| Inloggen |
![]() |
||
Wat zou je doen met de forumer boven je als je die zou meeten?#3
|
||
![]() |
|
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Auteur |
Wat zou je doen met de forumer boven je als je die zou meeten?#3 |
|
|
Citaat:
Stefenootje schreef op 01-08-2007 @ 20:28 :
Een plan bedenken, zodat we kunnen blijven chatten op DK ik wilde dus gewoon mijn vorige posts quoten en hier neerplakkenok nee dat is flauw ![]() Stefenootje beter leren kennen ![]() En een dikke knuffel geven
|
||||
|
|
|
Alsof je lul een trofee is. Weet je wel wat een trofee is? En zie je de link wel met je eigen nickname? ![]() Citaat:
MadameMinke schreef op 01-08-2007 @ 20:39 :
Wie is de Mol kijken en dan eeuwig erover discussiëren en analyseren. (was dus voor Severus) Hier thuis kan het niemand een donder schelen, dus het lijkt me wel wat om IRL dingen te bediscussiëren.
|
||||
|
|
|
Citaat:
Severus schreef op 01-08-2007 @ 20:43 :
Alsof je lul een trofee is. Weet je wel wat een trofee is? En zie je de link wel met je eigen nickname? Ik ben er wel blij mee ![]() verder heb ik alleen medailles geen troffeeen, ik ben niet zo competetief ingesteldOntopic: Ik denk dat ik eens een goed gesprek zou hebben met Severus (wat ben ik weer origineel) over politiek Want ik weet helemaal niets over Severus' politieke standpunt
|
||||
|
|
|
Citaat:
trophus schreef op 01-08-2007 @ 20:49 :
Ontopic: Ik denk dat ik eens een goed gesprek zou hebben met Severus (wat ben ik weer origineel) over politiek Want ik weet helemaal niets over Severus' politieke standpunt ![]() Weer meer on-topic: ik denk dat ik met Trophus maar eens iets leuks buiten doe, picknicken in een park ofzo.
|
||||
|
|
|
Citaat:
Trass schreef op 01-08-2007 @ 23:17 :
Ik zou met hem dameskleding gaan passen en foto's maken! En dan vooral jurkjes Met zo'n hoge open hakjes eronder en heel veel make up |
||||
|
|
|
Citaat:
TopDrop schreef op 01-08-2007 @ 23:25 :
Als in: jij past de dameskleding en ik maak de foto's? Prima! Plaats, tijd, datum? Jij moet ook natuurlijk! En dan laten we andere mensen foto's van ons samen maken. Wil je nog wel?
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Trass schreef op 01-08-2007 @ 23:35 :
Bijna Jij moet ook natuurlijk! En dan laten we andere mensen foto's van ons samen maken. Wil je nog wel? ![]() ![]() Jij doet de leuke jurkjes aan en ik maak de foto's. Kom op zeg
|
||||
|
|
|
Citaat:
Trass schreef op 01-08-2007 @ 23:35 :
Bijna Jij moet ook natuurlijk! En dan laten we andere mensen foto's van ons samen maken. Wil je nog wel? |
||||
|
|
|
Citaat:
TopDrop schreef op 01-08-2007 @ 23:39 :
Andere mensen erbij? En ik in vrouwenkleding? En er worden foto's van mij gemaakt? ![]() ![]() Jij doet de leuke jurkjes aan en ik maak de foto's. Kom op zeg Met Retro*Love zou ik de foto's gaan photoshoppen, maar alleen die van TopDrop Die van mij meteen wissen
|
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
Stefenootje schreef op 01-08-2007 @ 23:39 :
@ TopDrop: een hoge hoed uitzoeken voor ons huwelijk. Al weet ik niet of dat huwelijk nog wel plaats gaat vinden als hij foto's maakt van andere meiskes in jurkjes. En met Trass valt niet te onderhandelen.Je mag wel foto's van mij maken als we hoge hoeden uitzoeken ![]() Citaat:
Trass schreef op 01-08-2007 @ 23:42 :
Je staat niet open voor nieuwe dingen! Met Retro*Love zou ik de foto's gaan photoshoppen, maar alleen die van TopDrop Die van mij meteen wissen ![]() ot: Zullen we anders gewoon gaan winkelen ofzo? |
||||
|
|
|
Met MadameMinke zou ik zelf nieuwe dvd-kastjes in elkaar zetten.
Citaat:
TopDrop schreef op 01-08-2007 @ 23:47 :
Ik sta wel open voor nieuwe dingen, maar ik ga niet gratis aan iedereen chantage materiaal weggeven ![]() ot: Zullen we anders gewoon gaan winkelen ofzo? |
||||
|
|
|
||||
|
|
Citaat:
MadameMinke schreef op 01-08-2007 @ 23:49 :
Oh jawel, we kunnen kwaad kersen eten, en dan kwaad op alle anderen omdat zij niet gewoon fatsoenlijk antwoord hebben gegeven op de vraag van Trophus en wij wel! (of vooral jij eigenlijk) ! Enzo Meedoen, maar wel verliezen. Want ik kan opzich wel dammen, maar je wint vast
|
||||
|
|
|
Citaat:
TopDrop schreef op 02-08-2007 @ 00:00 :
Jaa! Daar worden we kwaad om! ! Enzo Meedoen, maar wel verliezen. Want ik kan opzich wel dammen, maar je wint vast
|
||||
|
|
|
Citaat:
Daboman schreef op 02-08-2007 @ 00:06 :
Ik weet niet of ik haar moet meeten want ik wil niet alleen maar naar verhalen over topdrop luisteren
|
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
Daboman schreef op 02-08-2007 @ 00:06 :
Ik weet niet of ik haar moet meeten want ik wil niet alleen maar naar verhalen over topdrop luisteren
|
||||
|
|
|||||
|
|
Citaat:
Stefenootje schreef op 02-08-2007 @ 00:07 :
Nah! Dan is het weer Sylph en dan is het weer TopDrop! Wat denken jullie wel niet van me.
|
||||
|
|
|
Citaat:
Stefenootje schreef op 02-08-2007 @ 00:07 :
Nah! Dan is het weer Sylph en dan is het weer TopDrop! Wat denken jullie wel niet van me. Ik denk dat ik je 100-1000 CU2 vragen zou stellen
|
||||
|
|
|
Citaat:
MadameMinke schreef op 02-08-2007 @ 00:10 :
Zeggen dat het me spijt dat ik op hem gestemd heb bij WW-spel. |
||||
|
|
Verwijderd
|
Citaat:
TopDrop schreef op 02-08-2007 @ 00:09 :
Ik zou aan haar vragen wat ze met deze opmerking bedoelt, want ik snap m niet Dat bedoelde ik.
|
||||
|
|
|||||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Weerwolfspel #80 deel 2 | Verwijderd | De Kantine | 500 | 16-11-2010 20:18 |
| Weerwolfspel # 65 | Tink* | De Kantine | 500 | 13-01-2010 22:00 |
| Koelkast-topics: Het overzicht. Nieuwe aanpassing! | Mariekje* | De Kantine | 30 | 23-05-2008 07:40 |