Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-07-2007, 11:36
duivelaartje
duivelaartje is offline
Een vriendin werkt in de bieb waar ik ook had willen werken. Maar ze wilden een hulp voor meer dan twee weken, omdat in de vakantie de bieb zo weinig open is. Nu voel ik wel iets van 'jaloezie'. Maar aan de andere kant, zij verdient minimumloon en ik verdien méér en als een 18-jarige, terwijl ik nog 17 ben. Het is alleen wel stom werk. Ach ja.

Net de hele voorraadkast en andere kasten in de kelder schoongemaakt. In twee uur tijd en dat is nog nooit zo snel gebeurd. M'n moeder stond perplex, maar zij kan dan ook niet efficient zijn. Hup, tempo, is mijn motto tijdens schoonmaken.
Advertentie
Oud 31-07-2007, 12:21
Ann
Ann is offline
Het gaat helemaal goed met papas ogen, ik vind het zo fijn. Hij is zo lief geworden en knuffelig. Hij is wat ik al die tijd in hem heb gemist. Alsof hij het even nodig had om wakker geschud te worden. Het pessimisme is helemaal uit hem weg, omdat het wonderbaarlijk was hoe snel het oog weer aan het genezen was, ze hadden het nog nooit meegemaakt. En papa die gaf mama gister bloemen en mijn zus en ik kregen ontbijt op bed, hij loopt de hele dag te fluiten. Wat is dit toch een fijn gevoel. Mijn papa die eindelijk een echte papa is.

Nog geweldiger is dat door de medicijnen hij met het oog dat al 23 jaar blind is ook weer zicht krijgt.. alsof hij straks beide ogen weer terug heeft. Van 2 ogen, naar 1 oog, naar geen ogen naar 2 ogen... God... wat vreemd en wat heerlijk.
Oud 31-07-2007, 12:32
Roosje
Roosje is offline
Z0mfg vakantie. <3
Oud 31-07-2007, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 31-07-2007 @ 13:32 :
Z0mfg vakantie. <3
Z0mg jij<3 Mail! (A)

OT: Whoeeeeeeeeeeeeeeeh! En ik heb Noodles en 1,3 gig Iron Maiden dus het komt helemaal goed
Oud 31-07-2007, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Ann schreef op 31-07-2007 @ 13:21 :
Het gaat helemaal goed met papas ogen, ik vind het zo fijn. Hij is zo lief geworden en knuffelig. Hij is wat ik al die tijd in hem heb gemist. Alsof hij het even nodig had om wakker geschud te worden. Het pessimisme is helemaal uit hem weg, omdat het wonderbaarlijk was hoe snel het oog weer aan het genezen was, ze hadden het nog nooit meegemaakt. En papa die gaf mama gister bloemen en mijn zus en ik kregen ontbijt op bed, hij loopt de hele dag te fluiten. Wat is dit toch een fijn gevoel. Mijn papa die eindelijk een echte papa is.

Nog geweldiger is dat door de medicijnen hij met het oog dat al 23 jaar blind is ook weer zicht krijgt.. alsof hij straks beide ogen weer terug heeft. Van 2 ogen, naar 1 oog, naar geen ogen naar 2 ogen... God... wat vreemd en wat heerlijk.
Wauw
Oud 31-07-2007, 13:10
Verwijderd
Ik ben niet bij de V&D gaan zitten, ik ben er niet eens binnen geweest, maar dit omdat het echt heel druk was in het centrum, en er echt mensen voor de V&D dromden, daar hou ik niet van. Ik heb bij de boekenwinkel gesnuffeld, maar ze hadden maar twee boeken van Tess Gerritsen en ook nog eens alleen in het Nederlands, ik wil liever Engels, dus nu heb ik net The Surgeon en The Apprentice gereserveerd bij de bieb. Ik krijg die laatste eerder dan die eerste, maar ach, ik heb nog genoeg HP om te overbruggen. Ik weet niet of ik eerst HP7 ga lezen of eerst iets van Tess Gerritsen....

