Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-08-2007, 09:24
Jones
Ik ga binnenkort 10 dagen door de Zwitserse Alpen lopen en heb dus voedsel nodig wat mij snel veel energie kan geven. [edit] Het moet dus eigenlijk zowel enkelvoudige als meervoudige koolhydraten hebben zodat ik er zowel op de korte als de lange termijn baat bij heb [/edit] Mueslirepen en dergelijke is dan ideaal (per 1 verpakt, kan tegen warmte etc etc) maar omdat alle vrouwen dat soort koekjes sinds sonja bakker hebben ontdekt als tussendoortje zit er tegenwoordig juist bijzonder weinig aan koolhydraten/vet/eiwit in zo'n koekje.

Ik zoek dus een snack met veel energie, per 1 of 2 verpakt en je moet het langer dan een week buiten de koelkast kunnen bewaren. Nou weet ik dat bijv. Isostar wel veel wat van dat soort dingen heeft maar het mag van mij wel iets goedkoper

Laatst gewijzigd op 13-08-2007 om 10:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2007, 10:27
Verwijderd
Maaltijdrepen misschien? Daar zitten iig veel calorieen in, ze zijn per stuk verpakt en lang houdbaar. Of ze te eten zijn is een ander verhaal.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 10:39
Verwijderd
Er zijn best veel mueslirepen/tussendoorkoekjes die niet van samenstelling zijn veranderd in de afgelopen vijf jaar hoor, er zijnalleen veel light versies bij gekomen.
En eigenlijk wilde ik je aanraden om bij een buitensportwinkel te kijken, maar dat is waarschijnlijk ook aan de dure kant.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 10:56
babbelientje
babbelientje is offline
God, hoe heten die dingen ook alweer.. inderdaad te verkrijgen bij oa buitensportwinkels.. zijn erg lang houdbaar en net zo voedzaam als een warme maaltijd.. denk denk..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 10:56
Jones
@ Katje: Zijn dat dan maaltijdvervangende repen die je gebruikt als je af wil vallen? Die moet ik dus zoeken bij de Slimfast producten?

@ Sarah: Natuurlijk is niet van ieder koekje de samenstelling veranderd maar het viel me op toen ik voor het schap stond dat op bijna iedere verpakking prominent het aantal calorieën staat. En dat is meestal zo weinig dat ik er niet veel mee op schiet.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Jones schreef op 13-08-2007 @ 11:56 :
@ Katje: Zijn dat dan maaltijdvervangende repen die je gebruikt als je af wil vallen? Die moet ik dus zoeken bij de Slimfast producten?
Ja, die bedoel ik. SlimFast en WeightCare.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2007, 11:07
Jones
Citaat:
Katje schreef op 13-08-2007 @ 12:01 :
Ja, die bedoel ik. SlimFast en WeightCare.
Hmm, het is maaltijdvervangend in de zin dat het al je vitamines en mineralen levert. Niet in de zin van energie. Na zelf nog even te hebben gezocht kom ik volgens mij toch gewoon uit bij de duurdere variant.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten