|
|
|
Sterrenmeisje schreef in deel 1:
ik ben ontzettend nieuwsgierig en het lijkt me wel leuk om met z'n allen wat feitjes over jezelf op te sommen zodat we wat dingetjes over elkaar te weten komen! ![]() laten we zeggen: per keer 5 feitjes zodat het nog een soort van overzichtelijk is ![]()
|
|
Verwijderd
Hey eikel
|
|
|
|
Ik was eerder
huhu1 microseconde
|
|
Lisaaah schreef op 04-08-2007 @ 16:20 :
Ik vond het vorige topic zo leuk dat er een nieuwe moet komen ![]() - Ik houd erg van frambozen. Geen zuurtjes met frambozensmaak ofzo maar échte frambozen. - Ik heb twee kiezen minder doordat die getrokken zijn om plaats te maken ![]() - Ik maak graag de wc-rol precíes op zodat ik een nieuwe op kan hangen, maar daar niks van gebruik, zodat de volgende weet dat ik het niet voor mezelf heb gedaan
|
|
Verwijderd
Nietwaar.
Telepathie
|
|
|
|
Verwijderd
trophus schreef op 04-08-2007 @ 16:43 :
* Wist je dat ik in mijn leven telkens ten minste 2 jaar heb rondgehangen met: -hyper intelligente, vaak licht to zwaar autistische lui -"popular kids" -Hardstylers -Gabbers & Hooligans -Krakers, Punkers, Gothics & Emo's -Skaters -Standaard korps-studenten -"Links" denkende studenten * Wist je dat ik van elk van deze groepen verschillende maar even belangrijke dingen heb geleerd over het leven? En dat ik niet in hokjes denk maar de groepe gewoon zo aangeef omdat het makkelijker te begrijpen is voor een buitenstaander. * Wist je dat diep van binnen iedereen van al die groepen wel iets vergelijkbaars heeft? * Wist je dat ik mij in geen van deze groepen thuis voelde en tegenwoordig meer een "einzelganger" ben die met elke groep wel goed kan opschieten en uit een paar van de groepen nog een paar goede vrienden heb overgehouden? Dat ik volgens de artsen PDD-NOS heb, maar het volgens mijzelf een dieper liggende psychische oorzaak heeft Ik weet wie Trophus is, maar ik het lekker niet vertel Dat ik Trophus als een van mijn beste vrienden beschouw Dat dat toch wel wat zegt, aangezien ik behoorlijk wat vrienden heb Dat ik binnenkort een tattoo wil laten zetten. |
|
|
|
Ik bijt nagels
|
|
Verwijderd
TopDrop schreef op 05-08-2007 @ 00:41 :
Als ik niet naar bed hoef, dan ga ik ook niet naar bed. Als ik niet op hoef, dan sta ik ook niet op. Ik niet snel dingen doe zonder tijdsdruk. De S en de E volledig van mijn laptoptoetsenbord zijn versleten. De W en de A allebei nog 1 schuin streepje hebben. De spatiebalk aan de linkerkant aanzienlijk meer is versleten omdat ik de spatie altijd met mijn linkerduim doe.
|
|
|
|
Lisaaah schreef op 05-08-2007 @ 00:48 :
Hee dit gaat ook voor mij op. Alleen niet met die afgesleten toetsen, dat zou wel eng zijn
|
|
Verwijderd
Hans Teeuwen is geweldig.
Ik wil ook wel zingen, maar ik vrees dat het daarvoor hier iets te gehorig is. |
|
|
|
Trimm Trabb schreef op 05-08-2007 @ 01:19 :
[..] - Ik bijna 4 jaar lang stapel verliefd ben geweest op een jongen uit m'n klas, maar daarover nooit een woord tegen hem gezegd heb. - Mijn verliefdheid spontaan over was toen ik met hem naar Hans Teeuwen ging en ik hem hoorde lachen. [..] - Ik graag heeeel hard zing - Ik dit alleen doe als er niemand thuis is, want ik wil niemand lastig vallen met mijn stemgeluid. - Ik op dit moment aan het zingen ben. Ik zet beneden de geluidsinstallatie keihard aan met subwoofer en alles als mn ouders weg zijn. En dan laat ik per ongeluk expres de cd zitten zodat ze weten dat ik dat heb gedaan.
|
|
Verwijderd
Waarom zou je dat doen?
|
|
|
|
Sylph schreef op 05-08-2007 @ 01:21 :
Hans Teeuwen is geweldig. Ik wil ook wel zingen, maar ik vrees dat het daarvoor hier iets te gehorig is.
|
|
Verwijderd
Trimm Trabb schreef op 05-08-2007 @ 01:35 :
Hier is het ook supergehorig. Als ik op mijn kamer zit kan ik woord voor woord horen wat de mensen op straat zeggen. Helaas is mijn 'zangdrang' soms groter als mijn bewustzijn hiervan. |
|
|
|
Verwijderd
TopDrop schreef op 05-08-2007 @ 01:35 :
Tsja. Omdat het van hun altijd zachter moet als het 'te hard' staat. "We hebben gehorige huizen." Maar dat valt echt wel mee. En verder maken onze (Iraanse) buren ook altijd een teringherrie, dus ik vind dat ik af en toe ook wel even hard mag. Meestal duurt het niet zo lang, want dan word ik het zelf al zat. Eventjes hard van de bank af trillen is wel cool though.
|
|
|
|
Verwijderd
Ik wil ook koffie, maar ik denk dat mijn 'nachtrust' dan echt naar de kloten is. Bovendien heb ik geen suiker meer.
|
|
|
|
Verwijderd
Ik heb enorm goedkope boxjes voor mijn computer, ze kunnen nog niet eens echt hard.
|
|
|
|
Sylph schreef op 05-08-2007 @ 01:38 :
Ik wil ook koffie, maar ik denk dat mijn 'nachtrust' dan echt naar de kloten is. Bovendien heb ik geen suiker meer. - op een doordeweekse (werk)dag kom ik nooit voor 11 uur m'n bed uit - Ik ga er dan ook nooit voor half 3 's nachts in - Als ik niet hoef te werken doe ik liever ook niet aan slapen - Ik ben wat men noemt een nachtmens
|
|
Verwijderd
Ik ben ook een nachtmens, jeetje.
|
|
|
|
Sylph schreef op 05-08-2007 @ 01:42 :
Ik heb enorm goedkope boxjes voor mijn computer, ze kunnen nog niet eens echt hard. Trimm Trabb schreef op 05-08-2007 @ 01:44 :
- Mijn dag/nacht ritme is al geruime tijd volledig naar de klote - op een doordeweekse (werk)dag kom ik nooit voor 11 uur m'n bed uit - Ik ga er dan ook nooit voor half 3 's nachts in - Als ik niet hoef te werken doe ik liever ook niet aan slapen - Ik ben wat men noemt een nachtmens Mijn dag/nacht ritme is al 2 maanden compleet ontregeld. Het gaat met pieken en dalen. Om half 8 's ochtends naar bed en om 6 uur 's avonds op zijn voorgekomen
|
|
Verwijderd
TopDrop schreef op 05-08-2007 @ 01:49 :
Mijn dag/nacht ritme is al 2 maanden compleet ontregeld. Het gaat met pieken en dalen. Om half 8 's ochtends naar bed en om 6 uur 's avonds op zijn voorgekomen
|
|
|
|
Ik heb nog steeds een melkkies
|
|
Verwijderd
Ik moet me tas inpakken, maar gedraag me lui
|
|
|
|
[QUOTE]Trimm Trabb schreef op 05-08-2007 @ 01:19 :
Wist u dat: - Ik een boner krijg van mannen met een Brits, Nieuw Zeelands of Vlaams accent. hee wacht eens even... >_> maar goed, wat feiten over mij: - ik ben echt HEEL ERG lui - ik heb een gitaar en keyboard maar na 3 jaar nog steeds weinig ermee kan - ik heb om de een of andere reden een obsessie met asterix tekenfilms de laatste tijd - ik eigenlijk het liefste alle studies tegelijk zou doen zodat ik altijd kan doen wat ik maar wil - ik heb dus nog steeds geen concrete studiekeuze gemaakt - ik ben een hondemens - ik heb stiekem ook een kat - ik heb heel veel mogelijkheden om van mijn verveling af te komen maar gebruik deze niet - ik leef het liefst van dag tot dag maar dit wil niet echt meer lukken |
|
|
|
Rasmusje schreef op 05-08-2007 @ 19:49 :
- Ik pas een discussie had met iemand over met welke vinger je het makkelijkst een tampon in kunt brengen? Met de langste vinger, natuurlijk.
|
|
Verwijderd
- Iedereen zeikt over mijn avatar maar eigenlijk vind ik die wel handig want dan vind ik mijn posts sneller terug.
|
|
|
|
Lisaaah schreef op 05-08-2007 @ 20:13 :
- Iedereen zeikt over Lisaaah's avatar maar eigenlijk vind ik die wel handig want dan vind ik haar posts sneller terug.
|
|
Lisaaah schreef op 05-08-2007 @ 20:13 :
- Iedereen zeikt over Dark Phoenix' avatar maar eigenlijk vind ik die wel handig want dan vind ik zijn posts sneller terug. |
|
|
|
Verwijderd
Wist je dat ik ervan hou om van die EO programma's te kijken als Ik mis je, en daar dan heel hard bij te huilen?
|
|
|
|
Verwijderd
hallo, EO jeweet
|
|
|
|
Verwijderd
Het maakt me nooit uit als iets van de EO is, boeiend.
Zeg dan wat over het programma zelf, dat is een stuk erger hoor.
|