![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
The Shining vind ik meesterlijk. Cameravoering, dreiging. En veruit de beste performance van Jack Nicholson. En dan doel ik niet alleen op de scènes waarin hij uit kan pakken, maar vooral op de manier waarop hij daar naartoe werkt. Dat is echt onwijs knap gedaan. Doe daar nog een beetje jeugdsentiment bij, en je hebt mijn nummer 10 van gisterenavond... de enige film waar ik bij jou vraagtekens bij zet is Arlington Road... prima film hoor, heb m netjes in mn dvd kast staan. Maar zo goed is hij nu ook weer niet, toch? |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vond LOTR niet eens een beetje leuk, en toch heb ik ze allemaal gezien omdat iedereen zei dat ze zo fantastisch waren, meesterwerken. Nee, sorry, niet voor mij ![]() Oh, Daremoshiranai hoort ook echt in m'n rijtje, denk ik. |
![]() |
||
Citaat:
Arlington Road vind ik geweldig omdat het best wel een originele film is met ook nog eens geweldige ontknoping. Okay, er zitten wat ongeloofwaardigheden in, maar qua inhoud, sfeer, rolbezetting, spanningsopbouw en climax laat hij toch menig Hitchcock-werkje in het stof bijten. Maar ik kan wel begrijpen waarom sommigen daar anders over denken. De film leunt, zoals gezegd, op een aantal (ietwat) ongeloofwaardige toevalligheden. Maar ik vind persoonlijk dat AR ze door de beklemmende uitvoering makkelijk kan hebben zonder er slechter van te worden.
Laatst gewijzigd op 03-08-2007 om 22:15. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En voor de rest vond ik ook niemand echt heel erg grappig. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wel opvallend dat je geen probleem hebt met She Hate Me; want dat is, objectief bewezend zijnde, een enorme zaadfilm. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
en n00dles vast ook, haha |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Noem de slechtste film(s) die je ooit hebt gezien Verwijderd | 125 | 24-11-2005 21:06 | |
Films, TV & Radio |
De beste films topic yourietje | 3 | 13-05-2004 21:48 | |
Films, TV & Radio |
Favoriete film Dame Blanche | 3 | 12-03-2004 19:17 | |
Films, TV & Radio |
Beste Film Ooit MightyMarcel | 69 | 28-09-2003 21:58 | |
Films, TV & Radio |
De beste film ooit? Buzzzfuzzz2005 | 49 | 22-01-2002 14:12 | |
Films, TV & Radio |
-=Beste Film Zonder Bekende Acteurs=- sSaArRaA | 56 | 02-01-2002 22:06 |