Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-07-2007, 11:02
marieke1232
marieke1232 is offline
Hoi Cecile87, balen zeg dat je uitgeloot bent . Is er geen kans meer op naplaatsing voor jou in jouw lotingsklasse? Wat is je volgnummer?
Je kan ook zien in mijn ib-groep hoe de stand van zaken is qua aanmelding van je opleiding van 2de voorkeur. Ik neem aan dat het geen opleiding is met 2e loting?
Anders neem je contact op met de universiteit en vraag je op ze jou alvast een inschrijfpakket willen toesturen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-07-2007, 11:28
MatthijsPB
MatthijsPB is offline
Citaat:
Dr. Korsakov schreef op 25-07-2007 @ 14:11 :
Ik wil al werkelijk dokter worden sinds ik kan praten. Ik heb gymnasium met C&M gedaan, toen havo met C&M (4/5 in 1 jaar) en toen vwo met N&G (5/6 in 1 jaar). En nu ben ik ingeloot. Zonder vreemde dingen te doen met cijfers en zonder tegen iedereen 1000 km verhaal op te hangen.
Waarom havo NA Gymnasium?..........

Dit is wat ik tot nu toe heb gedaan

Havo 1-5 E&M Geslaagd
VWO 5-6 E&M Geslaagd

en NU

VWO N&G (4 vakken) op het ROC.. 5/6 in 1 jaar..

een soortgelijk traject..

Wat ik met mijn hele lange verhaal wil laten zien, is dat wanneer je geen acht gemiddeld hebt... je misschen cijfers weg kan strepen om bij de 8 in de buurt te komen... Jij bent dus INGELOOT.. als in.. je moest loten? ... ok.. Misschien als iets wat ik beschreef mogelijk was op jouw eindlijst, dat je dan een 8 gemiddeld had... geen spanning... geen stress... geen risico...

P.S. ...... als je zo lang dokter wilde worden, waarom nam je het verkeerde profiel? Gewoon een vraag uit interesse.. ik heb namelijk zelf ook het verkeerde profiel gekozen...

En wil je aub je cijferlijst overtypen dan kan ik je laten zien wat ik bedoel. en het toepassen op jouw cijferlijst..
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 12:38
Raina
Raina is offline
verdomme, uitgeloot voor geneeskunde met een 7,9, naplaatsing zit er ook niet in, heb volgnummer 0537

ik kreeg trouwens gelijk met het 'bericht van uitloting' 6 andere brieven van de opleiding van 2e keuze, heb zelfs al een e-mailadres ze zijn wel snel zeg.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 15:32
vichog
vichog is offline
Citaat:
MatthijsPB schreef op 26-07-2007 @ 12:28 :
*verhaal*
ik had ook het 'verkeerde' profiel gekozen voor tandheelkunde. Had N&T met bi1,2 en M&O, maar gemiddeld 7.9. Als ik alleen N&G met M&O had gedaan, was 't waarschijn >8 geweest.

Maar zo erg is het niet...... C&M is voor dokter inderdaad een vreemde keuze. Het wordt toch ook wel het pretpakket genoemd?
Oud 26-07-2007, 16:28
duivelaartje
duivelaartje is offline
Nou staat op die brief bij de inschrijfformulieren wéér dat ik het voor 1 augustus in moet sturen, maar omg, dat is zo snel. Dat is toch niet zo bij lotingsstudies? Want ik moet ook nog pasfoto's laten maken en ik heb zo'n gigantisch rode neus van het ziek zijn, dan ik daar liever nog een paar dagen mee wacht.

Of moet ik me niet zorgen maken en mag het ná 1 augustus ook nog?
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 17:49
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Citaat:
rensd schreef op 25-07-2007 @ 19:43 :
Maar als je al heel lang weet dat je dokter wil worden, waarom ging je dan C&M doen? Dan weet je bij de profielkeuze toch dat je niet de juiste vakken hebt?
Ik was (ben) heel erg slecht in NA, SK en WI en heel erg goed in talen. Een tijdje heb ik dus ook maar zoiets gehad van: "dan maar iets met talen. " Maar nooit van harte, en ik wist ook nooit wat omdat ik altijd dokter wilde worden.

Havo na Gymnasium omdat ik in de 5e heel erg ziekte van Pfeiffer kreeg en dus een jaar lang thuis ben geweest. Daarna was ik nog vaak moe, maar ik wilde wel iets doen en havo was makkelijker dan Gymnasium, vandaar.

En het is 'zij'.
Oud 26-07-2007, 18:01
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Oh, mijn cijferlijst trouwens. Eerst Havo:
Algemeen deel:
Nederlands: 8
Engels: 9
Letterkunde: 6
ANW: VR
Maatschappijleer: 7

Profieldeel:
Geschiedenis: 8
Economie 1: 8
Duits 12: 8
Wiskunde A1: 8
CKV: 7

Vrij deel:
Biologie: 9

PWS: Voldoende

Dan vwo:
Algemeen deel:
Nederlands: 8
Engels: 9
Frans: 10
Geschiedenis: VR
Letterkunde: 9
ANW: VR
Maatschappijleer: VR

Profieldeel:
Natuurkunde: 5
Scheikunde: 6
Wiskunde B1: 6
Biologie 12: 8

Vrij deel:
Duits 12: 9

PWS: goed

De vrijstellingen heb ik omdat ik ANW op het gymnasium af had gerond, mijleer en GS op de havo en mijn school kon daar geen passende cijfers van maken oid. Blabla onzinverhaal en toen zeiden ze: we zetten er VR neer. Nou mij best.
Oud 26-07-2007, 18:08
***ailá***
***ailá*** is offline
nou, gelukkig heb je iig voor biologie een 8... en niet een 5, misschien dat je anders een beetje in de problemen zou raken bij gnk. Ik denk dat je er wel komt!
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 20:47
MatthijsPB
MatthijsPB is offline
Juist dat is precies wat ik bedoel, sommige scholen maken er wel cijfers van al heb je recht op die "VR"..

Dus stle je had voor maatschappijleer een zes of zeven... dan heb je die nu mooi weggewerkt met "VR"

Je hebt Frans afgerond in Havo 3? Dan zou het zelfs mogelijk zijn om daar iets mee te regelen. Maar daar had je een 10 voor dus dit is niet nodig.

Dit is dat lange verhaal van mij, gewoon via manieren en regels cijfers omzetten in "VR" om je gemiddelde op te hogen.. die "VR's" tellen namelijk niet mee bij jouw loting.

Kijk ik zal je nog een lang saai verhaal geven.

Stel je bent uitgeloot. Gaat nu iets... doen.. werken/ andere studie / whatever.. Maar volgend jaar wil je WEER meeloten.

En je had voor ANW Mleer GS1 een zes of zeven. Wat je zou kunnen doen is via het ROC een avondcursus in deze vakken... op HAVO niveau.... dan haal je een ZES OF HOGER op havo niveau.. DAN ga je naar de IB groep. en laat je de resultaten op havo niveau noteren op je cijferlijst.. Jij mag namelijk ZELF weten hoe jij je cijferlijst samenstelt.. zolang je aan de profieleisen voldoet.. Dan veranderen jouw zessen en zevens van VWO MLeer ANW GS1 in "VR"...

En welke VWOer kan een havo proefwerk ANW Mleer GS 1 nou niet ? Allemaal bekende stof van 2 jaar geleden... Zo verhoog je je gemiddelde met simpele regelgeving.

In mijn geval zal het ongeveer zo gaan:
Hard werken om 4x 8 te halen voor de N&G vakken, Nederlands erbij om van Nederlands een acht te maken. Mijn havo diploma uit de kast trekken (in mijn havo jaren bestond het VR systeem nog niet), GS 1 ANW Mleer veranderen in VR....

Dan heb ik al een 7.5 gemiddeld. Nu nog een oplossing voor mijn zes voor duits ( die kutnorm van dat kuteindexamen ) en de 6 voor frans uit 3 havo. Daar heb ik nu nog mooi een heel jaar de tijd voor.

Of ik het ga halen met een 8 gemiddeld weet ik niet, maar ik kom er heel dicht in de buurt.

Laatst gewijzigd op 26-07-2007 om 20:58.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2007, 20:54
Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
vichog schreef op 26-07-2007 @ 16:32 :
ik had ook het 'verkeerde' profiel gekozen voor tandheelkunde. Had N&T met bi1,2 en M&O, maar gemiddeld 7.9. Als ik alleen N&G met M&O had gedaan, was 't waarschijn >8 geweest.

Maar zo erg is het niet...... C&M is voor dokter inderdaad een vreemde keuze. Het wordt toch ook wel het pretpakket genoemd?
Had dan natuurkunde2, wiskundeb1 en/of scheikunde2 laten vallen...
Oud 26-07-2007, 21:41
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 26-07-2007 @ 21:54 :
Had dan natuurkunde2, wiskundeb1 en/of scheikunde2 laten vallen...
Dat kan niet meer na je examen omdat het een examen is van bijvoorbeeld natuurkunde1,2 natuurkunde1 heeft een ander Centraal Eindexamen.
Oud 26-07-2007, 22:19
MatthijsPB
MatthijsPB is offline
Dan had hij voor de laatste 2 semesters waarin je de echte NT SK 2 stof krijgt door moeten geven dat hij een switch wilde maken naar 1.

Dan had de school hem bij het CE op kunnen geven als N&Ger.

maar boeiuh.. hij zit waar hij moet zitten.. niet janken mensen
Met citaat reageren
Oud 27-07-2007, 14:52
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
MatthijsPB schreef op 26-07-2007 @ 21:47 :
verhaal.
Ik snap je punt wel. Ik had na het vwo zessen voor frans, duits en geschiedenis, waardoor mn gemiddelde wel een paar tienden gezakt was (en dat maakte het verschil in lotingsklasse voor mij)

Ze zouden gwn landelijke regels moeten maken.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2007, 12:52
vichog
vichog is offline
Moet ik het machtigingsformulier en het inschrijvingsformulier (plus bescheiden) samen opsturen in een envelop naar de studentenadministratie of hebben ze een andere afdeling?

Bedankt!

Ik heb trouwens nog een bevolkingsregister gevonden uit september 2006 van mij. Vinden ze toch niet erg hoop ik?
Oud 28-07-2007, 14:29
vichog
vichog is offline
Citaat:
vichog schreef op 28-07-2007 @ 13:52 :
*****vraag*****
ik ben er inmiddels al uit, maar aangezien ik student wordt aan de ACTA via de VU, heb ik geen idee waar ik m'n spullen heen moet sturen. Via een brief van de ACTA werd mij meegedeeld dat ik alles in september naar hun mee moet nemen (inschrijfbrief van de VU, bewijs van toelating etc.). Maar dan over de machtiging zeggen ze weer niet zo veel...

En volgende week een Mantoux-test laten doen bij de huisarts. En in september een paar prikken . Zijn er hier geneeskunde studenten die ook worden gescreend op ziekten?
Oud 28-07-2007, 16:49
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
vichog schreef op 28-07-2007 @ 15:29 :
En volgende week een Mantoux-test laten doen bij de huisarts. En in september een paar prikken . Zijn er hier geneeskunde studenten die ook worden gescreend op ziekten?
Als dat moet dan krijg je ze gewoon bij de uni. In het eerste jaar moesten we allemaal aan de Hepatitis B en in het 2e jaar is er een Mantoux gezet (geld maar een jaar) vanwege de zorgstage. Maar niks hebben we zelf hoeven regelen of betalen.
Oud 28-07-2007, 19:37
marieke1232
marieke1232 is offline
iig bij de ACTA moet je zelf een mantoux test regelen, via GGD of huisarts.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2007, 22:55
vichog
vichog is offline
Citaat:
marieke1232 schreef op 28-07-2007 @ 20:37 :
iig bij de ACTA moet je zelf een mantoux test regelen, via GGD of huisarts.
Ja klopt, ik ga maandag. Ik hoop dat die hele procedure niet heel lang duurt. Ga namelijk nog op vakantie. En dan mis ik ***** ook nog de introductieweek .

De ACTA betaalt het inderdaad wel, evenals de Hepatitis B in september.
Oud 31-07-2007, 12:37
Verwijderd
Zijn inmiddels al wat mensen nageplaatst voor criminologie dus nu nog maar 2, ipv 11
Met citaat reageren
Oud 31-07-2007, 13:46
Yerli
Yerli is offline
Ingeloot voor Psychologie in Nijmegen.

Maar maakte me er eigenlijk zo druk om maar ben nu toch wel blij dat het officieel is. Volgens mij waren er dit jaar wel meer aanmeldingen dan plaatsen, maar weet het helemaal niet zeker.
Oud 31-07-2007, 16:13
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
YES! Ik ben officieel ingeschreven. Mooi, daar houden we veel van.
Oud 01-08-2007, 10:34
Verwijderd
Jeej, toegelaten voor Psychologie in Leiden!
Nu nog de inschrijvingsformulieren netjes invullen en opsturen en dan is dat ook weer geregeld
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 11:37
Ef
Ef is offline

YESSS ik ben ingeloot voor Criminologie in Leiden! (Was tweede voorkeur, maar toch super! )

Heb inschrijfpakket al volledig terug gestuurd, nu maar wachten op collegekaart etc.

Ik ben BLIJ! Nog meer mensen criminologie in Leiden?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 19:50
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ieke schreef op 28-07-2007 @ 17:49 :
Als dat moet dan krijg je ze gewoon bij de uni. In het eerste jaar moesten we allemaal aan de Hepatitis B en in het 2e jaar is er een Mantoux gezet (geld maar een jaar) vanwege de zorgstage. Maar niks hebben we zelf hoeven regelen of betalen.
hey, jij studeert in Rotterdam he. Ik werk nu in een studententeam en daar hebben ze bij mij ook een mantoux gezet (wat een pijn deed dat overigens )
Maar die is volgend jaar dus nog geldig, dan hoef ik er toch niet nog eentje te doen voor de stage?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2007, 21:42
Ieke
Ieke is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 01-08-2007 @ 20:50 :
hey, jij studeert in Rotterdam he. Ik werk nu in een studententeam en daar hebben ze bij mij ook een mantoux gezet (wat een pijn deed dat overigens )
Maar die is volgend jaar dus nog geldig, dan hoef ik er toch niet nog eentje te doen voor de stage?
Ja, 4ejaars na de vakantie alweer. Volgens mij niet, het binnen die termijn nog eens doen is zinloos. Een jaar dus volgens mij. Ik heb hem zelf niet gehad omdat ik een vrijstelling had voor de zorgstage en dat is het enige waar we hem voor gehad hebben. Meerderen hebben hem om verschillende redenen niet gehad en volgens mij was de reden van hem niet zo lang geleden al gehad hebben er ook bij.
Oud 02-08-2007, 04:47
***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ieke schreef op 01-08-2007 @ 22:42 :
Ja, 4ejaars na de vakantie alweer. Volgens mij niet, het binnen die termijn nog eens doen is zinloos. Een jaar dus volgens mij. Ik heb hem zelf niet gehad omdat ik een vrijstelling had voor de zorgstage en dat is het enige waar we hem voor gehad hebben. Meerderen hebben hem om verschillende redenen niet gehad en volgens mij was de reden van hem niet zo lang geleden al gehad hebben er ook bij.
ok, thnx, dat klinkt goed. Ik vond dat ding niet echt prettig
Met citaat reageren
Oud 02-08-2007, 11:47
Verwijderd
Citaat:
Ef schreef op 01-08-2007 @ 12:37 :
Nog meer mensen criminologie in Leiden?
Wel Leiden, maar geen Criminologie. Telt dat ook?
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 13:35
pino123
pino123 is offline
godver de godver. Ik heb alles netjes opgestuurd, en twee weken geleden de machtiging opgestuurd: krijg ik een mail dat ik nog niet ben ingeschreven, en het collegegeld neit heb betaald Ik word helemaal gek
Oud 06-08-2007, 13:54
Verwijderd
Citaat:
pino123 schreef op 06-08-2007 @ 14:35 :
godver de godver. Ik heb alles netjes opgestuurd, en twee weken geleden de machtiging opgestuurd: krijg ik een mail dat ik nog niet ben ingeschreven, en het collegegeld neit heb betaald Ik word helemaal gek
rustig maar, er is vast gewoon ergens een administratiefoutje. Haal diep adem, bel ze even op en vraag om uitleg
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 14:17
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
pino123 schreef op 06-08-2007 @ 14:35 :
Wat Sarah zegt, relax. Het is nog geen september, dus officieel hoef je het collegegeld nog niet betaald te hebben. Universiteiten krijgen zoveel aanmeldingen te verwerken, dat er regelmatig was mis gaat. Ook is de telefooncentrale soms zo druk, dat ze slecht personeel daar neerzetten en je via de telefoon ook verkeerde antwoorden krijgt. Als het niet jouw schuld is, komt het heus wel goed hoor.

Vorig jaar werd mij door de telefoon verteld dat mijn papieren niet goed genoeg waren voor een toelating tot de studie, vette bullshit gewoon, uiteindelijk is het allemaal goedgekomen.
Oud 06-08-2007, 14:22
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Miracle schreef op 06-08-2007 @ 15:17 :
Wat Sarah zegt, relax. Het is nog geen september, dus officieel hoef je het collegegeld nog niet betaald te hebben. Universiteiten krijgen zoveel aanmeldingen te verwerken, dat er regelmatig was mis gaat. Ook is de telefooncentrale soms zo druk, dat ze slecht personeel daar neerzetten en je via de telefoon ook verkeerde antwoorden krijgt. Als het niet jouw schuld is, komt het heus wel goed hoor.

Vorig jaar werd mij door de telefoon verteld dat mijn papieren niet goed genoeg waren voor een toelating tot de studie, vette bullshit gewoon, uiteindelijk is het allemaal goedgekomen.
Ik heb nu ook in het cijferregistratiesysteem staan dat ze mijn herinschrijving wel ontvangen hebben, maar dat ik nog niet ingeschreven ben en nog niets betaald heb. Mijn machtigingsformulier zit aan mijn herinschrijfformulier vast dus dat ik best wil betalen zien ze dus ook wel. Waarschijnlijk zit er een enorme tijd tussen het aankomen van de formulieren op de universiteit en het moment dat ze de papieren ook daadwerkelijk verwerkt hebben.

Maar als aankomend eerstejaars kun je nog niet in dat soort systemen komen dus valt ook niet te controleren of ze het al wel gehad hebben maar gewoon traag zijn....
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 15:19
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Pino, rustig. Ik heb die mail ook gehad vandaag dat ik nog niet ben ingeschreven, terwijl ik eerder al een mail kreeg waarin stond dat ik was ingeschreven. Ik heb gebeld en ze zeiden oeps foutje, je bent gewoon ingeschreven. So don't panic!
Oud 06-08-2007, 16:46
Verwijderd
yesssssssssssssss alsnog ingeloot en nog in amsterdam ook!
Met citaat reageren
Oud 06-08-2007, 21:17
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
Surprise schreef op 06-08-2007 @ 17:46 :
Gefeliciteerd!
Het is even doorbijten (in Rotterdam dan) maar daarna wordt Criminologie echt leuk!
Oud 07-08-2007, 15:12
pino123
pino123 is offline
Citaat:
Dr. Korsakov schreef op 06-08-2007 @ 16:19 :
Pino, rustig. Ik heb die mail ook gehad vandaag dat ik nog niet ben ingeschreven, terwijl ik eerder al een mail kreeg waarin stond dat ik was ingeschreven. Ik heb gebeld en ze zeiden oeps foutje, je bent gewoon ingeschreven. So don't panic!
oow ok. Het punt is, ik zit in thailand tot donderdag, en ik lees mn mail en schrik me te pletter!!! Ik dacht, straks zit ik hier dan met mn lotingsbewijs: dan kan ik geen geneeskunde doen omdat ik mij niet kan inschrijven
Oud 07-08-2007, 16:39
duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
Surprise schreef op 06-08-2007 @ 17:46 :
Gaaf.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2007, 19:01
Verwijderd
Jaaa. Echt een verassing, dus heb er zin in!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 12:46
Verwijderd
Ik zat in klasse E voor HBO pedagogiek (HU) en ben ingeloot. Had het zelf nooit verwacht door de klasse mja, ben wel blij ;-).
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 20:11
Sofia
Sofia is offline
Ik heb vandaag pas mijn Bewijs van Toelating gekregen (omdat ik mijn bewijsstukken pas later op kon sturen) en ik vraag me nu af (vanwege tegenstrijdige dingen die ik op internet lees)

Krijg ik nu mijn inschrijfpakket automatisch opgestuurd of moet ik daar zelf nog achteraan gaan. Misschien een domme vraag, maar de dingen gingen iets anders dan ik gedacht had. Iemand?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 21:24
Verwijderd
Ik was op vakantie toen ik het bewijs van toelating binnenkreeg. Toen ik weer thuis kwam lag dus die envelop er en ook de envelop met mn inschrijfpakket er.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 21:49
Sofia
Sofia is offline
Oh, nou ja, ik bel morgen in ieder geval even naar de IB-groep, houd er niet van dit soort dingen last minute te regelen.

Toch bedankt voor het antwoord.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2007, 22:42
Ryan.
Ryan. is offline
Hmm ik wil een bevestiging dat ik ben ingeschreven. Ik heb al allerlei doemscenario's bedacht, van bewijzen van toelating die niet meer geldig zijn..mijn envelop zoek in de post..enz. enz.
Iemand al wat definitiefs teruggehoord van Maastricht?
Oud 09-08-2007, 10:52
pino123
pino123 is offline
eeeeh Korsakov (of andere eur-geneeskunde 1e jaars mensen ), heb jij deze mail ook gehad
Citaat:
De door jou opgegeven persoonsgegevens zijn niet in het GBA gevonden. Je kunt deze gegevens in Studielink muteren of aanvullen. Indien je van mening bent dat de gegevens correct zijn, neem dan contact op met de instelling waar je wilt gaan studeren. Met vriendelijke groet, Studielink
terwijl mijn gegevens al tig keer zijn gecontroleerd?!
Oud 10-08-2007, 17:58
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Jep. Weer vals alarm.
Oud 10-08-2007, 18:06
Anoniempje89
Anoniempje89 is offline
Haj! Nou ik hoefde niet te loten dit jaar maar wilde jullie even feliciteren hiero! En dan toch maar even melden dat geneeskunde echt geweeeeeeeeeeeldig is Heel veel plezier met jullie intro's allemaal en misschien tot ziens bij de INKOM (maastricht), ik ben mama daar x
Met citaat reageren
Oud 11-08-2007, 18:43
pino123
pino123 is offline
Citaat:
Dr. Korsakov schreef op 10-08-2007 @ 18:58 :
Jep. Weer vals alarm.
je bent weer m'n held
Oud 11-08-2007, 23:33
Ieke
Ieke is offline
Studielink is gewoon een ramp. Bij mij ging het herinschrijven ook al moeilijk en ik heb gehoord dat meer daar problemen mee hadden. Als je twijfelt niet te druk maken en gewoon de uni bellen.
Oud 12-08-2007, 21:00
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Heeft iemand (EUR gnk) al een boekenlijst ontvangen?
Oud 12-08-2007, 21:34
Ieke
Ieke is offline
Nee. Maar de lijsten van vorig jaar heb ik vorige week nog online zien staan. Ze zijn wat traag.
Oud 14-08-2007, 09:39
pino123
pino123 is offline
eureka volgende week

en waar kun je je boeken precies bestellen, bij eur? En je hoeft, neem ik aan, niet meteen de boeken vanhet hele jaar te halen. Maar bv alleen van de eerste periode ofzo toch?
Reageren

Regels voor berichten