Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2007, 22:20
Verwijderd
Citaat:
ABgirl schreef op 07-08-2007 @ 23:05 :
Kunnen we een volgende keer niet gewoon het spel een keer op de ouderwetse manier spelen om te kijken hoe het gaat?
Dit vind ik wel leuk, maar...

Lees mijn post eens voor de uitslag mensen! We hebben het helemaal niet meer over het spel. Heel leuk al die dingen over hoe het volgende spel zou moeten zijn, maar misschien kunnen we dat verplaatsten tot het moment dat dit spel is afgelopen.
Advertentie
Oud 08-08-2007, 00:00
Biertank 52
Biertank 52 is offline
Ik vind alles best, oude situatie, nieuwe situatie, zolang DP en ik maar Spelleider kunnen zijn komende ronde.
Oud 08-08-2007, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah schreef op 07-08-2007 @ 20:28 :
Ok, je vroeg er zelf om, en ik ga ervanuit dat de wolven inmiddels hun stem hebben uitgebracht dus adt het toch neit meer uitmaakt wat ik zeg.

Het volgende viel mij op:

Ik heb nergens iets gezegd over elpida

op één of andere manier val je voor mij hiermee door de mand

En dat gecombineerd met het feit dat de verrader nog in ons midden zit?

Ik heb het gelezen.
Nee, daarmee val ik niet door de mand, daarmee heb ik gewoon niet goed gelezen/onthouden.
Er was iemand anders die wel de naam Elpida noemde, dat weet ik zeker!
(en dat ga ik nu even opzoeken)
Oud 08-08-2007, 00:07
Verwijderd
Ik kan het niet vinden.
Ik snap er echt niks van, want ik kan me het serieus wel herinneren.
Jij noemde daar toch eerst ook twee namen? Roos en nog iemand? En dat TopDrop het in elk geval niet was?
Je hebt in elk geval je post ook een keer aangepast...
Oud 08-08-2007, 00:08
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Biertank 52 schreef op 08-08-2007 @ 01:00 :
Ik vind alles best, oude situatie, nieuwe situatie, zolang DP en ik maar Spelleider kunnen zijn komende ronde.
Een half-om-half ronde vind ik ook prima hoor. Tovenaar, ziener en wolfsbane er sowieso in. Heks er zeer waarschijnlijk uit. En verder even kijken wat er met de verrader en cupido en geliefdes en jager gebeurt.
Oud 08-08-2007, 00:10
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
weerwolven, ziener, tovenaar, wolfsbane, cupido?
Oud 08-08-2007, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 08-08-2007 @ 01:10 :
Ik ben voor
Oud 08-08-2007, 00:11
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 08-08-2007 @ 01:07 :
Ik kan het niet vinden.
Ik snap er echt niks van, want ik kan me het serieus wel herinneren.
Jij noemde daar toch eerst ook twee namen? Roos en nog iemand? En dat TopDrop het in elk geval niet was?
Je hebt in elk geval je post ook een keer aangepast...
Nee ik heb het niet veel later veranderd omdat er een domme spelfout in stond. Maar ik had het niet over elpida
Oud 08-08-2007, 00:12
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 08-08-2007 @ 01:10 :
Ik ben voor
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ik ben voor
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah schreef op 08-08-2007 @ 01:11 :
Nee ik heb het niet veel later veranderd omdat er een domme spelfout in stond. Maar ik had het niet over elpida
Vaag...
Serieus, ik snap er niks van.
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Dan wel 4 wolven om de wolven niet helemaal kansloos te maken.
Oud 08-08-2007, 00:13
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 08-08-2007 @ 01:10 :
Oh, ik was de leerling vergeten

Maar prima hoor. Hoeveel spelers en wolven?
Oud 08-08-2007, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Ik ben voor
En als mensen dit quoten, mag er dan

© Minke

onder?

(niet dat de quote nou zo geniaal is, maar toch )
Oud 08-08-2007, 00:16
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
TopDrop schreef op 08-08-2007 @ 01:13 :
Oh, ik was de leerling vergeten

Maar prima hoor. Hoeveel spelers en wolven?
Ik heb de leerling eruit gelaten. Met alleen een tovenaar en ziener is de leerling een stuk minder krachtig, en de bedoeling was om het simpeler te houden.

20 spelers, 4 wolven?
Oud 08-08-2007, 00:26
maxwell
maxwell is offline
door al dat geklets dacht ik dat het spel afgelopen was ;')

maar hmm ik weet echt totaal niet wie ik moet gaan stemmen..
maar om toch iets te stemmen ga ik voor winds embrace
Oud 08-08-2007, 05:56
Verwijderd
Citaat:
Dark Phoenix schreef op 08-08-2007 @ 01:12 :
Dan wel 4 wolven om de wolven niet helemaal kansloos te maken.
maar dat hoort ook denk ik. Met 15 spelers waren het 3 wolven, dus 1/5, dus dan is nu 4 wel zo eerlijk.
Oud 08-08-2007, 05:57
Verwijderd
Citaat:
Biertank 52 schreef op 08-08-2007 @ 01:00 :
ik vind het prima hoor. Ga van de winter wel weer een keer spelleider zijn als ik meer tijd heb. Kan ik ook wat actiever zijn.
Oud 08-08-2007, 10:04
Verwijderd
Citaat:
maxwell schreef op 08-08-2007 @ 01:26 :
door al dat geklets dacht ik dat het spel afgelopen was ;')

maar hmm ik weet echt totaal niet wie ik moet gaan stemmen..
maar om toch iets te stemmen ga ik voor winds embrace
Ja dat vind ik eigenlijk ook wel vervelend, dat nu alles wordt besproken over het volgende spel.

Maar ik ga voor Madameminke, ik vertrouw haar nu eigenlijk niet meer .
Oud 08-08-2007, 13:37
Wind's Embrace
Wind's Embrace is offline
Oke, ik ga maar eens overal na kijken, misschien dat ik (of jullie ) daar nog wat mee kan.

02. Tink*
05. Roos
08. Lisaaah
09. Duivelaartje
11. MadameMinke
13. Maxwell
16. Kitsch
20. Wind's Embrace

Dit zijn nog alle levende spelers.. waarbij er 3 wolven en een verrader tussenzitten.

Er zijn dus nog 4 dorpelingen, dus we mogen niet veel fouten meer maken....

Tink*: Ik weet niet wat ik van haar vind. Ze is vrij stil en zegt weinig nuttige dingen. Dit zou een wolf tactiek kunnen zijn, maar of het zo is.. ik durf het er niet op te gokken.

Roos: Ik heb het idee dat ze heel erg met andere spelers meegaat. Ze gaat weinig echt in discussie, en stemt elke keer wat een ander al heeft gezegd. Zou een wolf kunnen zijn. Zou zeker een wolf kunnen zijn.

Lisaaah: Ze is nogal stil, en zegt erg vaak dat ze geen theorieën durft te posten, omdat ze bang is dat mensen haar beschuldigen. Waarom is ze hier bang voor als ze een dorpeling is? Ik vind haar verdacht.

Duivelaartje: Ik heb bij haar niet echt het gevoel dat ze slecht is. Ze post redelijk mee, beschuldigt soms mensen en stemt geloof ik (geen zin om het na te zoeken) meestal op degene die eruit gaat.

MadameMinke: Om de een of andere reden verdenk ik haar totaal niet. Ze post heel erg als een dorpeling. Daarbij vind ik haar een leuke speler omdat ze actief meedoet en meedenkt.. ik niet dat ze een wolf is.

Maxwell: Ik vind hem een beetje vage speler. ik weet niet wat ik van hem denk. Ik vertrouw hem niet

Kitsch: In het begin dacht ik dat hij vooral maar meestemde, maar nu lijkt hij helemaal verdwenen. doet hij überhaupt nog mee? als hij totaal inactief is, bestaat de kans dat hij geen wolf is.. die zouden nog wel meedoen denk ik.. dus dan een nutteloze dorpeling??

Wind's Embrace: Ja eh

Ik ga deze ronde, na goed nagedacht te hebben, voor Roos. Ze lijkt me teveel op een ja-knikkende wolf, en zoals Topdrop al opmerkte is dat een tactiek die voor een wolf lekker makkelijk is. Verder zegt mijn gevoel ook dat ze een wolf is, dus..

Ik stem op Roos.

P.s. spelleiders, er zit een foutje in jullie lijst. volgens die lijst leeft topdrop nog?
Oud 08-08-2007, 13:42
Verwijderd
Citaat:
Wind's Embrace schreef op 08-08-2007 @ 14:37 :
Oke, ik ga maar eens overal na kijken, misschien dat ik (of jullie ) daar nog wat mee kan.

02. Tink*
05. Roos
08. Lisaaah
09. Duivelaartje
11. MadameMinke
13. Maxwell
16. Kitsch
20. Wind's Embrace

Dit zijn nog alle levende spelers.. waarbij er 3 wolven en een verrader tussenzitten.

Er zijn dus nog 4 dorpelingen, dus we mogen niet veel fouten meer maken....

Tink*: Ik weet niet wat ik van haar vind. Ze is vrij stil en zegt weinig nuttige dingen. Dit zou een wolf tactiek kunnen zijn, maar of het zo is.. ik durf het er niet op te gokken.

Roos: Ik heb het idee dat ze heel erg met andere spelers meegaat. Ze gaat weinig echt in discussie, en stemt elke keer wat een ander al heeft gezegd. Zou een wolf kunnen zijn. Zou zeker een wolf kunnen zijn.

Lisaaah: Ze is nogal stil, en zegt erg vaak dat ze geen theorieën durft te posten, omdat ze bang is dat mensen haar beschuldigen. Waarom is ze hier bang voor als ze een dorpeling is? Ik vind haar verdacht.

Duivelaartje: Ik heb bij haar niet echt het gevoel dat ze slecht is. Ze post redelijk mee, beschuldigt soms mensen en stemt geloof ik (geen zin om het na te zoeken) meestal op degene die eruit gaat.

MadameMinke: Om de een of andere reden verdenk ik haar totaal niet. Ze post heel erg als een dorpeling. Daarbij vind ik haar een leuke speler omdat ze actief meedoet en meedenkt.. ik niet dat ze een wolf is.

Maxwell: Ik vind hem een beetje vage speler. ik weet niet wat ik van hem denk. Ik vertrouw hem niet

Kitsch: In het begin dacht ik dat hij vooral maar meestemde, maar nu lijkt hij helemaal verdwenen. doet hij überhaupt nog mee? als hij totaal inactief is, bestaat de kans dat hij geen wolf is.. die zouden nog wel meedoen denk ik.. dus dan een nutteloze dorpeling??

Wind's Embrace: Ja eh

Ik ga deze ronde, na goed nagedacht te hebben, voor Roos. Ze lijkt me teveel op een ja-knikkende wolf, en zoals Topdrop al opmerkte is dat een tactiek die voor een wolf lekker makkelijk is. Verder zegt mijn gevoel ook dat ze een wolf is, dus..

Ik stem op Roos.

P.s. spelleiders, er zit een foutje in jullie lijst. volgens die lijst leeft topdrop nog?
Ik kan me redelijk vinden in je lijstje, al verdenk ik Tink denk ik wel wat meer dan Roos. Maar misschien ben ik me ook gewoon een beetje aan het blindstaren op Tink. Lisaaah volg ik ook niet altijd helemaal. Haar aanval op mij is op zich logisch, maar goed... ik snap dus ook echt niet waar ik die Elpida toen vandaan haalde.
Verder verdenk ik Wind's Embrace ook niet. Af en toe heeft ze wel wat rare theorieën, maar de manier waarop ze post vind ik 'dorpelingerig'
En duivelaartje... daar twijfel ik ook nog een beetje over.

Tink, Lisaaah en Roos toch ook wel staan op het moment bovenaan op mijn lijstje.
Oud 08-08-2007, 13:52
Wind's Embrace
Als jullie liever op Tink* of Lisaaah willen stemmen ben ik opzich ook wel bereid om mee te stemmen, we kunnen beter proberen eensgezind te stemmen want gelijkspel is niet zo goed voor ons

En MadameMinke, dat ik rare theorieën heb kan wel kloppen, ik lees gewoon wat iedereen zegt en probeer daarbij te bedenken wat diegene te verbergen heeft enzo, dus misschien zeg ik per ongeluk wel hele stomme dingen?
Oud 08-08-2007, 14:27
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 08-08-2007 @ 14:42 :
Ik kan me redelijk vinden in je lijstje, al verdenk ik Tink denk ik wel wat meer dan Roos. Maar misschien ben ik me ook gewoon een beetje aan het blindstaren op Tink. Lisaaah volg ik ook niet altijd helemaal. Haar aanval op mij is op zich logisch, maar goed... ik snap dus ook echt niet waar ik die Elpida toen vandaan haalde.
Verder verdenk ik Wind's Embrace ook niet. Af en toe heeft ze wel wat rare theorieën, maar de manier waarop ze post vind ik 'dorpelingerig'
En duivelaartje... daar twijfel ik ook nog een beetje over.

