Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @Leonoor; dat heb ik al geprobeerd. Het enige wat ik dan te horen krijg is of ik voor arts wil spelen. Op zo'n sarcastische toon. En als ik mn ouders vraag wat ik nu moet doen, zeggen ze dat ze het ook niet weten. Hoe moet ik het dan weten? Laatst gewijzigd op 12-08-2007 om 10:52. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij 'moet' hij je een verwijzing geven voor een second opinion als jij dat wilt. Vraag eventueel je ouders mee, vraag ze om je te steunen, ook bij de artsen. |
![]() |
||
Citaat:
en bedankt ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Net op msn aan een meisje verteld hoe afgelopen twee weken waren. Mijn angsten, chaos, dwang. De volgende keer moet ik het echt zeggen zei ze. Jaja..ik heb het beloofd, maar als puntje bij paaltje komt durf ik toch niet meer. Morgen met een vriendin even terrasje pakken, vind het erg spannend, maar wel leuk om weer even met haar te kletsen. Terrasje neem ik maar voor lief. Hopen dat we niet die ene midden in het centrum pakken, zoveel bekenden die mij dan zien genieten wat ik eigenlijk helemaal niet verdien en mij zien lui zijn.. ![]()
||
Citaat:
![]() Moon: ![]() Andijvij: succes morgen! En nu ga ik toch echt eens mijn kamer opruimen.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Het regent en de was hangt buiten en mijn ouders zijn weg. Dat wordt snel de was even halen ![]() Edit: de was is binnen (de knijpers hangen nog buiten, was ik vergeten er gelijk af te halen ![]() ![]() En nu weer opruimen, want ik zit om de vijf minuten weer op de computer ![]()
Laatst gewijzigd op 12-08-2007 om 15:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Verdomme.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kan iemand je helpen de leegte op te vullen? Een vriend/vriendin? En huilen geeft niks. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik denk zo de posts te lezen, dat je het best verdient hebt! En af en toe lui zijn geeft niks. Soms ben je daar aan toe ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Inderdaad, je weet het, ergens, maar je wilt er niet aan toegeven. Je wilt het wegstoppen en doen of het er niet iets. Nou ja, dat heb ik heel erg. Drie stempels voelt inderdaad heel vreemd... Ik dacht ook dat ik totaal mislukt was toen ik dat hoorde. Nu zijn het er nog 'maar' twee, maar het blijft niet goed voelen. Ergens schaam ik me er zelfs een beetje voor ![]() Maar ja, alleen door te vechten kun je die stempels weer kwijtraken, daar heb je wel gelijk in. Met niks doen blijven ze aanwezig... Hoop dat ik me daar aan vast kan houden... Probeer het in ieder geval ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||