Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2007, 18:10
Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik dacht een peugeot. Maar ik heb geen verstand van auto's, dus ik heb geen idee Een blauwe. Wel een tweedehands, maar niet zo heel oud dacht ik. Ach, zolang 'ie rijdt vind ik het best
Oud 11-08-2007, 18:15
darkfairy
darkfairy is offline
hehe ja heb er ook geen verstand van
nog geen foto?
Oud 11-08-2007, 18:52
Roosje
Roosje is offline
Oh ja en wat wilde ik ook alweer allemaal gaan studeren? En wanneer begrijpt mama eens dat ik het echt niet allemaal bedoel om haar een hak te zetten, dat ik het écht niet zie als er ergens op dat hele teringaanrecht nog een vlekje zit?

Het is zo'n overstap plotseling.
Oud 11-08-2007, 19:07
Verwijderd
Maandag komt dichterbij, maar ik denk dat ik 't wel overleef. Ik wil het vooral zo graag, dat het me niet zo veel doet dat ik helemaal alleen naar een vreemd gebouw moet, waar ik vreemde mensen om de weg moet vragen en waar vreemde mensen met me gaan praten en m'n bloed af gaan nemen. Ik heb er stiekem zelfs een beetje zin in, omdat het weer een stap in de goede richting is.

Ik voel me sowieso wel goed, geloof ik, zolang ik niets te stressen heb, voel ik me prima.
Oud 11-08-2007, 19:09
Sagana
Sagana is offline
Omg, ik was had echt té veel gedronken donderdag maar voor die ene keer is dat niet zo erg hé?
Hmm zaterdag, de laatste zaterdag voor mijn operatie. Ik zou vandaag graag nog eens ff met hem alleen zijn, wie weet hoe lang duurt het anders voor het weer lukt, met die stomme krukken. I'll try.
Oud 11-08-2007, 19:12
darkfairy
darkfairy is offline
Sagana succes met de operatie
Oud 11-08-2007, 19:57
Verwijderd
ik word het zo moe om te proberen dat de orthopeed me gelooft. Het heeft geen zin. Ze geloven me niet en daarmee uit. "je bent te jong om dat te hebben". Nee eikel, het staat officieel in de boeken dat het bij elke leeftijd voorkomt. "volgens mij verzin je alles gewoon voor de aandacht". Als je dat denkt, zullen we dan even van lijf ruilen? Goddomse eikel.
En nu gelooft mn arts me ook niet meer want wat de orthopeed zegt klopt, of ik nu pijn heb of niet.
Oud 11-08-2007, 21:08
Verwijderd
fijne gesprekken avond op msn <33
Oud 11-08-2007, 21:24
Verwijderd
Citaat:
regendruppel schreef op 11-08-2007 @ 20:57 :
ik word het zo moe om te proberen dat de orthopeed me gelooft. Het heeft geen zin. Ze geloven me niet en daarmee uit. "je bent te jong om dat te hebben". Nee eikel, het staat officieel in de boeken dat het bij elke leeftijd voorkomt. "volgens mij verzin je alles gewoon voor de aandacht". Als je dat denkt, zullen we dan even van lijf ruilen? Goddomse eikel.
En nu gelooft mn arts me ook niet meer want wat de orthopeed zegt klopt, of ik nu pijn heb of niet.
Damn wat onproffesioneel!
Oud 11-08-2007, 21:40
Verwijderd
Weer terug uit Parijs en het was erg leuk. Mooie stad, veel gezien, veel blaren, verkeerde schoenen etc. Daarna nog een paar dagen op de Veluwe was ook heel erg leuk.
Nu weer thuis en alles lijkt weer zo normaal.
Sommige dingen lijken wel dromen hier ook. S en vriend. Alles wat hier zo anders lijkt als je weg bent. Niet alleen verkeerd, maar sommige dingen denk je niet over als je ergens anders bent. Hoe kort ook. En ik wil niet vluchten, ik heb het hier ook hartstikke fijn. Alleen sommige dingen wil ik veranderen of juist bewaren. En die dingen zijn niet altijd goed voor mij.

Je moet roeien, roeien, roeien met de riemen die je hebt.
Je moet roeien, roeien, roeien bij vloed en roeien bij eb.
Je moet roeien, roeien, roeien met de riemen van je boot,
want als 'ie omslaat, moet je zwemmen, want als je dat niet doet ben je dood.

En zo is het maar net. En ik heb goede riemen.
Oud 11-08-2007, 22:41
Verwijderd
M'n ouders zijn weer thuis en ik heb hele leuke cadeautjes gekregen. Portugees servies (beschilderd aardewerk), een boekenlegger en een boekje van Anne Geddes met pen en potlood. Morgen krijg ik ook nog iets van m'n broer. En de twee vesten die ze voor me hebben meegenomen zijn heel fijn en zacht en...
Hihi, en nu ga ik lekker slapen.
Oud 11-08-2007, 23:02
Verwijderd
Mijn buik kriebelt en ik wil beginnen, maar ik weet niet waar en ik weet niet hoe. Jawel, wel hoe. Maar niet waar. En zomaar beginnen lukt niet.
Oud 12-08-2007, 00:47
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 11-08-2007 @ 18:27 :
en dan valt me zusje voor me neer op de grond vanmiddag

ze was al sinds gisteren ziek en zag gister helemaal wit enne volgens me moeder was ze al twee keer neer gevallen vandaag
en toen stond ik net de was op te hangen wou ze weer op de hangmat gaan liggen en viel van voren op de grond opeens
ze belde net op en ze zijn naar het ziekenhuis geweest
ze heeft bloedarmoede een te lage bloeddruk en het komt door een groei spurt dat zien ze vaker bij meiden die heel snel groeien in een jaar zeide ze en haar tanden zitten los
en ze mag de hele week alleen maar yoghurt drinken
en verder niks eten en maandag bloed laten prikken
en rustig aan doen en nou zijn ze gelukkig thuis
waarom alleen maar yoghurt eten? iig sterkte... Lijkt me eng je zusje zo ineens in elkaar te zien storten
Oud 12-08-2007, 06:39
Little_lady
Little_lady is offline
Net hondje-lief uitgezwaaid voor 2 weken, m'n kleine lieve meisje wilde zo duidelijk niet bij me weg.. Toen ze gingen kwam ook het besef dat het over 2 weken écht over is, ik ga ze echt zó missen.. Ikwilnogsteedsniet,pokkezooi..

@ Darkfairy; wat naar.. Beterschap voor je zusje!
@ Sagana; succes met de operatie en daarna de revalidatie!
&
@ Regendruppel; stom is dat hè, als artsen echt niet naar je willen luisteren.. Je kan nog zo leuk allemaal artsen af gaan, maar als ze toch geen diagnose kunnen/willen geven maar enkel zeggen dat je alles verzint om aandacht dan is dat echt zó stom, ik ken het..
Oud 12-08-2007, 09:23
Verwijderd
En dan heb ik gister tussen 20.00 en 03.00 maar 3 bier en twee wijn gehad. En toch voel ik me brak. Maar het was supergezellig. Erg fijn om al m'n Cuscueños weer te zien, en helemaal dat zij juist voorstelde dat we elkaar nodig vaker moesten spreken, en dat die andere zij zei dat we voor mijn vertrek beslist nog een keer bij elkaar gaan zijn. Plus dat het gewoon heerlijk is om op het strand van Noordwijk de hele avond te dansen. En dan een collega tegenkomen op Leiden centraal die de verkeerde trein heeft genomen om 3 uur snachts!!
En dan word je om 9 uur uit je bed gebeld. Flapdrol. En die ene opmerking, die kan ik maar niet loslaten. 'Over 6 jaar zijn jullie bij elkaar, alleen weten jullie dat zelf nog niet.'

Ayayayay! Que bonita es esta vida!
Oud 12-08-2007, 09:42
Verwijderd
@regendruppel: Neem boeken/artikelen/enz. mee naar de huisarts/orthopeed om het te laten zien. Als ze je niet blijven geloven, misschien een second opinion vragen? Dergelijke artsen zijn ... (ik heb er geen woorden voor).
Oud 12-08-2007, 09:55
Verwijderd
Ik doe iets dat heel slecht voor me is.. vraag mezelf af hoe mijn leven nu zou zijn als ik bepaalde dingen anders had aangepakt.

Als ik daar nou eens even niet aan zou denken

Er is toch geen weg terug; wat gebeurd is, is gebeurd. De grote vraag is alleen of ik weer iets kan opbouwen. Heb ik wel iets geleerd van het verleden? Of verval ik keer op keer in mijn oude gedrag?

Ik wil trots op mezelf kunnen zijn. Van mezelf kunnen denken "dat heb je goed gedaan!" of "hier ben je goed mee omgegaan". Argh, soms vind ik mezelf een beetje hopeloos

Anyway, een lange wandeling met de hond doet misschien goed
Oud 12-08-2007, 10:48
Verwijderd
Citaat:
******** schreef op 12-08-2007 @ 10:55 :
Ik doe iets dat heel slecht voor me is.. vraag mezelf af hoe mijn leven nu zou zijn als ik bepaalde dingen anders had aangepakt.

Als ik daar nou eens even niet aan zou denken

Er is toch geen weg terug; wat gebeurd is, is gebeurd. De grote vraag is alleen of ik weer iets kan opbouwen. Heb ik wel iets geleerd van het verleden? Of verval ik keer op keer in mijn oude gedrag?

Ik wil trots op mezelf kunnen zijn. Van mezelf kunnen denken "dat heb je goed gedaan!" of "hier ben je goed mee omgegaan". Argh, soms vind ik mezelf een beetje hopeloos

Anyway, een lange wandeling met de hond doet misschien goed
Als je zo al denkt zit je op de goede weg

@Leonoor;
dat heb ik al geprobeerd. Het enige wat ik dan te horen krijg is of ik voor arts wil spelen. Op zo'n sarcastische toon. En als ik mn ouders vraag wat ik nu moet doen, zeggen ze dat ze het ook niet weten. Hoe moet ik het dan weten?

Laatst gewijzigd op 12-08-2007 om 10:52.
Oud 12-08-2007, 10:55
Gothic
Gothic is offline
Ik ben thuis en ik haat het.
Oud 12-08-2007, 11:55
Verwijderd
Citaat:
regendruppel schreef op 12-08-2007 @ 11:48 :
@Leonoor;
dat heb ik al geprobeerd. Het enige wat ik dan te horen krijg is of ik voor arts wil spelen. Op zo'n sarcastische toon. En als ik mn ouders vraag wat ik nu moet doen, zeggen ze dat ze het ook niet weten. Hoe moet ik het dan weten?
Van je huisarts?

Volgens mij 'moet' hij je een verwijzing geven voor een second opinion als jij dat wilt. Vraag eventueel je ouders mee, vraag ze om je te steunen, ook bij de artsen.
Oud 12-08-2007, 12:23
Nebel
Nebel is offline
Een eindeloze stroom gedachtes gepaard gaan met een eindeloze stroom tranen. Waarom zij, waarom?
En dan ook nog zorgen over mijn vriendje, en ik kan hem niet troosten.
Oud 12-08-2007, 12:58
moon
moon is offline
Het gaat niet goed met mijn hond . Gisterochtend toen ik haar uit wilde laten liep ze alsof ze dronken was op straat. Ze was totaal de weg kwijt, poepte midden op straat (wat ze echt nog nooit had gedaan) en plofte uiteindelijk op een veldje neer en wilde niet meer mee. Ik heb J. opgebeld en samen hebben we haar min of meer naar huis gedragen. Daarna heeft ze heel veel overgegeven en uiteindelijk kon ze helemaal niet meer op haar poten staan. Mijn ouders zijn eerder terug gekomen van hun uitstapje. Vandaag ligt ze al de hele dag op dezelfde plek, ze kan helemaal niet meer op haar poten staan, dat stort ze meteen neer. Ze is heel erg ziek, je ziet het aan haar, maar ze is wel rustig en slaapt de hele tijd. We dachten eerst dat ze weer een hersenbloeding had gehad, daarna dat ze medicijnvergiftiging had en vanochtend zeiden mijn ouders dat ze waarschijnlijk gewoon op is. Ze is 14 en mijn ouders denken dat ze gewoon niet meer kan en hopen voor haar dat ze hier thuis rustig inslaapt. Morgen bellen we de dierenarts en het ziet er dan dus wel naar uit dat ze een spuitje gaat krijgen. Elke keer als ik het me besef dan doet het zoveel pijn dat het lijkt alsof de wereld vergaat. Zoveel verdriet,zovel als ik de afgelopen 2 dagen al niet gehuild heb. Maar op sommige momenten besef ik het me ook niet, dan hou ik mezelf voor de gek en geloof ik dat ze wel weer beter zal worden. Ik hoop dat ik mezelf niet voor de gek hou en dat ze echt nog beter kan woden, maar ja hou goot is die kans nou. Maar het woor afscheid is harder dan ik kan vedragen, ik had nooit kunnen denken dat dat zo erg zou zijn.
Oud 12-08-2007, 13:52
Verwijderd
Hehe, eindelijk weer hardlopen opgepakt. Alleen wel lastig dat ik nu pijn in mijn heup heb. Ik heb geen zin om naar de huisarts te gaan omdat de vorige keer de vervangende arts mij afwimpelde met dat het niets was. Pfft

@ Andijvie: succes morgen!
Oud 12-08-2007, 13:54
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 12-08-2007 @ 01:47 :
waarom alleen maar yoghurt eten? iig sterkte... Lijkt me eng je zusje zo ineens in elkaar te zien storten
ik hoorde naderhand dat ze ook soep mag eten omdat haar tanden los zitten en ja het is inderdaag eng om te zien
en bedankt
Oud 12-08-2007, 14:19
Verwijderd
Citaat:
darkfairy schreef op 12-08-2007 @ 14:54 :
ik hoorde naderhand dat ze ook soep mag eten omdat haar tanden los zitten en ja het is inderdaag eng om te zien
en bedankt
Beterschap met je zusje!
Oud 12-08-2007, 14:21
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Queasy schreef op 12-08-2007 @ 15:19 :
Beterschap met je zusje!
dankje
Oud 12-08-2007, 14:22
GeleBloem
GeleBloem is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 11-08-2007 @ 20:07 :
Maandag komt dichterbij, maar ik denk dat ik 't wel overleef.
Je overleeft het! Dat zeg ik bij deze..

Net op msn aan een meisje verteld hoe afgelopen twee weken waren. Mijn angsten, chaos, dwang. De volgende keer moet ik het echt zeggen zei ze. Jaja..ik heb het beloofd, maar als puntje bij paaltje komt durf ik toch niet meer. Morgen met een vriendin even terrasje pakken, vind het erg spannend, maar wel leuk om weer even met haar te kletsen. Terrasje neem ik maar voor lief. Hopen dat we niet die ene midden in het centrum pakken, zoveel bekenden die mij dan zien genieten wat ik eigenlijk helemaal niet verdien en mij zien lui zijn..
Oud 12-08-2007, 14:53
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 11-08-2007 @ 19:15 :
hehe ja heb er ook geen verstand van
nog geen foto?
Foto

Moon: sterkte!

Andijvij: succes morgen!

En nu ga ik toch echt eens mijn kamer opruimen.
Oud 12-08-2007, 15:00
Yana
Yana is offline
Net terug van vakantie. Mijn vader blijkt ineens al een dag eerder op vakantie te zijn dus is er niemand meer hier. Mijn vriend is weg naar zijn familie, die wél thuis is. Wel geïnteresseerd is. Wel wil horen hoe het was. Hier is niemand, niks. Stilte. Leegte.

En dan ben ik ook nog aangekomen.

En dus zit ik hier jankend als een klein kind achter de computer, niet meer in staat te eten, niet meer de wil om wie-dan-ook te bellen, geen zin om mensen aan te spreken op msn. Alleen maar jankend alsof de wereld zojuist is vergaan. Wat doet een mens dan? Juist ja.. posten in het LJH topic
Oud 12-08-2007, 15:04
darkfairy
darkfairy is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 12-08-2007 @ 15:53 :
Foto

Moon: sterkte!

Andijvij: succes morgen!

En nu ga ik toch echt eens mijn kamer opruimen.
mooie auto
Oud 12-08-2007, 15:06
Verwijderd
M'n oren suizen weer van de zenuwen
Maar ik wandel zo even naar het station om liga's voor morgen te kopen (gisteren vergeten) en daarna ga ik tv kijken (tuinmagazine en dat soort dingen ) en vervolgens word ik morgen met de fiets gebracht, want lopen is iets te ver, en bus begin ik niet aan. Het helpt me ook om dingetjes te plannen ná de afspraak, zo heb ik al besloten dat ik op de terugweg boodschappen ga doen bij een grote AH (met veel B&J ).

*haalt diep adem*

Hup, naar 't station

(En bedankt voor de succeswensen en moed )
Oud 12-08-2007, 15:23
Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
darkfairy schreef op 12-08-2007 @ 16:04 :
mooie auto
Dankje, ik vind 'm zelf ook wel mooi

Het regent en de was hangt buiten en mijn ouders zijn weg. Dat wordt snel de was even halen

Edit: de was is binnen (de knijpers hangen nog buiten, was ik vergeten er gelijk af te halen ). Het regende echt hard, nu is het gestopt. Ik dacht eerst dat het geen regen kon zijn, want het was zulk mooi weer vanmorgen. Toen ging ik bij mijn raam kijken of het echt regen was (mijn lamellen zijn nog naar buiten, dus ik kon het niet zo goed zien), toen kwam ik er pas achter dat de was buiten hing
En nu weer opruimen, want ik zit om de vijf minuten weer op de computer

Laatst gewijzigd op 12-08-2007 om 15:49.
Oud 12-08-2007, 16:29
Perikles
Perikles is offline
Knuffel aan Yana en aan iedereen die hem nodig heeft.
Oud 12-08-2007, 16:36
Sagana
Sagana is offline
Citaat:
Little_lady schreef op 12-08-2007 @ 07:39 :

@ Sagana; succes met de operatie en daarna de revalidatie!
Dankje!

Verdomme.
Oud 12-08-2007, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 12-08-2007 @ 16:00 :
Net terug van vakantie. Mijn vader blijkt ineens al een dag eerder op vakantie te zijn dus is er niemand meer hier. Mijn vriend is weg naar zijn familie, die wél thuis is. Wel geïnteresseerd is. Wel wil horen hoe het was. Hier is niemand, niks. Stilte. Leegte.

En dan ben ik ook nog aangekomen.

En dus zit ik hier jankend als een klein kind achter de computer, niet meer in staat te eten, niet meer de wil om wie-dan-ook te bellen, geen zin om mensen aan te spreken op msn. Alleen maar jankend alsof de wereld zojuist is vergaan. Wat doet een mens dan? Juist ja.. posten in het LJH topic
Damn. Sterkte..
Kan iemand je helpen de leegte op te vullen?
Een vriend/vriendin?
En huilen geeft niks.
Oud 12-08-2007, 18:29
Verwijderd
Citaat:
GeleBloem schreef op 12-08-2007 @ 15:22 :
Je overleeft het! Dat zeg ik bij deze..

Net op msn aan een meisje verteld hoe afgelopen twee weken waren. Mijn angsten, chaos, dwang. De volgende keer moet ik het echt zeggen zei ze. Jaja..ik heb het beloofd, maar als puntje bij paaltje komt durf ik toch niet meer. Morgen met een vriendin even terrasje pakken, vind het erg spannend, maar wel leuk om weer even met haar te kletsen. Terrasje neem ik maar voor lief. Hopen dat we niet die ene midden in het centrum pakken, zoveel bekenden die mij dan zien genieten wat ik eigenlijk helemaal niet verdien en mij zien lui zijn..
Waarom mag jij niet genieten van jezelf? of van bekenden.
Ik denk zo de posts te lezen, dat je het best verdient hebt!
En af en toe lui zijn geeft niks. Soms ben je daar aan toe
Oud 12-08-2007, 18:31
Nijn*
Nijn* is offline
Haha, wat een geweldige dag! Rond 1 uur was ik bij L. het was supergezellig, lekker weer, beetje relaxen. Een uurtje later kwam T. ook langs en even later zaten we aan het kanaal. Heel gezellig was het, nog dvdtje gekeken en daarna naar de stad gegaan. Eerst langs de S. en daarna ijsje kopen. Toen ik de stromende regen terug gefietst. Jezus, het voelt echt alsof ik dagenlang niet heb gelachen, wat heerlijk! Voel me weer helemaal gelukkig en blij! Dat ik dat zonder dit niet kan voelen, is dan weer wat minder... Damn.
Oud 12-08-2007, 19:44
Verwijderd
Ja he bah. Ik maak ook geen kans, wat haal ik me ook in mn hoofd.
Oud 12-08-2007, 20:03
Verwijderd
*cryptisch*
Soms moet ik rationeel denken en mn kop uit de wolken halen.
Even niks toelaten van wat ik wil, maar gewoon alleen wat mogelijk is. maardatvoeltzostomenraar
ik houd niet van opdringerige buikvlinders. maar ik kan geen prikkels buitensluiten, dat is mijn 'handicap'

