Advertentie | |
|
![]() |
|
Infamous - De tweede film over Capote, die zich richt op dezelfde periode uit zijn leven als Capote. Ze zijn ook tegelijkertijd gemaakt (onbewust) en deze is bewust wat later uitgekomen. Het grote verschil met Capote is dat Capote op een biografie gebasseerd was en deze op een boek dat vol staat met interviews met vrienden en vijanden van Capote. En net zoals in "In Cold Blood" wordt hier niet zo veel aan de waarheid gehecht (wat hier dan ook nog wel gepast is), zo worden er bijv. interviews met Harper Lee aan toegevoegd, waar dat in het boek helemaal niet voorkomt. Maar wat wel een duidelijk beeld geeft van de man. Dan kan je ook nog Toby Jones en Philip Hoffman gaan vergelijken, maar ik vond Toby het eigenlijk net zo goed doen als Phil. Voorderest is de supporting cast die voornamelijk uit sterren bestaat ook erg goed en wilde ik voor het eerste in mijn leven Sandra Bullock niet wurgen. Ik vond deze film iets beter dan de vorige film, hij was iets minder bleek en naarmate de film vorderde was deze ook niet zo zeurderig als Capote was, dat de film telkens 'onderbroken' werd door korte interviews met de vrienden en vijanden (niet de echte personen, maar gewoon de acteurs/trices) was ook erg leuk. Het bekijken waard!
|
Verwijderd
|
Heeft er nog iemand zin om vr, za, zo of een andere dag mee te gaan naar Pluk de Nacht? (van de meetingmensen)
www.plukdenacht.nl |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het script was gewoon te slecht maar hij is zo leuk schijnbaar de meest dure komedie allertijden geweest
||
Citaat:
![]() ![]() after the wedding Leuk om weer eens naar een film te gaan waarvan je geen idee hebt waar het over gaat(zag op de filmladder mads mikkelsen staan, dus leek me niet zonde van mijn tijd). Goed en super degelijk drama met boeiende thematiek. Misschien naar het eind toe iets te, maar heeft me persoonlijk niet kunnen storen. En waar al het blockbuster eye candy niet in slaagt lukte Stine Fischer Christensen zonder veel moeite, blosjes op de wangen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Ik vond hem bijzonder onleuk, zoals alle personages in die film. Op God na.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Laatst gewijzigd op 09-08-2007 om 19:28. |
![]() |
||
Citaat:
Wanneer komt 'ie nou gewoon in de bioscoop. ![]()
|
Ik kon gisteravond niet zo goed slapen, ik lag namelijk om 8 uur al te snurken, en toen ik werd ik om half 12 uur wakker, en kon ik niet slapen. Terwijl ik wel heel moe was. Toni scheen heel saai te zijn, en ik dacht: dan zet ik die toch op, dan val ik zo slaap! Maar niets was minder waar! Wat een goede film! Je zou het kunnen zien als een van de voorlopers van het Neo Realisme dat later in de jaren 40 op zou komen. Met als grote verschil dat dit niet an everyday story is. De film ziet er (ondanks dat de print niet meer in hele goede staat was) enorm stijlvol uit. En Renoir heeft duidelijk zijn stempel gedrukt op het uitbeelden van zijn karakters waar hij zo ontzettend veel liefde voor toont. En wat een prachtig einde, je zou de film bijna in een loop kunnen spelen. De 83 minuten vlogen voorbij. En daarna sliep ik nog lekker ook. Wat wil je nog meer.
Laatst gewijzigd op 10-08-2007 om 07:51. |
![]() |
||
Citaat:
Vooral dat verhaal over de slaven ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Mien Mien welke film heb jij het laatst gezien? Verwijderd | 500 | 09-10-2007 10:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |