Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-07-2007, 18:15
twinkebel
twinkebel is offline
Oke gelijkspel alert!
Oud 29-07-2007, 20:11
Spelleider
Spelleider is offline
Een paar dagen later

Het inmiddels flink uitgedunde groepje bestond alleen nog uit Lisaaah en Kitsch. Hoewel ze allebei niet bang waren aangelegd, wisten ze dat ze op deze manier geen wolf zouden doden, laat staan een weerwolf. Daarbij was kitsch veranderd sinds de dood van hun vrienden. Hij keek de hele tijd zenuwachtig om zich heen, en durfde haast zijn huis niet meer uit.

Lisaaah besloot dat het zo niet langer kon, en sleepte hem mee naar Dvine. Dvine was een beetje een apart persoon, die aan de rand van het dorpje woonde. De meeste mensen kwamen niet bij haar in de buurt, tenzij ze ernstig ziek waren. Ze was namelijk een erg goede dokter. Ze klopten aan bij Dvine, en ze deed open. Ze keek Lisaaah een beetje apart aan, maar liet ze toen binnen. 'Wat is er aan de hand?' vroeg Dvine. 'Mijn vriend hier is zichzelf niet meer zo sinds onze vrienden zijn vermoord door weerwolven' zei ze zachtjes. Dvine keek naar Kitsch, pakte een poedertje, en gaf dat aan hun. 'Alsjeblieft' zei ze. Lisaaah en Kitsch wilde het huis uitlopen, maar opeens hield Dvine ze tegen. 'Je zei weerwolven.. zijn jullie soms weerwolfjagers?' vroeg ze twijfelend. 'Ja, dat zijn we' zei Lisaaah 'hoewel we weinig meer voorstellen met twee man'. 'Zal ik jullie helpen? Ik heb zelf ook nog wel wat met ze af te rekenen, dus...' Lisaaah en Kitsch zagen dit wel zitten, en Dvine ging met het groepje mee.

Na een uurtje gelopen te hebben werden ze ineens geroepen. Het was Daboman, de man die altijd zat te mediteren voor zijn huis. 'Jullie verkeren in groot gevaar' zei hij. 'Jullie kunnen vast hulp gebruiken bij jullie tocht. En ik wil graag mee, want ik heb de tand van een weerwolf nodig voor..' Daboman viel stil. 'Ik weet niet of dat zo'n goed idee is' Het was Dvine die had gesproken. 'Je zou dood kunnen gaan, en in tegenstelling tot ons ben je niet echt nuttig'. Daboman gromde. 'Ik kan mezelf prima verdedigen, hoor!'. Dvine schudde haar hoofd. 'Nouja.. als je het echt zeker weet.. dan mag je van mij mee' reageerde Lisaaah. Dvine leek wat te willen zeggen, maar hield zich in. 'Heb je een wapen?' Daboman pakte zijn dolk, en liet hem aan haar zien. 'Kom, we gaan' zei Kitsch. Zwijgend liepen ze verder.

Na een week zonder ook maar de huil van een wolf te hebben gehoord, begonnen ze wat minder positief over hun opdracht te denken. Daarbij vertrouwde Dvine Daboman duidelijk niet. Ze had zelfs een keer geopperd om hem maar achter te laten, maar Lisaaah was tegen dat idee. Die nacht wist Dvine dat het anders was. Ze wekte Lisaaah. 'Lies' zei ze, 'vannacht gaat er wat gebeuren. Ik denk niet dat ik het ga overleven. Jullie moeten in dat geval zorgen dat jullie richting de bergen reizen. Daar zit denk ik een van de weerwolven die jullie zoeken. Lisaaah knikte alleen maar. Ze was gewend geraakt aan de voorspellingen van Dvine, en ze wist dat het vaker wel dan niet klopte. Ze sliepen weer verder.

Er stond opeens een lange, magere man voor het groepje. Hij keek hun op een vreemde manier aan. Het groepje had dit niet door, en sliep nog steeds. De man sprak zachtjes wat onbekende woorden uit, en voorzichtig bond hij Dvine en Daboman aan een paal vast. De woorden die hij had uitgesproken hadden ervoor gezorgd dat ze er niks van merkten. Toen hij klaar was, gooide hij een flesje op de grond. Een harde knal klonk, en iedereen werd wakker. Het duurde een paar seconde voor ze door hadden wat er gaande was, maar het was Lisaaah die als eerste wat schreeuwde. 'Dvine!' 'Stil' zei de man.’Het lijkt erop dat we elkaar weer treffen.’ Kitsch wilde vragen wat de man bedoelde, maar herkende toen de man in donkere kleding die ze eerder hadden ontmoet. ‘Vandaag zullen jullie iemand verliezen.. en ik ben niet degene die gaat kiezen wie dat wordt. Hij pakte een zwaard, en hield die op de keel van Daboman. 'Daboman' zei de man 'aan jou de keuze vandaag. Wie heb jij liever dood? Dvine, of jezelf?' Daboman zei niks. Na een minuut was het Dvine die sprak. 'Daboman, kies mij. Ik weet dat jij niet dood wilt, en ik heb me er al een tijdje op kunnen voorbereiden dat ik dood zou gaan. Ik ben meegegaan om die reden, hij zou anders Lisaaah gekozen hebben in plaats van mij. Nu ben ik het maar. Kies mij.' Daboman had zijn keuze snel gemaakt. 'Doodt haar maar!' Lisaaah keek geschokt naar Daboman. Binnen een paar seconde was het gebeurd. Dvine's nek werd met een vloeiende beweging opengesneden, en het zwaard ging daarna dwars door haar hart. Ze was dood. De man was spontaan verdwenen, en Lisaaah had tranen in haar ogen. Pas na enkele minuten drong het tot haar door. Dvine had dit de hele tijd geweten. Dvine was een ziener...

01. Flowtje
02. Tink*
03. Elpida
04. Cirílico
05. Roos
06. Dvine (ziener)
07. TopDropje
08. Lisaaah
09. Duivelaartje
10. Biertank 52 (tovenaar)
11. MadameMinke
12. Yoshimare (jager)
13. Maxwell
14. Severus
15. Twinkebel
16. Kitsch
17. P-apple
18. Skilly
19. Spoonie
20. Wind's Embrace
21. Daboman
22. Kunst (weerwolf)

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door jager
Paars = dood door liefdesverdriet

Helaas, dat was de ziener. En dit keer is er geen reserve. De wolven kunnen vandaag feest vieren, en kunnen tot morgenavond 20.30 bepalen wie ze kiezen als feestmaal..
Oud 29-07-2007, 20:13
Severus
Severus is offline
Kut!
Oud 29-07-2007, 20:14
Bongalientje
Bongalientje is offline
Jullie zijn allemaal nare mensen, ik deed volgens mij voor de 3e keer mee en elke keer word ik er voor de 3e ronde uitgehaald, zonder een goede reden.

Yoshimare schiet mij dood, omdat ik op hem zou stemmen omdat hij kitsch is. Ik kon geeneens stemmen, sowieso zou ik op hem stemmen omdat hij een vervelende speler is, niet omdat hij kitsch is.

STOMMERDS IK WIL NIET DOOD ZIJN!
Oud 29-07-2007, 20:18
Verwijderd
Whoops
Oud 29-07-2007, 20:20
Severus
Severus is offline
Ik kies ook altijd mensen met een functie uit (wat dat betreft, zit mijn gevoel meestal wel goed) - maar nooit eens de goede!
Oud 29-07-2007, 20:22
Dvine
Dvine is offline
Tsja, eigen schuld dikke bult.
Oud 29-07-2007, 20:24
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
In de 2e hangronde de tovenaar, ziener én jager eruit. Nu nog de leerling, jullie kunnen het mensen.
Oud 29-07-2007, 20:26
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
kunst schreef op 29-07-2007 @ 21:14 :
Jullie zijn allemaal nare mensen, ik deed volgens mij voor de 3e keer mee en elke keer word ik er voor de 3e ronde uitgehaald, zonder een goede reden.

Yoshimare schiet mij dood, omdat ik op hem zou stemmen omdat hij kitsch is. Ik kon geeneens stemmen, sowieso zou ik op hem stemmen omdat hij een vervelende speler is, niet omdat hij kitsch is.

STOMMERDS IK WIL NIET DOOD ZIJN!
liefie, valsstemmen, valt er ook onder

en mij en topdrop de eerste ronde eruit knikkeren is wel lief? ik kom nooit verder dan 3e ronde ook

Maar goed je was wolf, dus *zip*
Oud 29-07-2007, 20:28
Verwijderd
Pff veel meer kunnen we niet meer foutdoen. Maar daboman was dus niet de ziener, wat ik wel vreesde. Ik was bang dat hij ziener was en dat topdrop toch slecht was en dat ik ook zo slecht leek.
Oud 29-07-2007, 20:32
Severus
Severus is offline
Citaat:
Elpida schreef op 29-07-2007 @ 21:18 :
Whoops
Klinkt een beetje erg nonchalant. Hmm....

Plus jij was een van degenen die niet op Soija of TopDrop hadden gestemd en dus potentieel die ene lone wolf kan zijn.

*notitie maakt* Ik had al een gevoel bij je, maar ik houd je nu nog beter in de gaten.
Oud 29-07-2007, 20:32
trophus
trophus is offline
*Wandelt het scenario op*
*steelt boeken van de leerling*
*rent weg*
Oud 29-07-2007, 20:39
duivelaartje
duivelaartje is offline
Lisaaah, ik had inderdaad geen goede reden om op jou te stemmen. Maar ik wilde kiezen tussen jou en Dvine en toen werd jij het. Twijfelden maar meer, nu is Dvine dood. Ziener, tovenaar én jager weg. We doen het niet zo goed...
Oud 29-07-2007, 21:02
Roos
Roos is offline
Tjemig Hoe kiezen we het uit, met zijn allen
Ik heb uiteindelijk mijn stem voor Daboman laten staan (dit zeg ik ff voor de statistieken)
Oud 29-07-2007, 22:12
TopDrop
TopDrop is offline
Gaat goed
Oud 29-07-2007, 22:36
Verwijderd
jezus mensen. volgende keer doe ik wel weer mee, misschien kan ik dan jullie redden hihihi

en heerlijke verhalen trouwens
Oud 29-07-2007, 22:47
Daboman
Daboman is offline
Ik snap niet waarom ik deze ronde overleefd heb maar ik wil wel wat kwijt. Ik denk dat de wolven gebruik van me maken dus ik zal me verder inhouden. Maar dit wil ik wel kwijt:

Daboman stemmers (meerderheid terwijl Dvine eruit ging):

Twinkebel
Maxwell
Dvine
Wind's Embrace
Roos
Tink

Yoshimare stemmers (Meerderheid terwijl het gelijkspel werd):

Dvine
Kunst
Severus
MadameMinke
Roos
Wind's Embrace
Twinkebel
Biertank 52
Lisaaah

Laatst gewijzigd op 29-07-2007 om 22:50.
Oud 30-07-2007, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 29-07-2007 @ 21:32 :
Klinkt een beetje erg nonchalant. Hmm....

Plus jij was een van degenen die niet op Soija of TopDrop hadden gestemd en dus potentieel die ene lone wolf kan zijn.

*notitie maakt* Ik had al een gevoel bij je, maar ik houd je nu nog beter in de gaten.
Ik had al op Dvine gestemd voor iedereen één van hen koos, en ik ga zelden met de massa mee, vooral niet in de eerste stemronde.
Oud 30-07-2007, 09:37
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Daboman schreef op 29-07-2007 @ 23:47 :
Ik snap niet waarom ik deze ronde overleefd heb maar ik wil wel wat kwijt. Ik denk dat de wolven gebruik van me maken dus ik zal me verder inhouden. Maar dit wil ik wel kwijt:

Twinkebel
Maxwell
Dvine
Wind's Embrace
Roos
Tink

Dvine
Kunst
Severus
MadameMinke
Roos
Wind's Embrace
Twinkebel
Biertank 52
Lisaaah
laten we het er even ophouden dat ik er al uit ben en een wolf ben dus je één yoshimarestemmer weg kunt halen
Oud 30-07-2007, 11:10
Verwijderd
Citaat:
kunst schreef op 30-07-2007 @ 10:37 :
laten we het er even ophouden dat ik er al uit ben en een wolf ben dus je één yoshimarestemmer weg kunt halen
Ja maar hij bedoelt dat de blauwe mensen (blauwen mensen ) bij allebei die dingen hoorden, maar dus misschien niet hun stem hebben uitgebracht doordat ze weerwolf ofzo zijn. Dus hij heeft het ook niet over jou.
Oud 30-07-2007, 12:14
Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Citaat:

Dvine
Kunst
Severus
MadameMinke
Roos
Wind's Embrace
Twinkebel
Biertank 52
Lisaaah
Citaat:
MadameMinke schreef op 28-07-2007 @ 00:29 :
Hetzelfde geldt voor mij.
Ik had wel in dit topic gezet op wie ik zou gaan stemmen, maar geen PM gestuurd, ik wist ook niet zeker of dat per se moest. Bovendien was de eindtijd nog niet duidelijk toen ik moest gaan werken om 14 uur (tot 22 uur). Vandaar.
Citaat:
P-apple schreef op 27-07-2007 @ 21:58 :
Oh nee, ik was net te laat De pm was al verstuurd...
Citaat:
Dvine schreef op 27-07-2007 @ 21:26 :
Jongens, ik wist niet dat de stemmen al om half 9 binnen moesten zijn. Ik ben nieuw met dit spel en dacht dat het random in de avond verstuurt kon worden. Dus mijn stem is sowieso al weg

Sorry
De mensen die ik in het lijstje van daboman heb doorgestreept hebben sowieso al niet gestemd. Er valt dus niet heel veel meer te zeggen over dat lijstje, aangezien het dus heel anders is uitgepakt. Verder denk ik dat Daboman de verrader is. Hij probeert iedereen verdacht te maken en tegen elkaar op te stoken, terwijl daar vaak helemaal geen rede voor is. En nu hij verdacht is en zelf heel onlogisch niet dood is gegaan wordt hij opeens 'gebruikt door de wolven'.

Ik ben benieuwd naar wat de eetronde brengt.
Oud 30-07-2007, 12:30
Verwijderd
Sjonge jonge, mijn internet doet nog steeds erg vervelend. Heb gisteren nog wel kunnen stemmen, gelukkig. Maar ik weet niet hoe lang het duurt voor 'ie er weer uit ligt. En ik had gisteren hier ook al een bericht getypt, maar zo te zien is het ook niet gelukt om die te versturen.

En wat kut, nu ook al de ziener eruit!
Oud 30-07-2007, 17:37
Verwijderd
Het kan zijn dat ivm drukte qua werk de uitslag vanavond wat later is. Ga wel m'n best doen om het op tijd voor elkaar te krijgen.
Oud 30-07-2007, 17:44
Daboman
Daboman is offline
Citaat:

Twinkebel
Maxwell
Dvine
Wind's Embrace
Roos
Tink

Dvine
Kunst
Severus
MadameMinke
Roos
Wind's Embrace
Twinkebel
Biertank 52
Lisaaah
Topdrop

Ik heb even een foutje hersteld Het foutje maakt namelijk nogal een verschil

Laatst gewijzigd op 30-07-2007 om 17:46.
Oud 30-07-2007, 20:28
Spelleider
Spelleider is offline
Nadat in het dorp bekend was geworden wat er allemaal was gebeurd werd Daboman met de nek door iedereen aangekeken. Zodra mensen hem zagen begonnen ze naar elkaar te fluisteren. De sfeer in het dorp was ook helemaal veranderd. Niemand vertrouwde elkaar meer, je kon immers zomaar door je dorpsgenoot verraden worden en wie weet was één van je buren zelfs wel een weerwolf...

Tringgg.... Het is de deurbel van Daboman. Twinkebel staat bij hem op de stoep. Hij is de enige op wie Daboman op dit moment nog terug kan vallen en hij besloot hem eens op te zoeken.
'Hoi hoi, mag ik binnenkomen?', vraagt Twinkebel. 'Natuurlijk, jij altijd'.
'Heb je zin om anders een eindje te gaan wandelen aan de rand van het bos?' is de vraag van Twinkebel aan Daboman. 'Overdag zijn de wolven er toch niet, dus dan kunnen we er veilig lopen. Het bos is altijd zo mooi in de zomer'.
Daboman is dit met hem eens en besluit met hem mee te gaan. Onderweg komen ze Lisaah tegen die een vriendin van Twinkebel is. 'Heb je zin om met ons mee te gaan wandelen?' vraagt Twinkebel haar. 'Ja, lijkt me gezellig is het antwoord van Lisaah'.
Onderweg vraagt Lisaah zich nog wel even hardop af hoe ze het in deze tijd eigenlijk in hun hoofd halen om te gaan wandelen. Er zijn immers wolven... Maar Daboman en Twinkebel wuiven haar zorgen weg omdat er overdag toch geen wolven zijn.

Plots horen ze gekraak in de bosjes. Verschrikt kijken ze om zich heen, maar zien niets. Ze beseffen zich opeens wel dat ze toch verder het bos in zijn gegaan dan ze eigenlijk hadden gewild. Ze besluiten gewoon maar rustig terug te wandelen. Lisaah en Daboman zijn hierbij in een enorme discussie verwikkeld hoe ze die wolven nou toch eens aan moeten pakken. het is toch wel erg dat het dorp zijn ziener, tovenaar en jager al kwijt is. Bij het dorp aangekomen kijkt Lisaah Daboman opeens geschrokken aan 'Waar is Twinkebel?!, hij was net toch nog bij ons?' Daboman schrikt ook 'Je hebt gelijk'. '
Dit is niet goed hoor, antwoordt Lisaah, hij zou nooit zomaar weggaan zonder gedag te zeggen'.

Meteen wordt er door alle dorpelingen een grote zoekactie naar Twinkebel gestart. De mensen mogen alleen in groepjes van minimaal 5 mensen en in het bezit van een jachtgeweer het bos in.

Vlak voordat het avond wordt en de zoekachtie bijna gestaakt wordt klinkt er opeens een ijselijke gil. Het is Lisaah die de door de wolven verscheurde resten van Twinkebel heeft gevonden....
Twinkebel was een dorpeling.

01. Flowtje
02. Tink*
03. Elpida
04. Cirílico
05. Roos
06. Dvine (ziener)
07. TopDropje
08. Lisaaah
09. Duivelaartje
10. Biertank 52 (tovenaar)
11. MadameMinke
12. Yoshimare (jager)
13. Maxwell
14. Severus
15. Twinkebel
16. Kitsch
17. P-apple
18. Skilly
19. Spoonie
20. Wind's Embrace
21. Daboman
22. Kunst (weerwolf)

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door jager
Paars = dood door liefdesverdriet

En weer een dorpeling minder. De dorpelingen hebben tot morgenavond 31 juli om 20:30 uur om te bepalen wie er voor deze gruwelijke moord op Twinkebel gestraft moet worden.

Laatst gewijzigd op 30-07-2007 om 21:14.
Oud 30-07-2007, 20:30
Severus
Severus is offline
Ik vind het toch fijner als bij Flowtje en Twinkebel de functie in het lijstje wordt vermeld....
Oud 30-07-2007, 20:37
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Daboman schreef op 30-07-2007 @ 18:44 :
Ik heb even een foutje hersteld Het foutje maakt namelijk nogal een verschil
Ik snap niet wat je punt nou is met dat lijstje en waarom je zo obsessed bent om mij via alle mogelijke manier verdacht te maken.
Oud 30-07-2007, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 30-07-2007 @ 21:30 :
Ik vind het toch fijner als bij Flowtje en Twinkebel de functie in het lijstje wordt vermeld....
Dorpeling is niet echt een aparte functie. Dus in dit geval is geen functie erbij vermeld automatisch dorpeling.
Oud 30-07-2007, 20:45
Severus
Severus is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 30-07-2007 @ 21:42 :
Dorpeling is niet echt een aparte functie. Dus in dit geval is geen functie erbij vermeld automatisch dorpeling.
Oké dan.

Zo mensen, het zal vast weer tussen TopDrop en Daboman gaan nu?
Oud 30-07-2007, 20:46
twinkebel
twinkebel is offline
Ik vertrouw Severus en Daboman niet mensen. Let op hun!

EDIT: En ik ben een hij dank u...
Oud 30-07-2007, 20:51
Severus
Severus is offline
Citaat:
twinkebel schreef op 30-07-2007 @ 21:46 :

Of ik nou betrouwbaar ben of niet, jij bent dood en jouw mondje daarmee ook.
Oud 30-07-2007, 21:12
Verwijderd
Citaat:
twinkebel schreef op 30-07-2007 @ 21:46 :

Ai, sorry Zal het meteen even aanpassen...
Oud 30-07-2007, 21:25
Verwijderd
Ik ga morgen maar eens alles doorlezen en dan kijk ik nog wel wat ik stem.
Oud 30-07-2007, 23:01
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 30-07-2007 @ 21:37 :
Ik snap niet wat je punt nou is met dat lijstje en waarom je zo obsessed bent om mij via alle mogelijke manier verdacht te maken.
Dat is dan jammer voor je. Ik heb het vaak genoeg uitgelegd

En verder is twinkebel misschien opgegeten om mij verdacht te maken. Hmmm. Ik zou als wolf dan persoonlijk voor wind's embrace gekozen hebben, die viel me een heel stuk meer aan dan twinkebel. Maar goed, dit zou dan best wel eens al de derde keer kunnen zijn dat de wolven een poging wagen om me verdacht te maken/me eruit te werken. Een andere mogelijkheid is natuurlijk dat de wolven willen dat ik dit denk.

Maar toch. De "de wolven gebruiken me" theorie vind ik nu een heel stuk minder waarschijnlijk. Hoe kunnen ze me gebruiken als er niemand naar me luistert? Het zou me eerlijk gezegd verbazen als er iemand naar me luistert.
Oud 30-07-2007, 23:01
Severus
Severus is offline
Citaat:
Elpida schreef op 30-07-2007 @ 22:25 :
Ik ga morgen maar eens alles doorlezen en dan kijk ik nog wel wat ik stem.
Ik wil op jou stemmen, maar misschien kan ik beter eerst op TopDrop of op Daboman stemmen. D'r zal toch wel niet voor niks zoveel 'commotie' om die twee zijn, en ik ben wel benieuwd of de mensen gelijk hebben.
Oud 30-07-2007, 23:08
Wind's Embrace
Citaat:
Daboman schreef op 31-07-2007 @ 00:01 :
Dat is dan jammer voor je. Ik heb het vaak genoeg uitgelegd

En verder is twinkebel misschien opgegeten om mij verdacht te maken. Hmmm. Ik zou als wolf dan persoonlijk voor wind's embrace gekozen hebben, die viel me een heel stuk meer aan dan twinkebel. Maar goed, dit zou dan best wel eens al de derde keer kunnen zijn dat de wolven een poging wagen om me verdacht te maken/me eruit te werken. Een andere mogelijkheid is natuurlijk dat de wolven willen dat ik dit denk.

Maar toch. De "de wolven gebruiken me" theorie vind ik nu een heel stuk minder waarschijnlijk. Hoe kunnen ze me gebruiken als er niemand naar me luistert? Het zou me eerlijk gezegd verbazen als er iemand naar me luistert.
Dus eerst gebruiken de wolven je, dan beschuldigen ze je door iemand op te eten die jij verdacht maakt? Aan de andere kant, nu heb jij een reden om te zeggen dat je onschuldig bent, want de wolven "proberen jou erin te luizen"..

ik weet denk ik alvast naar wie mijn stem morgen gaat
Oud 30-07-2007, 23:20
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Severus schreef op 30-07-2007 @ 21:30 :
Ik vind het toch fijner als bij Flowtje en Twinkebel de functie in het lijstje wordt vermeld. En de geliefdestatus achter Flowtje en Biertank 52.
Oud 30-07-2007, 23:21
Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 31-07-2007 @ 00:20 :
Wij zijn dood en hebben nu niets te vinden, als je je ergens aan stoort stuur je de spelleiders maar een PM, nu verspil je de ruimte!
Oud 30-07-2007, 23:24
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 31-07-2007 @ 00:20 :
Oud 31-07-2007, 00:43
Roos
Roos is offline
Ik vertrouw Severus en Daboman niet.
Daboman heeft teveel theorieen.
Severus vertrouw ik gewoon niet

Wat stemmen jullie?
Oud 31-07-2007, 00:45
Verwijderd
ik verdenk Hanneke nog steeds
Oud 31-07-2007, 00:50
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 31-07-2007 @ 01:45 :
ik verdenk Hanneke nog steeds
Ja, wie niet.
Oud 31-07-2007, 00:52
Severus
Severus is offline
Citaat:
Roos schreef op 31-07-2007 @ 01:43 :
Ik vertrouw Severus en Daboman niet.
Daboman heeft teveel theorieen.
Severus vertrouw ik gewoon niet

Wat stemmen jullie?
Erg makkelijk om Twinkebel achterna te lopen. Jouw post bevat geen enkele inhoud.

*notitie maakt*
Oud 31-07-2007, 10:18
duivelaartje
duivelaartje is offline
Daboman is hier echt de enige die met lange theorieen komt. Waarom? Misschien probeert hij zichzelf eruit te kletsen dat hij geen wolf is, door eerst te zeggen dat hij door de wolven verdacht wordt gemaakt en daarna dat de wolven hem niet gebruiken. En dat wij niet naar hem luisteren. Vind je het gek? De ziener is eruit, dus ik vraag me af of de informatie die jij ons geeft wel betrouwbaar is.

Ik ben ervoor om hem eruit te stemmen. We schieten echt voor geen meter op. Alleen Yoshimare heeft er een weerwolf uit kunnen halen. 3/16 is het al..

Cirílico is wel verdacht stil net als Skilly, vinden jullie ook niet...?
Oud 31-07-2007, 10:19
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 31-07-2007 @ 11:18 :
Cirílico is wel verdacht stil, vinden jullie ook niet...?
Ik vind er wel meer verdacht stil...
Maar daar is dan ook weer zo weinig over te zeggen. Want wie van de stillen kies je dan?

Daboman lijkt op die manier de makkelijkste en meest logische keuze om weg te stemmen.
Oud 31-07-2007, 10:51
Severus
Severus is offline
Citaat:
Ik ben ervoor om hem eruit te stemmen. We schieten echt voor geen meter op. Alleen Yoshimare heeft er een weerwolf uit kunnen halen. 3/16 is het al..
Eens. Ik wil met je meedoen en op Daboman stemmen: hopelijk deelt de rest ook onze mening.
Oud 31-07-2007, 11:43
Roos
Roos is offline
Oke
Oud 31-07-2007, 12:15
maxwell
maxwell is offline
Ik ga dit keer voor roos, ik vind haar verdacht omdat ze steeds wat nutteloze posts post.

daboman zal er dit keer wel uitgaan. gelukkig ook want telkens die elle lange preken dat de wolven het op hem gemunt hebben is ook iets om gek van te worden.
Oud 31-07-2007, 12:16
Wind's Embrace
Citaat:
maxwell schreef op 31-07-2007 @ 13:15 :
daboman zal er dit keer wel uitgaan. gelukkig ook want telkens die elle lange preken dat de wolven het op hem gemunt hebben is ook iets om gek van te worden.
<3
Oud 31-07-2007, 12:32
Cirílico
Cirílico is offline
Citaat:
Daboman is hier echt de enige die met lange theorieen komt. Waarom? Misschien probeert hij zichzelf eruit te kletsen dat hij geen wolf is, door eerst te zeggen dat hij door de wolven verdacht wordt gemaakt en daarna dat de wolven hem niet gebruiken. En dat wij niet naar hem luisteren. Vind je het gek? De ziener is eruit, dus ik vraag me af of de informatie die jij ons geeft wel betrouwbaar is.

Cirílico is wel verdacht stil net als Skilly, vinden jullie ook niet...?
Ik lees meer dan ik post.

Ik vind je post wel heel erg de indruk wekken dat je dorpeling bent, dus ik stem jou eruit.

*duivelaartje*

Edit: Ik kies maar om op Roos te stemmen. Ze speelt eerst iedereen een paar verdachten toe, en vraagt daarna wat iedereen gaat stemmen, voordat zij 'een keuze maakt'.

*Roos*

Laatst gewijzigd op 31-07-2007 om 12:35.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten