Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nahja. Misschien moet je eerst kanker hebben.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Opvallend goed geslapen, erg vreemd gedroomd. Gister erg genoten van het concert van Dr John en toen ik een halve neger van zeventig met een blauw pak zag opkomen had ik al spijt dat ik mijn danschoenen niet had aangedaan. Na het concert Dulfer nog even zien spelen in cafe Alto.
Vanmiddag anderhalf uur met mijn vader over het geloof en seks voor het huwelijk gehad. Erg interessant maar soms kan hij zijn mening zo opdringen en dan blijft hij zichzelf maar herhalen. Het vreemde is dus dat ik wel denk dat ik een gelukkiger leven zou hebben met God samen maar dat ik het gevoel heb dat ik er teveel voor moet inleveren. Nu luister ik voor het eerst sinds weken weer een Coldplay en lees ik een brief terug van twee jaar geleden die plots weer heel actueel is, ik had hem vanmiddag ook kunnen schrijven. Klikkerdeklik |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed, dat is mijn visie. Maar omdat je elk geloof het best leert kennen door in aanraking te komen met andere geloven en levensbeschouwingen, raad ik je aan om het schrijven van klaaglijke brieven aan God te staken en je te werpen op de filosofie, de mythologie, de (al dan niet gangbare) andere geloven en niet te vergeten de wetenschap. Met klagen dat je niets weet kom je nergens, maar gelukkig zijn er een hoop mensen die allerlei interessante theorieën bedacht hebben dus begin maar eens met uitzoeken wat er zoal gezegd is. Hier is een leuk lijstje om mee te beginnen. Vergeet alleen niet Nietzsche als laatste te doen zodat je alles wat je er voor gelezen hebt weer in elkaar kunt laten donderen om vervolgens uit de brokstukken je eigen inzichten te boetseren. ![]() ONTOPIC. Ik heb gisterennacht de nacht doorgehaald want ik werd pas om 10 uur 's avonds wakker. Dat is op zich niet erg maar mijn moeder raakte er depressief van ( ![]() ![]() Ik vind de mensen met wie ik omga leuk. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 27-07-2007 om 06:39. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb gisteren een hele leuke dag gehad met werk en uit eten en een opening en toen naar huis en douchen en naar Tivoli, alwaar ik blijkbaar de kansloze doos uithing tot een uur of twee.
||
Citaat:
![]() gister naar amsterdam geweest om mn beste vriendin nog een keertje te zien voordat ik op vakantie ga, koffie verkeerd gedronken, appeltaart gegeten en gewinkeld. oh oh. 's avonds gewerkt en ik had voor het eerst een leuke collega waarmee ik samenwerkte en we gingen samen ijs eten onder werktijd ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Leven na de dood ** | 74 | 16-03-2009 09:27 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 23-10-2008 19:57 | |
Lifestyle |
Mensen die Lonsdale dragen M-Bas | 110 | 07-02-2007 21:57 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
menig over dierenbevrijdingsfront lindaxxxies | 198 | 28-01-2004 17:27 | |
Liefde & Relatie |
1 Jaar!! Verwijderd | 16 | 21-12-2003 20:55 | |
Liefde & Relatie |
LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde. Rerisen Phoenix | 58 | 13-06-2003 07:23 |