Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2007, 10:56
Tink*
Tink* is offline
Hmmm iets minder dan vijf uur slaap.
Oud 01-08-2007, 10:57
Verwijderd
ik werd gdvrdmm wakker gemaakt door de postbode, die heel hard op de deur bonsde terwijl ik gewoon een bel heb, voor een pakje van buren 4 huizen verderop.
nu weet ik dus niet meer wat ik heb gedroomd en zal het nooit goed afgelopen zijn... het was iets met een groot huis en een groot bed en een hele lekkere badjas.
Oud 01-08-2007, 15:26
BleuEyes
BleuEyes is offline
Een gezellig begin van de nacht. Op msn met een hele goede vriendin zitten praten die tot half 3 moest opblijven omdat ze naar schiphol zou gaan.

2 uur lag ik in bed, viel vrijwel meteen in slaap, nergens over gedroomt voor zover ik weet en om 10 uur vanmorgen weer wakker.
Oud 01-08-2007, 15:30
trophus
trophus is offline
Mijn nacht begon laat was moe en viel als een blok in slaap
nu heb ik een stijve nek, ik denk van mijn slaapomgeving ;x
verder ben ik laat opgestaan en nog steed wazig geen idee waarom
Oud 01-08-2007, 15:44
Verwijderd
Ik ging veel te laat slapen, omdat ik me niet los kon maken van dit gele forum.
En toen moest ik eerst heel lang rustig worden voordat ik eindelijk in slaap viel.
En toen kwam om half 9 m'n moeder binnen om iets te pakken en m'n kleren op te ruimen enzo! Omg! Half 9 is nacht voor me.
Gelukkig viel ik toen weer in slaap tot 10 voor 12, luie nietsnut die ik ben.
Oud 01-08-2007, 15:50
TopDrop
TopDrop is offline
Ik ging heeel laat slapen. Om 5 uur ofzo. En toen stond ik om 1 uur weer op. Leuk he?
Oud 01-08-2007, 18:39
Calyx
Calyx is offline
Hoe is jouw nacht verlopen, met wie en van hoe laat tot hoe laat duurde jouw 'rusttijd'?
Rustig, alleen, van 23.00 tot 5.00 uur geslapen.

Wat heb je gedroomd?
Dat ik op vakantie was.

Wat denk je dat jouw droom betekent, in hoeverre geloof jij in de betekenis van dromen en het analyseren van dromen?
I dunno, dat ik mss zou willen dat ik op vakantie was.

Wat ben jij van plan de komende nacht
Slapen, morgen vroeg weer werken dus tja.

Hoe is jouw slaapomgeving (van invloed op jou).
Gewoon slaapkamer, zonder troep dat wel.
Oud 01-08-2007, 18:47
Severus
Severus is offline
Ik ging pas rond een uur of drie slapen, nadat ik zo'n 40 bladzijdes had gelezen van "The Deathly Hallows." Ik sliep verder wel goed, heb niet echt onrustig geslapen ofzo.
Oud 01-08-2007, 18:53
trophus
trophus is offline
Ben ik hier de enige die niet meedoet aan die hele Harry Potter rage?
Ben ik hier de enige die liever een spiritueel boek pakt dan een verzonnen verhaal over de jeugd van Jan Peter Balkenende?
Oud 01-08-2007, 18:54
Severus
Severus is offline
Citaat:
trophus schreef op 01-08-2007 @ 19:53 :
Ben ik hier de enige die liever een spiritueel boek pakt dan een verzonnen verhaal over de jeugd van Jan Peter Balkenende?
Ik heb ook wel eens esotherische materie gelezen, hoor. De "Een gesprek met God"-reeks van Neale Donald Walsch. Maar het lezen daarvan was nog lang niet zo leuk als het lezen van "Harry Potter."
Oud 01-08-2007, 18:54
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Nee.
Oud 01-08-2007, 18:57
trophus
trophus is offline
Citaat:
Tink* schreef op 01-08-2007 @ 19:54 :
Nee.
Goddank Ik begon al bang te worden dat de hele wereld achter de hypes aan liep
Oud 01-08-2007, 19:43
Verwijderd
Citaat:
Ik houd ook niet van Harry Potter. Heb er echt helemaal niks mee zelfs.
Maar dat heb ik ook niet zozeer met spirituele/esoterische boeken.
Oud 01-08-2007, 19:46
Verwijderd
Citaat:
:Ben ik hier de enige die liever een spiritueel boek pakt dan een verzonnen verhaal over de jeugd van Jan Peter Balkenende?
hmpf HP is tien keer meer waard dan 'spirituele boeken'.
Oud 01-08-2007, 19:47
trophus
trophus is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 01-08-2007 @ 20:43 :
Ik houd ook niet van Harry Potter. Heb er echt helemaal niks mee zelfs.
Maar dat heb ik ook niet zozeer met spirituele/esoterische boeken.
ach het is alleen maar naast mijn studie, en alleen soms voor de lol
K heb zat te lezen voor de studie, van literatuur komt meestal niet zo veel.
Vind het wel eens interresant om bijvoorbeeld te lezen over zelfhypnose of die chinese levensbeschouwing (aarde/wind/vuur/water) of andere zaken. Ik lees bijna nooit iets religieus, ik heb de bijbel een keer gelezen om te weten wat er in staat en ik wil nog steeds eens een keer een fatsoenlijk naar het nederlands vertaalde versie van de Koran lezen (ik heb ooit een samenvatting gelezen die een vriend (Moslim) me had aangeraden)
Het is toch het wereldbeeld van andere mensen, dat is wat me er het meest aan boeit, zo kan ik anderen beter leren begrijpen.

maar: Je houd ook niet van Harry potter *knuffel*
nu al 2 mensen \o/ ik voel me minder eenzaam op dit gebied
Oud 01-08-2007, 19:47
trophus
trophus is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 01-08-2007 @ 20:46 :
hmpf HP is tien keer meer waard dan 'spirituele boeken'.
Ja want eenhoorns bestaan
Oud 01-08-2007, 19:50
Verwijderd
Citaat:
trophus schreef op 01-08-2007 @ 20:47 :
ach het is alleen maar naast mijn studie, en alleen soms voor de lol
K heb zat te lezen voor de studie, van literatuur komt meestal niet zo veel.
Vind het wel eens interresant om bijvoorbeeld te lezen over zelfhypnose of die chinese levensbeschouwing (aarde/wind/vuur/water) of andere zaken. Ik lees bijna nooit iets religieus, ik heb de bijbel een keer gelezen om te weten wat er in staat en ik wil nog steeds eens een keer een fatsoenlijk naar het nederlands vertaalde versie van de Koran lezen (ik heb ooit een samenvatting gelezen die een vriend (Moslim) me had aangeraden)
Het is toch het wereldbeeld van andere mensen, dat is wat me er het meest aan boeit, zo kan ik anderen beter leren begrijpen.

maar: Je houd ook niet van Harry potter *knuffel*
nu al 2 mensen \o/ ik voel me minder eenzaam op dit gebied
Ik lees voornamelijk toneel, en dat is eigenlijk voor een deel júist voor mijn studie, maar gelukkig vind ik het ook leuk om zoveel mogelijk te lezen.
Maar nu het vakantie is, ben ik even overgestapt op Annie M.G. Schmidt en Roald Dahl.

(Oh, en ik vind dat zeker ook interessant hoor, maar ik heb er het geduld niet voor om er een heel boek over te lezen... De Bijbel zou ik ook graag eens lezen, maar dat is dan gelijk weer zo'n dikke pil )
Oud 01-08-2007, 19:54
trophus
trophus is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 01-08-2007 @ 20:50 :
Ik lees voornamelijk toneel, en dat is eigenlijk voor een deel júist voor mijn studie, maar gelukkig vind ik het ook leuk om zoveel mogelijk te lezen.
Maar nu het vakantie is, ben ik even overgestapt op Annie M.G. Schmidt en Roald Dahl.

