Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2007, 21:37
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
maxwell schreef op 02-08-2007 @ 22:21 :
we hebben spelleider vermoord
Oud 02-08-2007, 21:56
Spelleider
Spelleider is offline
Omdat MadameMinke bang was om door de dorpelingen voor wolf te worden aangezien verzamelde ze alle dorpelingen op het dorpsplein. Ze zou hen een eigen versie van het verhaal over de dood van P-Apple vertellen, om zo te voorkomen dat mensen achter het echte verhaal zouden komen.
Ondertussen gonsde het al van de geruchten dat P-Apple vermist zou zijn, maar niemand wist nog hoe of wat.

Toen kwam MadameMinke naar buiten; 'Geachte dorpelingen, hierbij moet ik u het droevige nieuws vertellen dat onze dorpsgenote P-Apple van ons is heengegaan. Ze is verschrikkelijk genoeg verscheurd door de weerwolven.'
Er viel een doodse stilte op het dorpsplein. Iedereen slikte even. De wolven waren dus toch nog actief...

Plotseling begon er iemand te praten. 'We zullen nu toch eens het heft in eigen hand moeten nemen. Er komen veel te veel mensen om en het zijn steeds de mensen die ons moeten beschermen of belangrijk voor ons zijn. Ik stem ervoor om die galg die hier van vroeger nog op het dorpsplein staat weer eens in werking te stellen...'. 'Juist valt een ander hem bij, en ik weet ook al voor wie. Die Cirilico vertrouw ik voor geen meter. Hij loopt altijd zomaar bij nacht en ontij het bos in en lijkt nooit ergens bang voor te zijn.'
'Dat klopt wel inderdaad', vallen de anderen hem bij.
'Voor mij is hij gewoon een weerwolf gaat de ander verder, aan de galg met hem'.
De anderen bedenken zich nog even, maar gaan dan mee en beginnen te roepen. 'Aan de galg met Cirilico, aan de galg met Cirilico!!'

Omdat Severus verantwoordelijk was voor de veiligheid in het dorp, begrijpt zij dat het nu haar taak is om dit uit te voeren.
Ze grijpt Cirilico die versteend van angst was blijven staan en sleept hem naar de galg.
Daar krijgt zij een nieuw touw aangereikt van MadameMinke en knoopt dit om de hals van Cirilico. Voordat Cirilico ook maar een woord uit heeft kunnen spreken om zichzelf te verdedigen, laten ze het luik al wegklappen.... Cirilico hangt....

Als de mensen beter kijken, zien ze plotseling de lange nagels en harige borst van Cirilico. 'Hij was een wolf' roepen ze uit en het hele dorp begint te juichen.
Severus begint het lijk van Cirilico van de galg te halen en bekijkt hem nog iets beter. Plots kijkt ze in de dode starende ogen van Cirilico. 'Maar zijn ogen zijn blauw in plaats van geel', stamelt ze. 'Hij was de wolfsbane....'

01. Flowtje
02. Tink*
03. Elpida
04. Cirílico (wolfsbane)
05. Roos
06. Dvine (ziener)
07. TopDropje
08. Lisaaah
09. Duivelaartje
10. Biertank 52 (tovenaar)
11. MadameMinke
12. Yoshimare (jager)
13. Maxwell
14. Severus
15. Twinkebel
16. Kitsch
17. P-apple (leerling)
18. Skilly
19. Spoonie
20. Wind's Embrace
21. Daboman (cupido)
22. Kunst (weerwolf)

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door jager
Paars = dood door liefdesverdriet

En daar ging ook nog eens de wolfsbane. De wolven hebben tot morgenavond 20:30 uur de tijd om de schade en angst in het dorp nog groter te maken.

Laatst gewijzigd op 02-08-2007 om 22:00.
Oud 02-08-2007, 21:58
Tink*
Tink* is offline
Hmm Ik dacht het al doordat hij zei dat zijn bescherming dan niet nuttig was.
Oud 02-08-2007, 21:59
Verwijderd
Aauuww..
Nu wordt het wel erg moeilijk.

Citaat:
Tink* schreef op 02-08-2007 @ 22:58 :
Hmm Ik dacht het al doordat hij zei dat zijn bescherming dan niet nuttig was.
Ja, ik dacht er ook wel even aan, maar ik vond het ook wel een Weerwolvenopmerking, een soort laatste poging om jezelf te redden, ofzo...
Oud 02-08-2007, 22:00
Hanneke
Hanneke is offline
Boel functies al weg
Oud 02-08-2007, 22:01
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 02-08-2007 @ 23:00 :
Boel functies al weg
Álle goede

Hoe krijgen jullie het echt voor elkaar?
Oud 02-08-2007, 22:04
Severus
Severus is offline
OMG, het is zo niet-grappig dat het grappig is. :')
Oud 02-08-2007, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Severus schreef op 02-08-2007 @ 23:04 :
OMG, het is zo niet-grappig dat het grappig is. :')
Zoiets ja.
Het is in elk geval nogal pijnlijk.
Oud 02-08-2007, 22:05
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Hanneke schreef op 02-08-2007 @ 23:00 :
Boel functies al weg
Wat een idioten. Zo zie je maar, idioot om mij er ineens uit te stemmen.
Oud 02-08-2007, 22:11
Severus
Severus is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 02-08-2007 @ 23:05 :
Ik zal u er nooit meer vroegtijdig uitstemmen, oh verhevene!
Oud 02-08-2007, 22:14
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
De goede mensen worden er áltijd als eerste uitgegooid, en het zijn bijna altijd de mensen die geen fuck zeggen die erin blijven...
Oud 02-08-2007, 22:19
Yoshimare
Yoshimare is offline
klopt
Oud 02-08-2007, 22:22
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 02-08-2007 @ 23:05 :
Volgens mij was jij degene die de ziener bijna afschoot...
Oud 02-08-2007, 22:25
Yoshimare
Yoshimare is offline
Niet bepaald, bijna sevvie schoot ik af, maar nog gewisseld met kunt. En ik heb het enige goede gedaan hiero.
Oud 02-08-2007, 22:28
Severus
Severus is offline
Eens kijken, we hebben nog 13 levende mensen.

- 3 daarvan zijn wolf.
- 1 is de heks.
- 1 is de verrader.

Dus er zijn nog maar 8 dorpelingen over. Nog even en we zijn de klos.
Oud 02-08-2007, 22:29
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 02-08-2007 @ 23:25 :
Niet bepaald, bijna sevvie schoot ik af, maar nog gewisseld met kunt. En ik heb het enige goede gedaan hiero.
hier zeg je van wel

Maar goed, je bent nog op tijd van gedachte veranderd en dat was dus wel goed
Oud 02-08-2007, 22:30
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Severus schreef op 02-08-2007 @ 23:28 :
Eens kijken, we hebben nog 13 levende mensen.

- 3 daarvan zijn wolf.
- 1 is de heks.
- 1 is de verrader.

Dus er zijn nog maar 8 dorpelingen over. Nog even en we zijn de klos.
Bekijk het positief, de geliefdes zitten er ten minste niet meer in!
Oud 02-08-2007, 22:31
Verwijderd
Ik heb kitsch toch ook nog steeds op mijn lijstje staan, maar ik weet niet zo goed waarom. Vaag voorgevoel, gewoon omdat ik totáál geen hoogte van die persoon krijg, en niet weet wie het is (uc?) en omdat 'ie zo stil is en omdat het wel waar is wat Dark Phoenix zegt; degenen die veel praten worden afgestraft en de wolven kunnen zich zo lekker stil houden...
Oud 02-08-2007, 22:31
Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Daboman schreef op 02-08-2007 @ 23:29 :
hier zeg je van wel
omdat zij er één verdiende, maar ze zou er geen krijgen hoor

verder is dat een hyperbolische post :')
Oud 02-08-2007, 22:32
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 02-08-2007 @ 23:31 :

verder is dat een hyperbolische post :')
Oud 02-08-2007, 22:36
Severus
Severus is offline
Citaat:
Yoshimare schreef op 02-08-2007 @ 23:31 :
Ik krijg mijn straf vast in het volgende spel. :')
Oud 02-08-2007, 22:39
Flowtje
Flowtje is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 02-08-2007 @ 23:30 :
Bekijk het positief, de geliefdes zitten er ten minste niet meer in!
We hadden niet eens tijd gehad om functies uit te wisselen.
Oud 02-08-2007, 22:50
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 02-08-2007 @ 23:14 :
De goede mensen worden er áltijd als eerste uitgegooid, en het zijn bijna altijd de mensen die geen fuck zeggen die erin blijven...
Ja dat is zo jammer want dan durf je al bijna niks meer te zeggen, wat je functie ook is.