En nu gaat m'n telefoon, privénummer, dus ik durf niet op te nemen. Nu maar hopen dat ze iets op m'n voicemail inspreken zodat ik weet wie het was (Ik denk de Kijkshop met nieuws over m'n telefoon...)
Oud 31-07-2007, 14:39
Faerie
Faerie is offline
Citaat:
Faerie schreef op 30-07-2007 @ 00:21 :
Heb gewoon hoofdpijn van het huilen...
Ik wil me zo helemaal niet voelen, maarja, wat doe ik eraan. Voel me ontzettend eenzaam, saai en nutteloos. Nu maar weer proberen om te slapen, of moet ik zeggen: me in slaap huilen..
Het lijkt wel alsof iemand anders dit heeft getypt, maar toch, ik was het echt zelf. Ik schaam me er nu dan ook weer voor dat ik me zo heb gevoeld. Had echt even een dipje... Al dat thuiszitten doet me geen goed. Wil daarom veel met vrienden gaan doen de komende tijd. En gister ben ik weer bij hem geweest en door hem voel ik me altijd heel erg goed en vrolijk. Hij is gewoon heel leuk en lief
Oud 31-07-2007, 14:49
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Mijn werk is seg leuk . Vanavond weer de stad in, en ik heb mijn afspraken ongeveer weer teruggevonden. Mijn agenda start pas weer bij 13 augustus . En verder hebben mijn ouders nog steeds niet beslist wanneer we nou weggaan, dik lullig want nou kom ik straks een week van te voren aan met het idee van op vakantie gaan . Naja.
Oud 31-07-2007, 15:11
Verwijderd
Verdomme ik heb hetgeen wat ik níet voor me uit moest schuiven voor me uit zitten schuiven en nu moet ik straks gaan bellen met een vervelende vraag en verdomme dadelijk zitten we met veel te dure hostels opgescheept en bah bah, waarom ben ik zo stom.
Oud 31-07-2007, 15:12
Balance
Balance is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 31-07-2007 @ 14:10 :
Ik ben niet bij de V&D gaan zitten, ik ben er niet eens binnen geweest, maar dit omdat het echt heel druk was in het centrum, en er echt mensen voor de V&D dromden, daar hou ik niet van. Ik heb bij de boekenwinkel gesnuffeld, maar ze hadden maar twee boeken van Tess Gerritsen en ook nog eens alleen in het Nederlands, ik wil liever Engels, dus nu heb ik net The Surgeon en The Apprentice gereserveerd bij de bieb. Ik krijg die laatste eerder dan die eerste, maar ach, ik heb nog genoeg HP om te overbruggen. Ik weet niet of ik eerst HP7 ga lezen of eerst iets van Tess Gerritsen....
Oeh, als je The Surgeon toch binnen korte tijd ontvangt, dan moet je zeker even wachten hoor! Ik heb die nog niet gelezen, maar wel The Apprentice en die laatste verraadt heel veel over het eerste boek. Dus als het even kan, dan zou ik ze op volgorde lezen!

En HP1 is al uit . Ik vond hem erg leuk, dus binnenkort (na Tess Gerritsen) deel 2 lezen.
Oud 31-07-2007, 16:38
Verwijderd
The same old story. 1.3 kg afgevallen en weer onder mijn minimum. Verdomme. Wanneer houdt het op, wanneer ga ik het anders doen, wanneer ga ik zelf de verantwoordelijkheid nemen? Iig niet nu, want nu heb ik een afspraak en waarschijnlijk wacht ik net zo lang tot anderen het gaan doen voor mij. Hoezo schema bevestigend gedrag?
Oud 31-07-2007, 16:53
Yana
Yana is offline
zdghdtuighdbv

Ik wil vanalles zeggen maar mn hoofd zit te vol en ik krijg het er niet uit. ik voel me vanalles door elkaar, trots en stom en idioot en zwak en wanhopig en nog idioter. Ik verleg grenzen en stap er over heen, ik ga mn vriend kwijtraken als ik niet ophou en ik kan het allemaal gewoon niet. Wat een kut kut KUT zooi.

Dus.
Oud 31-07-2007, 17:52
Verwijderd
Pff, het is even passen en meten met geld, maar als het goed is.. Komt het allemaal weer uit deze maand.

Verder, hmm. Geen zin in repetitie Meh. Stom gedoe. Maarrrr morgen ga ik eens iets engs doen en naar de zuipmeeting van Sharif, wordt vast wel leuk en afleiding en nieuwe mensen
Oud 31-07-2007, 18:11
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 31-07-2007 @ 18:52 :
Pff, het is even passen en meten met geld, maar als het goed is.. Komt het allemaal weer uit deze maand.

