Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-08-2007, 10:19
Eend
Eend is offline
Citaat:
~lienepien~ schreef op 03-08-2007 @ 09:36 :
Grrr, vandaag dacht ik eindelijk te kunnen zien of het nu goed geregeld is met @Home, doet mijnpostbank.nl het niet .
Dat is frustrerend ja!
Oud 03-08-2007, 10:20
Heksjuh
Heksjuh is offline
Mijn zusje heeft de foto's beneden op de computer gezet, boven kreeg ik ze niet. De computer geeft elke keer dat het apparaat niet herkend wordt, dat het niet goed werkt ofzo. Handig weer

Vanmiddag werken. Gelukkig heb ik mijn huissleutel gevonden, die was ik kwijt. Zus gaat straks weg, over een halfuurtje. Dan moet ik op de hond letten, alleen is hij wel een halfuurtje alleen als ik naar mijn werk ga, want ik los mijn andere zusje af.
Ik heb geen zin om te werken. Maar dat is over als ik daar ben. Ik heb het vooral als ik niet weet met wie ik moet werken. Ik ben altijd blij als ik met mijn zusje moet werken. Ik was ook blij toen ik op de middelbare school weer bij mijn zus in de klas kwam. In de burgklas zaten we apart, toen ging ik echt niet graag naar school. Maar ik had geen leuke klas.

Woensdag broek ophalen, morgen voor een nieuwe kast kijken. En ik had een mailtje terug van mijn Engelse 'vriendin' (ik ken haar alleen via internet) en dat maakte me blij
Oud 03-08-2007, 10:25
Eend
Eend is offline
Weer even een berichtje van mij.

Heb net weer drie dagen in de separeer gezeten. Ik was echt een gevaar voor anderen. Ik was zo pissig op drie afdelingsgenoten dat ik hun bloed wel kon drinken. Ik had op mijn krijtwand gezet dat ze dood moesten, dus had de verpleging de arts gebeld of ik er niet wat langer in mocht blijven. Het gaat namelijk zo, dat die drie afdelingsgenoten heel irritant aanwezig zijn. De ene loopt de hele dag te janken en te dreigen, de ander probeert iedereen voor z'n karretje te spannen en te zeuren en de derde is gewoon erg vaag. Ik heb tijdens mijn opname tijd veel verschillende mensen leren kennen, maar niemand zo vreselijk als deze drie. Daarbij dacht ik ook nog dat ze het alledrie expres zaten te doen om mij dwars te zitten, maar een verpleegkundige heeft me gister uitgelegd dat ze dat vermogen niet eens hebben.

Verder zijn mijn ouders nou op vakantie wat het altijd extra moeilijk voor me maakt.

En verder zit ik gewoon rotinmijn vel, máár ik heb wel drie seizoenen van McLeod's Daughters besteld en twee cd's ervan, dus ik heb zo weer kijkplezier
Oud 03-08-2007, 10:52
Verwijderd
Ik wíst dat die aanval onder de gordel eens zou komen, en ik vind het echt zo gemeen En daarna doet hij natuurlijk alsof er niets gebeurd is, flikker op man

En morgen moet ik met de trein en de bus, en die aanloop daarna toe begint nu al. Ik word gek
Ik ben al allerlei smoesjes aan het bedenken om er onderuit te kunnen komen, maar ik weet dat ieder smoesje meteen wordt doorgeprikt. Maar ikwilniet!!

Laatst gewijzigd op 03-08-2007 om 11:02.
Oud 03-08-2007, 11:24
indigo
indigo is offline
Ohh ik miste hem echt echt gisteravond en toen moest ik huilen en dat had ik niet helemaal verwacht van mezelf. Nu duurt het nog minstens een week voordat ik hem zie en bellen durf ik niet en ik weet niet wat ik moet sms'en. Hoe leuk, verliefd zijn
Ik moet een beetje niet teveel nadenken over K. en L. want dan voel ik mezelf niet echt lekker. Nu moet ik nog even naar de winkels en mijn doelijstje afmaken. En dan komt het goed. Ik wil hem zien. <3
Oud 03-08-2007, 11:34
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
oke, die wilt me ook al niet meer. Dat gaat goed... ja hoor..
opeens is niet meer online, ze mailt nog 1x met een ander mailadres. Kortom, dit was het dan. het komt vast door S.
Zeg het dan recht in me gezicht.
Maar nu hoeft dat niet meer, t is al duidelijk. Maar t doet wel pijn.. Mijn god

En binnenkort de uitslag van dat onderzoek. Ik wil hem niet terug. bah.
Oud 03-08-2007, 11:38
Redhair
Redhair is offline
De dagen zijn allemaal hetzelfde en ze verschillen. Ik droom elke nacht zo onrustig, het houdt maar niet op. Dromen die ik overdag in mijn hoofd nog weet, maar navertellen lukt niet, daarvoor zijn ze te warrig. De ene dag voel ik me heerlijk. Dan vliegt de tijd. Andere dagen neemt de onrust in mijn hoofd de leiding. Ik wou dat ik al mocht beginnen met de ritalin, maar mijn psychiater is op vakantie, ik mag pas beginnen als hij terug is. Ik hoop zo dat de ritalin werkt, dat ik rust vind, en motivatie.
Gelukkig heb ik weer bepaalde concentratie terug. Of ja, eigenlijk is dat gewoon de hyperfocus van de ADD. Als J. naar zijn werk gaat om twaalf uur pak ik meestal een boek. Als de zon niet schijnt lees ik lekker binnen, laat ik de hond even uit en lees ik weer verder, tot hij thuis is.
Schijnt de zon wel, doe ik een cd in de stereo beneden, ga ik voor het huis zitten met een boek en hond, en lees ik de hele tijd door, lekker de muziek die hard staat, de hond speelt wel, vaak hoort mijn huisgenootje de muziek dan ook in de hal en komt ze ook buiten zitten met haar hond. Onze honden spelen fijn samen, wij lezen wat, kletsen, roken sigaretjes. Mijn huisgenootje is echt een leuk meisje, ik kan het zo goed met haar vinden. Soms gaan we 's avonds samen naar het park met de honden.
Ik heb ook een vakantiebaantje, elke avond schoonmaken in kantoorpanden. Ik word voor ruim twee uur betaald maar ben in twintig minuten klaar, dus dat is mooi verdiend.
J. en ik hadden eergister een jaar wat, wie had dat nou verwacht.

Eerst dachten we dat we rond deze tijd ons kraakpand uit moesten, maar zoals het er nu naar uit ziet kunnen we nog minstens anderhalfjaar blijven. Na de vakantie krijgen we meer te horen. Ik ben blij, ik wil in mijn mooie huis blijven, met mijn leuke huisgenoten.
Ben nu bij mijn moeder, haar huis een beetje opknappen. Ze gaat verhuizen, ze komt vlak bij mij wonen. Dit huis moet dan voor maart verkocht zijn, anders kan het niet doorgaan. Het is wel raar, in dit huis ben ik geboren en getogen, er zit zo'n mooie tuin achter. Maar ik snap het wel, het is echt een achterbuurt geworden, het huis waar ze nu gaat wonen is geweldig.

Gister en eergister lachgas gehad. Stom of niet? Het is natuurlijk drugs, maar het effect is maar zo kort, misschien een minuut, en het is niet verslavend. Ik was weer even superhigh, dat was leuk, maar ik kreeg hierdoor geen zin in blowen. Wel in pillen, maar dat blijf ik wel vanaf.
Oud 03-08-2007, 12:26
Verwijderd
Hmm, nu kan ik wel inloggen, maar is er niks af- of bijgeschreven.
Hoop dat het aan de storing bij de postbank ligt....
Oud 03-08-2007, 12:53
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb altijd het idee alsof niemand dit leest en ik hier alles kan zeggen, maar jullie lezen vast net zo stiekem mijn berichten als ik die van jullie, dus

In elk geval heb ik loon gekregen, mijn eerste loon en op datzelfde afschrift staat ook nog studiefinanciering en zo, dus ik ben ineens achthonderd euro rijker Ik voel me erg geslaagd in het leven. Ik weeg eindelijk weer 43
En mijn zusje is in Thailand, nu nog in een luxe hotel en ze was niet eens zo moe en ze moest huilen bij het afscheid en mijn moeder ook en zelfs toen ze door de paspoortcontrole ging kon ik me nog steeds niet voorstellen dat ze dat werkelijk ging doen, nu nog steeds eigenlijk niet, ik vind het allemaal maar raar
Oud 03-08-2007, 13:12
Joopiedegekste
Joopiedegekste is offline
Een opa die op sterven ligt, een onzekere toekomst zonder concrete doelen, spijt van vroeger en recent gemaakte keuzes....
Het zit allemaal even niet mee. Waarom kan ik niet gewoon altijd opgewekt en vrolijk zijn net zoals ik vroeger was? Waarom moet altijd alles tegelijk komen? En waarom kan ik nou niet de studie vinden die echt bij me past...
Ik heb geen zin om nu al een jaar lang full time te werken, eigenlijk voel ik me van binnen toch nog steeds net 16. Ik mis heel erg de gezelligheid van de middelbare school en zou willen dat ik toch beter mijn best gedaan had en meer echte vrienden had gemaakt. Ook baal ik dat ik mijn 1e HBO opleiding zo makkelijk afgekapt heb.
Ik moet onderhand echt iets gaan doen aan mijn levensstijl, want van hele dagen thuis lui zitten word niemand vrolijk.
En dan denk ik, ach, het komt uiteindelijk toch allemaal wel weer goed...Maar ja....

quarter life crisis? hmm
Oud 03-08-2007, 13:38
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 01-08-2007 @ 20:30 :
Sagana: mooi dat de operatie goed is gegaan
Hoe komt het dat je voorste kruisband helemaal weg is?
Goh, ik heb er verschillende dingen mee voorgehad, allemaal tijdens de turnlessen op school. Eerst per ongeluk een stamp tegen gekregen, en sindsdien er nog verschillende keren doorgezakt (tijdens het trampolinespringen & het frisbeeën).

Citaat:
KUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT, mijn kat is dood. En hij was pas net drie. Rotauto's
Oh bah, sterkte. Ik heb in april hetzelfde voorgehad met één van mijn katten, die was ook nog héél jong, en ik heb er toen echt hard van afgezien.

Zo dadelijk ga ik heerlijk met mijn hond in het bos wandelen. Ik hoop dat er niet te veel volk is.

Hij is dood en ik voel helemaal niks. Niks. Terwijl hij, onofficieel, toch mijn opa is. Of nee, was, de laatste tijd zag ik hem helemaal niet meer als grootvader. Hij heeft te veel gemene opmerkingen gemaakt, heeft mij en mijn vader té neerbuigend behandeld. En dan is dit dus het resultaat: ik voel geen greintje verdriet dat hij gestorven is. Hard? Misschien wel, ja. Maar kan je nog verdriet voelen om zo iemand als hij in de laatste twee jaar van zijn leven alleen maar commentaar, kritiek, beledigende opmerkingen en onvriendelijke blikken naar je hoofd kon slingeren, en niet één vriendelijk woord?
Oud 03-08-2007, 13:52
Verwijderd
Zo, nu loopt gelukkig álles in het honderd .

Ik heb een paar jaar geleden één maand bijstand gehad en ik ging daarover een jaaropgave halen bij de sociale dienst, maar d'r kwam een nogal rare uitdraai uit de computer rollen.
Nu blijkt dat die niet klopt en dat ze dus ook de verkeerde gegevens aan de belastingdienst doorgegeven hebben. En het is vrijdagmiddag en zomer, dus er was niemand die er verstand van heeft bereikbaar.
Nu wordt het (hopelijk) maandag uitgezocht en krijg ik een juiste versie toegestuurd, maar dan moeten ze dus ook weer een wijziging naar de belasting sturen. En als het langer gaat duren word ik gebeld.

Fijn, ik had het T formulier graag dit weekend willen versturen, maar dat gaat dus nog even duren op deze manier .

En ik heb als test net even gepind en dat geld is meteen afgeschreven van mijnpostbank. @Home heeft dus nog niks af/bijgeschreven.
*zucht*
Moet ik daar ook weer achteraan....

Maar voor de rest voel ik me eigenlijk wel ok.
Volgende week op vakantie en ik ben nog niet heel gestresst ofzo, maar ik heb me er ook nog niet echt in verdiept.
Gisteravond maar eens even m'n korte broeken en rokjes uit de kast gehaald. Het past allemaal nog, maar ik zie altijd zo op tegen de overgang van lange- naar korte broeken.
Opzich fijn dat het mooi weer is, maar ik zou het liefst het hele jaar in een lange broek en een dikke trui rondlopen.
Oud 03-08-2007, 14:02
Verwijderd
Citaat:
Heksjuh schreef op 02-08-2007 @ 18:56 :
Queasy:
Was de rest van je vakantie wel leuk?

Quis: sterkte!

Ik heb mijn kast opgeruimd en mijn kaptafel een beetje, alleen de bovenkant. En de rest ga ik niet opruimen want daar heb ik geen zin meer in. Maar het hoeft ook niet, want ik ga kijken voor een nieuw kastje dus dan ruim ik het dan wel op. Een mooi excuus.

Wat ik nog wel wil/moet doen vanavond:
- stoffen
- foto's mobiel op de computer zetten
- iemand mailen
- weblog van vriendin lezen
- bureau opruimen
Die is wel eens beter geweest

@ Quis ahw zielig van je katje
Neem je wel een nieuw katje?

@ Yana veel plezier op vakntie, en maak er het beste van!

@ Vogelvrij. Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik denk dat de meesten wel hier alle berichten lezen, maar er alleen niet altijd op reageren
Vraag he waar komt je 'nickname' vandaan?
Vogelvrij? Zo vrij als een vogel? Ben ik wel benieuwd naar..
Oud 03-08-2007, 14:04
Verwijderd
Citaat:
~lienepien~ schreef op 03-08-2007 @ 13:26 :
Hmm, nu kan ik wel inloggen, maar is er niks af- of bijgeschreven.
Hoop dat het aan de storing bij de postbank ligt....
Het wil nog wel eens zijn, dat het later af of bij wordt geschreven. Volgens mij wordt het niet altijd per direct gedaan..
Oud 03-08-2007, 14:07
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Queasy schreef op 03-08-2007 @ 15:02 :

@ Yana veel plezier op vakntie, en maak er het beste van!

@ Vogelvrij. Ik kan niet voor de rest spreken, maar ik denk dat de meesten wel hier alle berichten lezen, maar er alleen niet altijd op reageren
Vraag he waar komt je 'nickname' vandaan?
Vogelvrij? Zo vrij als een vogel? Ben ik wel benieuwd naar..
Spannend wel

En hm, het komt oorspronkelijk van een liedje van 'Sarah', wat destijds mijn lievelingsliedje was. Maar ik vind het sowieso een heel mooi woord, omdat het zo tegenstrijdig is. Vogel en vrij zijn van die mooie, lieflijke woorden, terwijl de betekenis heel benauwend is. Past wel bij me Ik voel me ook altijd opgejaagd

OT: En toen kwam de buurvrouw ineens theedrinken, terwijl ik alleen thuis was. "Ja, ik dacht: jij zit hier ook maar in je eentje, met je ouders aan het werk en zo." Uuuuh, ja, oké Het was best gezellig ook nog
en het voelt stom om al koekjesetend te mailen naar iemand dat je een eetstoornis hebt, tsk.
Oud 03-08-2007, 15:08
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Waah ik moet naar dat concert, maar nou kan ik het daar nu niet met haar over hebben kut. Omg, en dan zijn straks de kaartjes uitverkocht, shit.
Oud 03-08-2007, 15:33
Verwijderd
Het is zo fout, ik moet er echt mee ophouden .
Oud 03-08-2007, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Queasy schreef op 03-08-2007 @ 15:04 :
Het wil nog wel eens zijn, dat het later af of bij wordt geschreven. Volgens mij wordt het niet altijd per direct gedaan..
Daarom had ik als test daarna even gepind. Dat werd wel meteen afgeschreven, maargoed, dat is weer heel iets anders dan een automatische incasso.
Ik zie maandag wel weer denk ik.
Oud 03-08-2007, 17:49
Ann
Ann is offline
M. is net weer vertrokken, onze ouders hebben nu kennis met elkaar gemaakt... okee een beetje omgekeerde volgorde, we hadden straks de kans om het er even uit te gooien. Of nja gister al toen mijn moeder tussen neus en lippen zei dat we maar verkering moesten krijgen. ach ja komt wel goed.

Morgen op vakantie, eindelijk ik heb er zon zin in <33
Oud 03-08-2007, 18:17
coopergirl
coopergirl is offline
Omg... Vandaag de laatste dag gewerkt voor de vakantie... NU DUS VAKANTIE... Vreselijk, ik heb geen idee hoe ik die drie weken door moet komen.. Zit vanaf morgen 2 weken in het huis van moeder/stvader ivm hen vakantie... Ik pas dan 2 weken op kippen, cavia's en 6 poezen (waarvan 4 kittens)... Een paar keer een dagje weg is dus ook verre van ideaal. Bah.
Verder word ik gek van mijn gevreet. Emotie-eten; omdat ik mij verveel, omdat ik tegen het sollicitatiegesprek op zie, omdat ik niet weet wat ik in de vakantie moet doen, nieuwe opleiding in een nieuwe stad brengt onzekerheden met zich mee, niet verzekert van inkomen na 1 oktober...

"het komt wel goed", "je weet dat je je altijd zorgen om niets maakt", "die oeverloze honger zit tussen je oren, niet in buik"

Vanmorgen stond ik op de weegschaal en was ik in 2 weken 6 kilo aangekomen Omg, ik ben zo'n ontzettende emotie-eter/ stress-eter... Echt buiten alle proporties..

Ben moe, ik twijfel of ik zo zal douchen en daarna m'n bed zal induiken.. Ik heb geen zin in de dag/ avond...
Oud 03-08-2007, 18:46
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 03-08-2007 @ 19:17 :
Omg... Vandaag de laatste dag gewerkt voor de vakantie... NU DUS VAKANTIE... Vreselijk, ik heb geen idee hoe ik die drie weken door moet komen.. Zit vanaf morgen 2 weken in het huis van moeder/stvader ivm hen vakantie... Ik pas dan 2 weken op kippen, cavia's en 6 poezen (waarvan 4 kittens)... Een paar keer een dagje weg is dus ook verre van ideaal. Bah.
Verder word ik gek van mijn gevreet. Emotie-eten; omdat ik mij verveel, omdat ik tegen het sollicitatiegesprek op zie, omdat ik niet weet wat ik in de vakantie moet doen, nieuwe opleiding in een nieuwe stad brengt onzekerheden met zich mee, niet verzekert van inkomen na 1 oktober...

"het komt wel goed", "je weet dat je je altijd zorgen om niets maakt", "die oeverloze honger zit tussen je oren, niet in buik"

Vanmorgen stond ik op de weegschaal en was ik in 2 weken 6 kilo aangekomen Omg, ik ben zo'n ontzettende emotie-eter/ stress-eter... Echt buiten alle proporties..

Ben moe, ik twijfel of ik zo zal douchen en daarna m'n bed zal induiken.. Ik heb geen zin in de dag/ avond...

blegh dat laatste herken ik zoooo sterk alleen wil ik echt vakantie en weg van t werken

*knuffel*
Oud 03-08-2007, 19:15
Verwijderd
omg omg omg, morgen gaan we al, om half negen 's ochtends. Ik sta stijf van de zenuwen. gelukkig hebben we eindelijk een hostel in berlijn gevonden, damn, wat was het stressen.
wel heel vervelend dat ik nergens de vertaling van vegetariër in het pools/tjechies/hongaars kan vinden. Maar, het komt goed en het wordt helemaal geweldig. voorpret de gexte.
Oud 03-08-2007, 19:46
indigo
indigo is offline
Wieh okee ik ben raar okee. Ik zit met B. te msn'en en ik vind het dodelijk eng. Ik wil zo zo graag dat hij komende week eventjes langskomt. <3
Oud 03-08-2007, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 03-08-2007 @ 20:15 :
wel heel vervelend dat ik nergens de vertaling van vegetariër in het pools/tjechies/hongaars kan vinden.
Vegetariër kan ik ook niet vinden, maar vegetarisch is in het Pools iig wegetarianin, volgens http://www.woordenboek.eu/vertaling/Pools. In het Tsjechisch is het vegetarián, volgens http://www.woordenboek.eu/vertaling/Tsjechisch. En in het Hongaars vegetáriánus, volgens http://www.woordenboek.eu/vertaling/Hongaars.
Oud 03-08-2007, 20:21
rare kwast
rare kwast is offline
half 10 en ik ga eens eten
Oud 03-08-2007, 20:48
Verwijderd
Wat deed ie nou raar op msn zeg. Niet druk maken, Mies, niet druk maken. nog 6 weken.
Zucht. En ik voel me alleen. Maar straks komt brokeback mountain en die gaik kijken en morgen ga ik met mn gezellige collega even gaypriden.
En toch zit die lummel me dwars

Love is not a victorymarch, it's a cold and it's a broken hallelujah
Oud 03-08-2007, 20:57
Verwijderd
Slecht geslapen vannacht en toen mijn evaluatie die heel naar was. De hele groep kreeg ik over me heen en dat is naar. Mijn mislukkingsschema werd heel hard geraakt. En later op de dag, toen het nare gevoel een beetje gezakt was, kwam het weer terug. *Zucht* En ik ben doodmoe, dood- en doodmoe.
Oud 03-08-2007, 21:14
Verwijderd
Ik zou willen dat ik mijn gedachtes kon uitspreken, en tegelijker tijd wil ik dat absoluut niet. Ik moet het kwijt, maar het kan er gewoon niet uit. Ik heb zin om te huilen. Nog vier weken, en dan zit ik daar weer. Een klein meisje voel ik me dan. Maar het is beter dan dit. Vier weken, hoe ga ik daar doorheen komen?

Ik denk dat ik maar eens ga proberen te slapen, het is genoeg geweest voor vandaag. Morgen er laat uit, dan lijkt de dag misschien wat minder lang.

Welterusten iedereen.
Oud 03-08-2007, 21:25
indigo
indigo is offline
Msn viel eigenlijk best mee, had leuker gekund. Het is gewoon heel anders dan in het echt. Ik zou graag zeggen dat ik hem mis, maar dat durf ik niet. Hij komt misschien donderdag langs, dat is nog even zien... 6 nachtjes slapen. Dat moet ik overleven met lieve vriendinnetjes erbij. Aftellen dus, pfoej.
Oud 03-08-2007, 21:57
Verwijderd
pfff, moe. vandaag 30 km gefietst, gewerkt, ruim 20 km geskate, gezwommen.

morgen weer veel fietsen, miss zwemmen en/of skaten
Oud 03-08-2007, 22:07
Verwijderd
Whoeeeeeh ik ben helemaal vrolijk en spring en het komt allemaal door haar <3 *ubergelukkig*
Oud 03-08-2007, 22:46
kroot
kroot is offline
Ik heb dus mijn fiets roze gespoten, maar ik had niet genoeg verf. Nu zie je er dus een beetje bruin doorheen.
En ik ga nu slapen maar ik wil eigenlijk HP lezen, maar anders val ik morgen in slaap op mijn werk. En ik wil zondag naar Botshol, of anders naar het strand.
Oud 03-08-2007, 22:58
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 03-08-2007 @ 20:52 :
Vegetariër kan ik ook niet vinden, maar vegetarisch is in het Pools iig wegetarianin, volgens http://www.woordenboek.eu/vertaling/Pools. In het Tsjechisch is het vegetarián, volgens http://www.woordenboek.eu/vertaling/Tsjechisch. En in het Hongaars vegetáriánus, volgens http://www.woordenboek.eu/vertaling/Hongaars.
He super, dank je!
(na lang zoeken op zolder heb ik inmiddels een boekje Hongaars gevonden, daar staat gelukkig ook een en ander in).
Oud 04-08-2007, 00:01
Little_lady
Little_lady is offline
Het is echt heel raar om een foto van hondje-lief en jezelf, die bij een dierbare staat, om te moeten draaien omdat anders je moeder 'm misschien zal zien.
Oud 04-08-2007, 01:06
Verwijderd
Uitgaan was tof
Oud 04-08-2007, 07:28
Verwijderd
Hahaha
Oud 04-08-2007, 08:13
rare kwast
rare kwast is offline
gister was werken echt kut.. ik ben 6 keer gevraagd of ik iets had gedaan..
heb jij chloorhexidine mee gegeven aan dat proefpersoon om hem 'te wassen'
uh nee.. ik ben niet gek nah ze keek me aan alsof ze er geen fuck van geloofde
en zo waren er nog 5 dingen.. heb jij dit, heb jij dat..
en ik wordt iedere keer als eerste gevraagd en we werkte met zn 4en
Oud 04-08-2007, 10:03
Verwijderd
Mijn oma ketting is terug yeah
Ben nog steeds moe. Wil niet weg, maar moet wel weg.
Of toch niet?
Oud 04-08-2007, 10:21
Verwijderd
Okeej, op naar Sneek. xD Wordt tof optreden
Oud 04-08-2007, 12:35
farai
farai is offline
Erg laaaaaaaaaaaaaaaaaaang geleden dat ik hier nog ben geweest en jullie weten wss ook waarom. Toch hoop ik dat ook jij dit leest want dit x is echt alleen maar positief bedoeld.

Maanden, en ondertussen ook een jaar zijn verstreken. Ondertussen nieuw vriendje gehad die me liet vallen omdak 'm claimde, deed pijn maar eigk ist een mooi cadeautje geweest. Heb nu geleerd écht afstand te nemen van mensen as dat moet en dat is iets heel moois. Heb nog steeds daardoor wel goed contact met 'm als maatje.

En jij, ja jij bent mn maatje niet meer en da respecteer ik ook. Cause dankzij hem ben ik doorgegaan met mn leven en ben ik jou "vergeten". Toch wil ik ook jou nog ff dankjewel zeggen want zonder jou had ik die kant van mezelf misschien nooit gevonden, gerespecteerd en beteugeld.

fbtjes en de rest: ik hoop da jullie je er ni aan storen en dat de jij in dit verhaal dit leest en dat dit mag blijven staan. Tis immers niet mn bedoeling hier nog te komen posten eigk.

groetjes oceangirl
Oud 04-08-2007, 12:35
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
OMG ik voel me raar

Nog 1 weekje en ik ben weer op vrije voeten.. die 11 maanden zijn zo snel gegaan! en k heb best veel geleerd en het gaat een stuk beter Alleen gaat het zo raar worden om weg te gaan, daar is alles zo beschermd en zometeen moet ik weer terug naar de echte wereld..

morgen is het een jaar geleden dat ik gestopt ben met blowen en dat gaat zo freakin goed allemaal!! In het begin was het echt een hel.. Maar ben gisteren weer in de shop geweest en dat ging gewoon goed, wel heel veel gekriebel in mn buik en ik ben 5 minuten in staat geweest om te blowen maar kon best goed op mezelf inpraten dat het geen strak plan was

Alleen is mn pa wel weer begonnen en dat doet pijn, hij heeft gewoon 30 jaar geblowd en had ook heel veel moeite met afkicken, maar onder het mom 'vakantie' is het weer elke dag raak..Mijn vriendinnen zouden het eens moeten proberen om een joint te draaien waar ik bij ben, dan is het huis te klein. En zij nemen hun rotzooi 's avonds gewoon weer mee naar huis. Terwijl hier genoeg stuff ligt om minstens 5 joints van te draaien

Maarja, over een maand ben ik hier toch weg. Gisteren de sleutel van mn kamer gehaald dus nu inrichten en schilderen enzo. Kheb dr best zin in maar k vind het ook doodeng. En er is allemaal gezeik met woonbegeleiding omdat ik in Belgie ga wonen, dus hopen dat het doorgaat anders word k echt gek.

Er is allemaal veel te veel om over na te denken....
Oud 04-08-2007, 12:58
Verwijderd
De stad in geweest (wat veel toeristen ), twee shirtjes gekocht. Broeken passen heb ik maar achterwegen gelaten, want daar word ik alleen maar ongelukkig van.

En nu zit ik in de stress wat voor kleren ik mee moet nemen op vakantie .
Oud 04-08-2007, 13:06
Pruts0r
Pruts0r is offline
Ga je op vakantie naar een camping, of naar een hotel? Als je op een camping zit, moet je je daar niet teveel zorgen om maken De mensen daar kennen je toch niet, dus dat heeft geen invloed op je dagelijks leven

Doe gewoon iets aan wat een beetje makkelijk zit

OT: Woensdag zou ik eigenlijk naar de Efteling gaan, maar ik werd echt heel erg geirriteerd door de drukte daar en vooral door wachttijden en het feit dat ik niet woensdag maar zaterdag wilde gaan en dat niet mocht...

Toen ben ik, na 2 uurtjes in het park, naar háár toegegaan, stiekem... Toen ik wegmoest, echt heel emotioneel geknuffeld en het brak me heel even, maar ik ben er weer bovenop Het maakte gewoon nog net die emotie los die na dat ene weekend met haar nog opgekropt zat...
Oud 04-08-2007, 15:11
Verwijderd
Citaat:
Pruts0r schreef op 04-08-2007 @ 14:06 :
Ga je op vakantie naar een camping, of naar een hotel? Als je op een camping zit, moet je je daar niet teveel zorgen om maken De mensen daar kennen je toch niet, dus dat heeft geen invloed op je dagelijks leven

Doe gewoon iets aan wat een beetje makkelijk zit

Een hotel. 't Is ook meer dat ik even moet nadenken wat ik nog moet wassen. Ben er heel erg goed in om dat wat ik mee wil net in de wasmand gegooid te hebben .
Oud 04-08-2007, 15:12
duivelaartje
duivelaartje is offline
Wtf, ik krijg echt een buikje. M'n moeder zit er zelfs over te zeuren, maar zij is dan de laatste tijd ook wel erg op het eten. Straks verhongerd ze zichzelf nog.

Ik denk dat ik m'n houding maar eens even aan ga passen, kont intrekken en bekken naar voren. Oh en misschien wat buikspieroefeningen. Kkkwtf, die heb ik nog nooit echt gedaan geloof ik.
Oud 04-08-2007, 16:26
Heksjuh
Heksjuh is offline
Het was echt heel druk in de winkel vandaag. We hadden vier kassa's open en nog stond er een rij tot het eind van het pad. We kregen ook geen pauze vandaag. Terwijl het rond een uur makkelijk had gekund en zij wel gewoon een half uur zitten eten. Maar goed, we kregen wel een flesje drinken (alleen vind ik Spa vies en kan je toch niet drinken als het druk is) en een half uur extra uitbetaald. Ik vond het opzich ook niet zo erg dat we geen pauze kregen, maar ze hadden ons makkelijk even vijf minuten kunnen laten eten.

