![]() |
|||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
niet waar, nonsence... het is juist slecht voor je botten, omdat je er verkalking door krijg... melk is alleen goed voor je in je 1ste levensjaar, daarna heb je het niet meer nodig!
|||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar anderzijds, als je weinig producten met calcium gebruikt, kun je melk wel als aanvulling daarop gebruiken.
||
Citaat:
waar dat vandaan komt rollen... ten eerste in melk zit er een andere stof die calcium juist afbreekt... ten 2de calsium woord alleen opgenomen als het in de combinatie is met magnesium... anders voert het geen drol uit... zit er magnesium in melk nee..!!!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Maar een joint...liever niet... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
er is een heel debaco over heel dat gebeuren met "weed" aangezien wat is nou erger Alcohol of weed... ze zijn er nog niet helemaal over uit wat de werkingen zijn... maar weed blijkt ook zo zijn goede kanten te hebben... alleen die blijven op de achtergrond... Ik weet het eerlijk gezegt zelf ook niet hoor, maar mijn leer prestatie ging dermate vooruit toen ik blowde ![]() of was dit slechts een ilussie ![]()
|
echinaforce... goed voor je weerstand. te koop in iedere drogist.
|
![]() |
Ma, ik slik ook nooit pillen, zelfs geen aspirientjes. Ga er vanuit dat mijn lichaam alles zelf wel aankan wat niet gevaarlijk is. Beetje vaag, maar hoofdpijn is niet gevaarlijk. Ik heb dan ook de weerstand van een (Ja, wat?). Eet je wel genoeg? Ik ken mensen die niet genoeg eten, wat ze eten is 50% zg non-food. Die zijn allemaal halfdood en slikken pillen, daar wordt een junk niet blij van.
||
Citaat:
![]() ![]() eigenlijk is het wel raar dat de overheid dat gerucht de wereld in heeft geholpen, want die mensen die dat geloven zijn waarschijnlijk zo DOM dat ze de reclamecampagnes niet eens begrijpen.. de mensen die denken dat melk goed voor je is zijn zowieso alleen maar een last voor de overheid, ze zijn zo dom dat ze de economie juist naar beneden halen oohw nee wacht! ik begrijp em.. de overheid laat al die domme mensen automatisch sterven aan de natuurlijke gifstoffen in melk! jammer overheid ik heb je door.. ben nie dom; ik gebruik alleen melk voor in de griesmeelpudding ![]()
|
wat betreft vitaminepillen.. ik ben er niet zo op tegen... volgens mij ook niet ongezond of gevaarlijk ofzo zolang je maar niet meer inneemt dan de hoeveelheid die wordt aangeraden op de verpakking..
ik slik ze eigenlijk zelf niet.. jah af en toe wel es.. gewoon van die algemene pillen die alles aan je verbeteren... dat placebo effect wil bij mij nogal es werken
||
Citaat:
|
![]() |
haha ik ben ook tegen, ik ben ervan overtuigt dat het onzin is en dat je gewoon gezond moet leven, dan heb je die onzin niet nodig. ik sport niet eet redelijk gezond(vrij veel fruit, gewoon avondmaaltijd maar geen ontbijt en als lunch vaak sauceizenbroodje ofzo en te veel koffie) en ben dit jaar voor het eerst meer dan 1 dag vrij geweest van school omdat ik ziek was.
|
![]() |
okay heeft nu pas de hele topic gelezen en ben totaal verbaast en zeer blij.
ik ben ervan overtuigt dat melk niet gezond is en ik heb nog nooit iemand gehoord die dat ook denkt/weet/vindt. Ik wordt altijd voor gek verklaart en het is zelfs zo geweest dat toen ik met een vriendin en haar ouders op vakantie ging elke dag een beker melk of vla moest drinken/eten omdat ik anders nooit zou groeien (ik ben 1.63) ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Wat te doen met mijn huidige thuissituatie? Pruts0r | 3 | 07-05-2007 12:17 | |
Films, TV & Radio |
The Little Mermaid [Binnenkort op dvd] Mark Almighty | 142 | 05-11-2006 01:07 | |
Verhalen & Gedichten |
Brief aan God Verwijderd | 8 | 28-12-2005 12:01 | |
Psychologie |
Geen idee wat ik hier mee aan moet... Amore | 8 | 15-06-2005 14:23 | |
ARTistiek |
Verhaal over intimidatie... heb nog geen titel... Anne | 27 | 12-02-2002 15:56 | |
ARTistiek |
Verhaal - Joey en ik U-NiQ | 7 | 30-08-2001 17:58 |