Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Last King of Scotland Whitaker is geweldig en de film bleef eigenlijk van begin tot eind boeiend en dat terwijl ik hoofdpijn had ![]()
|
Stalag 17 Pure kwaliteit, zoals je van Billy mag verwachten.
![]()
||
Citaat:
![]() OT: Stepford Wives (2004). Meisjesavond (vodka, chocola en pyamas), was toevallig op TV. Wat een heerlijke bagger. ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Wel een hele mooi soundtrack!
||
Citaat:
![]() Sergeant York Deze zal waarschijnlijk bij veel mensen hier in het verkeerde keelgat schieten, omdat de kerk zo opgehemeld wordt en hij misschien iets aan de sentimentele kant is. Maar als je daar even doorheen prikt zie je dat het gewoon een hele goede film is. Zoals we van Hawks mogen verwachten hoge entertainment waarde, en ik heb toch een zwak voor dit soort simpele helden. En Walter Brennan. <3
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoewel het alsnog niks is in vergelijking met Rope of The Trouble With Harry, maar toch. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Becoming Jane - Slappe hap. Niet erg interessant biopic/romance/kostuum drama over Jane Austen met erg weinig visuele flair. Voorderest is het ook weinig subtiel en loopt het op sommige momenten zo vreemd dat het gewoon verwarrend is. Niet echt de moeite waard.
McCabe and Mrs. Miller - Deze is gelukkig wel de moeite waard. De film ziet er prachtig uit en samen met de muziek (een geweldige soundtrack van Mr. Cohen, wie deed dat nu nog meer? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nou ja, het gaafste komt nog voor je, namelijk de aflevering met de Duitsers, en die met de eend, en die met het lijk. <3
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, ik kende heel Fawlty Towers niet. Of nouja, ik kende de naam en ik wist dat het toffe Britse humor was, dus dat ik het eens zou moeten kijken, maar daar hield mijn kennis dan ook mee op. Hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik het eigenlijk heel gaaf vond dat Cleese zomaar opeens op het beeld verscheen, want dan is het net een onverwacht cadeautje in plaats van dat je weet dat iets gaaf is en dat je dan ook iets gaafs krijgt. Onverwachte gaafheid. Ja ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Mien Mien welke film heb jij het laatst gezien? Verwijderd | 500 | 09-10-2007 10:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 |