![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Het is niet zo dat als er een meerderheid is aan bad guys, want de wolven zouden nog steeds de verrader en / of heks kunnen opeten, waardoor de dorpelingen weer in de meerderheid zijn. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik denk dat het niet verstandig is om op TopDrop te stemmen, aangezien Kunst hem nog als verdachte opgaf vóórdat ze zelf doodging. En Kunst was een wolf, en ik neem toch aan dat zij als wolf andere wolven niet verdacht gaat lopen maken. TopDrop kan natuurlijk wel heel goed de verrader zijn, maar als hij dat is, hebben we het spel nog verloren. Toch? Daarom denk ik dat ik toch op^Tink* ga stemmen morgen. Met een heel slecht bewijs in mijn achterhoofd; de kusjes voor Severus. Maar ja, wat moet je anders? |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dan wacht ik nog even af wat de anderen doen, misschien dat ik dan toch wel meega voor TopDrop. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of jíj bent wolf, dat kan ook, natuurlijk. ![]() (moeten we toch nog voor een deel de raad van Cirilico opvolgen ![]() Omdat dit nogal een onlogische 'verdenking' (al noem je het nog niet echt zo) is t.a.v. Roos en mij, lijkt meer op onrust stoken dan op goede argumenten aandragen. En ik verdedig TopDrop helemaal niet snel, ik heb gisteren zelfs nog op hem gestemd! Maar ik kreeg daar spijt van omdat ik die post(s, want ik heb nog even verder gelezen) van Kunst las, en daar ben ik bij gebleven. Dus toen jij zei dat je op TopDrop zou gaan stemmen, wilde ik je daar weer even op wijzen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik verdenk jullie niet, en ik heb al aangegeven op wie ik stem. Topdrop, omdat hij de enige is die écht verdacht over kwam in mijn ogen. Het valt me alleen wel op dat jullie hem nu ineens verdedigen, terwijl jullie allebei nog nooit eerder iemand verdedigd hebben. Daarom dus. Je weet dat ik door mijn post sowieso een risico nam he? Ten eerste gaf ik duidelijk aan op wie ik ging stemmen, als eerste, waardoor wolven dus open spel krijgen. Daarbij, als ik het goed heb kunnen de wolven me overmorgen zo opeten, en dan is het spel zo goed als voorbij (qua aantallen, niet omdat ik nou zo goed ben ![]() trouwens, circilco was een wolfsbane, dus hij weet de functies toch helemaal niet?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, ik weet het natuurlijk ook niet zeker, bovendien is dit de eerste keer dat ik meedoe en ken ik nog lang niet alle mogelijke tactieken. ![]() Verder; op zich snap ik je stem best hoor. Want verder gedraagt niemand uit de lijst zich écht verdacht, inderdaad. Maar toch... De kans bestaat voor mij nog steeds dat je wolf bent. Als je dat namelijk bent, neem je géén risico. Mogelijkheid: Jij bent wolf en weet dat TopDrop geen wolf is. We stemmen nu met z'n allen TopDrop weg, die blijkt geen wolf te zijn. Weer een dorpeling minder. De nacht erop eten de wolven een dorpeling op. De wolven hebben gewonnen. Geen risico voor jou dus, om aan te geven dat je op TopDrop gaat stemmen, in dit geval dus. Als je begrijpt wat ik bedoel. ![]() Maar ik ben niet van plan om morgen op jou te gaan stemmen, denk ik... Nee, ik weet dat Cirilico de functies niet wist, maar hij raadde ons toch aan om jou als eerste weg te stemmen? Of was het duivelaartje? Dat ga ik zo nog wel even opzoeken... Verder was ik het natuurlijk niet met hem eens, want hij noemde mij ook ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb topdrop gekozen omdat hij zich verdacht gedroeg. Ik heb andere spellen gelezen, en daarin gaat hij nooit echt fel in discussie, en tja, lijkt hij vrij nonchelant. Het zou in mijn ogen dus logisch zijn als hij slecht is, en daarom zo op Daboman reageerde. Natuurlijk kan ik er vreselijk naast zitten, maar wat zijn de alternatieven? Op jou gaan stemmen? Jij hebt me bijvoorbeeld nog helemáál geen reden gegeven om je te verdenken, dus dat is ook dom. Ja, stel je voor dat ik een dorpeling ben. Ik geef duidelijk mijn stem aan, met een reden waarom iemand verdacht kan zijn, iets wat de rest duidelijk niet weet, omdat zoveel mensen zeggen dat ze niet meer weten wie er verdacht zijn. Volgens mij zei jij dat ook, of niet? Daardoor hoop ik een wolf uit te schakelen die al véél te lang leeft, en zo ons er een beetje beter voor te zetten. Bovendien geeft een duidelijke mening + argument minder kans op gelijkspel, iets wat we nu totaal niet kunnen gebruiken... Ja, en Circilco heeft verder in het spel bijna niks zinvols gezegd. Ik, persoonlijk, luister in ieder geval liever naar het advies van de ziener, misschien dat we daar eens naar moeten kijken? Misschien kunnen we daar nog wat van leren..
||
Verwijderd
|
Citaat:
In elk geval is dat van die ziener wel een goed idee. En ik wilde ook absoluut niet afgaan op het advies van Cirilico, dat zei ik ook meer als grapje. Omdat hij jou verdacht. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik wel kan zeggen, is dit: Ik denk nog steeds (net als volledig aan het begin van het spel) dat topdrop geen wolf is. Roos vind ik dan weer wel verdacht, maar daar heb ik geen bijzonder sterke argumenten voor. Ik heb alweer meer gezegd dan ik oorspronkelijk wilde ![]() Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 06-08-2007 om 10:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar aan de andere kant... vind ik júist het feit dat je zo weinig vertelt, verdacht. Dus deze post heeft je voor mij weer wat minder verdacht gemaakt. ![]() Op het moment vind ik Elpida ook een twijfelgeval, dus misschien doe ik wel met je mee als je op Elpida gaat stemmen. (We moeten inderdaad een beetje eensgezind zijn, om gelijkspel te voorkomen). |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik stem op TopDrop. Waarom weet ik niet zo goed, maar hij is wel erg happig en verdedigd zich veel. Beter kan ik niet argumenteren.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Hangronde vanavond is!!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() edit: Jullie snappen dat ik op Elpida stem.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh en had ik het toch mooi even goed! Nou ja, niet helemaal. Nog steeds geen wolf dood. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 72 deel 2 Heksjuh | 273 | 15-09-2010 08:12 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 50 Fantôme | 500 | 20-08-2008 20:11 |