![]() |
|
Op youtube kwam ik een aantal filmpjes tegen waar je twee figuren, uit twee verschillende spellen, zag vechten ( Ryu vs Scorpion).
Na een beetje gezocht te hebben, bleek ik naar gevechten heb gekeken dat weergegeven werd door de M.U.G.E.N motor. Het leuke van dit is, dat je vechters van verschillende spellen (die je van het net kan plukken) in één spel kan laten vechten. Er zijn veel mensen die zich bezig houden met het 'transporteren' van verschillende figuren naar M.U.G.E.N, waaruit leuke dingen zijn ontstaan. Je kan bijvoorbeeld kiezen uit (nadat je ze allemaal appart gedownload hebt): Figuren uit Streetfighter, Mortal Kombar, snk, capcom, maar ook uit Homer Simpon, Pikachu, super mario, enz. Om jullie op weg te helpen, vind je hier een lijstje:
Wat vinden jullie ervan?
Laatst gewijzigd op 28-07-2007 om 18:40. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Even wat links:
Mugen Links Random Select Er zijn er vele honderden, maar het is lastig om bij te houden welke versie je nu precies waar moet halen.
|
Blader trouwens eens door deze thread. Hier staan ook een paar uitstekende links, evenals toffe informatie.
Klik.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 14-08-2007 om 08:29. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Veel mensen begrijpen de oorsprong van de M.U.G.E.N niet en voor het geval mensen vragen er over hebben.
||
Citaat:
1: is het tof? Yep. 2: is er balans? Dat ligt aan jezelf. 3: waar kan ik het downloaden? Check. 4: handige links naar creaties? Check. Dat is het belangrijkste.
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Overigens kende ik het van naam, maar heb ik me er nog nooit in verdiept. Wel een grappig concept. Laatst gewijzigd op 14-08-2007 om 08:29. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|