Tink, Lisaaah en Roos toch ook wel staan op het moment bovenaan op mijn lijstje.
Je zegt dat je me verdenkt, maar je geeft eigenlijk geen enkel argument, je zegt alleen dat je me niet kan volgen. Ik snap niet dat je dat van mij vindt, maar goed, misschien probeer je ons allemaal te verwarren, maar misschien ook niet. Wanneer ik mezelf kan redden door op roos te stemmen (waarvan ik al eerder aangaf dat ik haar verdacht vond) zal ik dat zeker doen.
Oud 08-08-2007, 15:08
Roos
Roos is offline
Ik ga inderdaad vaak met de anderen mee, maar dat komt omdat ik vaak op het laatste moment stem. Ik doe dit enkel om gelijkspel (en dus verlies!) te voorkomen. Ik zit ook niet echt 'in' het spel, dit keer, dus dan stem ik meestal maar met de meerderheid mee. Niet echt leuk, weet ik, dus volgend spel zal ik zelf ook meer theorieen posten

Ik vind dit een raar spel.. zeker omdat we het zooo slecht doen. Daarom weet ik niet meer wie ik moet verdenken.
Het lijkt wel alsof we beter kunnen stemmen op een niet-verdacht iemand, omdat al onze verdachten tot nu toe dorpelingen waren (of juist mensen met goede functies!).

Ik denk dat MadameMinke onschuldig is, puur omdat ze veel moeite doet (en bewijzen uit oude posts opzoekt) om zich te verdedigen. Dit is echter maar een voorgevoel...

Verder heb ik even niks zinnings te zeggen. Ik weet écht niet op wie ik moet stemmen!
Oud 08-08-2007, 15:10
Wind's Embrace
Ja, maar toen we op stille mensen gingen stemmen hadden we ook alleen maar onszelf ermee. En ik ga niet stemmen op mensen waarvan ik zelf denk dat ze niet verdacht zijn.

Roos, wie stel jij dan voor om eruit te gooien?
Oud 08-08-2007, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Lisaaah schreef op 08-08-2007 @ 15:27 :
Je zegt dat je me verdenkt, maar je geeft eigenlijk geen enkel argument, je zegt alleen dat je me niet kan volgen. Ik snap niet dat je dat van mij vindt, maar goed, misschien probeer je ons allemaal te verwarren, maar misschien ook niet. Wanneer ik mezelf kan redden door op roos te stemmen (waarvan ik al eerder aangaf dat ik haar verdacht vond) zal ik dat zeker doen.
Ja, het is dan ook niet meer dan een gevoel. Maar dat geldt eigenlijk voor alle spelers die er nog in zitten en die ik evt. verdenk. Inderdaad, wat Roos al zegt, het is een raar spel en ik er zijn geen (of nauwelijks) bewijzen.

Ik moet nu al stemmen, want ik denk niet dat het me hierna nog lukt om online te komen, voor 20.30 uur. Dus ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik op Tink* stem. (behalve Tink zelf en de wolven - hoop ik - dan)
Oud 08-08-2007, 17:44
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik weet het niet zo goed.. Roos vind ik nu wel verdacht, omdat ze afwachtend is en zoals ze zelf zegt "gelijkspel wil voorkomen", maar als laatste 'stemmen' is een goed excuus als wolf. Beetje met iedereen meegaan.

Dus ik stem Roos.
Oud 08-08-2007, 17:51
Wind's Embrace
Ik durf niet op Tink* te gokken, want ik vind haar gewoon niet verdacht genoeg. We moeten dit keer een goed iemand hebben, anders is het spel al voorbij toch?

Ik ga daarom met Duivelaartje mee met Roos. Ik vind haar momenteel de meest verdachte, en haar betoog net vond ik niet overtuigend genoeg. Ik hoop dat we er niet naast zitten..
Oud 08-08-2007, 17:56
duivelaartje
duivelaartje is offline
Die 'kusjes' was misschien wel iets voor Tink*, maar zo dom zal ze toch niet zijn..? Als ze daar bekend om staat ofzo. Hm, ik ken haar niet al te goed als forummer.

Ik geef haar nog even het voordeel van de twijfel. Misschien de volgende keer.
Oud 08-08-2007, 18:34
Roos
Roos is offline
Volgens mij gaat het tussen mijzelf en Tink, dus eh, ik stem op Tink

(Volgens mij hebben we al verloren, want het merendeel stemt op mij, of niet? Anyway, iedereen die op mij heeft gestemd, als je dit leest, zou ik je stem even veranderen, tenzij je wilt dat het spel afgelopen is!).
Oud 08-08-2007, 18:50
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hm, gelijkspel is wel kut dan.. Ik denk nog even na, misschien dat ik vlak voor half 9 even m'n stem laat veranderen in Tink. Eerst even zien wat de rest gaat stemmen, als ze dat nog laten weten.
Oud 08-08-2007, 19:41
Wind's Embrace
Hm.. gelijkspelgevaar.. ik heb uiteindelijk dus toch maar Tink* gestemd, al denk ik niet dat zij een wolf is.. maar goed, gelijkspel is nog slechter. Als blijkt dat Tink* een dorpeling is ga ik elke ronde op Roos stemmen
Oud 08-08-2007, 19:53
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik ben toch voor Roos gegaan.

Stil hier.
Oud 08-08-2007, 20:12
Spelleider
Spelleider is offline
Dark Phoenix werd niet langer alleen gelaten. Hij merkte het overal waar hij liep. Constant voelde hij ogen prikken, hoorde hij een subtiel geluidje, hoorde hij dat iemand achter hem aanzat. Het kon hem niet zoveel schelen. Hij had gedaan wat hij het beste achtte, en had zo hopelijk het dorpje gered van de wolven. Hij liep het bos in, ver weg van het dorpje, wetend dat zelfs deze vastberaden dorpelingen hem niet langer zouden volgen. Hij liep naar de mooiste plek die het bos te bieden had. Er stroomde een klein riviertje, en je had het gevoel je op de mooiste plek ter wereld te bevinden. Hij ging zitten op een van de stenen die de plek bood, en dacht na over alles wat gebeurd was. De dorpelingen waren sukkels, ze zagen niet wat hij zag. Ze wisten niks van hem, maar ze hadden hem vertrouwd omdat hij de heks had vermoord. Als hij een weerwolf was geweest die de heks per ongeluk had gepakt, had hij nog steeds hun vertrouwen gehad. De sukkels.

Dark Phoenix werd in zijn gedachtes onderbroken doordat hij iets hoorde. Hij was direct op zijn hoede, maar tot zijn verbazing was het gehuil. Het huilen van een meisje. Hij stond op, en volgde het geluid. Het was moeilijk te volgen, want er was maar een paadje. Uiteindelijk kwam hij toch heel dichtbij het gehuil, en hij zag een meisje zitten. Dark Phoenix herkende het meisje, en liep naar haar toe. Ze had hem nog niet opgemerkt, en hij bekeek haar in stilte. Ze keek om, en zag hem. Toch reageerde ze nauwelijks verrast. 'Hey' zei Dark Phoenix. 'Hey..' reageerde ze. 'Wat is er?' vroeg Dark Phoenix bezorgd. 'Ik.. ik.. je zou me haten.. dat wil ik niet.. ik haat mezelf al.. ik kan het niet aan als anderen dat ook gaan doen..' reageerde ze huilerig. Dark Phoenix kwam bij haar zitten. 'Ik haat je niet, en dat zal ik ook niet doen' zei hij. Hij raakte haar arm even aan. 'Rustig maar.' Hij glimlachte.

Het meisje keek naar hem. Toen vertelde ze wat haar al zolang dwarszat. 'Ik.. ik ben vervloekt' begon ze. 'Altijd wanneer de maan op me schijnt voel ik het. Het heeft me in zijn greep. Ik voel me kwader worden. Sterker. Ik wil bloed. Ik.. ik ben.. ik ben niet zomaar een meisje. Wanneer de maan vol is verander ik in iets afschuwelijks. Een weerwolf...' Dark Phoenix maakte geen merkbare reactie. Ze ging verder. 'Ik word een hongerige weerwolf die alles doodt wat op haar pad komt. Ik haat het.. maar ik kan er niks aan doen. Zelfs als ik binnen ben, waar de maan niet op mij kan schijnen, moet ik deze transformatie doormaken. Het enige wat ik kan doen is hopen dat ik maar geen doden maak...' Ze snikte.

Het meisje had verwacht dat hij haar wat aan zou doen. Hij was immers de beruchte weerwolfjager. Iemand die al succesvol een heks had vermoord. Wat hij deed, verraste haar dan ook totaal. Hij omhelsde haar. 'Ik vind het heel rot voor je.. hoe is het zo gekomen?' Ze vertelde hem hoe ze in het bos wandelde met haar moeder, dat ze gebeten werd, hoe haar moeder gedood werd door de beesten. Eerst merkte ze niks van de beet, ze dacht dat het gewone wolven waren geweest. Ze had nooit in weerwolven geloofd. 'Nu heeft het weinig zin meer om te ontkennen dat ze bestaan' voegde ze er bitter aan toe. Dark Phoenix knuffelde haar nogmaals.

Uren zaten ze samen te praten, zittend op wat rotsen. De hadden het over van alles. Wat haar ervaringen waren als weerwolf, hoe Dark Phoenix had besloten om weerwolfjager te worden, en zo maar. Uiteindelijk werd het donker, ongemerkt door de twee, totdat het meisje omhoog keek. 'Nee..' kreunde ze zachtjes. Dark Phoenix keek ook, en zag de sterren in de lucht hangen. 'DP..' zei ze, 'wil je wat voor me doen? Een gunst..' Dark Phoenix keek haar aan. 'Ik ga je niet..' maar ze legde haar hand zachtjes op zijn mond. 'Je moet.. er is onvoldoende tijd om hier weg te komen, en de rest komt ook zo. Ik wil niet dat we je doden. Als je slaagt zal mijn vloek eindelijk verbroken zijn, en zal ik niet langer hoeven te lijden, omdat je het doet terwijl ik nog menselijk ben. Alsjeblieft..' ze keek smekend. Dark Phoenix zuchtte.

Hij wilde het niet, maar hij wist dat het het beste voor iedereen was. Pas toen de maan begon te verschijnen, wist hij dat hij niet lang meer had. Hij pakte zijn mes, en hield het stevig in zijn hand. Hij haalde uit, en op dat moment pakte het meisje zijn hand. De steek was snel en diep, en hij wist dat hij haar hart had getroffen. Haar hand lag nog steeds in zijne, maar toen hij opkeek zag hij Duivelaartje staan. 'Dit keer ben je er bij!' riep ze, voor ze zo hard als ze kon wegrende.

Dark Phoenix wist dat de weerwolven zouden komen, en hij had niet de kracht om te vechten. Hij liet het meisje achter, en liep weg van de plek. 'Vaarwel Tink.. hopelijk heb je je rust..'

Toen hij aankwam in het dorpje stond een heel groepje daar op hem te wachten. Vooraan stond Minke, en de woede stond overduidelijk in haar ogen...

01. Flowtje
02. Tink* (weerwolf)
03. Elpida
04. Cirílico (wolfsbane)
05. Roos
06. Dvine (ziener)
07. TopDropje (heks)
08. Lisaaah
09. Duivelaartje
10. Biertank 52 (tovenaar)
11. MadameMinke
12. Yoshimare (jager)
13. Maxwell
14. Severus
15. Twinkebel
16. Kitsch
17. P-apple (leerling)
18. Skilly
19. Spoonie
20. Wind's Embrace
21. Daboman (cupido)
22. Kunst (weerwolf)

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door jager
Paars = dood door liefdesverdriet

De dorpelingen hebben eindelijk een zege, en maar net op tijd ook. Ze hebben hiermee hun kansen iets vergroot, maar de wolven zullen hun dit niet in dank af nemen. Zullen die nu moeten boeten voor hun arrogante berichten aan de dorpelingen, of was dit slechts een gelukstreffer? Hoe dan ook, het is de beurt van de wolven om wraak te nemen op de dorpelingen voor het verliezen van hun bondgenoot. Stemmen kan hiervoor tot 20.30u morgen avond.
Oud 08-08-2007, 20:20
Tink*
Tink* is offline
Het is de schuld van de kusjes!

Hup wolfjes.
Oud 08-08-2007, 20:32
TopDrop
TopDrop is offline
Stoute Tink*

Maar vertel eens, jullie hebben je zeker wel rotgelachen tijdens dit spel?
Oud 08-08-2007, 20:38
Verwijderd
Dus toch! Misschien gaat het toch nog lukken
Oud 08-08-2007, 22:09
duivelaartje
duivelaartje is offline
Jeeej! Ookal stemde ik perongeluk op Roos. (Misschien is die wel wolf 3.)

We dit it, we did it! *danst*
Oud 09-08-2007, 00:01
Roos
Roos is offline
Jeee gelukkig maar!

Tink zei trouwens dat ze op mij ging stemmen. Dus weer een argument dat ik geen wolf ben
(tenzij je denkt dat de wolven elkaar dit spel verdacht maken, maar dat hoeven ze helemaal niet te doen, want wij als dorpelingen maken het de wolven al makkelijk genoeg )

Ik ga later eens posts terugkijken, om te zien op wie Tink in het verleden heeft 'gestemd'. Misschien worden we daar nog wat wijzer uit.
Tenzij ik word opgegeten door de wolven, that is
Oud 09-08-2007, 00:35
Verwijderd
Yes, ik ben blij dat ik uiteindelijk toch nog maar gewoon mijn eigen intuïtie had gevolgd en dat er nog wat forummers mee gestemd hebben ook
Oud 09-08-2007, 17:50
Verwijderd
Het kan zijn dat de uitslag vanavond weer wat later is. Moet eerst nog werken.
Oud 09-08-2007, 20:33
Spelleider
Spelleider is offline
We weten echt wel wat je gedaan hebt hoor, is het eerste wat Minke hem toesnauwt. Je ben ingehuurd om de weerwolven om te brengen, maar het enige wat je doet is onschuldige burgers vermoorden... Ga uit m'n ogen voordat we jou ophangen!!
Juist, valt Duivelaartje haar bij. Ik heb alles gezien, je hebt Tink vermoord.
Dark Phoenix besluit maar niets te zeggen en loopt rustig weg, het bos in...

Was hij ingehuurd? Vraagt Roos aan Minke. Ja, vergissing van mij, hij is van een weerwolvenbestrijdingsbureau, maar zal eerst maar eens een klacht indienen. Hier klopt niets van.
De rest van de dorpelingen zwijgen, maar hebben veel om over na te denken als ze terug naar huis lopen.

Toch zijn er twee flink geschrokken van de opmerking van Minke. Ze weten van het bestaan van het weerwolvenbestrijdingsbureau en hebben er van verschillende medeweerwolven verhalen over gehoord. Ze overleggen wat te doen als Dark Phoenix terug zou komen, maar eerst gaan ze het bos in, het is vanavond volle maan en hun maag begint te rammelen....

Maxwell is lekker in de tuin bezig van zijn huisje, waar hij samen met zijn vriendin Roos woont, als hij twee mededorpelingen voorbij ziet lopen.
Zij zien hem niet, omdat hij net achter een struik aan het werk is. Hij kan niet goed zien wat ze doen, maar wel dat ze richting het bos lopen. Vreemd. Denk hij, het is vanavond volle maan en dan moet je juist zorgen dat je daar niet bent.
Snel loopt hij naar binnen, waar Roos een boek zit te lezen. Moet je horen wat ik net zag. Er liepen twee mensen langs, richting het bos. Nou is dat niet zo vreemd, maar vanavond is het volle maan. Wat denk je ervan om samen eens te gaan kijken wat ze uit gaan voeren? Mijn gevoel zegt dat wij samen eindelijk eens wat aan die wolven kunnen gaan doen. We nemen beiden een zilveren mes mee, dan kunnen ze ons niets maken.

Ze lopen al een tijdje in het bos, maar zien nog steeds niets. Zullen we anders maar teruggaan? vraagt Roos aan Maxwell. Ik begin het eigenlijk toch wel een beetje eng te vinden. Het is toch niet onze taak om die wolven te pakken.
Moeten we hier nou links- of rechtsaf? Vragen ze zich even later af. Ik zou toch denken dat we hier links moeten zegt Maxwell, maar ik herken er helemaal niets van. We moeten toch op gaan schieten hoor, begint Roos paniekerig, het begint al flink donker te worden en straks is het volle maan.
Als ze in de verte het huilen van de wolven horen beginnen ze te rennen. Ik weet niet meer waar me naartoe moeten, huilt Roos. We zijn verdwaald terwijl er wolven in het bos zijn. Maxwell begint zich nu toch ook wel zorgen te maken. We kunnen denk ik maar beter een goede plaats zoeken om ons te verstoppen. Daar verderop zie ik een bruggetje over die rivier. Misschien kunnen we ons daar onder verstoppen. Zo gezegd zo gedaan en Maxwell en Roos lopen naar het bruggetje.
Ga jij maar eerst zegt Maxwell tegen Roos. Zodra Roos veilig tussen de rotsblokken bij de veel lager gelegen rivier zit, klautert ook Maxwell naar beneden. Dan klinkt heel dichtbij opeens weer het gehuil van de wolven. Maxwell schrikt, vergeet zich vast te houden en stort in de 5 meter dieper gelegen rivier.

De volgende ochtend komt Roos huilend en met gescheurde kleding aan bij het huis van Minke. Maxwell, huilt ze. Hij is in de rivier gevallen en ik kan hem niet vinden...

Drie dagen later wordt Maxwell een paar dorpen verderop gevonden langs de rivier. Dood...
En weer heeft het dorp een dorpeling te begraven.

01. Flowtje
02. Tink* (weerwolf)
03. Elpida
04. Cirílico (wolfsbane)
05. Roos
06. Dvine (ziener)
07. TopDropje (heks)
08. Lisaaah
09. Duivelaartje
10. Biertank 52 (tovenaar)
11. MadameMinke
12. Yoshimare (jager)
13. Maxwell
14. Severus
15. Twinkebel
16. Kitsch
17. P-apple (leerling)
18. Skilly
19. Spoonie
20. Wind's Embrace
21. Daboman (cupido)
22. Kunst (weerwolf)

Blauw = opgehangen
Rood = opgegeten
Groen = neergeschoten door jager
Paars = dood door liefdesverdriet

De dorpelingen kunnen tot morgenavond 20:30 stemmen wie er moet boeten voor de dood van Maxwell. De situatie begint nu toch wel echt kritiek te worden voor de dorpelingen.
Oud 09-08-2007, 21:11
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Even een waarschuwing van de dorpelingen, als zij morgen geen weerwolf ophangen is het voorbij. Zorg dus dat je een weerwolf wegstemt
Oud 09-08-2007, 21:12
Verwijderd
Ojee nu weet ik het echt niet meer Dat ze die stomme verrader nog steeds niet hebben opgegeten

Dan maar hetzelfde verhaal als voorheen, een lijstje van de overblijvers:

Roos
Lisaaah
Duivelaartje
Madameminke
Kitsch
Wind's embrace

Ik vond eerste madameminke erg verdacht door het hele verhaal met 'ik stem mee als je elpida gaat stemmen', maar nu weet ik het niet meer zo zeker, ze klinkt alsof ze het echt niet deed om iedereen op te zetten. Van het overgebleven lijstje vind ik kitsch het meest verdacht, waarschijnlijk omdat hij zo stil is. Ik vertrouw duivelaartje ook neit helemaal, maar kitsch is toch wel nummer een. Ik vraag me trouwens ook echt af wie de verrader is en wat hij allemaal roept om ons te verwarren
Oud 09-08-2007, 22:14
Verwijderd
Ik weet, nadat we gisteravond samen Tink weggewerkt hebben, ook echt niet meer wie ik wel en niet moet verdenken.
Lisaaah, Roos en Wind's Embrace hebben, als ik het goed heb, gisteren op Tink gestemd, toch? Die vallen voor mij voorlopig dan even af.
Duivelaartje zou kunnen. Kitsch vind ik al langer verdacht, daar heb ik aan het begin van het spel ook al eens op gestemd, dus misschien is dat inderdaad wel de beste keuze. Ik zou het wel jammer vinden als hij Wolf is, dan vind ik hem een laffe wolf.
Oud 09-08-2007, 22:20
Wind's Embrace
Oww fuck

Damn.. wie blijft er nou nog over die verdacht kan zijn? Ik voel me nu echt net een van de dorpelingen in het verhaal, die niet meer weten wie nou de wolven zijn

MadameMinke kan ik gewoon niet wantrouwen, ik geloof er heilig in dat ze een dorpeling is.. enige wat ik me afvraag is waarom de wolven haar dan niet eten.. is dat omdat ze het goed heeft, en ze bang zijn zichzelf te verraden? In dat geval moet ik misschien maar uitgaan van wat MadameMinke heeft gezegd..

Hmm.. MadameMinke, wie verdenk jij momenteel?

Ik neig zelf een beetje naar Kitsch.. maar ik vind die wel heel erg stil Dat zou wel een beetje erg vreemd zijn voor een wolf... Hmm
Oud 09-08-2007, 22:22
Verwijderd
Citaat:
MadameMinke schreef op 09-08-2007 @ 23:14 :
Ik weet, nadat we gisteravond samen Tink weggewerkt hebben, ook echt niet meer wie ik wel en niet moet verdenken.
Lisaaah, Roos en Wind's Embrace hebben, als ik het goed heb, gisteren op Tink gestemd, toch? Die vallen voor mij voorlopig dan even af.
Duivelaartje zou kunnen. Kitsch vind ik al langer verdacht, daar heb ik aan het begin van het spel ook al eens op gestemd, dus misschien is dat inderdaad wel de beste keuze. Ik zou het wel jammer vinden als hij Wolf is, dan vind ik hem een laffe wolf.
Ja er zijn dan ook een hoop laffe weerwolven geweest in de geschiedenis

Maar ik hoor kitsch nog een paar keer noemen, dus waarschijnlijk ga ik voor kitsch.
Oud 10-08-2007, 03:21
Roos
Roos is offline
Ik moet nu al stemmen, want morgen ben ik er niet.

Ik stem dus maar op Kitsch.
Ja, meeloperig, maar anders weet ik het ook niet En het lijkt me sowieso een goed idee om op iemand te stemmen, die niet op Tink wilde stemmen.
Oud 10-08-2007, 06:36
duivelaartje
duivelaartje is offline
2 wolven
1 verrader
3 dorpelingen

omg

Als iedereen voor kitsch gaat, doe ik mee. Anders heeft mijn stem geen nut, zoals eergister met Tink*. Vandaag ben ik verstandig en stem ik mee. Eerder had ik ook al eens op kitsch gestemd geloof ik. Hij is raar en er zijn vast genoeg rare wolven, dus misschien past het wel.
Oud 10-08-2007, 08:45
Wind's Embrace
Kitsch it is, then

Stem is doorgegeven.

Regels voor berichten