![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Zo dadelijk ga ik heerlijk met mijn hond in het bos wandelen. Ik hoop dat er niet te veel volk is. Hij is dood en ik voel helemaal niks. Niks. Terwijl hij, onofficieel, toch mijn opa is. Of nee, was, de laatste tijd zag ik hem helemaal niet meer als grootvader. Hij heeft te veel gemene opmerkingen gemaakt, heeft mij en mijn vader té neerbuigend behandeld. En dan is dit dus het resultaat: ik voel geen greintje verdriet dat hij gestorven is. Hard? Misschien wel, ja. Maar kan je nog verdriet voelen om zo iemand als hij in de laatste twee jaar van zijn leven alleen maar commentaar, kritiek, beledigende opmerkingen en onvriendelijke blikken naar je hoofd kon slingeren, en niet één vriendelijk woord?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ Quis ahw zielig van je katje ![]() Neem je wel een nieuw katje? @ Yana veel plezier op vakntie, en maak er het beste van! @ Vogelvrij. Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik denk dat de meesten wel hier alle berichten lezen, maar er alleen niet altijd op reageren ![]() Vraag he waar komt je 'nickname' vandaan? Vogelvrij? Zo vrij als een vogel? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En hm, het komt oorspronkelijk van een liedje van 'Sarah', wat destijds mijn lievelingsliedje was. Maar ik vind het sowieso een heel mooi woord, omdat het zo tegenstrijdig is. Vogel en vrij zijn van die mooie, lieflijke woorden, terwijl de betekenis heel benauwend is. Past wel bij me ![]() ![]() OT: En toen kwam de buurvrouw ineens theedrinken, terwijl ik alleen thuis was. "Ja, ik dacht: jij zit hier ook maar in je eentje, met je ouders aan het werk en zo." Uuuuh, ja, oké ![]() ![]() en het voelt stom om al koekjesetend te mailen naar iemand dat je een eetstoornis hebt, tsk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zie maandag wel weer denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
blegh dat laatste herken ik zoooo sterk ![]() *knuffel*
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (na lang zoeken op zolder heb ik inmiddels een boekje Hongaars gevonden, daar staat gelukkig ook een en ander in). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |