![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() succes met een nieuwe baan zoeken iig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Net mijn opa en oma verteld dat ik over drie weken uit huis ga. Ik heb wel een beetje gezegd dat het om mijn vader gaat, nu hopen dat ze begrijpen dat het bij hen moet blijven. Dat zal toch wel?! Mijn ouders zitten in Frankrijk in de stromende regen en komen waarschijnlijk eerder terug ![]()
Laatst gewijzigd op 09-08-2007 om 16:35. |
![]() |
||
Citaat:
Sommige mensen krijgen juist energie als ze 's ochtends toch om 9 uur die wekker zetten en iets aan beweging doen. Iets in de vorm van wandelen, zwemmen; duursport... Schijnt nieuwe energie te geven.. Hopelijk voel je je snel weer wat fitter. Ikzelf merk bijvoorbeeld dat ik ook meer slaap, dit komt omdat ik ineens in een ander ritme zit. Normaal heb je de structuur van school (colleges)/ werk/ verenigingen... Als dat ineens (tijdelijk) weg valt, kun je ook (even) van slag zijn. @ Gelebloem; jij woont/ woonde ook in de Assendorp? ![]() Ik wist helemaal niet dat er regelmatig bandjes optraden, terwijl ik er al anderhalf jaar woon.. Het plein zit op 2 minuten lopen van mijn onderkomen ![]()
||
Citaat:
![]() Van te voren wat vragen bedenken waar je antwoord op wil hebben.. Desnoods kun je droogoefenen met iemand die ervaring heeft met sollicitaties.. (Voor mezelf probeerde ik het af en toe te relativeren "ook al word ik niet aangenomen, dan heb ik toch weer die ervaring van solliciteren opgedaan"..) Feit blijft, dat het een enge aangelegenheid is. Of het nu om een tijdelijk vakantiebaantje gaat of een langer durend dienstverband.
||
Citaat:
![]() Veel plezier zaterdag ![]() Ik krijg wel altijd de domste klusjes op mijn werk. R. zet mij graag achter kassa 3, zodat ik dingen voor hem kan doen. Gisteren moest ik de kantine schoonmaken (tafel afnemen, beetje vegen), en een tijdje terug moest ik de vaatwasser uitruimen. Straks moet ik nog de ramen van de winkel lappen ![]() Hij was wel flauw vandaag, ik heb me rot gelachen om hem. En laatst ook een grappig gesprek met een paar anderen. We moesten aan het begin van het seizoen een boekje doornemen met dingen wat je moet doen bij brand en een overval enzo. Nu ligt het boekje in de kantine, dus in de pauze kijken we er soms in. Staat er dat je bij een overval niets aan mag raken, gewoon kalm moet blijven, de bevelen moet opvolgen en het geld moet geven. We hadden het erover wat je zou doen bij een overval. Ik zei: 'ik zou snel mijn la afmelden en dan doen alsof je niet weet hoe 'ie nu opengaat.' Collega: 'sorry, ik zal even iemand roepen om te vragen hoe de kassa open gaat' ![]() Niet dat iemand dit interessant vindt om te lezen ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik zal eens kijken of jij er een volgende keer tussen zit ![]()
||
Citaat:
@ Pannekoeketrut & Moon: bedankt ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |