|
|
Bekijk resultaten poll: Mag je kwetsen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
22 | 57.89% |
Nee |
![]() ![]() ![]() ![]() |
16 | 42.11% |
Aantal stemmers: 38. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Constructief kwetsen is opzich niets mis mee, als het legitiem is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En voor de rest ligt het eraan bij welke persoon je het doet en op welke manier. De een zal een plagerige opmerking goed opvatten terwijl iemand anders er misschien overstuur van kan raken. Laatst gewijzigd op 10-08-2007 om 20:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zo kan het bijvoorbeeld zijn dat de 'pestkop' denkt dat hij enkel maar plaagt, terwijl de ander het percipieert als kwetsen om te kwetsen. Meestal was ik die ander... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dragen je een oplossing voor (als het al een oplossing betreft) maar brengen het heel uit de hoogte ofzo. Het klinkt zeg maar meer kwetsend dan constructief. Heel kinderachtig. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
De scheidingslijn ligt nog altijd bij jezelf.. Beweeg jij op cynisme van anderen?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ja je hebt van die randdebielen. Al zijn ze mid-twintig of nog ouder. Ze hebben gewoon een onverzadigbare drang om te klieren. Daarom zeg ik, kinderachtig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 14-08-2007 om 14:17. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Bij zo iemand kan je kiezen:' Oog om oog, tand om tand of weglopen'. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]Luki schreef op 14-08-2007 @ 15:07 :
[B]Corrigeer me als ik het mis heb, maar komt een ruzie niet van twee kanten meestal? Ik zal je bij deze even corrigeren. Een ruzie komt niet per defenitie van twee kanten en daarbij gaat het topic over kwetsen en jij legt zellf de link met ruzie, waarmee je eigelijk al aangeeft dat je erop uit bent om iemand doelbewust te kwetsen zodat er een ruzie ontstaat. Waarom zou je iemand die zich sociaal zwak opstelt en zijn probleem voorlegt nog verder de grond in gaan boren? Persoonlijk vind ik dat nogal triest, helemaal als dat via een internetforum gebeurt. Mensen die andere doelbewust de grond in boren zijn zelf nogal onzeker, hoe onzeker kan je zijn als je dan ook nog is voornamelij anoniem en via internet mensen gaat afzeiken. Dan laat je eigelijk zien dat je dit in et echte leven niet eens durft. Beetje zielig. Vind ik hoor.
||
![]() |
Citaat:
Dit is een beetje hetzelfde als autorijden en je niks aan trekken van mensen die dronken acher het stuur zitten, als je je daar druk over maakt kan je maar beter helemaal geen auto rijden toch.. Wat je zegt slaat feitelijk nergens op en is gewoon nogal dom. Als jij met zelfmoordneigingen rondloopt en hier hulpt zoekt, en een of andere flapdrol zegt doodleuk ja schiet jezelf maar dood, er houdt toch niemand van je.. Dat is toch niet echt leuk om te lezen. Kennelijk vind jij dat als je dat niet wilt je maar niet moet forummen, nee. Mensen die zulke trieste en daarmee kwetsende reacies geven zouden niet moeten forummen. Je bent nu een beetje de zaak aan het omdraaien in eigen belang.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ja precies, sommige mannen hier op het forum doen gevoelloze alfa apen na! Best jammer! haha. En Luki Volgens mij doe je gewoon ontzettend veel moeite om je zwakte te onderdrukken. Maar doe dat niet over de rug van iemand anders (lees: uitspraken zoals jezelf niet laten kennen, dan ben je kwetsbaar enzovoorts)
Onthoud goed dat zelfs Bokito inmiddels gefaald is! Hij heeft zich ook laten gaan een tijdje geleden! Dat weet inmiddels elk dagblad, dus ook elk mens. Laatst gewijzigd op 14-08-2007 om 17:25. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hij wil zijn beste vriend niet kwetsen!! sarah007 | 5 | 18-12-2011 13:11 | |
Psychologie |
jezelf kwetsbaar opstellen Co | 17 | 04-06-2004 21:20 | |
De Kantine |
kwetsen doe je zelf? fruitvliegje | 11 | 05-01-2003 12:56 | |
Liefde & Relatie |
Waarom gekwetst zijn als de ene zegt niet goed genoeg voor de ander te zijn? marlies | 7 | 23-11-2002 12:44 | |
Liefde & Relatie |
Blijft ze bij me om me niet te kwetsen? AnoniemIemand | 20 | 21-10-2002 16:59 | |
Liefde & Relatie |
gekwetst worden? Loesje | 17 | 25-04-2002 21:38 |