Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Whoeeeeeeeeeeeeeeeh! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En HP1 is al uit ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ontopic: Bah.. de Wende.. "ja sorry je staat toch niet eerste maar 2e op de wachtlijst." En bedankt. Straks zit ik er pas in december zeker -_-'. Schiet lekker op.. uwv ook niet. Bah. Wel zijn we vandaag weer eens puppies wezen kijken. Ik ben jackrussel verslaafd. Maar die mensen waar we gingen pas echt.. 14 stuks hebben ze.. haha. En.. schapen en konijnen en kippen en.. 2 walibi's (soort kangoeroe)!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway OT: Het gaat goed, steeds beter, en de tijd vliegt al meer. En ik voel me goed, nog even doorbijten. Edit: Ok, het gaat toch minder, maargoed, nine days to go. Laatst gewijzigd op 01-08-2007 om 11:45. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() @Yana: Meer eten zou die verstopping op een gezondere manier oplossen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
OT: Ik heb me vandaag aan mn voornemen /belofte gehouden en drie maaltijden gegeten. Nu voel ik me stom en dik en baal ik van alle calorieën die in mijn lijf rondwemelen. Waar is de tijd gebleven dat ik deze hoeveelheid als minimum had? Verder heb ik maar pakjes kauwgom gekocht voor op vakantie, voor het geval mn vriend me geen lax wil geven als het echt nodig is. Vervelend genoeg heb ik nu alweer één van de pakjes bijna leeg...zucht.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hoorde laatst het verhaal van een vrouw die ivm een eetstoornis zóveel laxeermiddelen gebruikt had dat ze daarmee haar darmen volledig verwoest heeft. Nu ze wel weer wil eten verdraagt ze heel veel niet meer. En ze kon door haar darmproblemen ook nauwelijks de deur meer uit. OT: Duffe dag vandaag. En nu ga ik écht aan die brief beginnen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En wat betreft je "Want?"--> Omdat ik daar op dit moment ook niet gelukkiger, vrolijker, beter van word en ik dus nog heel even kies voor wat ik nu doe. Vrijdag ga ik op vakantie met mn vriend, dus dan eet ik vanzelf wel meer.
||
Citaat:
![]() ![]() Sagana: mooi dat de operatie goed is gegaan ![]() Hoe komt het dat je voorste kruisband helemaal weg is? Ann: wat goed dat je vader straks weer met twee ogen kan zien ![]() Vandaag met mijn moeder naar Utrecht geweest. Ik haat winkelen. Ik ging voor een broek en een winterjas, en uiteindelijk heb ik niks gekocht. Want ze hadden geen broeken die ik leuk vond. Ik haat spijkerbroeken. Ik heb hier in het dorp vandaag nog een broek gepast, die vond ik wel leuk. Maar te klein (en niet zo'n beetje ook, ik haat broeken passen). Ik keek volgens mij de hele dag chagrijnig. En dat was wel te merken aan mijn houding volgens mij, want ik toch zere schouders en een zere rug na nog geen uur lopen (dan loop ik ineengedoken of te gespannen ofzo). Ik heb echt een enorme hekel aan winkelen. Ik vond het ook niet leuk. En ik vind Utrecht ook geen leuke stad. Veel te druk. Waarom ga ik ook alweer in Utrecht studeren en niet in Wageningen? Wageningen vond ik wel leuk, lekker klein. Maar ach. Morgen ga ik echt mijn hele lijst afwerken. Mailen en kamer opruimen. Waarom denk ik zovaak aan hem als ik niet verliefd op hem ben?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() (Of het makkelijk is is een ander verhaal. ![]() Ga ajb niet nog verder dan al je al bent...nu stil gaan staan/niet verder gaan, is 'makkelijker' (let op de aanhalingstekens) dan de weg terug. Echt. Ook met minder dan 60 pillen per dag kun je je darmstelsel naar de klote hebben. Dat je denkt niet beter ed te worden van meer eten is een groot deel van je probleem. Je mag dat zelf misschien geloven, maar in theorie (en uiteindelijk in de praktijk ook trouwens) is het niet waar. Laatst gewijzigd op 01-08-2007 om 20:40. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |