pperd schreef op 23-07-2007 @ 18:49 :
spot ik daar een turks toetsenbord?
Ja. Overdag maak ik gebruik van een turks toetsenbord.

ot: Ik lag vredig te slapen tot dat mn pa me wakker belde. Nu ga ik weer een slaappoging doen. Wat heb ik toch een interessant leventje...
Oud 23-07-2007, 22:18
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 23-07-2007 @ 15:47 :
Je zoekt een werknemer, want de vorige is failliet gegaan en t gaat om jouw vakantie???
Sorry, werkgever. Was zo van m'n a pros pos.

Ik zou gaan werken op een festival in Edinburgh dat een maand lang duurt. Vlucht geboekt, werkgever zou accommodatie leveren, maar nu is die dus failliet. Zondag begint het, dus nu nog accommodatie regelen is zo goed als onmogelijk.

Maar heb net een mail gehad van een andere werkgever die misschien wel interesse heeft (en accommodatie), dus ik ga mijn beste beentje voor zetten.
Oud 24-07-2007, 01:05
Verwijderd
Citaat:
Bartezz schreef op 23-07-2007 @ 14:34 :
vanochtend training gehad, nu beetje chillen

vanavond wedstrijd
gewint!! jeeeeh

en een telefoonnummer van een behoorlijk fijne dame rijker!
Oud 24-07-2007, 07:16
Crimson
Crimson is offline
gewerkt van 6.45 tot 8.00 en nu vraag ik me af of ik naar bed moet of niet
Oud 24-07-2007, 07:43
ragdoll
ragdoll is offline
ik wou dat ik al klaar was maar ik moet nog tot zes uur YESS. Ik ben echter eindelijk een keer goed voorbereid op een ten hour shift want ik heb een boek bij me. En niet eens zomaar een boek, ook nog Catcher in the rye.
Verder was ik van plan vanavond vroeg te gaan slapen maar mijn plannen zijn weer eens danig in de war geschopt door een vriendin met cinemaplannen maar ACH.
Oud 24-07-2007, 07:44
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 24-07-2007 @ 08:43 :
ik wou dat ik al klaar was maar ik moet nog tot zes uur YESS. Ik ben echter eindelijk een keer goed voorbereid op een ten hour shift want ik heb een boek bij me. En niet eens zomaar een boek, ook nog Catcher in the rye.
Verder was ik van plan vanavond vroeg te gaan slapen maar mijn plannen zijn weer eens danig in de war geschopt door een vriendin met cinemaplannen maar ACH.
wat doe je voor'n werk dan?
Oud 24-07-2007, 07:48
ragdoll
ragdoll is offline
receptioniste bij een nerdensoftwarebedrijf waar gemiddeld 4 mensen per dag bellen haha
Oud 24-07-2007, 07:59
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 24-07-2007 @ 08:48 :
receptioniste bij een nerdensoftwarebedrijf waar gemiddeld 4 mensen per dag bellen haha
hahaha omgz doe mij dat werk lekker de hele dag beetje lezen of gamen
verdien je goed?
Oud 24-07-2007, 08:05
ragdoll
ragdoll is offline
nou ze zoeken geloof ik nog wel iemand het is alleen wel in de altijd gezellige BIJLMER.
En 5,50 p/u dus het gaat. Maar eigenlijk moet ik inderdaad niet zeiken want ik zit alleen maar te internetten en te lezen en niet alsof ik in mijn vrije tijd nuttigere dingen doe.
Oud 24-07-2007, 08:10
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
ragdoll schreef op 24-07-2007 @ 09:05 :
nou ze zoeken geloof ik nog wel iemand het is alleen wel in de altijd gezellige BIJLMER.
En 5,50 p/u dus het gaat. Maar eigenlijk moet ik inderdaad niet zeiken want ik zit alleen maar te internetten en te lezen en niet alsof ik in mijn vrije tijd nuttigere dingen doe.
jammer ik woon in het pittoreske groningen
Oud 24-07-2007, 08:54
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
omg ik vanochtend om zeven uur wakker geworden om de dokter te bellen nadat ik pas om half vier was gaan slapen omdat ik perse m'n boek uit moest lezen, is die dude op vakantie. had ik net zo goed in m'n nest kunnen blijven liggen lols. eigen schuld dikke bult. en nu ga ik grote schoonmaak houden in mijn kamer en dan de kou en regen trotseren, gelukkig ga ik donderdag naar een warm en zonnig spanje(L)
Oud 24-07-2007, 09:17
ragdoll
ragdoll is offline
jaloezie @ tonsilits. Oh maar ik ga dit weekend wel naar berlijn.
Oud 24-07-2007, 09:25
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ja dat wekt dan weer jaloezie op bij mij,berlijn is fantastisch
Oud 24-07-2007, 09:45
Verwijderd
Citaat:
ragdoll schreef op 24-07-2007 @ 10:17 :
jaloezie @ tonsilits. Oh maar ik ga dit weekend wel naar berlijn.
Bij het station 'Friedrichstrasse' zit een super relax (en goedkoop) eetcafe/bistro. Tis ff goed zoeken maar dan heb je ook wat. Zit onder het spoor dus je hoort de treinen over je heen donderen Een van de laatste aan de kant van het pergamon museum, er staat een buste die je kunt zien vanaf de staat. .

Veel plezier iig, beter heb je goed weer.

Ik heb slecht geslapen maar moet vandaag veel doen. Dus ik ga me maar eens klaarmaken voor een helse dag. Jottem.
Oud 24-07-2007, 09:50
Tonsillitis
Tonsillitis is offline
en vanaf friedrichstrasse vertrekken ook guided tours en dat lijkt heel saai maar vorig jaar heb ik er een gedaan onder leiding van een fout geblondeerde musicalproducer en dat was fantastisch. had blaren en migraine en het was 35 graden en de wandeling duurde ipv 3 uur 6 uur, maar het was echt ongelofelijk leerzaam en gaaf. dus een dikke aanrader
Oud 24-07-2007, 09:55
Verwijderd
gisteravond gepokerd en gezopen en nu heb ik hoofdpijn en moet ik over een uur alweer bij botu zijn maar dat zal waarschijnlijk over twee uur worden
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten