![]() |
||
'Kansrijken bereid in achterstandswijk te wonen'
Citaat:
Lijkt me grote onzin. Het lijtk me niet dat mensen die nu fraai wonen, vrijwillig tussen de Ali's en de Tokkies wil gaat zitten. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens ben ik zelf uit een 'achterstandwijk' (Rotterdam-West, bij Marconiplein) weggegaan niet omdat ik last had van de mensen (dat viel enorm mee) maar vanwege de krottige bouwkwaliteit van die huizen. Daar is helaas weinig aan te doen, het ging om de structuur zelf: dunne gipsen tussenmuurtjes, houten vloeren en dito trappen, enkel glas. Dat is alleen met zeer veel moeite en kosten te verhelpen. |
![]() |
||
Citaat:
Was jij niet dat mannetje dat een aantal weken geleden racistische leuzen in een onzin-topic plaatste? :') |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu is de Mathenesserweg ook wel een gedeelte waar het al opgeknapt is behalve het laatste gedeelte (Dirk Danestraat), daar was _echt_ verschrikkelijk. Maar daar zijn ze nu geloof ik ook mee bezig, zie tenminste dat hele blok aan het einde van de straat in de steigers staan. Dat kon écht niet meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Reken op € 400.000 - € 500.000 voor een rijtjeshuis van 200-300 m3. Vrijstaande huizen zijn altijd 'landhuizen' en je betaald er zo € 900.000 - € 1.500.000 voor. En dat is nog een luwte na de huizengekte van de afgelopen jaren. Een paar jaar terug stonden groepen kopers in Het Spieghel elkaar on the spot kapot te bieden voor een huis daar en kon je willekeurig welke krankzinnige prijs vragen; men betaalde toch wel.
|
![]() |
|
|