Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2007, 19:00
Metal
Metal is offline
Het weer is mijn wow.
Advertentie
Oud 31-07-2007, 19:48
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Metal schreef op 31-07-2007 @ 20:00 :
Het weer is mijn wow.

Ik ben nog steeds ziek maar ik heb wel drie uurtjes bij de VGZ gewerkt wat vreselijk saai was, zoals verwacht. Daarnet heb ik heerlijk gegeten denk ik het zag er in ieder geval lekker uit en nou ga ik alvast in bed liggen want morgen heb ik een Lavazza koffiecursus en daarvoor moet ik om half 8 op dus hoop ik stiekem dat ik me morgen heel slecht voel zodat ik niet op hoef te staan
Oud 31-07-2007, 20:44
Verwijderd
oeff, het is echt fucking heet hier in dit i-net cafe . anyways, vandaag was ik op het strand met mijn matties en hebben we echt vet lang gezwommen want de zee is hier echt te heerlijk voor woorden. gisteren waren mijn ouders plus mijn
zusjes en vrienden uit utrecht, uit eten geweest in Oujda en dat was erg lekker. zaterdag kom ik weer terug en heb daar eigenlijk geen zin in aangezien het weer in nl echt sucky sucky is vergeleken hier.
Oud 31-07-2007, 20:50
Metal
Metal is offline
Citaat:
ZerO schreef op 31-07-2007 @ 20:48 :

Ik ben nog steeds ziek maar ik heb wel drie uurtjes bij de VGZ gewerkt wat vreselijk saai was, zoals verwacht. Daarnet heb ik heerlijk gegeten denk ik het zag er in ieder geval lekker uit en nou ga ik alvast in bed liggen want morgen heb ik een Lavazza koffiecursus en daarvoor moet ik om half 8 op dus hoop ik stiekem dat ik me morgen heel slecht voel zodat ik niet op hoef te staan
Het is hier super lekker weer! En het kon ook wel in dit topic.
Oud 31-07-2007, 21:06
ZerO
ZerO is offline
je bent momenteel zeker niet in Nederland !!!
Oud 31-07-2007, 21:07
Verwijderd
limburg hoort ook niet bij NL he io.
Oud 31-07-2007, 21:29
Verwijderd
Citaat:
TheFragile schreef op 31-07-2007 @ 22:07 :
limburg hoort ook niet bij NL he io.
Nee nee, je bent in de war met Friesland.
Oud 31-07-2007, 21:49
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik ben de zoektocht naar mezelf opnieuw aangegaan...
10duizend studiekeuzetesten op het internet gedaan dus
Oud 31-07-2007, 22:02
Verwijderd
gisteravond wat gedronken in Utrecht en maar eens een dansje gedaan, toen uitgeslapen tot heel laat, ontbijt gehaald, gewinkeld, uit eten geweest, nog even terug naar vriendinnetje voor spullen en afgewassen en ja, prima dagje wel
Oud 31-07-2007, 22:14
Verwijderd
omgz mijn bovenbuurman ging aanbellen en toen ik niet open deed ging hij door het raam gluren en nog eens aanbellen en voor de derde keer zeuren over wie de vuilnisbakken altijd buiten zetten. dolletjes. zeg dan gewoon dat ik dat ding buiten moet zetten ofzo. haha.

verder as it is in heaven gekeken <33 en gewerkt en zzzz.
Oud 01-08-2007, 06:16
woezel
woezel is offline
kmoet zo werken na een maand onregelmatig leven en feesten en chillen en genieten en tis pijnlijk om om 7 uur op te staan.
Oud 01-08-2007, 09:39
P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Ik ben ook gezellig om 7 uur opgestaan voor mijn nutteloze baan en mijn enige twijfelachtige vermaak is dit geweldige topic waar mensen het hebben over DANSJES DOEN in Utrecht. Tijd voor een nieuwe baan ehh?
Oud 01-08-2007, 09:57
llell
llell is offline
Citaat:
P.TIL schreef op 01-08-2007 @ 10:39 :
Ik ben ook gezellig om 7 uur opgestaan voor mijn nutteloze baan en mijn enige twijfelachtige vermaak is dit geweldige topic waar mensen het hebben over DANSJES DOEN in Utrecht. Tijd voor een nieuwe baan ehh?
ik heb ook zo'n baan, enkele bezigheidstips;

- je toetsenbord schoonmaken
- nietmachine bijvullen
- de scheurkalender bijwerken
- pennen testen
- kettingmails doorsturen

Oud 01-08-2007, 10:11
Haha, ik werk voor een online klantenservice dus dat is waarschijnlijk iets gevarieerder maar ik krijg wel een spreekwoordelijk punthoofd van achterdochtige klanten en opmerkingen zoals 'Helaas is u uitleg niet voldoende.' Incl. spelfout ja.
Oud 01-08-2007, 12:18
Luna
Luna is offline
ik heb in 1dag mn boek bijna uit want ik kan niet stoppen met lezen. gister bij vriendin gegeten en nu is ze voor 5 weken weg aahw.
zometeen werken en daarna maar weereens naar amsterdam want ze missen me daar.
Oud 01-08-2007, 12:45
Metal
Metal is offline
Citaat:
ZerO schreef op 31-07-2007 @ 22:06 :
je bent momenteel zeker niet in Nederland !!!
Als het goed is zaten we op dezelfde plek! Alleen zat jij een paar km verder! Omg!
Maar lekker weer dus. Meer plz.
Oud 01-08-2007, 13:31
*oma*
*oma* is offline
Vannacht terugg gekomen uit Rome. Net mijn saldo gechecked en ik het staat nog heel veel geld op mijn rekening, dus ik ben in mijn nopjes! Zo lekker boodschappen doen bij de AH, want die heb ik gemist hihi. Over een week naar Barcelona samen met mijn vriendje en ik heb er heel veel zin in, want ik mis het warme weer nu al...
Oud 01-08-2007, 13:33
Verwijderd
Ik ben vanmorgen terug gekomen uit praag en daar ben ik wel blij mee want 't was chill enzo maar ik begin gestresst te worden want over drie weken vertrek ik voor een JAAR naar zuid frankrijk en ik moet nog een hoop doen. en al mijn vrienden zijn weg en ook nog met z'n allen op vakantie en ik ben hier alleen maar eigenlijk vind ik het helemaal niet erg
Oud 01-08-2007, 13:42
Verwijderd
ik moest gisternacht werken maar toen toch niet dus toen ging ik maar uit met wat collega's en uiteindelijk werd ik ladderzat. nu ga ik zo een cadeautje kopen want ik heb vanavond een feestje. maar blgh brak

edit; en ik ben erg blij want ik heb mijn LL werkrooster binnen en ik kan vrijwel alles zien wat ik wil en ik sta ook nog bij de alpha
Oud 01-08-2007, 16:37
vixen
vixen is offline
Vandaag vet veel en hard gewerkt en nu nog mail contact met iemand die zo loopt te MIEPEN en ik wil hem slaan maar dat durf ik niet want het is natuurlijk wel een zakenrelatie. En vanavond wil ik uit eten maar mijn vriendje is heel moe, dus gaan we in ieder geval naar de film, maar ik wil ook uit eten!!
Oud 01-08-2007, 16:56
Larry Flint
Larry Flint is offline
De hele dag geen reet gedaan maar morgen winkelen .
Oud 01-08-2007, 17:50
Verwijderd
Op zulke mooie dagen als vandaag fantaseer ik er wel eens over dat het oorlog is. Het tientje dat ik meeneem om mijn boodschappen te doen is geen geld maar zijn voedselbonnen, de beveiliger bij de supermarkt is een soldaat geworden. Aangekomen in de supermarkt weet ik dat ik met deze voedselbonnen een week moet doen. Ik loop meerdere malen door de supermarkt terwijl de soldaat van de vijand mij geen moment uit het oog verliest. Vaak pak ik verschillende produkten uit het schap en maak de conclusie dat de luxe niet opwegen tegen de armoede in de oorlog. Jam in plaats van ham en limonade in plaats van melk. Bij de kassa vraagt de cassiere om mijn lidmaatschap, want je mag alleen boodschappen doen als je bruin haar en bruine ogen hebt. Ze bekijkt mijn foto net iets te aandachtig. Mijn boodschappen moeten verplicht in de boodschappentas, een waarschuwing die ze op de de radio meerdere malen per dag herhalen. Het zou goed zijn voor het moraal van de medemens als we allemaal met dezelfde boodschappen tas zouden lopen op straat, het zou de vijand een inzicht geven in onze vastbeslotenheid om deze oorlog te winnen. Nederig loop ik naar buiten en thuis aangekomen sorteer ik al mijn boodschappen op dag van dag. Het is een gedachte waar ik me een beetje voor schaam, want waarom zou een gezonde 23jarige jongen fantaseren over de oorlog?
Oud 01-08-2007, 17:59
Verwijderd
Oud 01-08-2007, 18:28
Verwijderd
Ik ben vanmorgen de halve morgen bezig geweest met inschrijvingspapieren invullen en dingen kopiëren etc. Toen met het konijn naar de tandjes-knip-meneer van de dierenspeciaalzaak, en in de tijd dat ik moest wachten een bikini wezen kopen
Toen moest ik ook nog naar het gemeentehuis voor zo'n GBA-uittreksel, omdat de universiteit zeker wil weten of ik wel besta als ik me inschrijf... Inschrijvingsformulieren zijn inmiddels op de post, en ik ben in bad geweest
Nu mijn bed nog opmaken...
Oud 01-08-2007, 18:31
*oma*
*oma* is offline
Ik ben ook bezig geweest met inschrijvingsformulieren vandaag, maar ik kan nu al de helft niet invullen .
Oud 01-08-2007, 19:00
vixen
vixen is offline
Citaat:
*oma* schreef op 01-08-2007 @ 19:31 :
Ik ben ook bezig geweest met inschrijvingsformulieren vandaag, maar ik kan nu al de helft niet invullen .
Ik heb precies hetzelfde. En de ib-groep mensen drijven me ook tot waanzin.
Oud 01-08-2007, 19:07
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 01-08-2007 @ 20:00 :
En de ib-groep mensen drijven me ook tot waanzin.
Daar worden ze in getraind als je het mij vraagt
Oud 01-08-2007, 19:23
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 01-08-2007 @ 20:00 :
Ik heb precies hetzelfde. En de ib-groep mensen drijven me ook tot waanzin.
Crack IB groep, melkertbanen zeg ik je.
Oud 01-08-2007, 19:45
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
omg mn buurman draait de hele tijd keihard r&b a la usher en alicia keys en ik word er echt gek van.
en een link op www.msn.nl verklapt iets over de nieuwe harry potter waar ik nu mee bezig ben
Oud 01-08-2007, 21:15
Verwijderd
Ik ging vanmorgen naar Enschede om de verjaardag van mijn broer te vieren, en op de computer van hem ontdekte ik dat er op het forum van zijn huissite een topic over mij was en dat vond ik heel verwarrend.
Oud 01-08-2007, 21:24
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Metal schreef op 01-08-2007 @ 13:45 :
Als het goed is zaten we op dezelfde plek! Alleen zat jij een paar km verder! Omg!
Maar lekker weer dus. Meer plz.
nou in GRONINGEN is t vandaag pas mooi weer geworden dus t weer gaat van onder naar boven
Oud 01-08-2007, 21:43
ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 01-08-2007 @ 18:50 :
oorlog

ik heb indringende conversaties gevoerd met vrienden en ik ben een beetje sloom geworden van park en zon. Nu wijn.
Oud 01-08-2007, 21:51
Verwijderd
Potverdorie, ik kan niet genieten van het lekkere weer, werk gaat voor.
Oud 01-08-2007, 22:10
woezel
woezel is offline
we hebben een katjee en het is supercool
Oud 01-08-2007, 22:11
Verwijderd
ik ging brokeback mountain kijken nou wat een KUTEIND GODVERDOMMEEEEEE
Oud 01-08-2007, 22:20
Verwijderd
ik moest werken en was gaar en werd gek en toen moest ik ook nog bar staan en mn armen zijn echt 1000 tinten donkerder dan mn benen en dat is echt stom, en toen dacht ik: ja ik ga naar de toko en toen waren ze allemaal dicht en toen ging ik naar de AH en toen hadden ze weer een computerstoring en stond ik voor een meneer die naar stront rook en dat was ook niet gaaf.
Oud 01-08-2007, 23:02
Verwijderd
Ik moet eigenlijk naar bed want ik ben moe, maar ik ben eigenwijs.
Morgen winkelen in Utrecht
Oud 02-08-2007, 06:52
Verwijderd
De dag begint kom er op het station achter dat ik links Adidas aan mijn voet heb en rechts Nike air max... trein gemist en nu al te laat voor werk dus.

*zucht*
Oud 02-08-2007, 10:17
vixen
vixen is offline
Citaat:
Skincorps schreef op 02-08-2007 @ 07:52 :
De dag begint kom er op het station achter dat ik links Adidas aan mijn voet heb en rechts Nike air max... trein gemist en nu al te laat voor werk dus.

*zucht*
ahahaha

Ik werd wakker gebeld door mijn werk, dat er iets mis is met een actie en dat ik dat moet regelen, maar dat doe ik niet want ik zit thuis. Straks ga ik de stad in, en nog een keer mijn inschrijving proberen te regelen.
Oud 02-08-2007, 10:43
*oma*
*oma* is offline
Mijn kat is ziek... Hij wil niet meer eten en niet meer drinken en hij wil zelfs geen stukje kaas! Normaal vreet hij echt alles op en nu niets. En dan ga ik volgende week alweer op vakantie, ik hoop dat hij dan weer beter is. Ik hoop dat het zijn vlooienallergie is en dat een kattenhater hem niet heeft vergiftigd. Om 15.40 heb ik een afspraak bij de dierenarts. Ik hoop dat hij hem beter kan maken en dat hij mij geen kattenverwaarlooster vindt.
Oud 02-08-2007, 11:52
Verwijderd
Ik was net bramen aan het plukken en toen kroop er een regenworm mijn slipper in
Nu zit ik te wachten tot mijn moeder thuiskomt en we kunnen gaan eten. Daarna naar Utrecht
Oud 02-08-2007, 12:10
Verwijderd
Citaat:

*zucht*

en wat rot oma, echt niet leuk als je dier ziek is

ot; ik had gisteren een feestje en dat was erg gezellig. nu voel ik me best verrot hoewel ik niet zo heel veel gedronken had. dus ik ga maar weer in bed liggen ofzo zz
Oud 02-08-2007, 12:18
Verwijderd
Citaat:
De dag begint kom er op het station achter dat ik links Adidas aan mijn voet heb en rechts Nike air max...
geniaal
Oud 02-08-2007, 12:59
Verwijderd
Citaat:
De dag begint kom er op het station achter dat ik links Adidas aan mijn voet heb en rechts Nike air max... trein gemist en nu al te laat voor werk dus

Je bent toch wel zo doorgelopen he?
Oud 02-08-2007, 14:04
ZerO
ZerO is offline
Ik had gisteren een koffiecursus en die werd gegeven door de nummer 2 capuccino zetter van Nederland, en hij kon hartjes van melkschuim maken en dat zag er wel leuk uit, maar hij vond zich wel echt THE MAN hallo het is niet alsof hij een middel tegen Hiv heeft uitgevonden !!!

's Avonds ben ik uit eten geweest met huisgenootjes en dat was gezellig en ik heb ook nog King Kong gekeken met mijn vriendje en echt die film duurde 3 uur te lang

Straks werken met een ADHD collega
Oud 02-08-2007, 14:12
*oma*
*oma* is offline
Citaat:
Urm schreef op 02-08-2007 @ 13:10 :

en wat rot oma, echt niet leuk als je dier ziek is
Nee, ik probeer hem water te geven door een rietje, maar het lukt niet
Oud 02-08-2007, 14:57
dolly fisher
dolly fisher is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 01-08-2007 @ 18:50 :
Op zulke mooie dagen als vandaag fantaseer ik er wel eens over dat het oorlog is. Het tientje dat ik meeneem om mijn boodschappen te doen is geen geld maar zijn voedselbonnen, de beveiliger bij de supermarkt is een soldaat geworden. Aangekomen in de supermarkt weet ik dat ik met deze voedselbonnen een week moet doen. Ik loop meerdere malen door de supermarkt terwijl de soldaat van de vijand mij geen moment uit het oog verliest. Vaak pak ik verschillende produkten uit het schap en maak de conclusie dat de luxe niet opwegen tegen de armoede in de oorlog. Jam in plaats van ham en limonade in plaats van melk. Bij de kassa vraagt de cassiere om mijn lidmaatschap, want je mag alleen boodschappen doen als je bruin haar en bruine ogen hebt. Ze bekijkt mijn foto net iets te aandachtig. Mijn boodschappen moeten verplicht in de boodschappentas, een waarschuwing die ze op de de radio meerdere malen per dag herhalen. Het zou goed zijn voor het moraal van de medemens als we allemaal met dezelfde boodschappen tas zouden lopen op straat, het zou de vijand een inzicht geven in onze vastbeslotenheid om deze oorlog te winnen. Nederig loop ik naar buiten en thuis aangekomen sorteer ik al mijn boodschappen op dag van dag. Het is een gedachte waar ik me een beetje voor schaam, want waarom zou een gezonde 23jarige jongen fantaseren over de oorlog?

dubbie ik denk dat jij de nieuwe jesus christ bent, serieus!
Oud 02-08-2007, 15:00
trophus
trophus is offline
Ik zou willen dat ik niet zoveel wilde, want als ik minder zou willen wilde ik ook niet willen dat ik niet zoveel zou willen. Maar helaas wil ik zo veel dat ik niets meer te willen heb, dus ik wil eigenlijk dat ik zou weten wat ik nu echt wil.
Oud 02-08-2007, 15:01
Mmm wat een rasfilosofen in deze topic, I like it!
Oud 02-08-2007, 15:48
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vanochtend ben ik voor het eerst weer op een redelijke tijd opgestaan, want ik ging winkelen. Gehaast om de bus te halen maar door de zomerregeling ging die niet dus half uur gewacht . Lekkerding gezien in kledingwinkel maar hij praatte meer tegen mn vriendje dan mij misschien omdat het over mannenbroeken ging. Nu weer thuis en eigenlijk zou ik nog langs een vriendin gaan maar ik ben moe en ik wil vanavond ook nog sporten hmmm.

Regels voor berichten