Verder, hmm. Geen zin in repetitie Meh. Stom gedoe. Maarrrr morgen ga ik eens iets engs doen en naar de zuipmeeting van Sharif, wordt vast wel leuk en afleiding en nieuwe mensen
veel plezier op de meet!!!!!! Als ik vrij had kunnen krijgen, was ik er ook heen gegaan. Doe ze de groeten...
Oud 31-07-2007, 20:01
Little_lady
Little_lady is offline
Hondje-lief is al dagen van de rel, ze herkende J. zelfs niet zondag.. En ik weet niet hoe het komt, heb enkel een vaag vermoeden. Zó sneu..

Het nieuws uit het zh was ook niet wat we wilden horen, maar het had nog slechter gekund. Ach, we doen het er maar mee en gaan maar weer verder, hopen dat 'ie nog een kans(je) heeft. Het zou echt zo fijn zijn!

Verder voel ik me leeg en niet mezelf, ofzo. Ik weet het niet.. Maar ik heb van vriendje-lief wel een ketting gekregen, omdat 'ie zo blij met me is en vind dat ik het allemaal zo goed doe. <3

En hoe moeilijk is het om 1 bepaalde soort borstel te vinden? Ik wil er niet 1 met van die bolletjes aan de punten, maar ook niet 1 van van dat 'haar-achtige' spul.. Gewoon, 1 met plastic staafjes zónder bolletjes erop. Is dat nu zo'n rare wens?
Oud 31-07-2007, 20:21
Verwijderd
Whie, ik ga een dezer dagen mijn ticket betalen en ik weet mijn vliegtijden al. Woei!
Maar het is hiet stil en koud in dit huis en gelukkig komt de andere bewoonster straks ook thuis. Ik moet lekker op tijd slapen, maar eigenlijk wil ik hem nog even spreken. Gewoon weten dat het ok is met hem. en gewoon omdat ik hem mis
Oud 31-07-2007, 21:21
rare kwast
rare kwast is offline
dagdromen en de gewone nachtdromen

zo mooi en rustigevend.. wish that dream come true
Oud 31-07-2007, 21:30
Little_lady
Little_lady is offline
Wat ben ik toch weer een... Ik ben het echt niet gewend om een privéberichten-inbox te hebben, da's wel duidelijk Ik ga dus nu even privéberichtjes terugsturen!
Oud 31-07-2007, 21:43
Sagana
Sagana is offline
Gisteren geopereerd, kijkoperatie aan m'n knie, en ik kan al terug goed gaan, beter zelfs als vooraf. Nu half augustus een operatie voor mijn voorste kruisband, die volledig weg is... Die wordt wel zwaarder, en 3-4 weken met krukken lopen. Maar ja, hopelijk ben ik er dan volledig vanaf.

En hmm er is zoveel wat ik wil zeggen, maar ik weet gewoon niet hóé. Het lijkt wel alsof ik altijd weer met hetzelfde zit.

Oké er moet een oplossing gevonden worden. Ik heb hem gevraagd of hij niet terug wil afspreken, ik heb nog geen antwoord gekregen, maar ik moet ervoor zorgen dat het deze keer definitief is. Dus ofwel gaan we terug afspreken, ofwel moet ik het helemaal afkappen. Maar aangezien ik hem zo vaak zie, is dat laatste erg moeilijk, zeker als ik gewoon normaal moet doen tegen hem. Als ik nu gewoon doe zoals ik zou wìllen doen, verdrietig en kwaad, dan lukt het misschien wel. Natuurlijk niet te opvallend, andere mensen moeten het niet merken, maar ik kan wel koel en afstandelijk doen tegen hem. Anders lukt het nooit.

Laatst gewijzigd op 31-07-2007 om 22:19.
Oud 31-07-2007, 22:21
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
Rhea schreef op 31-07-2007 @ 00:06 :
Ja, ik heb het ook gezien, en kan het ook niet loslaten .. Was behoorlijk heftig.
Ik heb m niet gezien maar hoorde er vandaag wel over toen ik een voorgesprek had voor een documentairereeks waar ze ook aan heeft meegwerkt. De olifantendoders op omroep brabant. (Ik ga wellicht meewerken aan de uitzending over am) We hadden het toen ineens over pro ana sites en logs enzo.. en toen kwam ik ook op haar logje en.. heftig inderdaad allemaal zeg. Heb de uitzending dus niet gezien maar kan me nu al voorstellen dat het heftig voor jullie was om te zien.

Ontopic:

Bah.. de Wende.. "ja sorry je staat toch niet eerste maar 2e op de wachtlijst." En bedankt. Straks zit ik er pas in december zeker -_-'. Schiet lekker op.. uwv ook niet. Bah.

Wel zijn we vandaag weer eens puppies wezen kijken.
Ik ben jackrussel verslaafd. Maar die mensen waar we gingen pas echt.. 14 stuks hebben ze.. haha. En.. schapen en konijnen en kippen en.. 2 walibi's (soort kangoeroe)!
Oud 31-07-2007, 22:32
Verwijderd
Ik wil iets leuks gaan doen met iemand, maar iedereen die ik ken is op vakantie, aan het werk of bezig met afstuderen
Ik heb andere vrienden nodig geloof ik

Morgen met het konijn naar de tandjes-knip-meneer van de dierenwinkel en in de tijd dat ik moet wachten even shoppen voor een bikini oid. Dat is dan weer wel leuk
Oud 01-08-2007, 08:23
Yana
Yana is offline
Ik heb gisteren mijn vriend opgebiecht dat ik lax-zooi in huis heb. Sterker nog, ik heb hem uiteindelijk ook opgebiecht dat ik twéé pakjes in huis heb...Zodat ik niet hem één pakje kan geven en als nog verder kan gaan met het andere pakje.

Ironisch eigenlijk dat juist hijzelf me het laatste duwtje in de rug gaf om het spul daadwerkelijk te kopen. Zijn moeder vond dat we absoluut zo'n pakje mee moesten nemen op vakantie en toentertijd zei mn vriend dat hij het wel zou halen.. dat het niet verantwoord was als ik het deed. Zijn geheugen als een zeef bracht mij er uiteindelijk toe het te halen... en maar meteen twee pakjes te pakken. Maar ergens wil ik het niet. Als ik het gewild had, had ik het wel verzwegen he. Maar ik deed het niet, biechtte het op en heb me daarom ingehouden een dosis te nemen. Nu liggen ze nog steeds hier, die pillen. En eigenlijk zou ik ze wel écht kunnen gebruiken, want ik zit serieus verstopt . Maar ik heb het beloofd te laten en dat moet ook, want vrijdag gaan we op vakantie en dat moet leuk worden. Ik wil eerlijk zijn tegen mijn vriend. Vandaag ga ik maar weer eens proberen drie maaltijden te eten. (Ik heb zelfs al ontbeten.) Straks nog eventjes naar de stad denk ik, maar eerst vooral rustig aan mijn spulletjes inpakken. En misschien toch een dosis nemen, en een nieuw doosje kopen?
Oud 01-08-2007, 08:36
stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Ze gaat weg... ze verhuist naar Engeland. Zo snel mogelijk, ze moet weg van haar ouders.
Maar ik wil niet dat ze weg gaat. Ze is mijn beste vriendin en natuurlijk wil ik dat ze gelukkig is. En het is zo fijn dat ze haar grote liefde heeft gevonden maar ze gaat wel weg.
Verdomme!

En ik moet vanmiddag naar de internist en ben bang voor uitslagen...

Wat een kuttijd
Oud 01-08-2007, 09:13
Verwijderd
@Yana: pas je wel een beetje op jezelf? *knuf*

OHmm, het gaat wel goed, geloof ik. Beetje zenuwachtig voor de meeting Oh, en mn nieuwe rooster is fijn: 2 dagen vrij! <3
Oud 01-08-2007, 10:22
Verwijderd
Film kijken ging gisteren goed, ik was van te voren alleen ontzettend gestrest. Bijna paniekerig. Maar toen de film een paar minuten bezig was ging het vanzelf beter. De film was leuk
Oud 01-08-2007, 10:40
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Sidhe schreef op 01-08-2007 @ 10:13 :
@Yana: pas je wel een beetje op jezelf? *knuf*

OHmm, het gaat wel goed, geloof ik. Beetje zenuwachtig voor de meeting Oh, en mn nieuwe rooster is fijn: 2 dagen vrij! <3
Kom jij ook naar de zomerzuipmeeting? Ik ben iig niet eng.
Oud 01-08-2007, 11:02
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 01-08-2007 @ 11:40 :
Kom jij ook naar de zomerzuipmeeting? Ik ben iig niet eng.
Oh potver, iedereen gaat maar ik zit per ongeluk bij mijn ouders ;x

Anyway OT: Het gaat goed, steeds beter, en de tijd vliegt al meer. En ik voel me goed, nog even doorbijten.

