|
Wat was je OMG-moment?
OMG mijn tweede cliënt was op vakantie, dus ik hoefde lekker de hele middag niets te doen en krijg wel betaald. <3 thuiszorg Wat had de postbode je te bieden vandaag? Niets. En het vreemde is dat het echt NIETS was. Ook niet een brief voor mijn vader ofzo. Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Verhuizer in de straat van mijn cliënt. Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Waarom duurt het altijd zo lang om ergens op te wachten wat je graag wil? Wat ga je vandaag nog doen? Tv kijken, douchen en slapen. Wat is het laatste dat je in je mond had? Perzik-frambozenyoghurt. Waar werd je blij van? Zon en een vrije middag betaald krijgen. Waar werd je niet blij van? De tafelspeelplaats en het speelgoed zijn nog steeds niet binnen. ![]() Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? Oh dan zal hij zo wel komen mauwen dan. Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Dat die kutkat (Kevin) van mijn zus een eigenwijs mormel is. Maar wel lief. ![]() En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Gewerkt, gelezen, de hond uitgelaten en naar de bieb geweest met Titi. |
||||
![]() |
sterker nog, het douchen was zo heerlijk dat als ik je zou vertellen hoe heerlijk het was je spontaan een stuk of 5 of 6 orgasmes op een rij zou krijgen echt, God is een vrouw en ik kon haar voelen ruiken en zien, de douche bracht me dichter bij God Het was hemels, goddelijk zo heerlijk heb ik zitten douchen daarnet |
||||
![]() |
trophus schreef op 31-07-2007 @ 16:08 :
Ik heb zooooooo heerlijk gedoucht, echt sterker nog, het douchen was zo heerlijk dat als ik je zou vertellen hoe heerlijk het was je spontaan een stuk of 5 of 6 orgasmes op een rij zou krijgen echt, God is een vrouw en ik kon haar voelen ruiken en zien, de douche bracht me dichter bij God Het was hemels, goddelijk zo heerlijk heb ik zitten douchen daarnet ![]() |
||||
![]() |
|
|
Ik ging te laat naar bed en moest er daarvoor te vroeg weer uit. Gek genoeg heb ik nog wel redelijk wat geslapen. Het waaide hard toen ik naar iemand waar ik moest werken fietste. Het was er wel grappig, die vrouw vond dat ik zulke mooie krullen had ;x en dat ik een goede werkster was en dat een vriendje maar heel blij moest zijn met mij. En ze wilde me een bankstel geven.
![]() ![]() ![]() Ik heb totaal geen leuke mensen gezien en er kwam niets met de post. ;x Oh en ik was heel vrolijk op de terugweg! ![]() ![]() |
||||
![]() |
OMG IK BEN EINDELIJK OFFICIEEL INGESCHREVEN! Kan er tenminste niets meer misgaan. Wat had de postbode je te bieden vandaag? 2 brieven van de thuiszorg en mijn pakket. ![]() Wie is de mooiste jongen/meisje die je zag? Geen... Wat voor interessante dingen vroeg je je af? Ook geen. Braindead today. Wat ga je vandaag nog doen? Tv kijken, Kooi schoonmaken en slapen. Wat is het laatste dat je in je mond had? Bubbelwater. Waar werd je blij van? Mijn pakketje is er. ![]() Waar werd je niet blij van? Nergens van. Wat is er voor het laatst tegen je gezegd? We gaan nu eten. Wat heb je allemaal ontdekt en geleerd? Hoe ik een tafelspeelplaats in elkaar moet zetten. En wat heb je allemaal al gedaan vandaag? Gewerkt en gelezen. En speelplaatsen gebouwd. |
||||
![]() |
Citaat:
ook hallo schreef op 31-07-2007 @ 19:59 :
Worden mensen die hier niet werken niet gek van al dat niks doen? ![]() |
||||
|
|
Citaat:
Worden mensen die hier niet werken niet gek van al dat niks doen? ![]() en in tegendeel, het niks doen ontspant juist even tussendoor, word er helemaal niet gek van ![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
Worden mensen die hier niet werken niet gek van al dat niks doen? ![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
Worden mensen die hier niet werken niet gek van al dat niks doen? ![]() ![]() |
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Worden mensen die hier niet werken niet gek van al dat niks doen? ![]() ![]() (Maar ik zou wel graag kúnnen werken, alleen kan ik het gewoon niet.) |
||||
|
|
Citaat:
||||
![]() |
Andijvie schreef op 01-08-2007 @ 11:33 :
Ik zou vele malen gekker worden van werken ![]() (Maar ik zou wel graag kúnnen werken, alleen kan ik het gewoon niet.) ![]() |
||||
![]() |
sterrenmeisje schreef op 01-08-2007 @ 11:59 :
ik werk normaal 12-15 uur per week en dan nog mn studie van 5 daagjes... maar nu heb ik vakantie en ben ik legaal lui, en het bevalt angstvallig goed moet ik zeggen... OMG morgen ben ik nu aan het vliegen! OMG ik moet nog inpakken! |
||||
![]() |
Citaat:
Balance schreef op 01-08-2007 @ 11:40 :
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waarom je dat niet kan. Fysiek of op een andere manier? ![]() |
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Andijvie schreef op 01-08-2007 @ 12:06 :
't Is veel te gestrest. Ik kon afgelopen jaar niet eens normaal studeren, werken is voor mij echt nog een stap verder dan dat; ik zou de eerste dag niet eens halen. |
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Stefenootje schreef op 01-08-2007 @ 12:15 :
Ben je al wakker? ![]() De dag begon slecht, want m'n moeder kwam om half 9 m'n kamer in om kleren op te ruimen enzo. ![]() ![]() |
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
kunst schreef op 01-08-2007 @ 12:15 :
waar wil je werken en waarom durf je niet te solliciteren. OMG Ik wil sylph aannemen ![]() |
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Sylph schreef op 01-08-2007 @ 12:21 :
Ik wil overal werken, en ik durf niet te solliciteren omdat ik honderdduizend angstcomplexen heb! |
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 01-08-2007 @ 12:23 :
het ligt eraan waar je wilt werken of die angst gegrond is... ![]() |
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Sylph schreef op 01-08-2007 @ 12:29 :
Het gaat er niet om of die angst gegrond of ongegrond is, maar dat ik het heb. ![]() |
||||
|
|
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 01-08-2007 @ 12:30 :
ook. maar als je jezelf wijs maakt dat het nergens op slaat kun je je er misschien overheen zetten, toch? ![]() |
||||
![]() |
|
Verwijderd
|
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 01-08-2007 @ 12:30 :
ook. maar als je jezelf wijs maakt dat het nergens op slaat kun je je er misschien overheen zetten, toch? ![]() |
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 01-08-2007 @ 12:08 :
hoe komt dat dan eigenlijk, als ik zo bot mag zijn? (En Sylph; ga naar de huisarts als je er zo'n last van hebt, want je kan het inderdaad niet alleen oplossen.) |
||||
|
Verwijderd
|
Citaat:
Andijvie schreef op 01-08-2007 @ 12:38 :
Ik heb een angststoornis en wacht nu tot ik met therapie en medicatie kan gaan beginnen. (En Sylph; ga naar de huisarts als je er zo'n last van hebt, want je kan het inderdaad niet alleen oplossen.) ![]() en Sylph: ik denk dat Andijvie gelijk heeft eigenlijk... even iets anders: OMG: de meest behaarde man ter wereld als kind: ![]() |
||||
|
|
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 01-08-2007 @ 12:34 :
op zich wel denk ik. dat is namelijk wat ik elke keer als ik iemand moet bellen doe... ![]() dat moet uieindelijk wel soms ![]() |
||||
![]() |
|
|
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 01-08-2007 @ 12:40 :
ow, dat is echt naar. ken ook een ander meisje met zo'n stoornis, en die durft ook niet met de trein enzo... ![]() en Sylph: ik denk dat Andijvie gelijk heeft eigenlijk... even iets anders: OMG: de meest behaarde man ter wereld als kind: [afbeelding] |
||||
![]() |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vertel iets over jouw nacht #2 | TopDrop | De Kantine | 500 | 13-01-2008 13:15 |
De laatste keer.. | PooW | Verhalen & Gedichten | 83 | 02-12-2005 14:36 |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V | hasseltboy | De Kantine | 500 | 28-07-2005 22:58 |
Je dag/een gebeurtenis laten zien door een plaatje #1 | I-alone | Psychologie | 73 | 10-07-2004 00:47 |
2 meter hoog op een vrije dag... | Gothic | Verhalen & Gedichten | 4 | 27-10-2002 17:31 |
Dag des Oordeels | Mujahidien | Levensbeschouwing & Filosofie | 82 | 24-02-2002 21:59 |