Hij knipoogde naar me. Hij bedoelt er niets mee, maar hij brengt me er wel mee in de war. En hij wist nog dat ik gisteren eigenlijk later zou komen. Dat is knap, want als je om wisselgeld ofzo vraagt moet je een uur later nog eens vragen omdat meneer het vergeten is.

Na mijn werk gingen we naar de meubelzaak om een nieuwe kast te kopen. We hadden een mooi kastje, en er lag er nog maar een, maar thuis zagen we dat die stuk is. Een stuk plank is gebroken. Ik hoop dat ze ook geloven dat dat al was (dat was ook zo, want de doos was ook al beschadigd, maar we wisten niet dat het kastje ook stuk was), want ik ga geen tachtig euro betalen voor iets dat stuk is. En ik hoop dat ze een nieuwe hebben of kunnen bestellen.
Op de terugweg heeft mijn vader nog een spiegel van een auto afgereden (dus als je spiegel stuk is ). Die van onze geleende auto is dus ook stuk. En het was echt dom, want ik zag het al aankomen. Er reed ee ambulance ergens achter ons, en de weg was vrij smal dus ging mijn vader (net als de andere auto's) aan de kant rijden zodat die ambulance erdoor kon. Maar in plaats van even aan de kant van de weg achter twee geparkeerde auto's stil te gaan staan, rijd mijn vader er (rustig) langs. Maar wel te dicht erop, want onze spiegel stak uit en die van de geparkeerde auto ook. Het was aan de andere kant dan het stuur, dus ik kon het wel zien maar mijn vader dus niet (of hij is echt dom als hij het weg zag). Maar we konden volgens mij ook niet aan de kant, want daar reed die ambulance. Was er dan gewoon achter gaan staan, dat was veel makkelijker.

Ik ga dus mooi nooit autorijden. En ik ga ook niet meer met mijn vader in de auto.

Ik had gisteren nog steeds last van mijn ogen, soms kon ik niet eens lezen wat op de kassa tegenover me stond. Dus vandaag mijn bril maar op en morgen ook nog. Nu weet ik waarom lenzen heb, een bril ziet er echt niet uit. En het kijkt ook niet lekker.
Oud 04-08-2007, 17:48
Heksjuh
Heksjuh is offline
Oja, toen we thuis kwamen was mijn zusje weg en ze had de deur op slot gedaan. Alleen wij hadden geen sleutel mee, dus we konden het huis niet in. Onze hond stond heel blij voor het raam te kijken omdat we terug waren. Naar de bijkeuken rennen, weer terug en piepen omdat we niet binnen kwamen. Hij piept zo zielig. Mijn moeder had mijn zusje gebeld, kwam ze ruim twintig minuten later aan, terwijl je normaal vijf/tien minuten over dat stuk fietst.
Dus het was een leuke dag vandaag.
Oud 04-08-2007, 18:05
moon
moon is offline
ik kan echt wel kotsen van al die opleidingen, ik ben het echt letterlijk en figuurlijk spuugzat!! Uit zoveel opleidingen kan ik onmogelijk kiezen, misschien durf ik ook niet. Ik weet nog niet eens of ik een mbo of hbo een studie op wil pakken en zelfs de richting weet ik nog niet goed. Soms denk ik het te weten en het andere moment spreekt weer iets totaal anders me aan. Inmiddels vind ik alles even vreselijk en wil ik niet meer kiezen. Ik kan niet kiezen, ik word er echt wanhopig van. Ik kan het allemaal niet meer overzien, zoveel opleidingen, ik word er gek van. Waarom kan er niet iemand gewoon tegen me zeggen wat ik moet gaan studeren? of zal ik maar gewoon een aantal briefjes met opleidingen maken en er 1 uit trekken? ja ik weet het echt niet meer hoor! En ik voel dat de tijd dringt, ik krijg er zo de stress van! Wat moet ik? help!
Oud 04-08-2007, 18:39
Verwijderd
S heeft tegen me gezegd dat ik haar leven heb veranderd, en dat is zo'n groot compliment..ik herinner het me net weer..
Ja, ik ben gelukkig
Oud 04-08-2007, 18:46
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Oh echt hč, sommige mensen zijn zo dom en naief en irritant en niet nadenkend en kunnen zichzelf ook niet inleven in anderen .
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten