Advertentie | |
|
![]() |
|||
![]() |
American Football roeleert.
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Kan niet wachten tot het seizoen weer begint... |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Eigenlijk is het simpel: 11 tegen 11, bal moet in de end-zone. 1 keer naar voren passen per beurt. Wie de bal heeft is vogelvrij verklaart. Enne..., pain heals.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Wie kan volgend weekend? Strand bij Wassenaar, 12:00 uur, geen gear, QB is niet live, zelf bier meenemen. Inschrijven op deze topic. voor iedereen die het kan of wil kunnen
||
Citaat:
(Rhein Fire) http://www.rheinfireworld.de Daar staat het speelschema, of ze hem al op NFLEurope.com hebben gezet weet ik niet, maar dat zijn trage gasten.
||
Citaat:
Een seizoenskaart vd Admirals is trouwens achterlijk duur geworden, van 110 piek naar 190 piek. Schijnt weer aan de kut-hoeren-tyfus-arena te liggen, die de huurprijs heeft verhoogt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Yeeeaaahhh!!!
Morgenavond 19.00 uur spelen de Admirals hun eerste thuiswedstrijd van dit seizoen in de Arena! ![]() Uiteraard ben ik er bij, dat wordt vet chil één grote bak feest en herrie. ![]() Als je nog twijfelt ga dan zeker kijken want dat stadion moet nou toch eens vol, we zijn al op de goeie weg. ![]() |
![]() |
|
Ik zie eigenlijk liever rugby als degene die hier de bal heeft op de grond gaat liggen stopt meteen het spel en heb je zo'n dom ding dat iedereen ze hoofd tegen elkaar duwt.
Daarom zie ik liever rugby daar heb je dat toch niet?
|
![]() |
admirals rules hoop dat ze gaan winnen vandaag tegen fire
ik gooi wel eens over speel het niet want te weinig man daarvoor en voor de rest kurt warner rules hoewel die op de super bowl niet zo heel goed speelde american football rules en ik hoop dat het grooter word in nederland de fans de clubs etc zo iedereen ga een keer kijken bij de admirals and maby u like it stadion moett volllllllllllllllllllll ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Ik snap trouwens de vergelijking tussen football en rugby niet. Meer dan de ovale bal (die bij rugby ook nog groter is) en dat je met de bal loopt is er geen overeenkomst met football. Hockey en voetbal lijken meer op elkaar dan football en rugby. Zo, ik ga naar de admirals, ziens!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
American Football Training. Jackasser | 1 | 26-11-2010 15:11 | |
Vrije tijd |
Voetbal? Football! Ananias | 18 | 08-10-2006 14:01 | |
Vrije tijd |