Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-07-2007, 17:01
Metal
Metal is offline
Spuw uw gal.

Ik ben gaar. Opruimen.
Advertentie
Oud 25-07-2007, 17:03
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik heb uitgeslapen en ben toen boodschappen gaan doen om vervolgens te koken. Eigenlijk zou ik nu moeten oppassen maar ze hebben afgezegd en dat komt me goed uit want het is hier een puinhoop.
Oud 25-07-2007, 17:04
Verwijderd
Ik ben keihard geld aan het afpakken van oude vrouwtjes bij de Amerikaans Roulette.
Oud 25-07-2007, 17:10
lapin
lapin is offline
ik had vanmorgen een gesprek bij mn stage en ik ga echt de gaafste stage ooit hebben yess
Oud 25-07-2007, 17:42
Verwijderd
k word zo hangerig van blowen mmhhehhhhhhhh

ik heb gewerkt en cruel intensions gekeken en couscous gekookt
Oud 25-07-2007, 18:11
Verwijderd
Mijn vriendje ging vanacht op vakantie. Omdat ik stiekum een beetje jaloers ben dat hij op Mallorca zit en ik niet. Ben ik vandaag met een vriendin naar een outlet-store gefietst zo'n 30KM van ons huis, en hebben we heel veel gekocht. Daarna gingen we nog naar een ander dorp om even rond te neuzen en op een terrasje te zitten. Maar natuurlijk ook om fofo's te maken zodat ik mijn vriendje kan laten zien dat hier ook de zon scheen!
Oud 25-07-2007, 18:39
Verwijderd
Beetje aan het opruimen geweest, flink de pest over dat akkefietje met die pot verf gister maar nog geen tijd gehad om nieuw vloerbedekking te kopen. Net een vrijkaartje gekregen voor Paradiso dus daar ga ik over een kwartiertje maar even kijken
Oud 25-07-2007, 18:48
vixen
vixen is offline
Vet drukke dag op werk vandaag, ik moet die stand regelen en dat is echt een dra-ma want niemand vertelt mij iets. Net naar paardrijden gefietst, maar daar is het 'vakantie' dus nu kan ik 5 weken niet paardrijden. Toen maar vet hard naar huis gefietst, maar dat is natuurlijk niet te vergelijken. Nu maar nieuwe dingen zoeken op internet om te kopen.
Oud 25-07-2007, 19:21
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Ik heb de hele dag lopen inpakken/opruimen/schoonmaken, want ik ga morgen op vakantie. Ik ga zo naar m'n ouders want die brengen me morgen naar Schiphol, de lieverds. Maar ik heb nu wel al uren het gevoel dat ik van álles vergeet, erg irritant.
Oud 25-07-2007, 19:23
Verwijderd
ik ging gister wat drinken met vriendinnetjes en in belgie besloten we even een dansje te doen waarop we eindigden in het pakhuis, reuzeleuk na nog geen uur waren we het daar uiteraard al zat dus naar huis, vanmorgen redelijk uitgeslapen, daarna wat gedronken bij de kroeg van scarlett, net gewerkt, nu iets eten en morgen om zes uur opstaan iehh.
Oud 25-07-2007, 19:24
Verwijderd
Citaat:
z0pperd schreef op 25-07-2007 @ 18:42 :
cruel intensions
ik schreef het het eerst ook altijd zo, maar verbeter maar zelf
Oud 25-07-2007, 22:29
Verwijderd
denk maar aan to intent

Ik ben naar Italië geweest, bruin geworden, heerlijk gegeten en gedronken. Prima dus Verder ben ik over twee weekjes jarig en intussen ga ik mij bezig houden met het leren voor mijn autotheoriecertificaat en voornamelijk lui zijn.
Oud 25-07-2007, 23:23
DeadNation
DeadNation is offline
Alle perikelen rond Rasmussen en de tour. Trek t slecht...
Oud 26-07-2007, 00:42
Metal
Metal is offline
slapen, dood. truste
Oud 26-07-2007, 01:33
Carn
Carn is offline
de tour is lame.

gewerkt, game/film avondje gehad; nu slapen en morgen lekker arbeit.
Oud 26-07-2007, 01:41
Carn
Carn is offline
Citaat:
DeadNation schreef op 26-07-2007 @ 00:23 :
Alle perikelen rond Rasmussen en de tour. Trek t slecht...
lees het nu pas.

Nahja. Misschien moet je eerst kanker hebben.
Oud 26-07-2007, 05:30
Verwijderd
Ik ben net thuis van een dag werken/lam in de kroeg hangen/nog lammer in de kroeg dansen/en de overtreffende trap van lamheid singstar spelen op de bank. Zo moet ik weer werken.
Oud 26-07-2007, 08:54
Verwijderd
omfg ik moet vandaag de toerist uithangen. shoot me. ik wil niet op die kut spido
Oud 26-07-2007, 09:41
Verwijderd
Ik ga morgen op vakantie naar Mimizan, yes! Vandaag even de laatste spullen inslaan, iPod volgooien met fijne muziek etc.
Oud 26-07-2007, 10:23
Drez
Drez is offline
Ik ga zo douchen en dan koffie drinken met een vriendinnetje en boeken terugbrengen naar de ub. En dan kleren wassen en inpakken en afwassen en schoonmaken en dingetjes kopen voor de vakantie.
Oud 26-07-2007, 10:46
teenager
teenager is offline
Citaat:
White Trash schreef op 25-07-2007 @ 23:29 :
denk maar aan to intent

Ik ben naar Italië geweest, bruin geworden, heerlijk gegeten en gedronken. Prima dus Verder ben ik over twee weekjes jarig en intussen ga ik mij bezig houden met het leren voor mijn autotheoriecertificaat en voornamelijk lui zijn.
ja to intenD
Oud 26-07-2007, 11:48
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Crûle Intendions?

ot:
Ik dacht dat ik vandaag moest werken, maar dat bleek niet zo te zijn, dus heb ik maar lekker uitgeslapen (zoals altijd eigenlijk) en nu wacht ik op Selektvracht die m'n laarzen komt brengen. Ik weet van die gasten dat ze altijd langskomen op 't moment dat ik nèt even weg ben of onder de douche sta, dus nu ga ik maar helemaal niks doen en wachten.
Mss een dagtripje Antwerpen boeken voor mij en een vriendin. Het loon is weer binnen en geld moet rollen dussss...

edit: Ik klikte net op verzend en toen stond de selektmeneer voor de deur, dus nu kan ik het huis weer uit. yay!

Laatst gewijzigd op 26-07-2007 om 11:52.
Oud 26-07-2007, 11:52
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik ben net als trimm trabb aan het wachten op een pakje, maar ik denk dat ik ondertussen toch nog maar wel wat ga doen want zo gaat de tijd wel ergggg langzaam.
Oud 26-07-2007, 13:09
woezel
woezel is offline
ik ben net wakker en nu ga ik douchen en daarna wat onzin doen. straks naarmn oudjes,familiefeest en ik hoo pdat ik vanavond daar al weer weg bent want brrr dr is te veel tension
Oud 26-07-2007, 13:24
Verwijderd
Opvallend goed geslapen, erg vreemd gedroomd. Gister erg genoten van het concert van Dr John en toen ik een halve neger van zeventig met een blauw pak zag opkomen had ik al spijt dat ik mijn danschoenen niet had aangedaan. Na het concert Dulfer nog even zien spelen in cafe Alto.
Vanmiddag anderhalf uur met mijn vader over het geloof en seks voor het huwelijk gehad. Erg interessant maar soms kan hij zijn mening zo opdringen en dan blijft hij zichzelf maar herhalen. Het vreemde is dus dat ik wel denk dat ik een gelukkiger leven zou hebben met God samen maar dat ik het gevoel heb dat ik er teveel voor moet inleveren. Nu luister ik voor het eerst sinds weken weer een Coldplay en lees ik een brief terug van twee jaar geleden die plots weer heel actueel is, ik had hem vanmiddag ook kunnen schrijven. Klikkerdeklik
Advertentie
Oud 26-07-2007, 13:39
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
ben ontzettend veel NIX aan t doen terwijl ik eigenlijk keihard moet leren voor 2 herren

ik kan mezelf er niet toe zetten op het moment... en ik slaap ook nog eens KUT!

zucht... nee ik voel me niet helemaal heppie de peppie op het moment
Oud 26-07-2007, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Miss Pannekoek schreef op 26-07-2007 @ 14:39 :
ben ontzettend veel NIX aan t doen terwijl ik eigenlijk keihard moet leren voor 2 herren

Ik zou me pas zorgen gaan maken zodra je jezelf wel ' Heppie de Peppíe ' gaat voelen.
Oud 26-07-2007, 14:07
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik ben aan het verfen en schuren en schoonmaken en nog twee uur te gaan . Daarna ga ik in bad en dan naar de zonnebank als beloning want het is kankerweer. En vandaag begint ook het Langweiligkeit festival geloof ik dat ga ik effe checken .
Oud 26-07-2007, 14:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Miss Pannekoek schreef op 26-07-2007 @ 14:39 :

OMG, ik ook! En ik ben nog nooit heppie de peppie geweest, dus mss zijn we wel soulmates!

Oud 26-07-2007, 14:30
Verwijderd
Citaat:
dubbelfris schreef op 26-07-2007 @ 14:24 :
Opvallend goed geslapen, erg vreemd gedroomd. Gister erg genoten van het concert van Dr John en toen ik een halve neger van zeventig met een blauw pak zag opkomen had ik al spijt dat ik mijn danschoenen niet had aangedaan. Na het concert Dulfer nog even zien spelen in cafe Alto.
Vanmiddag anderhalf uur met mijn vader over het geloof en seks voor het huwelijk gehad. Erg interessant maar soms kan hij zijn mening zo opdringen en dan blijft hij zichzelf maar herhalen. Het vreemde is dus dat ik wel denk dat ik een gelukkiger leven zou hebben met God samen maar dat ik het gevoel heb dat ik er teveel voor moet inleveren. Nu luister ik voor het eerst sinds weken weer een Coldplay en lees ik een brief terug van twee jaar geleden die plots weer heel actueel is, ik had hem vanmiddag ook kunnen schrijven. Klikkerdeklik
Je brief ondermijnt vrijwel alles wat de Christelijke God zegt over vrije wil. Wel leuk geschreven verder, maar dat was het hoofddoel niet, lijkt me. Hoe dan ook, er is een verschil tussen je overleveren aan de wil van een eventuele God en het willen dat hij alles maar voor je regelt zodat je vanzelf 'goed' leeft. Het tweede is namelijk gewoon luiheid. Het eerste is jezelf (proberen) een (te) maken met waar God voor staat. (Los van het grrrristendom, aangezien ik denk dat alle geloven van één God spreken.) Of deze God uiteindelijk een bovennatuurlijk of een natuurkundig verschijnsel is, het komt er op neer dat je jezelf tot één en al goedheid probeert te maken. Een stelling waar haken en ogen aan zitten want overal is een keerzijde aan en geheel goed is in zekere zin ook geheel slecht, elk voordeel hep z'n nadeel, twee kanten aan de medaille, etc.. Waarmee je weer terugredeneert naar de balans van yin en yang, het evenwicht en het boeddhisme.

Maar goed, dat is mijn visie. Maar omdat je elk geloof het best leert kennen door in aanraking te komen met andere geloven en levensbeschouwingen, raad ik je aan om het schrijven van klaaglijke brieven aan God te staken en je te werpen op de filosofie, de mythologie, de (al dan niet gangbare) andere geloven en niet te vergeten de wetenschap. Met klagen dat je niets weet kom je nergens, maar gelukkig zijn er een hoop mensen die allerlei interessante theorieën bedacht hebben dus begin maar eens met uitzoeken wat er zoal gezegd is.

Hier is een leuk lijstje om mee te beginnen. Vergeet alleen niet Nietzsche als laatste te doen zodat je alles wat je er voor gelezen hebt weer in elkaar kunt laten donderen om vervolgens uit de brokstukken je eigen inzichten te boetseren.

ONTOPIC.

Ik heb gisterennacht de nacht doorgehaald want ik werd pas om 10 uur 's avonds wakker. Dat is op zich niet erg maar mijn moeder raakte er depressief van () dus nu heb ik maar het huis opgeruimd voor 'r en gestofzuigd want zo'n voorbeeldige dochter ben ik dan weer wel. Verder kan mijn dag eigenlijk niet meer stuk want er lag vanochtend een mysterieuze brief op de stoep met op de voorkant een postzegel uit Estland en een onbekend handschrift. Op de achterkant stond een paddestoel getekend en waren de overige drie miljoen zegels geplakt. Toen moest ik lachen en het lachen verging mij toen gedurende enkele uren niet, want het bleek een ansichtkaart te zijn van een meisje waarmee ik in rap tempo goede vriendinnetjes aan het worden ben. Ze is dus op semi-wereldreis en heeft een enorme ansichtkaart HELEMAAL volgeschreven in miniscule lettertjes en het gaat over tanden en liedjes over tanden en de geschiedenis van de Baltische Staten. Jezus. <3 Toen dacht ik klaar te zijn met lezen maar de achterkant bleek ook compleet volgeschreven te zijn met dezelfde lettergrootte van 1,5 en op de voorkant stond nog een 'P.S.' ahaha. De ansichtkaart is overigens ROZE en er staat in het Russisch 'Voor de verjaardag van mijn engeltje' terwijl ik pas 20 december jarig ben. Maar ze legde uit dat ze niet wist wat er op stond maar dat het sowieso toepasselijk is want het is nou eenmaal Russisch. En ze missen mij daar awww. Maar het zijn dus AHH ziek kleine letters en ze schrijft dat ze drie dagen bezig is geweest met het schrijven van die kutkaart haha.
Ik vind de mensen met wie ik omga leuk.
Oud 26-07-2007, 15:31
Crimson
Crimson is offline
lol inderdaad als je eerst nietzsche leest heeft de rest al zo ongeveer geen zin meer

en ik werd wakker om 6 uur want ik moest weer postbusvullen, sorry dat ik niet meer online was Paranoide maar ik douchte te lang en lag zo 5 minuten achter op schema HAHA autistisch
daarna dus gewerkt en daarna weer naar huis en weer in slaap gedonderd
Oud 26-07-2007, 15:37
Drez
Drez is offline
ik moet nu opruimen want morgen op vakantie maar ik heb geen zin. ik heb al wel afgewassen en wasjes gedraaid en ehh een internationale studentenkaart gekocht. lekker productief.
Oud 26-07-2007, 15:42
Verwijderd
Ik ben de hele nacht op muggenjacht gegaan aangezien die beesten maar blijven binnenvallen. Uiteindelijk heb ik er zeven gedood en kan je vier op een rij spelen op mijn armen en rug. Om half5 eindelijk in slaap gevallen en toen ging om zes uur de wekker omdat ik moest werken van 7 tot 4 en dat was redelijk relaxt voor een keertje ware het niet dat ik nu nog acht dagen ben ingedeeld voor dezelfde tijd. Allejezus zeg.
Nu even douchen en dan naar Utrecht. Hopen dat Scarletts kater niet meer is want dan wil ik nog een dansje wagen.
Oud 26-07-2007, 16:05
Verwijderd
En weer geld aan het cashen op de roulette/blackjack.

Morgen salaris, overmorgen 360 + wii
Oud 26-07-2007, 19:03
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik wil een tilapia in een kom
Oud 26-07-2007, 19:05
dolly fisher
dolly fisher is offline
ik wil een zee egel voor in bad
Oud 26-07-2007, 19:06
dolly fisher
dolly fisher is offline
en een zeep aardje aaah plieees?
Oud 26-07-2007, 19:19
Darth Lotteke
Darth Lotteke is offline
Ben weeral het inpakken van mn koffer aan het uitstellen. Heb nog ongeveer een dag om te bedenken hoe ik een backpack ga vullen met kleding voor een maand, een slaapzak, beddegoed etc.

Zal me dr morgen maar weer eens over buigen. Nu eerst terug naar Harry<3
Oud 26-07-2007, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Bardamu schreef op 25-07-2007 @ 20:24 :
ik schreef het het eerst ook altijd zo, maar verbeter maar zelf
oh ja intentions ik ben te laat met editen ik was stoned [/smoes]
Oud 26-07-2007, 22:03
Nicole S
Nicole S is offline
Much partying!
Oud 26-07-2007, 22:21
ragdoll
ragdoll is offline
ik heb gewinkeld en gegeten met een mattie en we hebben galajurken gepast in de Peek&Cloppenburg HAHA puberactie yess. Ik ben ook brak en nu ga ik slapen maar morgen ga ik naar berlijn en daar heb ik heel veel zin in
Oud 27-07-2007, 00:23
ZerO
ZerO is offline
Hai ik heb vandaag een dvd teruggebracht en gewerkt en toen ik op mijn werk aankwam waren ze scenes voor een film aan het opnemen en er liepen een aantal kleuters rond, dikke maffia mannen en VALERIO van TMF en ik begreep totaal niet waar ze mee bezig waren maar goed
Ohja en VALERIO kwam aan de bar en keek me aan met een blik van: JE KENT ME HE IK BEN VALERIO, en vroeg om een lepel zzzzz ik zou bijna jaloers op mezelf worden huhu

en daarnet fietste ik naar huis en het regende keihard dus ben ik nu een verzopen kat en ik ga lekker slapen toedel !
Oud 27-07-2007, 00:27
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
dolly fisher schreef op 26-07-2007 @ 20:03 :
ik wil een tilapia in een kom
Over vis gesproken, ik wacht nog steeds op mijn sushi.
Oud 27-07-2007, 02:15
Mephisto
Mephisto is offline
Ik zag net plien in Tivoli. En Vixen, kansloze doos dat het is.
Oud 27-07-2007, 06:22
Verwijderd
Gister een relaxde avond gehad Overdag gewoon gewerkt, was weer lekker drukjes ;p Enige waar ik geirriteerd over ben is het feit dat mijn pc zo lang op zich laat wachten ;( Maarja, dat mag het leven niet drukken eh Hopelijk vandaag meer info daarover, en anders, naja we zien wel
Oud 27-07-2007, 06:37
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Mephisto schreef op 27-07-2007 @ 03:15 :
Hou anders gewoon je even je bek dicht!

Laatst gewijzigd op 27-07-2007 om 06:39.
Oud 27-07-2007, 08:15
11
11 is offline
Het ıs eındelıjk nıet meer zo warm ın ıstanbul. Op het moment maar 30 graden . Gıster wat gekaart met vrıenden en natuurlıjk verloren. Vanmorgen werd ık vloekend wakker omdat ık nog verder wılde slapen. Dıt weekend heb ık nog geen plannen, behalve dat ık veel ga slapen.
Oud 27-07-2007, 09:54
vixen
vixen is offline
Citaat:
Dat mag je ook tegen me zeggen als je me ziet hoor. Beetje raar.

Ik heb gisteren een hele leuke dag gehad met werk en uit eten en een opening en toen naar huis en douchen en naar Tivoli, alwaar ik blijkbaar de kansloze doos uithing tot een uur of twee.
Oud 27-07-2007, 10:08
kuik
kuik is offline
Citaat:
haha en dit is niet kansloos

gister naar amsterdam geweest om mn beste vriendin nog een keertje te zien voordat ik op vakantie ga, koffie verkeerd gedronken, appeltaart gegeten en gewinkeld. oh oh. 's avonds gewerkt en ik had voor het eerst een leuke collega waarmee ik samenwerkte en we gingen samen ijs eten onder werktijd nu ga ik mijn koffer inpakken, want om 3 uur vertrek ik naar france om daar 17 dagen lang voornamelijk te golfsurfen. yessssss.
Oud 27-07-2007, 10:37
Tonnie K.
Tonnie K. is offline
Ik ben mijn tas aan het pakken, want morgen op vakantie. Straks de helft er maar weer uit kieperen, want ik heb zoals altijd, veeel teveel mee... O o o
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten