Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Van wanneer is die nieuwe clip eigenlijk?
Ik neem aan dat jullie het overdezelfde hebben, ik vind 'm in ieder geval zwaar achterlijk. Die Nirvana lui zijn sowieso achterlijke mongolen!! "Uh, wat zullen we doen kurk, nog maar een nummertje spelen?" "uh... nee man, we slopen de boel!!" "uh.. ja, goed idee man!" stomme lui, beetje die Marshall versterkers kapotraggen! Beetje hun muzikale "talenten" verbergen door op een drumstel te duiken. Stomme sukkels. |
![]() |
|
![]() |
Kvinnet ook dom datze em hebben uitgebracht..
maar hij is wel cool! ![]() Clip ook! Maar.. waarom hebben ze net nu dat nmr uitgebracht? Omdat dat soort muziek juist nu 'populair' is? En voor het geld of omdat de fans er allang om vragen. ![]()
||
Citaat:
huh? is dat niet van dat nummer van die blonde doos?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Was dat concert, iemand op dit forum is er ook bij geweest, weet alleen niet meer wie dat was.. Is iig een erg goed concert ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarre... was er 21 november ook een 'legendarisch' concert dan? |
![]() |
||
Citaat:
![]() verder vind ik 't 'nieuwe' nummer wel ok, en die clip kan ermee door... al is 't niet echt origineel ofzo. nix speciaals dus. |
![]() |
||
Citaat:
![]() En dat vind ik ook. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Clip is koel... Heb het nummer al een maandje ofzo... De clip een weekje of 3, maar tis wel grappig... Hoewel ik ook veel van die beelden in de clips gezien heb.. Heel veel staat op Live, Tonight, Sold out... Maar goed, tis tog wel leukig ofzo.. (liefige kurt-fotow btw ![]()
||
Citaat:
quote: -------------------------------------------------------------------------------- McLaren schreef: Klopt beide Was dat concert, iemand op dit forum is er ook bij geweest, weet alleen niet meer wie dat was.. Is iig een erg goed concert -------------------------------------------------------------------------------- Ja en gelukkig ken ik iemand in Belgie die het ff op gingen nemen (de andere helft van wat ik al ken -> oa muddy banks )... YEAH Maarre... was er 21 november ook een 'legendarisch' concert dan |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ik vind het alleen raar dat mensen zoveel verkeerd lezen en meteen verkeerde conclusies trekken, lees het eerst eens goed voordat je wat zegt, komt meteen wat slimmer over meestal |
![]() |
||
Citaat:
Je moet dat idd niet met elkaar vergelijken! ![]() Maar je hebt wel gelijk, vootr tupac geld hetzelfde verhaal, daar moetook gewoon niks voor uigtbracht worden.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Waardeertopic Missy | 500 | 13-04-2011 21:05 | |
De Kantine |
Mijn mening over muziek :-P Verwijderd | 30 | 14-05-2004 23:14 | |
Muziek |
Waar wil je alles van hebben (Patstopic) Ragnar | 109 | 14-05-2004 08:41 | |
Films, TV & Radio |