Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-08-2007, 10:15
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
GeleBloem schreef op 09-08-2007 @ 10:10 :
Mijn dokter is echt slim .
Ik vertelde een beetje wat er in mijn hoofd omgaat en hij zei als enige: dat noemen ze chaos..

Nee echt?!
oe hoefde hij dat niet eens op te zoeken op internet ofzo
Oud 09-08-2007, 11:37
Dvine
Dvine is offline
Hmm afspraak met mijn moeder gemaakt, we gaan praten.. Face to face, voor het eerst in een jaar. Spannend, maar ben ook wel blij. Niet teveel verwachtingen gaan scheppen though...

Probeer ook meer met mijn stiefzussen contact te maken..Weet niet of het echt lukt want ik ben best wel een rotmens geweest tegen hen.. Zowat niets laten horen van me sinds ik uit huis ben.
Oud 09-08-2007, 11:38
GeleBloem
GeleBloem is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 09-08-2007 @ 11:15 :
oe hoefde hij dat niet eens op te zoeken op internet ofzo
Nee, nog knapper. Internet is overbodig!
Oud 09-08-2007, 11:43
Nijn*
Nijn* is offline
Wow. Dat was raar. Ik heb net naar m'n werk gebelt, en mijn eigenlijke baas was vrij zodat ik een baas aan de telefoon kreeg die ik eigenlijk niet zo goed ken. Nou, ik heb bij hem aangegeven dat de afspraak die ik maakte met mijn eigen baas niet zo slim was. Dat ik te impulsief heb gereageerd en dat het slecht met me gaat en dat ik die weken niet ga volmaken. Nu moet ik a.s. zaterdag dus nog wel werken maar daarna niet meer, hij schrijft een briefje aan mijn eigen baas en die belt me dan van de week nog even.. Jeetje, nu is het dus echt over. Na zaterdag kom ik er gewoon nooit meer werken, dan is het gewoon over en met ontslag. Dan moet ik naar een nieuwe baan gaan zoeken, jezus. Waar the fuck wil ik dan gaan werken? Maar het is goed dat ik dit heb gedaan denk ik. Het was niet meer leuk en veel te zwaar voor me. Op een avond 8-9 uur werken met 1x een rookpauze van 5 minuten, dat trek ik gewoon niet, misschien ben ik daar nog te jong voor, misschien ben ik niet geschikt voor de horeca, iig is het te zwaar. Maar waar wil ik dan werken? Ik vind het aan de ene kant jammer, aan de andere kant ben ik opgelucht. Het team veranderd ook teveel, al mijn vrienden gaan met ontslag en de mensen waar ik niet zo goed mee overweg kan blijven en er komen een hoop nieuwe mensen bij. Het restaurant zelf veranderd ook, het is minder goed, verliest zijn flair. Nee, ik ben blij dat ik er wegga, alleen de vraag is nu: hoe moet ik nu verder?
Oud 09-08-2007, 12:09
Verwijderd
Zo, even heerlijk natgeregend Nee serieus, ik vond het wel lekker. Maar nu ga ik wel douchen

Net maar even nieuw abonnement uitgezocht.. ga ik er ten minste niet iedere maand overheen, lol. Ennn fijne filmavond gehad met vriendinnen, en maak me een beetje zorgen om twee mensen maar dat komt wel goed.

En nu ga ik me opwarmen
Oud 09-08-2007, 12:18
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
GeleBloem schreef op 09-08-2007 @ 12:38 :
Nee, nog knapper. Internet is overbodig!
damn zo een arts wil ik ook
Oud 09-08-2007, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 09-08-2007 @ 12:43 :
*knip* Dan moet ik naar een nieuwe baan gaan zoeken, jezus. Waar the fuck wil ik dan gaan werken? Maar het is goed dat ik dit heb gedaan denk ik.
Het was niet meer leuk en veel te zwaar voor me. Op een avond 8-9 uur werken met 1x een rookpauze van 5 minuten, dat trek ik gewoon niet, misschien ben ik daar nog te jong voor, misschien ben ik niet geschikt voor de horeca, iig is het te zwaar.
Maar waar wil ik dan werken? Ik vind het aan de ene kant jammer, aan de andere kant ben ik opgelucht. Het team veranderd ook teveel, al mijn vrienden gaan met ontslag en de mensen waar ik niet zo goed mee overweg kan blijven en er komen een hoop nieuwe mensen bij. Het restaurant zelf veranderd ook, het is minder goed, verliest zijn flair. Nee, ik ben blij dat ik er wegga, alleen de vraag is nu: hoe moet ik nu verder?
weet je dat ik op momenten precies dezelfde gedachten heb? echt 100% werk ook in de horeca, en soms is het zo druk dat je je geen eet of plaspauze kunt veroorloven, dan ben je gewoon 8 uren aan het staan en rennen.
succes met een nieuwe baan zoeken iig
Oud 09-08-2007, 13:16
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Repelsteel schreef op 09-08-2007 @ 13:42 :
weet je dat ik op momenten precies dezelfde gedachten heb? echt 100% werk ook in de horeca, en soms is het zo druk dat je je geen eet of plaspauze kunt veroorloven, dan ben je gewoon 8 uren aan het staan en rennen.
succes met een nieuwe baan zoeken iig
dat mag niet..
Oud 09-08-2007, 14:01
Nijn*
Nijn* is offline
Lekker aan het spammen kwast?

@ Repelsteel: blijf jij er ondanks die gedachten wel werken? Ik vind het echt knap als ik soms mijn collega's hoor die 5-6 dagen in de week elke dag 8 uur of meer draaien. Dat zou ik echt nooit kunnen, ik vraag me af of ik dan zo lui ben ofzo , maar ik trek dat gewoon niet. Jij ook succes met volhouden dan!
Oud 09-08-2007, 14:27
Verwijderd
ja, ik heb nog steeds plezier in mn werk, het is gewoon zo gezellig om zo'n tafel met sherry-dame's te hebben, en dan maak je t ff schoon en zeggen ze'goh meneer, wat doet u dat goed' en dan ik: 'ja, mn moeder was huishoudkundelerares' en je zíet ze terugdenken aan hun schooltijd en dan zeggen ze allemaal oooooooh enz

ja, het is zwaar, 39 uur per week.
Oud 09-08-2007, 14:50
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 09-08-2007 @ 15:01 :
Lekker aan het spammen kwast?

@ Repelsteel: blijf jij er ondanks die gedachten wel werken? Ik vind het echt knap als ik soms mijn collega's hoor die 5-6 dagen in de week elke dag 8 uur of meer draaien. Dat zou ik echt nooit kunnen, ik vraag me af of ik dan zo lui ben ofzo , maar ik trek dat gewoon niet. Jij ook succes met volhouden dan!
ik spam niet
Oud 09-08-2007, 14:57
moon
moon is offline
Ik heb vannacht echt afschuwelijke nachtmerries gehad en ik moest alweer vroeg op na vele drukke dagen. Ik ging dus vanmiddag nog even slapen....niets anders dan nachtmerries. Ik zou nu zo een stuk of 5 nachtmerries van vannacht en vanmiddag samen kunnen noemen, het is echt niet leuk meer. Ik voel me slecht
Mijn hond moet straks ook nog naar de dierenarts omdat ie vage klachtjes heeft en vannacht droomde ik al dat ie dood ging. laat het snel zaterdag zijn.
Oud 09-08-2007, 15:25
coopergirl
coopergirl is offline
Dank voor de felicitaties <3

Vanmiddag de arbeidsvoorwaarden besproken.. Ik ga 101 euro bruto meer verdienen bij een fulltimedienstverband. Ik heb er voor gekozen 32 uur te werken i.p.v 36 uur omdat ik ernaast nog een hbo studie zal volgen.

Het was een leuk gesprek De personeelsconsulent bleek 2 straten achter mij te wonen, daar hebben we het uitvoerig over gehad
"Kom je regelmatig op het Assendorperplein? Daar heb je leuke bandjes".
Ik: "Nee, eigenlijk nooit... Maar ik begrijp dat het een aanrader is?"
"Meestal wel!"..

Etc
Oud 09-08-2007, 15:49
GeleBloem
GeleBloem is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 09-08-2007 @ 16:25 :

Het was een leuk gesprek De personeelsconsulent bleek 2 straten achter mij te wonen, daar hebben we het uitvoerig over gehad
"Kom je regelmatig op het Assendorperplein? Daar heb je leuke bandjes".
Ik: "Nee, eigenlijk nooit... Maar ik begrijp dat het een aanrader is?"
"Meestal wel!"..

Etc
Tof. Zwolle?! [EDIT: nevermind, lees het al. Inderdaad leuke bandjes!]

Net mijn opa en oma verteld dat ik over drie weken uit huis ga. Ik heb wel een beetje gezegd dat het om mijn vader gaat, nu hopen dat ze begrijpen dat het bij hen moet blijven. Dat zal toch wel?!

Mijn ouders zitten in Frankrijk in de stromende regen en komen waarschijnlijk eerder terug

Laatst gewijzigd op 09-08-2007 om 16:35.
Oud 09-08-2007, 16:14
Verwijderd
Ben misselijk..
Voel me niet zo goed. Zou vandaag de stad in gaan.. Was misschien wel goed geweest, maar ik heb toch afgezegd
Oud 09-08-2007, 16:29
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik ben moe. En dan werk ik nog niet eens hele dagen en ik werk ook niet elke dag. Ik hoop dat ik dat als ik groot ben wel kan

Mijn vader heeft mijn nieuwe kast gehaald en is 'm in elkaar aan het zetten. Dan kan ik eindelijk eens opruimen.

Ook leuk dat mijn vriendinnen eens terugmailen of ze wel of niet kunnen woensdag
Oud 09-08-2007, 16:45
Nijn*
Nijn* is offline
Jezus, wat doe ik mezelf toch aan. Weer over die dossierinzage gehad, het blijkt toch allemaal lastiger dan ik dacht. Waar ik ook achterkwam: ze hadden wel degelijk een andere diagnose gesteld dan dysthyme stemmingstoornis, en die gaat dinsdag besproken worden. WTF, waarom kom ik daar in godsnaam NU achter en niet een jaar geleden? WTF is er mis met die lui kunnen ze dat niet gewoon even zeggen? En waarom nou net voor het weekend want nu ga ik er hele weekend over zitten piekeren.

En fuck ik kan al die klotegedachtes niet meer onderdrukken, ze overheersen alles in mijn hoofd. Ik ontkom er niet meer aan, ik moet het doen. Maar ik moet zaterdag voor de laatste keer werken dus het kan niet, ik kan het niet doen. Niet na al die maanden maar waarom blijven die klotegedachtes in mijn kop rondspoken, godverdomme ik wil het niet maar kom er niet vanaf. *huil*

En dan krijg ik net een mailtje van haar, dat het zo slecht gaat. Ze probeert wel aan te komen maar het lukt allemaal niet en als ze voor maandag niet nog 1.2 kilo is aangekomen wordt ze naar huis gestuurd en ze wéét dat dat niet goed gaat. Ik wil haar zo graag helpen en ik herken ook zoveel van de es-gedachten maar ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik weet niet hoe ik haar kan helpen, de strijd is binnen in haarzelf.

Het is teveel het is gewoon te fucking veel.
Oud 09-08-2007, 17:47
Verwijderd
ik vind het niet leuk. Ik heb de hele vakantie geen last gehad van stemmingswisselingen en nu de vakantie bijna ten einde is merk ik dat het weer begint. Ik wil dat het stopt!

