Advertentie | |
|
![]() |
|
ik kan best een paar uur achter elkaar doorleren, maar op het einde heeft 't dan niet zo heel veel zin meer en daarom vermijd dat.
meestal (als iets écht belangrijk en veel is) probeer ik per hoofdstuk in te schatten hoe lang ik er over zal doen en deel m'n dag een beetje in, met elke keer een half uurtje pauze voor tv kijken ofzo.
|
Verwijderd
|
50 tot 60 minuten geconcentreerd, daarna lees ik wel, maar weet ik niet meer wat ik lees. Ligt ook wel aan het vak..
Daarna meestal een pauze van 10 tot 15 minuutjes, vervolgens weer 50 tot 60 minuten leren. Na ongeveer 5 minuten zit ik er echt in. Oh ja, wanneer ik drie keer een pauze heb gehad verslapt mijn concentratie wel iets, dus de derde keer dat ik weer aan de 50 / 60 min. begin, duurt het iets langer voor ik er in zit en hou ik de 50 / 60 min. moeilijker vol. |
![]() |
|
Verwijderd
|
boh, het lukt mij nog niet eens om te beginnen. heeeel af en toe als ik een beter bui heb ofzo kan ik 20 minuutjes huiswerk MAKEN leren lukt me niet... ja hooguit 5 min als ik ook maar echt 5min hoef te doen, anders begin ik te stressen en slaat mijn hoofd op slot en komt er niks meer in. je raad al wat voor punten ik haal
![]() |
![]() |
|
![]() |
Als ik eenmaal begonnen ben dan gaat het wel. Maar het beginnen is zo moeilijk (ik zou nu ook bezig moeten zijn).
Als het echt belangrijk is begin ik meestal rond 23:00 met leren, en dan kan ik wel tot 2 uur ofzo doorleren, maar dan word ik moe. 's ochtends ga ik dan weer verder. maar overdag leren dat kan ik echt niet, zeker niet als ik in dezelfde ruimte ben als m'n computer, en dat ben ik altijd.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor andere vakken zijn de problemen groter: voor economie grote stukken tekst uit m'n hoofd leren lukt namelijk nauwelijks, ook al ik het simpel. |
![]() |
|
meestal leer ik maar een half uurtje of zo achter elkaar en dan spring ik weer achter de computer of tv..
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op Lerares LoveYourLife | 12 | 05-04-2014 23:17 | |
Psychologie |
Het grote Lucht je Hart topic #73 Cherry Springs | 498 | 24-10-2006 10:19 | |
Verhalen & Gedichten |