Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het eerste boek, liedes heksenkunsten, is in de eerste plaats een lofzang op de magische kracht die sinds het begin der tijden wordt toegeschreven aan de liefde. In een inspirerend, informatief, maar vooral warm pleidooi biedt Cabot vanuit haar overtuiging als heks dieper inzicht in de rituelen die de liefde omgeven: warmte, aantrekkingskracht, affectie en passie, en hoe die op te wekken. In de, natuurlijke heks, beschrijft Cabot de wisseling van de seizoenen aan de hand van de geschiedenis van de magische rituelen van de vele seizoensvieringen die onze voorouders nauw verbonden met onze aarde. Dit boek, over de heksenpraktijk in de vier seizoenen, is tevens een handleiding om de teloorgegane kennis van onze voorouders te hervinden en ons opnieuw bewust te doen worden van de schoonheid en de betekenis van de natuur. Bovenal is het een hommage aan het natuurlijk millieu waarin de heks in elke vrouw zo goed gedijt. De liefdesheks heeft 302 bladzijden De natuurlijke hekd heeft 584 bladzijden |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
nou zit er al 1 bibliotheek boek bij, dus dat is een afgeschreven boek denk ik dan?? (die koop je hier bij de bieb jaarlijks voor 50cent ![]() en zie allemaal bruine tape op de hoeken van het boek zitten.... ik vind 10 euro niet relatief weinig aangezien er per boek ook nog verzendkosten bij komen ik keek net en dat ene boek is nieuw 12.50 in de winkel en het andere boek denk ik dat je erg goedkoop gekocht hebt en is dus als biebboek afgestempeld met stickers en tape, dus dan denk ik dat ik bijna meer betaal als jij betaald hebt, of zie ik dat verkeerd ![]() dus is 10 euro ex je laagste prijs? want als de verzendkosten per boek 2 euro zijn is het 14 euro en voor paar euro's meer heb ik de boeken nieuw
Laatst gewijzigd op 28-07-2007 om 07:28. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het andere boek is nog helemaal gaaf, en heb ik zelfs nog nooit gelezen. Maar ik bedoelde inclusief de verzendkosten. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Moeten kijken hoeveel die zijn ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is in 4 hoofdstukken verdeeld: _ Groepsspelletje op het land _ Spelletjes voor een of twee _ Spelletjes voor binnen _ Rond het water |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ook van jou mag je hebben voor 2.50 incl. |
![]() |
||
Citaat:
en dan verkoop je m ondertusen aan iemand anders, terwijl ik toch vlot reageer, je had ook kunnen zeggen nee ik blijf bij 10 dan was het ook goed geweest sorry maar dat gaat er bij mij niet echt in dus mijn interesse in die ander is ook over
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
@TS: Hoeveel wil je er inclusief voor hebben?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar ikzelf probeer altijd met de eerste die reactie geeft eruit te komen of even te melden dat je een hoger bod hebt zodat je iig de kans hebt om nog overeen te komen, vooral omdat je eigenlijk voor 10 euro akkoord was en daarna m toch vekocht hebt
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus dan 6 euro voor het boek en de verzendkosten delen? Dan word het 9? Melpomene, had ook intresse ik zal even vragen of ze dat nog heeft, want ik heb al tijdje niets meer gehoord. Maar als zij niet meer wil mag je m hebben ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ongelezen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Per stuk voor 6 incl, samen voor 11 incl? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
[TK] Studieboeken Docent Engels Irisjuhhhx | 14 | 17-10-2015 13:00 | |
Vrije tijd |
Reizen illhueminati | 6 | 09-02-2014 20:56 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Wie kan mij helpen? EconomistGirl | 11 | 12-04-2009 18:34 | |
Muziek |
Storm vrijdag 10 feb. Nighttown Basement (Noise, Darkcore, Industrial, Tekno, Cyber, Verwijderd | 4 | 21-01-2006 13:59 | |
Algemene schoolzaken |
[TK] studieboek voor economen/juristen Verwijderd | 2 | 17-09-2003 11:10 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Eco vragen! xxsandraxx | 1 | 16-03-2003 15:51 |