En ik durf niet te solliciteren voor een baan. Het is gewoon als verkoopster bij de hema maar zelfs dat durf ik niet. Wat ben ik toch hopeloos.
Oud 09-08-2007, 18:00
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 09-08-2007 @ 17:35 :
Ook moe en ik doe eigenlijk niks, snap niet wat het nou is. Als ik hier ben denk ik dat het door mijn bed komt - ik word elke ochtend niezend wakker -, maar op vakantie had ik het ook en het was echt niet een enórm actieve vakantie. Veel veel slapen en het helpt niet. Ik voel me zo lui

Ik lees oude dingen terug en dat is niet zo slim. Ik word verdrietig van dingen die nu helemaal niet aan de orde zijn. Ik wil wel eens helemaal opnieuw beginnen.
Heb je een intensief (school)jaar gehad waarvan je moet bijtanken?
Sommige mensen krijgen juist energie als ze 's ochtends toch om 9 uur die wekker zetten en iets aan beweging doen. Iets in de vorm van wandelen, zwemmen; duursport... Schijnt nieuwe energie te geven..
Hopelijk voel je je snel weer wat fitter. Ikzelf merk bijvoorbeeld dat ik ook meer slaap, dit komt omdat ik ineens in een ander ritme zit. Normaal heb je de structuur van school (colleges)/ werk/ verenigingen... Als dat ineens (tijdelijk) weg valt, kun je ook (even) van slag zijn.

@ Gelebloem; jij woont/ woonde ook in de Assendorp?
Ik wist helemaal niet dat er regelmatig bandjes optraden, terwijl ik er al anderhalf jaar woon.. Het plein zit op 2 minuten lopen van mijn onderkomen
Oud 09-08-2007, 18:07
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
regendruppel schreef op 09-08-2007 @ 18:47 :
ik vind het niet leuk. Ik heb de hele vakantie geen last gehad van stemmingswisselingen en nu de vakantie bijna ten einde is merk ik dat het weer begint. Ik wil dat het stopt!

En ik durf niet te solliciteren voor een baan. Het is gewoon als verkoopster bij de hema maar zelfs dat durf ik niet. Wat ben ik toch hopeloos.
Solliciteren kan meevallen

Van te voren wat vragen bedenken waar je antwoord op wil hebben.. Desnoods kun je droogoefenen met iemand die ervaring heeft met sollicitaties..

(Voor mezelf probeerde ik het af en toe te relativeren "ook al word ik niet aangenomen, dan heb ik toch weer die ervaring van solliciteren opgedaan"..)

Feit blijft, dat het een enge aangelegenheid is. Of het nu om een tijdelijk vakantiebaantje gaat of een langer durend dienstverband.
Oud 09-08-2007, 18:08
Verwijderd
Hihi, het halve topic is moe! Gek hè, zonder lekker zonnetje op je lichaam. Ik heb het ook.Vréselijk.
Verder is deze week echt gevlogen, al ben ik wel helemaal aan mijn eind. Slaaptekort, er gieren allerlei emoties door mijn lijf, prettig en onprettig. Het voelt heel spannend allemaal. En dat voelt eigenlijk ook wel weer leuk. Zaterdag komt de meeting er echt, op het strand van Noordwijk! Ik heb er helemaal zin in!
Oud 09-08-2007, 18:18
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 09-08-2007 @ 19:08 :
Hihi, het halve topic is moe!
Dat viel mij ook op
Veel plezier zaterdag

Ik krijg wel altijd de domste klusjes op mijn werk. R. zet mij graag achter kassa 3, zodat ik dingen voor hem kan doen. Gisteren moest ik de kantine schoonmaken (tafel afnemen, beetje vegen), en een tijdje terug moest ik de vaatwasser uitruimen. Straks moet ik nog de ramen van de winkel lappen
Hij was wel flauw vandaag, ik heb me rot gelachen om hem. En laatst ook een grappig gesprek met een paar anderen. We moesten aan het begin van het seizoen een boekje doornemen met dingen wat je moet doen bij brand en een overval enzo. Nu ligt het boekje in de kantine, dus in de pauze kijken we er soms in. Staat er dat je bij een overval niets aan mag raken, gewoon kalm moet blijven, de bevelen moet opvolgen en het geld moet geven. We hadden het erover wat je zou doen bij een overval. Ik zei: 'ik zou snel mijn la afmelden en dan doen alsof je niet weet hoe 'ie nu opengaat.' Collega: 'sorry, ik zal even iemand roepen om te vragen hoe de kassa open gaat'

Niet dat iemand dit interessant vindt om te lezen
Oud 09-08-2007, 18:19
Verwijderd
@ Heksjuh: Ik moet er anders om lachen
en dankjewel
Oud 09-08-2007, 18:28
GeleBloem
GeleBloem is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 09-08-2007 @ 19:00 :
@ Gelebloem; jij woont/ woonde ook in de Assendorp?
Ik wist helemaal niet dat er regelmatig bandjes optraden, terwijl ik er al anderhalf jaar woon.. Het plein zit op 2 minuten lopen van mijn onderkomen
Mijn school zit er dichtbij. De andere locatie zit er ook, maar die is net drie maanden geleden ofzo gesloopt. Ik heb er ook wel vaak dingen van school enzo..Ik heb daar vorig jaar moeten voorlezen op straat bij boekenwinkel Goedhart met een microfoon voor mijn snufferd
Oud 09-08-2007, 18:59
Verwijderd
Poeeeehhhhhhh, wat is het soms toch allemaal lastig.
Zoveel gedachtes echt irritant.
Oud 09-08-2007, 19:06
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
GeleBloem schreef op 09-08-2007 @ 19:28 :
Mijn school zit er dichtbij. De andere locatie zit er ook, maar die is net drie maanden geleden ofzo gesloopt. Ik heb er ook wel vaak dingen van school enzo..Ik heb daar vorig jaar moeten voorlezen op straat bij boekenwinkel Goedhart met een microfoon voor mijn snufferd
Grijnssss! Je ziet er inderdaad wel vaker studenten.. Toen ik ging stemmen, stonden er bij de stemlocatie bij het assendorperplein ook studenten met microfoon + camera om allerlei mensen staande te houden en te interviewen
Ik zal eens kijken of jij er een volgende keer tussen zit
Oud 09-08-2007, 19:17
Little_lady
Little_lady is offline
Allemaal leuk dat je geld van me wil lenen, maar als ik zeg dat ik het terug wil omdat we dat afgesproken hebben wil ik het wel terug! 'Sorry meis, ik heb het niet'. Lul niet, dit is al de zoveelste keer dat je me dit flikt pap! En ik blijf je maar lenen, dat is nog wel het allerstomste van alles..

Hoofdpijn, alweer.. En het zakt niet ondanks m'n imigran, terwijl dat altijd zo'n wondermedicijn leek?

En ik wou straks naar d'r toe, pokkezooi..
Oud 09-08-2007, 19:29
Nijn*
Nijn* is offline
Mijn god. Ik trèk het niet. Het gaat gewoon niet meer. Ik word helemaal gek ik mijn kop. Ik moet met iemand praten, ik ben bang voor mezelf, voor wat ik wil doen. Iedereen is op vakantie, de mensen die er wel zijn begrijpen me nooit en mijn ouders zijn zo fucking onmogelijk. God. Ik bel morgenochtend naar C. of ik een extra afspraak met haar kan maken. Ik overleef het niet. Ik kan het niet ik kan het niet. *waar is de fucking huil-emoticon als je hem nodig hebt*
Oud 09-08-2007, 19:49
moon
moon is offline
Nijn* kom op meis, hou het nog even vol en maak morgen meteen die afspraak. *Sterkte en een dikke knuff*
Oud 09-08-2007, 19:59
Balance
Balance is offline
Lalala het gaat heerlijk. Ik probeer overal wat positiefs in te zien en tot nu toe werkt het super goed.

M'n ouders op vakantie? Vrijheid!
M'n ouders weer terug? Gezelligheid!
Verveling? Klusjes waar je normaal nooit aan toe komt!
Regen? Filmdag!
Werken? Geld!
Troep? Muziek hard aan en zingend opruimen!

Het werkt. Ik vermaak me echt zo goed.
Morgen sollicitatiegesprek. Ik ga lekker vroeg op staan om me helemaal op te tutten. En haal ik het niet, dan heb ik gewoon wat extra vakantie. Komt allemaal goed
Oud 09-08-2007, 20:15
Verwijderd
@ Balance: hee dat lijstje heb ik letterlijk precies zo gemaakt in mn hoofd vandaag

Ik heb een uur flink doorgefietst toenstraks, heerlijk. mp3 speler opgehaald, even hai gezegd tegen opa en oma, hondjes van mn ouders knuf gegeven. exvriendje M. kwam langs in auto, erg verbaasd wat ik dáár in vredesnaam deed dus smste. hihi, nieuwsgierige mannen zijn leuk. ik was zo mogelijk nog verbaasder hem te zien eigenlijk, tot ik me bedacht dat hij daar woont was zo lekker aan het fietsen.
en het leukste: ik zag onderweg echt zó'n lief kalfje. heb er een tijdje naar staan kijken en hij keek terug. echt lief.
Oud 09-08-2007, 20:55
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Getver, ik zit er deze week even helemaal doorheen . En morgen valt wel mee, maar zaterdag zo'n lange dag, naja, 's avonds als het goed is nog even weg . Ik ben zo toe aan vakantie. Écht vakantie, maar ik geloof dat ik daar een beetje laat mee ben .
Oud 09-08-2007, 21:06
moon
moon is offline
Ik ga mee doen aan een onderzoek over nachtmerries en als het goed is krijg ik dan ook een gratis zelfhulpprogramma aangeboden. Ik heb er maar even werk van gemaakt want ik word zo gek van die periodes met nachtmerries die ik regelmatig heb. Om de zoveel tijd is het weer raak en heb ik een paar weken weer doorlopend nachtmerries...en nu is het dus weer zover. Ik ben het zat en ik ga er wat aan doen! zo!
Oud 09-08-2007, 21:07
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
@Nijn

Waarom doen ze er zo moeilijk over dan? Het mag eigenlijk niet zo moeilijk zijn.
Oud 09-08-2007, 21:13
Verwijderd
Mijn moeder kwam met twee nieuwtjes:
1. Ze komt in de krant met foto, omdat ze een idee heeft voor de schouwburg in Enschede (de schouwburg gaat verhuizen naar een nieuw gebouw, het oude gebouw moet dan een nieuwe bestemming krijgen, aan burgers werd gevraagd iets te verzinnen, mijn moeder verzon een 'inpandige markthal' en nu is een journalist helemaal voor dat idee ), natuurlijk in de Twentsche Courant Tubantia, sectie Enschede, neem ik aan, altijd leuk

2. De vriend van mijn tante is heel plots overleden, hij was pas 45. Echt heel naar, ze heeft járen een hele nare vent gehad, die echt niet goed was voor haar en haar kinderen, en toen kreeg ze eindelijk een nieuwe vriend die echt een vader voor haar kinderen is, gaat hij na 2 jaar ineens dood. Dat verdient ze echt niet, en haar kinderen ook niet...

Gemengde gevoelens dus nu..

En ik twijfel gigantisch over of ik in september wel kan studeren, ik heb het idee dat het me juist extreem ongelukkig gaat maken. Maar laten we maandag maar afwachten en dan eens met de studieadviseur gaan praten...
Oud 09-08-2007, 21:41
Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Droomvlucht schreef op 09-08-2007 @ 22:07 :
@Nijn

Waarom doen ze er zo moeilijk over dan? Het mag eigenlijk niet zo moeilijk zijn.
Bedoel je die dossierinzage of wat anders?

@ Pannekoeketrut & Moon: bedankt
Oud 09-08-2007, 22:43
Verwijderd
Beslissing gemaakt. Ik voel dat het goed is, maar de onzekerheid en de angst voor wat gaat komen maakt me super onrustig ..
Alles zal anders worden ..
Oud 09-08-2007, 22:50
Stefanie
Stefanie is offline
Ik wil zoveel dingen doen die niet goed voor me zijn en ik kan het maar niet m´n hoofd zetten... Als ik iets graag wil gebeurt het ook, let maar op

Was het maar anders gelopen, maar dan was ik vast niet zo verstandig als nu.
Oud 09-08-2007, 23:19
Nijn*
Nijn* is offline
Hele tijd met broertje aan de telefoon gezeten, dat hielp wel iets. Ik ben nu in ieder geval niet meer hysterisch maar ik denk niet dat ik morgen nog om een extra afspraak durf te bellen. Aan de andere kant heb ik er zoveel reden toe, ik voel me precies hetzelfde als toen ik wegliep van huis, zo radeloos. Zo ellendig zit ik weer in die put. Maar ik durf er niet over te praten, ik durf niet toe te geven dat het inderdaad niet meer goed gaat. Ik heb nog geen enkele nacht voor 3 uur in mijn bed gelegen, ik heb sinds ik terug ben geen enkele dag genoeg gegeten, de am-gedachtes stapelen zich op en het idee om weg te lopen van dit alles, wordt steeds aantrekkelijker. Ik heb het idee dat iedereen me in de steek laat, vooral mijn vader en M. Toch, durf ik geen hulp te vragen. Ik kan heus wel wachten tot dinsdag.. not.
Oud 10-08-2007, 06:19
Verwijderd
@Nijn*: Ik zou toch proberen te bellen. En anders mailen als je een mailadres hebt. Dinsdag is nog een aardig eind weg als je je zo rot voelt.
Heb je je broertje verteld wat er is? Misschien dat hij dan kan bellen als je het zelf niet durft?
Oud 10-08-2007, 08:39
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Na 4 weken weer therapie.
Het voelt vreemd. Alsof ik een jaar geen gehad heb ipv een maand. Eerst keek ik er nog naar uit, en nu denk ik.. wat moet ik daar? Nouja.. ik zal toch maar gaan dan.

@Nijn

Ja, dat.
Oud 10-08-2007, 11:50
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Jemig, het topic gaat echt snel. Kan ik even 2 dagen niks posten, is er meteen een nieuw en al bijna 100 reacties.

Ik heb mega spierpijn overal van 2 dagen klussen (verven, Ikea-bouwpakketjes in elkaar zetten en vader helpen met allerlei dingen) Ja, m'n broertje is aan het verhuizen Vandaag zijn ze écht aan het verhuizen, dus dozen sjouwen en daar heb ik me even onder uit gemaakt, veel te zwaar voor mij En ik moest vanmorgen ook werken. Zou van 7-12 werken, dus ik al blij, eindelijk wat uren deze week, was er nauwelijks wat te doen en moesten we om 10 uur al stoppen. Op zich vond ik dat niet erg, want ik had toch al geen zin meer, en spierpijn en last van m'n rug en dat wordt alleen maar erger door dat werk en ik was moe van het vroege opstaan. Maandag wordt het weer een uur eerder op, 5 uur, 6 uur werken, maarja, ik verdien er redelijk goed mee en daar gaat het om.

Vanmiddag met m'n moeder naar de stad, ik sleep haar mee naar de uitverkoop, want zelf wil ze nooit. Ze wil alleen als ik mee ga
Oud 10-08-2007, 12:04
Tink*
Tink* is offline
Ik ben alweer aan het afstoten, goed gedaan Tink. Ik snap het niet, op een gegeven moment moet ik het altijd voor mezelf gaan verpesten. Alleen hij blijft zo ongelofelijk lief, wat ik ook zeur. Ik vind het maar eng allemaal en ik voel me heel egoïstisch, want natuurlijk ben ik niet de enige die het eng vind. Alleen ik weet hoe ik in elkaar zit en denk en van hem weet ik dat niet. Het is ook gewoon een raar idee dat iemand jou misschien net zo leuk vindt als jij diegene vindt. Ik moet hem toelaten en vertrouwen, maar ik ben bang om mezelf te kwetsen en hem te kwetsen, want dat zou ik echt nooit willen. Kijken hoe lang het duurt voordat ie doorheeft dat ik echt saai, stom en lelijk ben. Hmm moeheid is ook niet goed voor mij, daar word ik minder emotioneel stabiel van. Het leek gisteren wel weer zoals vroeger, bij elke opmerking hetzelfde voelen als hoe ik me toen wel vaker voelde. Ach ik moet ook niet zo zeuren, er gebeurt echt niet iets wat ik niet wil.

Huhu iedereen komt ineens vandaag terug van vakantie. <3 Hmm en nu is er weer iemand bijna dood in de familie. Hartinfarct in Kroatië, coma, vervoerd naar Nederland, hersendood verklaard maar lichaam leeft nog zonder machines, longontsteking. Hmmm. Mijn tante haar borst is iig kankervrij nu, kijken hoe het in het najaar is met haar buik enzo. Maar iig positief nieuws nu. Huuu en mijn bui slaat totaal om omdat sommige mensen terug zijn en ze leuke vakantieverhalen hebben en ik ben gewoon blij dat ze er weer zijn.
Oud 10-08-2007, 12:20
Balance
Balance is offline
He Tink, van saai en stom kan ik niks zeggen, want ik ken je niet (al kom je niet saai en stom over), maar over lelijk kan ik na foto's en filmpjes wel wat zeggen: dat ben je in ieder geval zeker niet.
Oud 10-08-2007, 13:26
Verwijderd
Vandaag gewinkeld. Een paar leuke truien gekocht en nu wil ik het liefst terug gaan om ze terug te geven. Altijd die twijfels als ik iets koop.
En ik ging solliciteren en daar was een meisje die ik kon en dat is echt een bitch. En ze stond me gewoon uit te lachen vanwege mijn nieuwe kapsel Owja, de sollicitatie was kut. "we kunnen nu geen mensen gebruiken, kom nog maar een keer terug". Gaat even later een vriendin van me solliciteren. Ja hoor, aangenomen.
En mn krullen zijn voor een groot deel uitgezakt en dat is niet leuk want nu loop ik rond met een rotkop. Ik zou zo graag gewoon onzichtbaar willen zijn, maar zelfs dat is me niet gegund.

bah wat heb ik een pokkehumeur vandaag.
Oud 10-08-2007, 13:33
Verwijderd
Ik ben helemaal blij met ons huis
Vandaag waren ze de zoldervloer aan het storten en zat de schuifpui (zonder glas) er al in Het gaat zo snel! Ik heb wel vertrouwen in die datum van begin maart 2008!

Vannacht droomde ik dat het kerstmis was en dat we al in ons nieuwe huis woonden. We hadden zelfs een kerstboom en ik vond alles zó fijn Het voelde heel lekker warm en rook verrukkelijk Super huiselijk. Oef, ik hoop dat ik dat vannacht weer droom

Verder ben ik behoorlijk kalm wat betreft maandag, het helpt echt als ik mezelf er gewoon niet over na laat denken (Zodra ik denk, voel ik m'n hart meteen zakken, zoals nu dus.)
Oud 10-08-2007, 13:35
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Therapie was zwaar klote.

"Ja ik heb het uwv een aangepaste diagnose gestuurd die geloofwaardiger overkomt"

HALLO?

Nja.. het zal wel allemaal.
Oud 10-08-2007, 14:38
LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 09-08-2007 @ 22:13 :
Mijn moeder kwam met twee nieuwtjes:
1. Ze komt in de krant met foto, omdat ze een idee heeft voor de schouwburg in Enschede (de schouwburg gaat verhuizen naar een nieuw gebouw, het oude gebouw moet dan een nieuwe bestemming krijgen, aan burgers werd gevraagd iets te verzinnen, mijn moeder verzon een 'inpandige markthal' en nu is een journalist helemaal voor dat idee ), natuurlijk in de Twentsche Courant Tubantia, sectie Enschede, neem ik aan, altijd leuk
Haha ik zal eens kijken ;x. Wij hebben die krant nl.
Oud 10-08-2007, 14:44
Verwijderd
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 10-08-2007 @ 15:38 :
Haha ik zal eens kijken ;x. Wij hebben die krant nl.
Ik weet niet wanneer ze erin komt, ik geloof dat ze vandaag de foto gingen maken. Ik zal 't wel zeggen als ik het weet
Oud 10-08-2007, 14:53
Little_lady
Little_lady is offline
Dit is wel heel erg, ik dúrf niet meer naar d'r toe omdat het de allerlaatste keer is dat het kan met hondje-lief.. Maar waar ik bang voor ben weet ik niet en als ik niet ga haat ik mezelf nog meer.. Bah.

Regels voor berichten