Edit: Ok, het gaat toch minder, maargoed, nine days to go.

Laatst gewijzigd op 01-08-2007 om 11:45.
Oud 01-08-2007, 11:21
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Zao schreef op 01-08-2007 @ 12:02 :
Oh potver, iedereen gaat maar ik zit per ongeluk bij mijn ouders ;x
Oud 01-08-2007, 11:33
Verwijderd
Argh, ik kom net tot de ontdekking dat a) ons vliegtuig maandag veel eerder gaat dan verwacht, en b) we vanaf Charleroi vliegen in plaats van Schiphol. Oh, je voorbereiding is echt geweldig, Friday. Misschien moet ik ook nog maar eens bekijken wanneer we eigenlijk precies terugvliegen, kan ook wel relevant zijn, he.

...we vliegen 's avonds laat terug. Joy.
Oud 01-08-2007, 11:59
Verwijderd
ik voel me geliefd, gewoon vriendschappelijk, das toch wel bijzonder, t maakt me blij
dankje sidhe

en waarom hebben ze hier nou wél internet en msn, want dan kom ik online en is er niemand

Laatst gewijzigd op 01-08-2007 om 12:22.
Oud 01-08-2007, 13:27
Verwijderd
Ik heb echt nog bijna niks uitgevoerd vandaag en ik ben hartstikke moe .
Oud 01-08-2007, 13:44
Verwijderd
Citaat:
Friday schreef op 01-08-2007 @ 12:33 :
Argh, ik kom net tot de ontdekking dat a) ons vliegtuig maandag veel eerder gaat dan verwacht, en b) we vanaf Charleroi vliegen in plaats van Schiphol. Oh, je voorbereiding is echt geweldig, Friday. Misschien moet ik ook nog maar eens bekijken wanneer we eigenlijk precies terugvliegen, kan ook wel relevant zijn, he.

...we vliegen 's avonds laat terug. Joy.
Vroeg heen en laat terug vinden veel mensen beter: heb je langer vakantie? (Als je op vakantie gaat dan tenminste. )

@Yana: Meer eten zou die verstopping op een gezondere manier oplossen.
Oud 01-08-2007, 13:45
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
"Ik weet wel dat jij jezelf te dun vindt maar"

Pffff. Ik doe echt mijn best om begrip te hebben voor mijn moeder en haar te begrijpen, maar met zo'n opmerking haalt ze al mijn voornemens onderuit en het lukt me wel steeds beter om het gewoon af te laten ketsen, maar het maakt me nog wel steeds heel erg kwaad. Ze is net zo'n innerlijk pesterig stemmetje dat je probeert te overtuigen dat ik eerder te dik dan te dun ben. Blegh.

En mijn zusje gaat dus morgen voor een half jaar naar Thailand en ik kan me er nog steeds totaal niets bij voorstellen.
Oud 01-08-2007, 14:19
rare kwast
rare kwast is offline
blegh waarom ben ik dan ook uiteindelijk mn bed uit gekomen en niet gewoon blijven liggen?
Oud 01-08-2007, 14:58
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ben op de uni op internet, in Groningen.
Zo naar een oud-studiegenootje hier. Weer eens even bijkletsen enzo Maar waarom moet dat treinkaartje zo enorm duur zijn? 15,90e, ja retour, maar voor 6 euro meer ben ik retour Goes. Belachelijk

Verder gaat het mwah, maandagochtend 3,5 uurtjes gewerkt, toen was ik om 10uur thuis en had nog een hele dag over. Gister ook niet veel gedaan. Zo is vakantie niks aan. Ik wil wel wat te doen hebben. Maar blijkbaar had het uitzendbureau me niet nodig. Morgenavond 3 uurtjes werken, dan werk ik voor het eerst 's avonds. Hopen dat ze me vrijdag nog gaan bellen voor overdag. Maar alles beter dan alleen bij m'n vriend te zitten en dat hij zo laat thuis is...

Het was wel een leerzaam weekje maar absoluut niet leuk. Ik zit er nog steeds mee en ben erg aan het twijfelen, over onze toekomst enzo. Ik kijk nu wel uit om zomaar te roepen dat we misschien binnenkort samen kunnen gaan wonen...echt niet. Maar zo blijft het een weekendrelatie, dat vind ik ook niks.
*zucht* moeilijk.
Oud 01-08-2007, 15:06
Verwijderd
Ik ga even iets heel stoms zeggen hoor. Maar ik ga vanavond halsoverkop naar de kapper om te knippen en te verven, en, nu komt het, ik mis mijin huidige peruzwarte, ongeknipte kop nou al. Erg he?
Oud 01-08-2007, 16:18
rare kwast
rare kwast is offline
ik heb boodschappen gedaan en wat was opgevouwen
verder voel ik me zooo leeg en nog iets wat ik niet weet te beschrijven
Oud 01-08-2007, 17:00
Verwijderd
Net met vriendinlief gebeld, wat is ze toch ongelofelijk lief<3 En ze komt straks bruiner terug dan ik en dat kan natuurlijk niet dus ik moet maar eens naar buiten En ik ben nu direct weer rustig en het is wonderlijk wat ze met me doet.

Oh en mijn telefoonrekening zal volgende maand wel abnormaal hoog zijn, maar ach, geluk >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> geld.
Oud 01-08-2007, 17:06
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 01-08-2007 @ 14:44 :
Vroeg heen en laat terug vinden veel mensen beter: heb je langer vakantie? (Als je op vakantie gaat dan tenminste. )
In principe zou ik het met je eens zijn, hoor. Alleen vliegen we zo laat terug dat ik niet meer vanaf Charleroi terug naar Nederland kan komen die dag. En dat is een beetje vervelend. Te meer omdat ik die nacht eigenlijk wel zou willen slapen, want ik heb de volgende dag weer rijles en om nu achter het stuur in slaap te vallen...
Oud 01-08-2007, 17:52
Sagana
Sagana is offline
Het lijkt alsof alles opnieuw de verkeerde richting ingaat...
Oud 01-08-2007, 18:03
Yana
Yana is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 01-08-2007 @ 14:44 :

@Yana: Meer eten zou die verstopping op een gezondere manier oplossen.
Dat mag dan wel zo wezen, maar dat is op dit moment geen optie.

OT: Ik heb me vandaag aan mn voornemen /belofte gehouden en drie maaltijden gegeten. Nu voel ik me stom en dik en baal ik van alle calorieën die in mijn lijf rondwemelen. Waar is de tijd gebleven dat ik deze hoeveelheid als minimum had?

Verder heb ik maar pakjes kauwgom gekocht voor op vakantie, voor het geval mn vriend me geen lax wil geven als het echt nodig is. Vervelend genoeg heb ik nu alweer één van de pakjes bijna leeg...zucht.
Oud 01-08-2007, 18:09
hmm-hmm
hmm-hmm is offline
GVD.. ik ben zo kwaad en verdrietig tegelijk..
m'n beste vriendin zegt net dat ze me al 3weken heel stom vind doen en dat ze me nooit meer wilt zien.. zomaar úit het niets..
en nu ben ik boos en verdrietig.. want ik vond ons zo gezellig samen
Oud 01-08-2007, 18:25
Sagana
Sagana is offline
Maar ik kán het niet uit mijn hoofd zetten. Ik kan het echt niet.
Oud 01-08-2007, 18:33
kroot
kroot is offline
sommige klanten zou je het liefst gelijk de deur uitschoppen.
Morgen ga ik mijn fiets fluoriserend roze spuiten..tralala
Oud 01-08-2007, 18:46
Little_lady
Little_lady is offline
Eindelijk, éindelijk goed nieuws: ze gaan 'm behandelen, het is nog niet uitzichtloos!!

