Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Je wil dan zeker NHB Deurne gaan doen als je paard en management doen. Dat zou ik eerst ook gaan doen maar wou ook niet intern. Ik doe nu een mbo opleiding van aoc opleidingen, als je dan havo gedaan heb krijg je heel veel vrijstelling dus hou je ook nog eens heel veel vrije tijd over. DE OPLEIDING IS HEEL LEUK EN GEZELLIG. Je kan ook naar dronten gaan naar het STOAS toe, daar hebben ze ook opleiding paardenhouderij en paardensport, dat ga ik hierna doen dat is wel HBO opleiding. Als je nog vragen heb kan je me ook op msn toevoegen, luxket@hotmail.com of me een mailtje sturen....
Veel suc6 en doe echt wat jou het leukste lijkt, als je eht liefst paardenhouderij gaat doen, je ziet je paardjes wel wat minder maar je heb wel een opleiding dat jij wilt en wat bij je past dan. Ciao |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |