![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik waardeer Kunst, natuurlijk. Zowel de persoon als het fenomeen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik waardeer de zon, de maan en de sterren maar ook 'het donker' er om heen, omdat dat eigenlijk zorgt dat de sterren en de maan zo mooi lijken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar jij bent natuurlijk ook een fenomeen! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik waardeer mijn werk en dat ik na 10 minuten prutsen de schuttingdeur van buitenaf heb kunnen openen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ot: Ik kan Green Wing wel waarderen, want dat zit ik nu (alweer) te kijken en ik heb een mega crush op Dr. Guy Secretan, ookal deed 'ie 't in een aflevering met z'n eigen moeder en is 'ie een arrogante klootzak. En m'n collega's kan ik ook wel waarderen, want ze zijn lief en gebruiken mij als steunpilaar/knuffelbeer en ze zijn altijd aan het geiten en ik ga ze echt wel missen als ik word overgeplaatst. ![]()
Laatst gewijzigd op 29-07-2007 om 23:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb een crush op Mac, die met dat roodachtige haar. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind trouwens de hele cast van die serie geweldig. Ik ken ze ook allemaal uit tig andere series. (Mac speelde eerder in Hippies, ook met Simon Pegg en Sally Philips (Holly) en die gast met dat lange haar en die bril die Carolines Psychiater/semi-date speelt. Super grappig.) ot: Ik kan mensen waarderen die net als ik uuuren kunnen lullen over Britse comedy series.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Caroline: Black Books, Love Soup Dr. Statham: Spaced, Brass Eye, Big Train, Stressed Eric, Look Around You etc. Hariette Schulenberg: Peep Show, Look Around You, That Mitchell & Webb Look Angela Hunter: Coupling, Smack The Pony, Look Around You, Holly: Hippies, Smack The Pony, Rescue Me, Bridget Jones Sue White: The Acid House Kim: The Office Boyce: The Office, The IT crowd Er zijn maar 2 series van gemaakt, 18 afleveringen, en nog een special (die ik nog niet heb gezien). Dusss, het is afgelopen. Maar dat is met veel Britcoms zo. Die lopen maar 2 series en dan meestal maar 6 afleveringen per serie. Die 9 afl. van Green Wing die dan een uur duren zijn dus erg apart in het britcom genre. Sorry, maar zoals ik al zei, ik kan hier uuuuren over lullen. Als je iets wilt weten over iets dat brits en komisch is, I'm your girl. [/obsession] ![]()
Laatst gewijzigd op 30-07-2007 om 23:06. |
![]() |
||
Citaat:
Of bedoel je het busje aan het eind van serie 2, met Joanna en Statham en Martin en het gedoe met de trein? Het schijnt dat de special daarop verder gaat. Die moet ik dus zelf nog kijken, maar dat schijnt echt een mega tranentrekker te zijn.
Laatst gewijzigd op 31-07-2007 om 14:22. |
![]() |
|
|