Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Toch raar, hoe mensen zich soms kunnen gaan ergeren aan iemand... iemand die je al een hele tijd kent hé?!
Zoals ik bijvoorbeeld, 1 van m'n klasgenoten waar ik al +- 7 jaar samen in de klas mee zit , die begint me ook steeds meer te iriteren! En ik hem ook, allé.. dat denk ik toch! 1 van onze andere klasgenoten praat daar soms over met hem, en hij weet ook niet hoe het komt dat we soms zoooo vijandig doen t.o.v. elkaar! We zitten samen in sommige lessen(+-25 uur per week) en dan nog samen eten, samen in dezelfde projecten... dus we zien elkaar keiveel, en toch ... we geraken er niet aan uit! Dit jaar zitten er bissers in m'n klas, en ze kunnen mekander niet hebben... ik vind die mensen best wel OK, en maak er ook veel plezier mee omdat ik er meer uren mee samen heb! En dat kan hij duidelijk niet hebben! Maar wat ik ook een goed argument vind is, mensen veranderen je kan er niks aandoen, het gebeurd gewoon! Sorry, dit is niet direct een vergelijk met jouw situatie maar wou het toch maar eens neertypen! Sluukes,xxx
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? Jan159 | 9 | 16-05-2013 22:05 | |
Psychologie |
Wat moet ik doen? Verwijderd | 12 | 08-02-2005 07:56 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
´ruzietjes´ met mijn vriend, wat moet ik doen? proof of life | 30 | 06-08-2004 15:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 | |
Psychologie |
Help. ik zit klem. wat moet ik doen? Snow White | 10 | 20-10-2002 12:44 |