Ik denk trouwens dat ik voor topdrop ga de volgende ronde, tenzij iemand met een beter alternatief komt.
Oud 03-08-2007, 10:40
Verwijderd
Ik vind Spoonie echt uiterst verdacht. Hij heeft gewoon nog geen woord over het spel gezegd.
Oud 03-08-2007, 10:45
duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg, is er ooit zo'n slecht spel geweest? Alle goeden zijn eruit en nog steeds maar één wolf eruit. De wolfsbane, onze laatste redding.

Skilly, Spoonie en kitsch zijn wel erg stil. Misschien moet eentje van die er maar uit? De stille wolf van het stel?
Oud 03-08-2007, 10:48
Cirílico
Cirílico is offline
Citaat:
Cirílico schreef op 02-08-2007 @ 19:15 :
Dat ik je verdenk heeft daar niks mee te maken, maar met je gedrag in dit spel.

Na mijn dood raad ik aan om op Wind's Embrace te stemmen, dan MadameMinke en duivelaartje.
Maxwell zal wel de verrader zijn.
Oud 03-08-2007, 11:27
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Cirílico schreef op 03-08-2007 @ 11:48 :
Cirílico, je bent dood. Je mag dus geen tips, aanwijzingen, beschuldigingen of verdedigingen meer posten. Kap hier dus alsjeblieft mee.
Oud 03-08-2007, 12:28
Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Wow.. Ehm.. oke Ik heb totaal geen idee meer wie er nou nog schuldig is. Iedereen die zich verdacht gedraagt blijkt een goede functie te hebben. Daarom lijkt me de kans dat Severus wolf is ook niet zo groot, al blijf ik op haar letten. Misschien dat we inderdaad maar een van de stille mensen morgen eruit moeten stemmen ofzo?

Nja, eerst de eetronde maar afwachten dan
Oud 03-08-2007, 12:44
Verwijderd
Citaat:
Spelleider schreef op 03-08-2007 @ 12:27 :
Cirílico, je bent dood. Je mag dus geen tips, aanwijzingen, beschuldigingen of verdedigingen meer posten. Kap hier dus alsjeblieft mee.
Daarbij kan iedereen voor zichzelf bedenken wie wel of niet verdacht is. Hij wist niks extra door zijn functie. Ik vind het dan ook bijzonder lame dat hij dit zo doet. Hij weet niet meer dan de rest.
Oud 03-08-2007, 13:35
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 02-08-2007 @ 23:14 :
Citaat:
Lisaaah schreef op 02-08-2007 @ 23:50 :
Ja dat is zo jammer want dan durf je al bijna niks meer te zeggen, wat je functie ook is.

Ik denk trouwens dat ik voor topdrop ga de volgende ronde, tenzij iemand met een beter alternatief komt.

Je kunt jezelf niet meer tegenspreken dan dat "Ja, jammer dat we alle actieve spelers eruit stemmen. Ik ga denk ik volgende ronde op een actieve speler stemmen omdat ik totaal geen idee meer heb wie er nou verdacht is!".
Oud 03-08-2007, 19:28
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 03-08-2007 @ 14:35 :