(Oh, en ik vind dat zeker ook interessant hoor, maar ik heb er het geduld niet voor om er een heel boek over te lezen... De Bijbel zou ik ook graag eens lezen, maar dat is dan gelijk weer zo'n dikke pil )
Ok Maar ehm, we gaan nu heel erg offtopic, ik zal er even een nieuw topic voor openen (gooi hier zo nog even een link bij)

edit: zoals beloofd: http://forum.scholieren.com/showthre...readid=1612222

Laatst gewijzigd op 01-08-2007 om 19:57.
Oud 01-08-2007, 19:55
Severus
Severus is offline
Citaat:
Oud 01-08-2007, 19:55
Verwijderd
Citaat:
trophus schreef op 01-08-2007 @ 20:54 :
Ok Maar ehm, we gaan nu heel erg offtopic, ik zal er even een nieuw topic voor openen (gooi hier zo nog even een link bij)
Een nieuw topic nog wel?
Is goed.

Ontopic: ik viel gisteravond maar niet in slaap. Ik zag het nog 2.30 uur worden, terwijl ik er om 1.00 uur al in lag. Vervolgens sliep ik wel goed, werd gelukkig vrij vroeg wakker, want ik moet morgen ook weer vroeg op en anders zit ik weer in zo'n uitslaapritme.
Oud 01-08-2007, 20:28
Verwijderd
Citaat:
Even waarheidsgetrouw als gebrabbel over chakra's. Met als verschil dat HP niet pretendeert waar te zijn.
Oud 01-08-2007, 20:52
Skilly
Skilly is offline
Hoe is jouw nacht verlopen, met wie en van hoe laat tot hoe laat duurde jouw 'rusttijd'?
a) Me nacht was goed verlopen ik viel heel laat inslaap terwijl ik vroeg opmoest gelukkig had ik me wekker
b) Ik en mezelf.
c) 2-7 uur moest werken en kon de slaap niet echt vatten.

Wat heb je gedroomd?
Iets met me werk dat al die bejaarden bij me in me huis kwam en alles kapot maakte

Wat denk je dat jouw droom betekent, in hoeverre geloof jij in de betekenis van dromen en het analyseren van dromen?
Mijn dromen zijn verlengstukken van wat ik denk alleen overdreven. of dingen die ik in werkelijkheid niet herkend/ontkent komen tevoorschijn in me dromen.
Eerder slapen.

Niet.
Oud 02-08-2007, 00:02
Trass
Trass is offline
Ik heb zo vaag gedroomd vannacht.. ik stond op een heuvel en ik wilde dat iemand voor me ging liggen en zijn tong uitstak, daar ging ik dan een foto van maken zodat het leek alsof ik in de bergen was geweest En nog iets maar dat was nog vreemder
Oud 02-08-2007, 05:29
Verwijderd
Kort, véél te kort.
Oud 02-08-2007, 06:39
trophus
trophus is offline
de effectieve slaap van ongeveer 4 uur tot half 8.....
3 en n half uur dus?

Wat heb je gedroomd?
Wist ik het maar

iig langer slapen dan deze nacht

Het raaam open, dat verklaart denk ik de voortzetting van mijn stijve zek en mijn plotselinge loopneus
Oud 02-08-2007, 06:55
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik sliep goed, alleen en van +/- 23:30 tot 7:02 toen de wekker ging.

Wat heb je gedroomd?
Ik kan me niets herinneren...

Iets eerder naar bed gaan.

Mijn slaapomgeving is fijn. Wat helpt is dat mijn broertje ook moet gaan werken 's ochtends en daarom niet de hele nacht tv-kijkt. Dan heb ik geen last van licht en geluid. ^_^
Oud 02-08-2007, 12:30
Verwijderd
Ik kon niet in slaap komen, en daarna werd ik veel te vroeg wakker van een of ander maai-machine-ding. En daarna had ik een vreselijke droom.
Een k*tnacht dus.
Oud 02-08-2007, 12:31
TommY_
TommY_ is offline
Heerlijk.
Precies om 10 uur wakker.
Perfect begin.
Oud 02-08-2007, 13:49
luchtballon
luchtballon is offline
met mn vriend. Ik viel gelijk in slaap wwant ik was heel dronken en blijkbaar heeft hij ergens snachts ook nog anderhalf uur achter de computer gezeten in dezelfde kamer, maar dat heb ik dus niet gemerkt. Mijn rusttijd duurde van een uur of 3/4 tot half 8 (waarna ik nog 3 uur in bed heb gelegen, maar vriend moest gaan werken)

Wat heb je gedroomd?
Iets stoms over vriend

Hetzelfde, alleen dan minder dronken en wat minder stomme droom en wat meer andere activiteiten voor het slapen

Huis van vriend, tis een eenpersoonsbed, dat heeft meestal van invloed dat ik vaak wakker wordt, maar vannacht niet. En er sliep een lief iemand naast me (een deel van de nacht dus blijkbaar...?)
Oud 02-08-2007, 14:15
Hanneke
Hanneke is offline
Ik werd toen ik bijna sliep weer wakker door m'n vader, hij dacht dat 't half zeven was en hij moest spullen klaarmaken voor de reis naar België (welke reis? ;x); "Pap, 't is midden ind e nacht, ga maar weer slapen." "Nee, kijk maar eens op je wekker, dan zie je het" Ik gaf hem m'n telefoon om te kijken en na lang bestuderen kwam hij tot de conclusie dat 't toch kwart voor vier was en hij "nog wel even een uurtje kon gaan slapen"
Oud 02-08-2007, 14:21
Verwijderd
1. Hoe is jouw nacht verlopen, met wie en van hoe laat tot hoe laat duurde jouw 'rusttijd'?

a) Vrij normaal.
b) Alleen.
c) Van één tot zes en van half zeven tot twaalf.

2. Wat heb je gedroomd?
Iets over een afspraak met vrienden, wat ik vergeten was.

3. Wat denk je dat jouw droom betekent, in hoeverre geloof jij in de betekenis van dromen en het analyseren van dromen?
Je droomt over datgene waar je veel aan denkt. Ik was blijkbaar bang dat ik iets zou vergeten.

4. Wat ben jij van plan de komende nacht?
Ik wil eigenlijk wel eens om tien uur in bed liggen. Maar dat zal wel weer niet lukken.

5. Hoe is jouw slaapomgeving (van invloed op jou)?
Ik slaap nu weer thuis, de vorige twee nachten niet. Dat was op zich wel goed voor mijn nachtrust. Ik was wel blij dat ik weer in mijn eigen bed kon slapen.
Oud 02-08-2007, 14:24
Daboman
Daboman is offline
Mijn nacht was eigenlijk vrij normaal. Ik ging later naar bed dan de bedoeling was vanwege de gezelligheid hier Ik viel al vrij snel in slaap, kon me niet herinneren wat ik heb gedroomd en om 6 uur ging m'n wekker alweer. Ik kon nauwelijks uit bed komen, maar toen ik eenmaal aan het werk was ging het wel weer
Oud 02-08-2007, 14:25
trophus
trophus is offline
Volgens mij heb ik gedroomd dat ik 3 en n half uur heb geslapen i.p.v. dat ik echt heb geslapen
Ik kan hier ter plekke weer in slaap donderen -_-'
Oud 02-08-2007, 21:50
trophus
trophus is offline
Ik ben zooo moe dus ik ga zo goddelijk heerlijk slapen vannacht <3333
Oud 02-08-2007, 21:53
Verwijderd
De stroom was uitgevallen op zolder, dus toen moest ik met een zaklamp mijn bed zoeken. En ik ben soms een beetje bang in het donker.
Verder heb ik wel goed geslapen, alleen natuurlijk weer veel te kort. Oh, dat zei ik vanmorgen ook al.
Vanavond maar iets eerder naar bed.
En dan morgen naar Amsterdam <3
Oud 03-08-2007, 00:36
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik droomde eerst dat ik bij mijn mentor ging eten, hij had afhaalchinees gehaald, daarbij zaten kleine levende inktvisjes met vampiertandjes en daar ging ik mee klooien. (heeft denk ik enige referentie tot het feit dat ik de avond ervoor in een chinees restaurant was alwaar ik varkensoortjes, kippevoetjes, eendetongetjes en zeewier heb gegeten ) Daarna rende ik door een stad die de vormgeving had van londen maar de straten en gebouwen van maastricht, en met venetiaanse kanaaltjes en ik ging babysokjes jatten.
liek, WTF.
en toen werd ik wakker en kwam mijn vader vertellen over zijn vervelende leerlingen
Oud 03-08-2007, 12:13
Verwijderd
Ik ben tot zonsopkomst aan het feesten geweest met m'n roeivrienden en daarna naar bed gegaan. Om er om 8 uur na krap 2 uurtjes slaap al weer uit te komen.
Oud 03-08-2007, 12:15
trophus
trophus is offline
Citaat:
DarkSide schreef op 03-08-2007 @ 13:13 :
Ik ben tot zonsopkomst aan het feesten geweest met m'n roeivrienden en daarna naar bed gegaan. Om er om 8 uur na krap 2 uurtjes slaap al weer uit te komen.
Heb je wel energie om te gaat fitnessen vanmiddag dan hermes?
Of zullen we dat gewoon even naar morgen verplaatsen (is echt geen probleem)
Oud 03-08-2007, 12:17
Verwijderd
Citaat:
trophus schreef op 03-08-2007 @ 13:15 :
Heb je wel energie om te gaat fitnessen vanmiddag dan hermes?
Of zullen we dat gewoon even naar morgen verplaatsen (is echt geen probleem)
Hm, liever vandaag dan. Heb beloofd dat weekend naar m'n ouders te gaan. Heb wel energie hoor.

Kom anders ff op MSN.
Oud 03-08-2007, 12:17
Verwijderd
ik heb weer de hele nacht woest liggen dromen en knarsetanden maar de kat zat op de vensterbank over me te waken en toen ik wakker werd sprong ze op bed <3
Oud 03-08-2007, 12:22
trophus
trophus is offline
Na een lange dag was ik gisteren alsnog mijn nest in gedoken.
De warme dekens wikkelden zich om mijn warme lichaam als een burrito om een mix van groente en gehakt. Vrijwel direct viel ik in slaap. De slaap was diep en zwaar, al was mijn huis ingestort, ik was er doorheen geslapen.
Aldus verliep mijn nacht droomloos, althans, de dromen die betrokken waren hebben zich niet vastgezet in mijn geheugen. En zijn dus blijkbaar niet voor herhaling vatbaar.
's middags om 12:50 werd ik langzaam wakker, ik wreef de korrels slaap uit mijn ogen, verward en versuft rees ik omhoog uit mijn bed.
Zo bleef ik even als verlamd zitten.
Mijn telefoon ging af, verbaast bedacht ik me dat ik die zo wel op zou pakken. Maar de telefoon stopte met rinkelen.
Niet veel later bewoog ik mijn lichaam uit het bed, en liep richting de teledoon, het was de mobiele telefoon van mijn moeder, na de "check" bleek dat ze me per ongeluk had gebeld. Prima.....
Vervolgens ging ik achter mijn PC zitten en startte het forum.
Aldus zit ik hier nu.
Oud 03-08-2007, 12:24
Tink*
Tink* is offline
De nacht was kort, te kort. Om kwart over drie ging ik slapen terwijl het nog heel gezellig was, maar ja de wekker ging weer om kwart over acht!
Oud 03-08-2007, 12:54
Verwijderd
Ik heb wel goed geslapen voor de verandering.

Ik heb alleen weer al gedroomd over baby's, omg.
Oud 03-08-2007, 13:12
Balance
Balance is offline
Ik werd rond 6 uur wakker van de jeuk en het gezoem van een mug. Argh zo irritant! Ben toen het bed uit gegaan en in m'n ouders' bed gaan liggen, die zijn toch niet thuis. Toen door geslapen tot 10.00 uur.
Oud 03-08-2007, 21:25
Verwijderd
Ik heb - volgens mij mede dankzij dat topic van Tieten in je titels - vannacht gedroomd dat ik een boek had geschreven dat 'Black flees in Paraguay' heette Vraag me niet waarom. En een erotisch boek zal het toch ook wel niet zijn...
Oud 04-08-2007, 00:35
Bongalientje
Bongalientje is offline
Ik ga zo lekker slapen
Oud 04-08-2007, 07:58
WolterB
WolterB is offline
Heerlijk rustig. Heb een uur of 7-8 geslapen en voel me lekker uitgerust
Wat heb je gedroomd?
Weet ik niet meer precies. Wrd erg vrolijk wakker, dus zal wel een leuke droom zijn geweest
Ik geloof er best in. Dromen hebben meestal wel te maken met dingen die je beleefd hebt of gaat beleven. Maar analyseren gaat nogal lastig als ik mn droom niet meer weet
Niet echt iets bijzonders
Erg rustig
Oud 04-08-2007, 08:17
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
De nacht verliep goed, ik was alleen (nja, Titi staat ook op mijn kamer maar je vat het wel) en ik heb van 23:30 tot 7:30 geslapen. 8 heerlijke uurtjes dus.

Wat heb je gedroomd?
Can't remember.

Ik denk dat je droomt om dingen te verwerken, dus je droomt waar je op een dag veel mee bezig bent geweest.

Slapen.

Hetzelfde als eerst. I love my bed.
Oud 05-08-2007, 16:01
Uice
Uice is offline
Okay, you guys, wat me nu toch is overkomen! Loop ik gewoon tijdens de Gay Parade door Amsterdam, want zo trots ben ik ook wel weer, zie ik daar WIE in zo'n roze kraam biertjes staan te tappen? Wie? Fucking PALMA van de Gouden Kooi, dat's wie! Dus ik een Red Bull bij haar kopen, want zo ben ik ook. Wauw. Dat was bijna nog beter dan die keer dat ik Femke Halsema een vuurtje gaf.

Maar nu even iets anders, nog voor dat gebeurde stond ik op Station Bijlmer en dat stond weer eens helemaal vol met negers, en wel van het soort dat je normaal gesproken in hip hop clips ziet. Ik zat in de metro naar Centraal met enkele van deze negers, en deden ze de typische negerdingen, namelijk onwaarschijnlijk hard lachen om dingen die helemaal niet zo heel grappig zijn en praten over hoe ze nog laat uitgingen en zuipen. Toen zei eentje opeens dat hij wel veel roggebrood at, "weet je hoeveel granen daarin zitten?"
"Ja man, je hebt granen nodig. En zuivel ook."
"Ja man, zuivel. Brinta moet je eten."
"Jaaaaaa, Brinta!"
"Je hebt van die volwassenen die willen stoer doen weetjewel, die zeggen 'ah Brinta, dat is voor kleine kinderen', fuck dat man, je moet het gewoon eten! Brinta, dat is mij met de paplepel ingegoten!"
"Ja, had je een zilveren? Ik had een gouden."
"Nou ik had geen zilveren, maar hij ging wel naar binnen! Treinen! 'Hier komt de trein', weet je hoeveel treinen? Weet je hoeveel treinen naar binnen heb gekregen?"

Wat een fantastisch gesprek, dacht ik. Ik parafraseer natuurlijk maar wat, in het echt was het eigenlijk gaver. Op een gegeven moment hadden ze ook deze geweldige dialoog:

"We gaan straks nog met z'n allen in een bootje."
"Met z'n allen? Dan zinken we man."
"Je kan toch zwemmen?"
"Ja, maar ik ben er helemaal niet op gekleed om te zwemmen."

Bij het Waterlooplein ging ik eruit, want daar ging er ook een meisje uit dat me opgevallen was omdat ze mooi was maar vooral omdat ze, net als ik, een hele coole zonnebril ophad terwijl het al laat was en de zon al lang verdwenen. Zonnebrillen dragen in het donker, dat vind ik iets. Dus ik achtervolgde haar een tijdje. Op een gegeven moment ging ze bellen en toen deed ik één van mijn oordopjes uit om haar stem te horen, maar dat viel wat tegen. Bij het Leidseplein ben ik haar dus maar uit het oog verloren en toen zag ik dus bij de Amstel Palma. Daarna ben ik naar de Rozenstraat gelopen en toen was het een kwestie van achter de wijven aan. Tot zover mijn nacht.
Oud 05-08-2007, 16:07
Severus
Severus is offline
Helemaal niet geslapen vannacht; heb "Deathly Hallows" uitgelezen. Het was de opoffering van mijn slaap niet waard....

Regels voor berichten