|
|
Bekijk resultaten poll: wie wint de tour | |||
Contador |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 73.33% |
Evans |
3 | 20.00% |
Leipheimer |
1 | 6.67% |
Anders |
0 | 0% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
![]() |
||
Citaat:
En wie zat er vanmorgen nog op de grond onschuldig te doen?
|
![]() |
||
Citaat:
||
En nog meer nieuws over Vino:
Citaat:
|
Tom Boonen over Rasmussen
-- "Het zou voor iedereen beter zijn dat Rasmussen de Tour niet wint," aldus Boonen. "Als Rasmussen ook maar een beetje verstand heeft, laat hij zich in de laatste bergrit lossen. Of Alberto Contador zuiver op de graat is, weet ik niet, maar Rasmussen vertrouw ik absoluut niet. Toch kun je winnen zonder doping. Neem Cadel Evans: goeie renner en zuiver." "Je haalt de sjoemelaars er makkelijk uit. Gasten van wie je weet dat ze zich gaan verstoppen. Kerels die maanden geen poot aan de grond krijgen en dan plots gaan vliegen. Dat kan niet." -- Goh Evans, Belgisch team? ![]()
|
Eerst die franse ploegen maar protesteren tegen dopinggebruik en dan krijg je een nieuw dopinggeval (Cofidis uit de tour)
Ergens heb ik hier gegokt zeker dat de volgende wel een italiaan of spanjaard zou zijn? En dan een franse ploeg eruit. ![]() Jongens dit is nu nog eens een plezante tour. Tja Boonen kan toch maar beter oppassen met wat hij zegt. Nuja al die verhalen over Rasmussen, wat moet je dan denken. Contador daar stel ik voor de een of andere reden men vragen bij. Kon ik hier gokken? Anders zet ik geld in dat Contador vroeg of laat ook wel gepakt word. Wat wil je het is een Spanjaard he. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Gave etappe vandaag en erg gaaf dat Rasmussen gewonnen heeft met een hele gunstige voorsprong, als ie em nu nog niet wint
![]() En wat zit die Boonen nou weer te zeiken, DE SPRINTER die je allemaal ziet in de vlakke etappes. Rasmussen is 100% clean dat is allang bewezen, dus wat zit ie nou te zeuren? Hij kan zelf geen tour winnen dus gaat ie maar lopen zeiken op de renners die het wel kunnen, zwak hoor. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Of hij doping gebruikt weet ik natuurlijk niet, ik hoop van niet, maar het zou me niet verbazen.... geldt trouwens voor iedere renner |
![]() |
|
Verwijderd
|
Rasmussen uit de Tour
Uitgegeven: 25 juli 2007 23:02 Laatst gewijzigd: 25 juli 2007 23:06 PAU - Klassementsleider Michael Rasmussen is woensdagavond door de directie van de Rabo-wielerploeg uit de Ronde van Frankrijk gehaald. De Deen zou de interne regels van de Nederlandse wielerformatie hebben overtreden. ANP "Het is niet bekend of de rest van de ploeg donderdag in de zeventiende etappe van start gaat", aldus woordvoerder Jacob Bergsma woensdagavond. Meer informatie wilde hij nog niet verstrekken. (c) ANP Bron |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Frankrijk proficiat Ik vind er nix meer aan, ik kijk niet meer. Heb een hele tijd terug een reis naar Parijs geboekt komend weekend. Maar gelukkig is het een mooie stad met veel bezienswaardigheden....
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() G@$%^&^%^ ![]() ![]() ![]() ![]() ben heel erg benieuwd naar de verklaring van de Rooij... en ik weet 100% zeker dat Rasmussen Rabo hiervoor gaat verlaten en bij elke willekeurige ploeg kan tekenen... wat zullen Boogerd, Menshov, Flecha en Dekker nu denken?! geen vertrouwen in de eigen renners meer ![]()
||
Citaat:
Dat gebeurt pas als er een fransman betrapt wordt. De Fransen denken namelijk dat ze de enige "schone" renners hebben. Wanneer ze van hun ongelijk worden overtuigd, dan ontploft er pas een bom...
|
AMSTERDAM -
Leugens hebben Michael Rasmussen waarschijnlijk de kop in de Ronde van Frankrijk gekost. De Deense geletruidrager zou hebben gelogen over zijn trainingsvakantie in Mexico, waar hij naar eigen zeggen in juni verbleef. " Hij heeft meerdere malen gezegd waar hij aan het trainen was en dat bleek niet te kloppen, zei een aangeslagen Rabodirecteur Theo de Rooy. "Die informatie heeft de ploegleiding diverse malen gekregen. Vandaag hebben we nog nieuwe informatie gekregen, aldus De Rooij. Rasmussen verbleef van 4 tot en met 26 juni, aldus de verklaringen van de Raborenner zelf. Net als De Rooij bevestigt oud-renner Davide Cassani dat hiervan geen sprake was. Cassani beweert dat hij Rasmussen op 13 en 14 juni in de Dolomieten heeft gezien. --- Het zal toch meer zijn dan het woord van één of andere Italiaan?
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik hoop dat de tour kapt, rasmussen is de enige echte terechte winnaar. echt iedereen zit aan de dope. dus wie wint is uiteindelijk toch wel eerlijk.
Ik kan uit eigen ervaring wel vertellen dat zelfs bij de junioren al dope gebruikt word. Ik heb foto's genomen van een achterbank van een ploegleiderswagen vol met dope, die post ik miss nog wel. ik bedoel alleen maar te zeggen dat dit toch helemaal niks uitmaakt, de wielersport is al lang bezig met een langzame pijnlijke zelfmoord ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Ja ik ben er ff misselijk van(iedereen denk ik), dit had ik echt niet verwacht. Maar goed, ik vermaak me heus wel. Het ergste is het voor de rest van de ploeg die zich de afgelopen tour het licht uit de ogen heeft gereden voor chicken. Dekker Menchov, en zeker Boogie hebben zich 100% voor hem gegeven terwijl ze grote kans op bijvoorbeeld een etappe zegen zouden hebben in hun huidige vorm. Rasmussen is al ontslagen btw.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[Wielrennen] Le Tour 2009 MavieŠ2004 | 129 | 16-05-2014 00:55 | |
Vrije tijd |