![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lang haar is makkelijk, staart of opsteken en klaar ben je ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan het waarderen als dingen lukken, zoals tekeningen of foto's ![]()
||
Citaat:
Ik kan wel waarderen dat ik een goede vriendin heb die mij wel eens belt of ik wil komen om een koffie party te houden. En natuurlijk blijft het nooit bij pure koffie. En ik kan de Vrienden van de Poëzie ook zeer waarderen. Wim Helsen in het algemeen. En andere licht gestoorde mensen met een vrolijke danwel macabere inslag. En Vlamingen. En mensen die mij zien als grote knuffelbeer en daarom altijd heel lief tegen mij zijn. En ik kan mijn collega wel waarderen die niet alleen erg aangenaam is voor het oog, maar ook nog een schat van een jongen blijkt te zijn, want hij trakteerde mij op een chocolade milkshake. Chocola kan ik zèèr waarderen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() <3 Ik kan 'Joseph and the amazing technicolor dreamcoat' wel waarderen. ![]() (en dat is nog wel een musical ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en die musical klinkt erg bekend, maar ik heb 'm nog nooit gezien. Die titel klinkt geweldig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() De titel is geweldig, de liedjes zijn erg vrolijkmakend, de personages zijn fantastisch en de verfilming neemt zichzelf zo heerlijk niet serieus dat het echt té grappig is. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
|
![]() |
||
Citaat:
Not.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een trein die een auto kust ![]() OT: Goeie telefoongesprekken met forumsters ![]() Eerlijkheid & Openheid Een goeie discussie Het ene licht springt op rood, de ander springt op groen, in [Insert plaatsnaam] is altijd wat te doen ![]()
||
Citaat:
Mijn bed kan ik waarderen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Wat een heerlijk machientje is het toch! ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Verder is de Bahn helemaal niet zo klantgericht op sommige gebieden, maar goed de NS is het soms nog minder. Bij de Bahn komen er wellicht weer stakingen aan bij DB Regio en wellicht ook bij het Fernverkehr. Klantgericht. ![]() Maar goed, in Nederland hebben we altijd de BBA/Veolivla prutsers nog.
|
![]() |
|
|