âyé..
Oud 12-08-2007, 20:23
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Ik weet het niet meer, wat moet ik zeggen...?

Van de ene kant ben ik opgelucht: Twee stoornissen heb ik niet meer .
Maar van de andere kant, wel weer één erbij: Nieuwe diagnose ... Het komt niet geheel uit de lucht vallen. Na meer dan drie en een half jaar klooien eindelijk een bevestiging dat het niet goed zit, maar ik heb er toch wel moeite mee .
Ik kán het op dit moment gewoon niet accepteren, sorry ...
Oud 12-08-2007, 20:41
Verwijderd
pfff, nog steeds keelpijn, met steeds minder stem..

verder was de dag geweldig <333
Oud 12-08-2007, 21:08
GeleBloem
GeleBloem is offline
Citaat:
girl-in-trouble schreef op 12-08-2007 @ 21:23 :
Ik weet het niet meer, wat moet ik zeggen...?

Van de ene kant ben ik opgelucht: Twee stoornissen heb ik niet meer .
Maar van de andere kant, wel weer één erbij: Nieuwe diagnose ... Het komt niet geheel uit de lucht vallen. Na meer dan drie en een half jaar klooien eindelijk een bevestiging dat het niet goed zit, maar ik heb er toch wel moeite mee .
Ik kán het op dit moment gewoon niet accepteren, sorry ...
Het is maar een etiketje. Je wist zelf al wel dat het niet goed zat en diep van binnen wist je ook heus wel dat je die stempel had. Weetje..toen ik in een keer drie stempels kreeg dacht ik ook: Jow, geheel mislukt. Maar het is ook gewoon makkelijker, als het nodig is zeg je gewoon de diagnose en je hoeft niet veel meer uit te leggen. Ertegen vechten want daar is een eetstoornis voor, maar niet ermee zitten. Etiketjes zijn voor een jampotje
Oud 12-08-2007, 21:19
girl-in-trouble
girl-in-trouble is offline
Citaat:
GeleBloem schreef op 12-08-2007 @ 22:08 :
Het is maar een etiketje. Je wist zelf al wel dat het niet goed zat en diep van binnen wist je ook heus wel dat je die stempel had. Weetje..toen ik in een keer drie stempels kreeg dacht ik ook: Jow, geheel mislukt. Maar het is ook gewoon makkelijker, als het nodig is zeg je gewoon de diagnose en je hoeft niet veel meer uit te leggen. Ertegen vechten want daar is een eetstoornis voor, maar niet ermee zitten. Etiketjes zijn voor een jampotje
Dank je voor je lieve reactie !

Inderdaad, je weet het, ergens, maar je wilt er niet aan toegeven. Je wilt het wegstoppen en doen of het er niet iets. Nou ja, dat heb ik heel erg.
Drie stempels voelt inderdaad heel vreemd... Ik dacht ook dat ik totaal mislukt was toen ik dat hoorde. Nu zijn het er nog 'maar' twee, maar het blijft niet goed voelen. Ergens schaam ik me er zelfs een beetje voor ...
Maar ja, alleen door te vechten kun je die stempels weer kwijtraken, daar heb je wel gelijk in. Met niks doen blijven ze aanwezig...
Hoop dat ik me daar aan vast kan houden... Probeer het in ieder geval .
Oud 12-08-2007, 21:32
Verwijderd
Ik ben een scheiterd..Ik moet geen bones kijken in mn eentje als het daarna gaat onweren..
Oud 12-08-2007, 21:34
Verwijderd
Ben vandaag naar een concentratiekamp (Sachsenhausen) geweest, een hele vreemde ervaring.
Oud 12-08-2007, 21:50
Nijn*
Nijn* is offline
@ Lizx: hee, ik ben ook afgelopen herfst in Sachsenhausen geweest, indrukwekkend hè? Het is inderdaad vreemd om daar rond te lopen,, heel gek.

OT: Net weer Requiem for a Dream gekeken, pff het blijft een fucking goede film.. Waarschijnlijk zit ik morgen weer bij L. hoor net dat het uit is gegaan met d'r vriendje vanavond,, jezus echt kut hoor, heeft ze eens iemand die écht leuk is..

Oooh en de am. De gedachten, verlangens en acties stapelen zich op in mijn hoofd. Jezus wat ik wil het graag.
Oud 12-08-2007, 22:25
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 12-08-2007 @ 22:50 :
@ Lizx: hee, ik ben ook afgelopen herfst in Sachsenhausen geweest, indrukwekkend hè? Het is inderdaad vreemd om daar rond te lopen,, heel gek.
Inderdaad heel indrukwekkend ja, er hangt daar een hele vreemde sfeer.
Oud 12-08-2007, 22:37
Balance
Balance is offline
Pfff, het was geen leuke dag vandaag. Ik ging wat data in m'n ouders' agenda zetten en wilde m'n diploma-uitreiking erin zetten en daar stond dat ze dan op vakantie zijn
M'n ouders roepen al weken dat ze heel erg uitkijken naar m'n diploma-uitreiking en bovendien ben ik 2 weken bezig geweest om er voor te zorgen dat ik uberhaupt mee mag doen aan die uitreiking!

M'n moeder vond het heel erg. Ze voelde zich mega schuldig dat ze er niet bij is als ik afstudeer. En ik vond het juist weer zo naar voor haar dat ze er niet bij kon zijn. Ook wel voor mezelf, maar dat op een tweede plek. We hebben ons er nu maar bij neergelegd en ze vroeg of het oké is en of ze zich nog wel op d'r vakantie mag verheugen. Ja uiteraard, het zou toch stom zijn als ze zich er niet op verheugd! Dan heeft ze én geen diploma uitreiking én ze heeft een stomme vakantie! Dat wil ik helemaal niet. Laat het maar een topvakantie worden dan!

Maar nou moet ik nog kiezen wat ik dan wil. M'n broer? Een tante? Een vriendin? Of gewoon helemaal niet gaan. Ik weet het niet.
Oud 13-08-2007, 00:13
Verwijderd
haha, echt dikke lol
morgen relaxed werken hoop ik!
zucht'god, wat is ze lief'enikwil dichter bij de randstad wonen...
Oud 13-08-2007, 00:38
Briseïs
Briseïs is offline
Oh jezus, nu heb ik echt al mn zinnen erop gezet dat ik op Lowlands iemand tegenkom, en dat gaat toch niet gebeuren, en dat zou echt ontzettend kut zijn, en ik moet er ook niet op hopen, al is dit bijna verwachten, en dat is nog veel slechter maar ik kan niet anders want daarna is er helemaal niks. Dan komt er nooit meer wat. Dan kan ik net zo goed dood gaan.

Maarja dat doe ik ook niet want ik ben jong en gezond en het slaat allemaal nergens op.

En iedereen doet allemaal dingen met tweede studies enzo en ik niet en ik heb niet eens in drie jaar mn bachelor terwijl ik juist degene ben waarvan iedereen meer verwacht, ik ben degene die slimmer is en meer kan maar ik doe het gewoon niet. En ik weet ook wel dat het een goeie reden heeft, dat stage lopen echt wel goed is en dat het echt niet uitmaakt, maar over drie weken is het nieuwe jaar alweer begonnen en ik heb nog helemaal niks! Ik moet gewoon een mailtje sturen maar dat doe ik niet en het is een fucking stom het kost me drie seconden en vandaag is al de 20e deadline die ik mezelf heb gesteld maar ik heb het nog steeds niet gedaan en ik vind dat ik het morgen ga doen maar ik doe het toch niet.

Ik wil contacttttttt verdomme

Laatst gewijzigd op 13-08-2007 om 00:42.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten