Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
zoekt en gij zult vinden:
http://forum.scholieren.com/showthre...ghlight=rovinj al ben ik zelf ook benieuwd, ik ga richting Crikvenica, en hoorde al dat het er super is. Dus ben benieuwd. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoe zit het daar met shoppen enzo, zijn er een beetje winkels? En ik wil graag een grotere stad bezoeken, wat raad je aan? En ooh ja, je hebt van die beroemde watervallen is dat aan te raden? |
![]() |
|
![]() |
voeg me toe op msn
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
stad in de buurt wilt bezoeken kan je naar pula ![]() je gaat het zoals eerder gezegd vast heel leuk vinden, kroatie is heel mooi ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nja ik ben dus een totale n00b op het gebied van Kroatie. Ben tot nu toe altijd naar Spanje, Frankrijk oid geweest, maar die kant nog nooit op (nja oostenrijk). Dus ik ben super benieuwd ![]() Nou ga ik met de bus daarheen, en ik hoop dus dat we excursies gaan maken en mn moeder niet alleen aan het strand wil liggen. Al heb ik van aliq gehoord dat je er super mooi kan snorkelen, lijkt me ook super ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Verder heb ik veel enthousiaste verhalen gehoord over Kroatië dus ik wil er zeker een keer heen! ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar ik heb een avond gehad dat ik de damp van mijn adem zag. en overdag was het inderdaad unmundig heet
||
Citaat:
![]() ![]() Porec had gewoon een leuk sfeertje, alleen waren we daar op het warmst van de dag, dus in de zon lopen (aan het water) was er niet bij. ![]() Ben je ook in het binnenland van Istrië geweest? Daar zijn veel mooie kleine dorpjes op een berg. We stopten ook in een klein dorpje op een berg en dat leek wel een middeleeuws dorpje. ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nee ik ben alleen in het binnenland geweest richting die meren. Wat ook gelijk het oorlogsgebied was. Echt hele dorpen waarvan de helft van de huizen leeg staat, kogelgaten nog in de muren en veel verwoesting nog te zien. Dat maakte wel veel indruk. Het verschil tussen waar ik zat Kvarnerkust en Istrie was niet zo gek groot qua welvaart. Maar dat binnenland is zoveel armer en heeft zoveel minder. Vond dat nog wel een grote tegenstelling. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
|
|