En echt, ze had het moeten doen.. Dan was ze nog bezig geweest toen ik bij d'r langs kwam en dan had ik d'r regelrecht terug in d'r stoel geschopt, ze moet niet van die rare dingen willen! Maar toch snap ik wel dat ze dat soort dingen graag zou doen, terwijl we allemaal weten dat het niet meer verantwoord is. Het is soms zo ontzettend dubbel allemaal..
Oud 01-08-2007, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 01-08-2007 @ 19:03 :
Want?
Ik hoorde laatst het verhaal van een vrouw die ivm een eetstoornis zóveel laxeermiddelen gebruikt had dat ze daarmee haar darmen volledig verwoest heeft.
Nu ze wel weer wil eten verdraagt ze heel veel niet meer. En ze kon door haar darmproblemen ook nauwelijks de deur meer uit.

OT: Duffe dag vandaag. En nu ga ik écht aan die brief beginnen .
Oud 01-08-2007, 19:24
Yana
Yana is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 01-08-2007 @ 20:10 :
Want?
Ik hoorde laatst het verhaal van een vrouw die ivm een eetstoornis zóveel laxeermiddelen gebruikt had dat ze daarmee haar darmen volledig verwoest heeft.
Nu ze wel weer wil eten verdraagt ze heel veel niet meer. En ze kon door haar darmproblemen ook nauwelijks de deur meer uit.

OT: Duffe dag vandaag. En nu ga ik écht aan die brief beginnen .
Ik ken ook een meisje die haar hele darmstelsel naar de klote heeft geholpen ja. Ze slikte dan ook 60 pillen per dag. Dat is niet echt wat ik nastreef.

En wat betreft je "Want?"--> Omdat ik daar op dit moment ook niet gelukkiger, vrolijker, beter van word en ik dus nog heel even kies voor wat ik nu doe. Vrijdag ga ik op vakantie met mn vriend, dus dan eet ik vanzelf wel meer.
Oud 01-08-2007, 19:30
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 30-07-2007 @ 21:16 :
ik heb nog 24 uur werk in de aanbieding, een zooi strijkwerk, een kamer om op te ruimen en een volle vaatwasser die leeg moet
ow en de afwas
Ik kan niet strijken Als je dichterbij had gewoond had ik je afwas wel willen doen

Sagana: mooi dat de operatie goed is gegaan
Hoe komt het dat je voorste kruisband helemaal weg is?

Ann: wat goed dat je vader straks weer met twee ogen kan zien

Vandaag met mijn moeder naar Utrecht geweest. Ik haat winkelen. Ik ging voor een broek en een winterjas, en uiteindelijk heb ik niks gekocht. Want ze hadden geen broeken die ik leuk vond. Ik haat spijkerbroeken. Ik heb hier in het dorp vandaag nog een broek gepast, die vond ik wel leuk. Maar te klein (en niet zo'n beetje ook, ik haat broeken passen). Ik keek volgens mij de hele dag chagrijnig. En dat was wel te merken aan mijn houding volgens mij, want ik toch zere schouders en een zere rug na nog geen uur lopen (dan loop ik ineengedoken of te gespannen ofzo). Ik heb echt een enorme hekel aan winkelen. Ik vond het ook niet leuk. En ik vind Utrecht ook geen leuke stad. Veel te druk. Waarom ga ik ook alweer in Utrecht studeren en niet in Wageningen? Wageningen vond ik wel leuk, lekker klein. Maar ach.

Morgen ga ik echt mijn hele lijst afwerken. Mailen en kamer opruimen.

Waarom denk ik zovaak aan hem als ik niet verliefd op hem ben?
Oud 01-08-2007, 19:43
darkfairy
darkfairy is offline
hmm zal ik hem smsen of het nog aan is tussen ons of niet?
Oud 01-08-2007, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 01-08-2007 @ 19:03 :
Het is altijd een optie.

(Of het makkelijk is is een ander verhaal. )

Ga ajb niet nog verder dan al je al bent...nu stil gaan staan/niet verder gaan, is 'makkelijker' (let op de aanhalingstekens) dan de weg terug. Echt.

Ook met minder dan 60 pillen per dag kun je je darmstelsel naar de klote hebben.

Dat je denkt niet beter ed te worden van meer eten is een groot deel van je probleem. Je mag dat zelf misschien geloven, maar in theorie (en uiteindelijk in de praktijk ook trouwens) is het niet waar.

Laatst gewijzigd op 01-08-2007 om 20:40.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten