Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-07-2007, 19:44
JustMe88
JustMe88 is offline
Ik ga deze zomer namelijk niet ik baal er best wel behoorlijk van, want nu ga ik alleen maar werken. Bovendien gaat mijn vriend wel 2 weken het land uit... Het kwam er deze zomer gewoon niet echt van, maar leuk is anders Ik zou zeggen: lotgenoten meld u!
Advertentie
Oud 13-07-2007, 12:47
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik ga ook niet! Maar ik ga samen met een vriendin een hotelletje in Nederland ergens boeken. Heb ik toch nog een beetje vakantiegevoel. En verder ga ik naar allerlei feestjes!
Oud 13-07-2007, 20:16
DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
*Steekt hand op*

Ik blijf jammer genoeg de hele zomer werken. Maar daar staat tegenover dat ik van plan ben om volgend jaar alles goed te maken - of in te halen, hoe je het ook wil noemen.
Oud 14-07-2007, 08:54
damaetas
damaetas is offline
ik ga ook niet. maar ik ga wel heel oktober naar tanzania
Oud 15-07-2007, 13:17
Verwijderd
Ik.

Maar ik ben wel in mei een week weg geweest.
Oud 15-07-2007, 21:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben sinds m'n 14e al niet meer naar het buitenland op vakantie geweest.
Eerst vond ik het vervelend om met mijn ouders mee te moeten en werd lowlands steevast mijn vakantie elk jaar. En sinds ik werk maak ik wel eens korte tripjes naar Engeland, maar dat heeft nooit langer dan 5 dagen geduurd.
Nu heeft een vriendin van me het idee om de week voor Lowlands te gaan kamperen op Texel ofzo. Dat word dus mijn eerste 'strandvakantie' in jaren.
Oud 16-07-2007, 18:15
Fleurop
Fleurop is offline
Voor het eerst (van mijn hele leven?) ga ik niet op vakantie. Echt heel gek. En ik heb dan ook totaal geen vakantiegevoel.
Maar het geld is gewoon op, omdat ik net helemaal op mezelf woon (inrichting, ook al ikea/marktplaats.. is duur).
Volgend jaar gewoon weer! Nu veel werken.
En dit jaar is Lowlands mijn vakantie.
Oud 17-07-2007, 15:09
wup
wup is offline
Nog een..

Domweg omdat ik geen geld heb. Ga zelfs niet naar een festival dit jaar.. Maar ben 3 maanden geleden terug gekomen van 9 maanden in het buitenland werken en wonen, dus dat voelde ook wel als vakantie. Misschien dat ik in de herfst/winter nog weg ga.. Of enorm sparen zodat ik volgend jaar wel echt goed op reis kan
Oud 20-07-2007, 12:38
Verwijderd
ik ga ook niet deze zomervakantie. Ik ga in september. Telt dat ook?
Oud 21-07-2007, 16:28
HybridTheory
HybridTheory is offline
Nee.
Wel geld, maar ik moet heel de zomer stage lopen.
Nou ja, nu heb ik in oktober vakantie en dan ga ik waarschijnlijk wel weg.
Oud 22-07-2007, 15:17
PV
PV is offline
Ik ga niet, al 6 jaar niet Geen zin / geen tijd / geen zin om er geld aan uit te geven.
Oud 24-07-2007, 22:10
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 22-07-2007 @ 16:17 :
Ik ga niet, al 6 jaar niet Geen zin / geen tijd / geen zin om er geld aan uit te geven.
Mis je het dan niet? Vreemde vraag misschien, maar ik heb al heimwee zodra ik weer thuis ben in de meeste gevallen, en ik spendeer dan ook zoveel mogelijk tijd op vakantie... (En 't is niet dat ik zwem in het geld ofzo) ergens vind ik het ook belangrijk voor je persoonlijke/culturele ontwikkeling zelfs
Oud 25-07-2007, 07:53
Verwijderd
Nope deze vakantie lekker thuis en hard aan het werk.. Heb al genoeg vrij gehad dit jaar Volgend jaar naar Praag! (hoop ik )
Oud 26-07-2007, 03:22
TopDrop
TopDrop is offline
Ik ga ook niet. Maar ik ben ook niet geldloos. Wel de allereerste keer dat ik niet weg ga in de zomervakantie though.
Oud 27-07-2007, 22:40
PV
PV is offline
Citaat:
doezel schreef op 24-07-2007 @ 23:10 :
Mis je het dan niet? Vreemde vraag misschien, maar ik heb al heimwee zodra ik weer thuis ben in de meeste gevallen, en ik spendeer dan ook zoveel mogelijk tijd op vakantie... (En 't is niet dat ik zwem in het geld ofzo) ergens vind ik het ook belangrijk voor je persoonlijke/culturele ontwikkeling zelfs
Nee ik heb die behoefte niet. Dat andere mensen het leuk vinden om de wereld rond te zwerven, prima, maar mij trekt het niet
persoonlijke/culturele ontwikkeling ligt ook maar net aan je vakantiebestemming, tussen 4 weken liggen zonnen in Spanje of een reis richting China ofzo zit nogal een verschil.
Oud 27-07-2007, 22:40
Verwijderd
Ik ga Niet op vakantie en ik vind het F*cking klote want ik heb me dit hele jaar de tering gestudeerd tot een burn out aantoe..... f*ck f*ck f*ck ...
Oud 28-07-2007, 13:16
Klaas B.
Klaas B. is offline
Ik zou een week naar Frankrijk gaan, maar gezien m'n vriendin nu in Tsjechië zit en terugkomt als ik weg zou gaan, blijf ik maar thuis.
Oud 28-07-2007, 14:21
Verwijderd
Ik ook niet. Mijn ouders houden niet zoveel van echt op vakantie gaan, die zijn net zo lief thuis. Zeker mijn vader omdat die het hele jaar al amper thuis is door zijn werk en vrijwilligerswerk.
We gaan meestal wel een keer een dagje ergens naar toe en misschien eens een weekendje, maar langer echt niet. Dat zijn dan meestal ook van die last-minute dingen, omdat we meestal een week van tevoren pas bedenken dat we dan ergens heen willen

Wat ik wel jammer vind is dat ik eigenlijk nog met vriendinnen na de examens een midweekje weg zou gaan, maar dat is niet doorgegaan
Oud 28-07-2007, 17:54
FrantiC
FrantiC is offline
Ik ook niet, ivm operatie..
Wel jammer dat het dan in NL geen mooi weer is
Oud 31-07-2007, 09:57
Verwijderd
Citaat:
PV schreef op 27-07-2007 @ 23:40 :
Nee ik heb die behoefte niet. Dat andere mensen het leuk vinden om de wereld rond te zwerven, prima, maar mij trekt het niet
persoonlijke/culturele ontwikkeling ligt ook maar net aan je vakantiebestemming, tussen 4 weken liggen zonnen in Spanje of een reis richting China ofzo zit nogal een verschil.
Ok dan en ja, uiteraard.. als je alleen maar aan het strand gaat liggen kan je even goed thuis blijven en je een zonnebank-abonnement kopen..

Als ik er over nadenk spendeer ik echt een groot deel van mijn tijd n het buitenland, als het mogelijk is tenminste. En dat gaat dan ook van weken tot een maand, een half jaar straks. Misschien ziet België mij wel nooit meer terug uiteindelijk
Oud 31-07-2007, 20:31
Verwijderd
Citaat:
doezel schreef op 31-07-2007 @ 10:57 :
En dat gaat dan ook van weken tot een maand, een half jaar straks. Misschien ziet België mij wel nooit meer terug uiteindelijk
Ik was 8 weken in Peru, maakte er 4 maanden van, en ga nu terug voor ongeveer een half jaar. Ook ik zie het niet zitten in dit kikkerlandje te blijven (voor mij Nederland dus). In de komende studie volgend jaar dus veel buitenlandse stages en weinig Holland
Oud 31-07-2007, 20:43
Spacemonkey
Spacemonkey is offline
Ik ga ook niet op vakantie, naja ik zie Lowlands dit jaar als mijn vakantie
Oud 01-08-2007, 22:23
Shock
Shock is offline
Nope, dit jaar niet meer vrees ik. Geld is er wel, alleen even geen partner. Plus dat ik dat geld misschien volgend jaar wel weer nodig heb, er zit weer een tripje Ghana aan te komen
Oud 22-08-2007, 16:30
TheCreator
TheCreator is offline
De laatste keer dat ik op vakantie ben geweest was ik 14.
En dat was ook niks. Mijn gezichtshuid zag eruit als leer.

Vrienden van mij zijn dit jaar oa. naar Griekenland, Kyakken in Belgie, Italie en uiteraard allemaal naar de lowlands en andere festivals gegaan. Ik nergens..
Oud 25-08-2007, 11:53
Konijn
Konijn is offline
Wij gaan ook nooit op vakantie, omdat we er niet zoveel om geven en omdat we ons geld liever uitgeven aan weekenden (festivals etc).

(Maar stiekem zijn we in maart wel een midweek naar Texel geweest, en eind september nemen zijn ouders ons en zijn zus een week mee naar Ierland omdat ze 35 jaar getrouwd zijn).
Oud 06-09-2007, 02:24
Verwijderd
Ik ook niet.

Maar ik ben wel net in Junie 5500KM verderop verhuisd... dus dat zat er ook niet echt in. Ik ga wel in November naar Nederland.
Advertentie

Regels voor berichten