Advertentie | |
|
![]() |
|
Hij scheint iets gezegt te hebben over dat hij het vooral op kinderen voorzien heeft ofzo, doet hij dat om de mensen nog meer te shockeren ofzo...
Het is echt echt een zieke psychopaat, en de mensen die op de eerste pagina zeiden dat ze hem zo "meesterlijk" vinden, vind ik ook behoorlijk ziek.
||
Citaat:
Natuurlijk weet jij precies hoe ze hem/haar te pakken moeten krijgen, ik denk dat ze je verhelderende blik erg goed kunnen gebruiken. ![]()
||
Citaat:
Bovendien, welke opties hebben ze nog meer, die 10M betalen? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik had hem allang in mijn eentje gepakt hoor ![]()
||
Citaat:
(niet dat dat niet erg is ofzo)
|
![]() |
hij heeft 1 jongetje van 13 jaar neergeschoten
Het laatste en jongste slachtoffertje is een jongen van 13 jaar. Zijn moeder had hem net naar school gevoerd. Terwijl ze hem nog gedag zwaaide, werd hij door een kogel vol in de borst geraakt. Zijn moeder sleurde hem in de auto en voerde hem naar het ziekenhuis. Zijn toestand was gisteravond nog kritiek. maar of hij het overleefd heb weet ik niet.. |
![]() |
|
Die gasten die ze nu opgepakt hebben, hadden in hun wagen een sniper rifle, en zehadden hun auto aangepast zodat ze liggend in de kofferbak door voorgeboorde gaten kunnen schieten...en geen hond die et ziet...
Bron: CNN
|
Die gozer is opgepakt..
Als je het mij vraagt is de zaak opgelost.. http://www.planet.nl/news/0,2031,80_...0_4984,00.html ![]()
||
Citaat:
En dan nog: ik vind het niks om daders zo aan de schandpaal te nagelen.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() neemt niet weg dat ik het wel vind dat die man(nen) psychisch toch niet echt, of echt niet, in orde zijn... al moet ik zeggen dat ik ook wel gedeeltelijk snap dat er sommigen mensen hier bijzijn die zeggen dat ze hem meesterlijk vinden... hoe moet ik het uitleggen, uiteraard keur ik het niet goed ofzo, maar het is iig beter bedacht dan iemand die een bom opblaast, mitrailleur leegschiet in winkelstraat of zoiets dergelijks. Hm, als er nu maar niemand in Nederland op dit idee gaat komen, zijn der vast wel meer bij die meesterlijk genoemd willen worden.. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
bron Dat was ook al jaren bekend trouwens. Heeft o.a. ermee te maken dat de Westerse wereld nauwelijks meer sociale controle heeft, in tegenstelling tot de rest van de wereld. Dus het kan heel erg goed anders.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
WASHINGTON - In het onderzoek naar de sluipschutter die in de omgeving van de Amerikaanse hoofdstad Washington tien mensen doodschoot, is zaterdag een derde persoon aangehouden. Hij geldt volgens de FBI niet als verdachte maar als "belangrijke getuige".
De 26-jarige Nathaniel Osbourne werd in de staat Michigan opgepakt. Hij staat geregistreerd als mede-eigenaar van de blauwe Chevrolet Caprice. Deze wagen werd door de verdachten vermoedelijk gebruikt bij de moorden. Liggend in de auto zou de dader door een gat in de kofferbak op de slachtoffers hebben geschoten. Het Openbaar Ministerie in de staat Maryland heeft de beide verdachten John Allen Muhammad (41) en de 17-jarige John Lee Malvo aanklaagd voor zes moorden. Tegen beide mannen zou volgens functionarissen binnen het OM de doodstraf worden geëist, aldus de BBC. Ook in de zuidelijke staat Alabama is een aanklacht wegens moord ingediend tegen Muhammad en Malvo. Zij worden verdacht van het doodschieten van een vrouw vorige maand tijdens een overval in de stad Montgomery. bron: nu.nl
||
Citaat:
![]() Maar serieus, er is geen aanwijzing dat z'n religie iets met de moorden te maken heeft. En wat is de verhouding Islamitische vs. niet-Islamitische sereimoordenaars in de VS? Hoeveel Amerikaanse Islamitische moordenaars kun je überhaupt noemen? En om als leek nog maar even over de strafmaat te speculeren: de doodstraf. Ik zie weinig verzachtende omstandigheden die in het voordeel van de schutter spreken.
|
![]() |
|
|