Je kunt jezelf niet meer tegenspreken dan dat "Ja, jammer dat we alle actieve spelers eruit stemmen. Ik ga denk ik volgende ronde op een actieve speler stemmen omdat ik totaal geen idee meer heb wie er nou verdacht is!".
Nee ik heb niet gezegd dat het jammer is actieve spelers eruit te stemmen, ik heb gezegd dat het jammer is wanneer je iets niet durft te posten omdat je bang bent dat je ook maar één woordje verdacht typt. Of ik wel of niet een actief persoon eruit wil hebben, staat daar los van.
Maar ik vind het wel typisch dat je je zo aangevallen voelt door deze opmerking, je had dit er zelf ook uit kunnen halen dus eigenlijk post je dit voor niks
Oud 03-08-2007, 19:32
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Lisaaah schreef op 03-08-2007 @ 20:28 :
Nee ik heb niet gezegd dat het jammer is actieve spelers eruit te stemmen, ik heb gezegd dat het jammer is wanneer je iets niet durft te posten omdat je bang bent dat je ook maar één woordje verdacht typt. Of ik wel of niet een actief persoon eruit wil hebben, staat daar los van.
Maar ik vind het wel typisch dat je je zo aangevallen voelt door deze opmerking, je had dit er zelf ook uit kunnen halen dus eigenlijk post je dit voor niks
He? Dat had ik er helemaal niet uitgehaald. Ik dacht dat je het jammer vond dat actieve spelers er als eerste uitliggen. Ennu stem je zonder duidelijke reden op mij. En zo aangevallen voel ik me niet. Ik vond het gewoon een grappige tegenspreking in jouw post.
Oud 03-08-2007, 19:38
duivelaartje
duivelaartje is offline
Spannnend...!
Oud 03-08-2007, 19:40
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 03-08-2007 @ 20:32 :
He? Dat had ik er helemaal niet uitgehaald. Ik dacht dat je het jammer vond dat actieve spelers er als eerste uitliggen. Ennu stem je zonder duidelijke reden op mij. En zo aangevallen voel ik me niet. Ik vond het gewoon een grappige tegenspreking in jouw post.
Ik vergeef het je, en ik heb nog een dag om na te denken. Maar ik vond het iig verdacht dat je alleen een quote postte. Daarom wilde ik in de eerste plaats op je stemmen.
Oud 03-08-2007, 20:00
Spelleider
Spelleider is offline
De sfeer in het dorpje was slechter en grimmiger dan ooit tevoren. De dorpelingen hadden nooit verwacht dat een paar weerwolven zoveel overlast konden veroorzaken. De wolven hadden hun pijn gedaan, vernederd, en hun beste mensen hadden ze opgegeten, of ze hadden ervoor gezorgd dat hun eigen mensen zich tegen hun keerden. Zelfs overdag durfden de mensen nauwelijks meer over straat. Iedereen was doodsbang beschuldigt te worden als weerwolf, en daarom opgehangen te worden.

MadameMinke maakte zich ook zorgen. Het was zo'n mooi dorpje geweest toen ze de leiding erover kreeg. Nu was er niks anders over dan een soort spookstad, vol met mensen die hun huis niet meer uitdurfden. Dat zat Minke, verrassend, niet eens zo dwars. Ze was veel bezorgder dat ze misschien uit haar functie gegooid zou worden. Hoe lang zou het nog duren voor de dorpelingen gingen eisen dat zij wat aan het weerwolfprobleem zou doen? Ze wist dat ze machteloos stond. Ze had haar beste werknemer gestuurd om de tovenaar te beschermen, en in plaats daarvan had ze de tovenaar zelf vermoord. Ze had natuurlijk wel gezegd dat het door een betovering kwam, maar Minke vroeg zich ernstig af of dat wel waar was. Nee, ze kon niemand meer vertrouwen, voorlopig.

Diezelfde beste werknemer had momenteel last van een heel ander probleem. Ze voelde zich rot, mensen keken haar beschuldigend en wantrouwig aan, dacht ze, ondanks dat niemand van haar geheim wist. Ze wist zelf ook niet hoe het had kunnen gebeuren. En nu had Minke ook nog Severus' contract opgezegd. Severus had zich nog nooit zo ellendig gevoeld, en hoopte dat ze dood zou gaan. Dan zou ze zich ten minste niet meer zo eenzaam en schuldig voelen. Ze wist dat ze iets moest doen om het vertrouwen terug te winnen van de rest, maar ze had geen idee hoe. Ze had al bewezen dat ze dit niet in haar eentje aan kon. Ze zuchtte verdrietig.

Een half uurtje later besloot ze maar te gaan lopen. Het was best een mooie avond, en de sterren waren duidelijk te zien. Severus wist dat het gevaarlijk kon zijn, maar het maakte haar niet meer uit. Als ze werd gedood was dat het beste voor iedereen. Ze deed de deur zachtjes achter zich dicht. Het laatste wat ze nu kon gebruiken was dorpelingen die haar wantrouwend aankeken omdat ze 's nachts naar buiten ging. Ze liep een eindje door het dorpje, goed oplettend dat niemand haar zag. Toen zag ze iets onverwachts. In de verte liep iemand anders ook net uit z'n huis. Severus was, ondanks haar depressie, meteen wantrouwend. Ze besloot diegene te volgen. Zo snel en voorzichtig mogelijk volgde ze deze persoon in het donker.

De achtervolging duurde langer dan verwacht, en begon Severus het bos in te leiden. Elk ander moment zou ze doodsbang zijn geweest, maar nu maakte het haar niet uit. Stel je voor dat ze een weerwolf vond! Doordat ze in gedachte zat merkte ze niet dat ze de vreemdeling snel in begon te halen, doordat die plots gestopt was. Snel stopte ze, en verstopte zich achter een boom. Severus staarde intensief naar wat de persoon deed, maar die stond met z'n rug naar haar gekeerd. Opeens draaide hij zich om, alsof hij doorhad dat Severus hem bekeek, en Severus ging snel helemaal achter de boom staan. Hij leek haar niet opgemerkt te hebben, want hij kwam niet naar haar toe. Wel kromp hij in elkaar, het leek wel alsof hij pijn had. Toen herkende Severus hem pas, maar het was helemaal geen hij...

ABgirl kromp in elkaar. Ze wist wat er komen ging, maar toch was het elke keer weer een helse pijn. Ze voelde dat het al begon te gebeuren. Waarom zou het ook anders zijn? Dit ritueel was al op haar 11e begonnen, en sindsdien was het elke maand weer hetzelfde. 'ahh..' kreunde ze. De pijn was werkelijk verschrikkelijk. ABgirl merkte dat haar haar al begon te groeien, en dat haar nagels langer werden. Ze wist hoe gruwelijk deze transformatie eruit moest zien. Ze was allang blij dat ze zich op tijd naar het bos had kunnen begeven. Daar kon ze de mensen ten minste niet onbewust kwaad doen. In tegenstelling tot de meeste andere weerwolven was ABgirl niet van plan om mensen kwaad te doen. En zolang ze het menselijke gedaante had kon ze zich nog verzetten. Geen onschuldigen zouden sterven door haar.

Severus wist niet wat ze zag. Al die tijd was ABgirl een weerwolf geweest. Al hun gesprekken, alles wat ze samen gedaan hadden.. Severus wist wat ze moest doen. Ze pakte het mes dat ze altijd bij zich droeg in haar hand, en wachtte tot het juiste moment. Eindelijk zou ze haar fouten goed kunnen maken. Nouja, ten minste een beetje. Wat ze had gedaan zou ze zichzelf nooit kunnen vergeven..

ABgirl merkte dat ze haar eigen gedachtes begon te verliezen, en steeds meer en meer bloed wilde proeven. De transformatie was nu bijna compleet, en ze zag er uit als een volledige weerwolf. Het laatste beetje eigen gedachtes stroomde weg door de volle maan die op haar scheen. Toen was er niks meer dan een enorme trek in bloed en vernietiging. Op dat moment sprong er iemand achter een boom vandaan, en rende op haar af. Een mes raakte de weerwolf bijna, maar haar instinct liet haar de steek op tijd vermijden. Abgirl was door het dolle heen. Eindelijk zou ze bloed proeven. Ze speelde het spelletje mee met Severus, ontweek de slecht gerichtte aanvallen met gemak, en probeerde Severus een paar keer te bijten. Severus was alleen getraind om zich tegen weerwolven te verdedigen, en wist die dus ook te ontwijken. Een tijdje ging het gelijk op, tot er uit de bosjes nog 2 gedaantes bij kwamen. ABgirl gromde even naar haar medeweerwolven, die zich direct in de strijd mengde.

Severus kon het even volhouden, maar 3 weerwolven waren haar gewoon te machtig. Haar arm werd er op brute wijze afgescheurd, en in haar been zat een groot gat. Toen stortte ABgirl zich op Severus' keel, en beet daar krachtig in. Het werd zwart voor Severus' ogen, en ze wist dat ze spoedig dood zou gaan. Terwijl ze dit dacht, veranderde haar mond in een glimlach. Toen bedacht ze zich dat ze alweer gefaald heeft, en veranderde haar mond wederom. De blik die ze nu had was met geen woorden te beschrijven. De pijn die ze voelde doordat ze een echte mislukking bleek, overtrof die van al haar wonden. Toen viel ze dood op de grond.

Ergens, ver weg in ABgirls geest, besefte ze zich dat ze zojuist een dorpeling had gedood. Ook zij had in haar pogingen gefaald.

01. Flowtje
02. Tink*
03. Elpida
04. Cirílico (wolfsbane)
05. Roos
06. Dvine (ziener)
07. TopDropje
08. Lisaaah
09. Duivelaartje
10. Biertank 52 (tovenaar)
11. MadameMinke
12. Yoshimare (jager)
13. Maxwell
14. Severus
15. Twinkebel
16. Kitsch
17. P-apple (leerling)
18. Skilly
19. Spoonie
20. Wind's Embrace
21. Daboman (cupido)
22. Kunst (weerwolf)

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door jager
Paars = dood door liefdesverdriet

De weerwolven hebben weer toegeslagen, en Severus heeft het niet overleefd. De chaos wordt groter, en de kansen van de dorpelingen worden steeds kleiner. Weten zij daar morgen enigszins verandering in te brengen? Stemmen kan tot 20.30u.

De wolven hebben me ook nog gevraagd dit erbij te zetten, een persoonlijk berichtje van de wolven aan Severus. "Kusje van ons"
Oud 03-08-2007, 20:20
Verwijderd
OMG

Edit:
Citaat:
Spelleider schreef op 03-08-2007 @ 21:00 :
De wolven hebben me ook nog gevraagd dit erbij te zetten, een persoonlijk berichtje van de wolven aan Severus. "Kusje van ons"
Haha, ze hebben wel humor

Laatst gewijzigd op 03-08-2007 om 20:24.
Oud 03-08-2007, 21:11
Severus
Severus is offline
Het is in het geheel geen verrassing voor mij dat dit de volgende zet van de weerwolven is geworden, want ik wist dat ik mezelf in gevaar had gebracht door zo op de voorgrond te treden en met theorieën te spuien. Daarbij moest ik klaarblijkelijk ook een bedreiging voor de weerwolven zijn geweest.

Maar het maakt me niet zo uit dat ik naar de dorpelingenhemel ben gegaan, omdat ik eigenlijk wel dood wilde (wat dat betreft is het verhaal verbazingwekkend treffend!). Dit omdat ik vind dat de dorpelingen dit spel wat te tam en te stil zijn, en voor een fanatiekeling als ik is de lol er dan ook snel van af. Dus eigenlijk: bedankt wolven! Nu hoef ik in ieder geval geen moeite meer te doen om nog iets uit dit spel te slepen. Ik kan alleen maar hopen dat de andere dorpelingen nu hun hersenpan eens wat meer gaan gebruiken.

Beide kanten veel succes gewenst met het verdere verloop van het spel.

Citaat:
Oh, wat lief van ze.

*voelt koude, natte snuiten op d'r wangen* Oeh, dat kriebelt!

*veegt weerwolvenkwijl van d'r gezicht af* Wat zijn jullie toch voor kleine rakkertjes!
Oud 03-08-2007, 21:18
Verwijderd

Citaat:
Om de een of andere reden vind ik dat wel iets voor TopDrop om te doen, of voor Tink*. Even onthouden misschien.
En TopDrop stond ook op het verdachtenlijstje van Severus, wat 'ie vast niet zo leuk vond.

Even iets heel anders: is het een idee om wat oude posts uit dit topic te verwijderen (als dat nog kan)? Omdat het topic bijna vol is en het toch wel fijn zou zijn als we het spel uit zouden kunnen spelen...
Oud 03-08-2007, 21:20
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 03-08-2007 @ 22:18 :
Even iets heel anders: is het een idee om wat oude posts uit dit topic te verwijderen (als dat nog kan)? Omdat het topic bijna vol is en het toch wel fijn zou zijn als we het spel uit zouden kunnen spelen...
We hebben 2 topics, dus dat is niet nodig.
Oud 03-08-2007, 21:20
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 03-08-2007 @ 22:20 :
We hebben 2 topics, dus dat is niet nodig.
Oh, sorry, dat wist ik niet.
Oud 03-08-2007, 21:52
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hm, niet echt een verrassende actie van de wolven. Severus voelde het de vorige eetronde al aankomen en nu is ze dood. Die kusjes.

Maar verwarring brengen ze wel. Ik weet nu echt niet meer wie het is, uberhaupt. Kusjes is wel een meisjes-actie. Maar daar schieten we niet echt iets mee op, want er zijn nog maar drie jongens over ofzo. Ik vind het alleen, net als Severus, vervelend dat sommige mensen zo stil zijn. Hoe moeten we nou gaan bedenken wie wolf is? Ik post altijd actief, want dat is leuk. Maar als andere dat niet doen...

Nja, ik ben er nog steeds voor een stille eruit te halen. Skilly, kitsch of spoonie dus.
Oud 03-08-2007, 21:56
Verwijderd
Citaat:
duivelaartje schreef op 03-08-2007 @ 22:52 :
Hm, niet echt een verrassende actie van de wolven. Severus voelde het de vorige eetronde al aankomen en nu is ze dood. Die kusjes.

Maar verwarring brengen ze wel. Ik weet nu echt niet meer wie het is, uberhaupt. Kusjes is wel een meisjes-actie. Maar daar schieten we niet echt iets mee op, want er zijn nog maar drie jongens over ofzo. Ik vind het alleen, net als Severus, vervelend dat sommige mensen zo stil zijn. Hoe moeten we nou gaan bedenken wie wolf is? Ik post altijd actief, want dat is leuk. Maar als andere dat niet doen...

Nja, ik ben er nog steeds voor een stille eruit te halen. Skilly, kitsch of spoonie dus.
Ik ben ervoor om óf TopDrop (vanwege de argumenten hierboven) óf kitsch dus.
(en ik vind dat 'kusjes' dus ook niet per definitie een meisjesding)
Oud 03-08-2007, 22:04
Verwijderd
Ik stem op of Spoonie of op Kitsch, ligt er een beetje aan wat de meerderheid doet...
Oud 03-08-2007, 22:09
duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg, TopDropje. Tss.
Oud 03-08-2007, 22:19
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 03-08-2007 @ 23:09 :
Omg, TopDropje. Tss.
Ik had de inschrijflijst van Charlotte gejat geloof ik ;x
Oud 03-08-2007, 22:22
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 03-08-2007 @ 22:56 :
Ik ben ervoor om óf TopDrop (vanwege de argumenten hierboven) óf kitsch dus.
(en ik vind dat 'kusjes' dus ook niet per definitie een meisjesding)
Zo stil ben ik niet.
Citaat:
duivelaartje schreef op 03-08-2007 @ 23:09 :
Omg, TopDropje. Tss.
Dat hebben ze er nooit uitgehaald <3
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 03-08-2007 @ 23:19 :
Ik had de inschrijflijst van Charlotte gejat geloof ik ;x
Ik had het wel zelf getypt, met een smiley, maar die heeft t niet overleefd
Oud 03-08-2007, 22:26
Severus
Severus is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 03-08-2007 @ 22:52 :
Die kusjes.
Waren die spottend of sarcastisch bedoeld dan?
Oud 03-08-2007, 22:28
Verwijderd
Citaat:
TopDrop schreef op 03-08-2007 @ 23:22 :
Zo stil ben ik niet.
Ik doelde dan ook op de argumenten dáárboven; dat ik dat kusjesgedoe wel iets voor 'Topdropje' vond () en dat je hoog in het lijstje van Severus stond en die vannacht is opgegeten...
Oud 03-08-2007, 22:29
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ja, nu met dat TopDropje vind ik die kusjes ook wel passen.

(Grapje.)

Oh, Severus, die kusjes zijn vast sarcastisch. Ik mag die wolven steeds minder.
Oud 03-08-2007, 22:34
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 03-08-2007 @ 23:29 :
Oh, Severus, die kusjes zijn vast sarcastisch. Ik mag die wolven steeds minder.
Godverdomme, ik spuugde mijn cola bijna tegen m'n beeldscherm door je

Regels voor berichten