Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() liefs, |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik hoop dat het meevalt. En dat je je wajong uitkering krijgt |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: Euh ja. Moe. Kutritme. Maar zometeen naar Utrecht, even kijken bij Biton, en dan naar Rotterdam met Judith. <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Want gewicht schommelt, dat klopt. Maar ik kan het er idd niet bij hebben en volgende week kan ik niet wegen en ik hoop dus niet dat ik nu twee weken lang afval en er dan een stuk onder zit. Maar goed, ik doe mn best en meer kan ik niet doen. Thanks iig... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik kan wel dingen vertellen maar dan is het snel van: "Hè bah meis, vervelend.. *stilte* laten we het nu eens over leuke dingen hebben!" Dus houd ik mijn mond maar dicht en probeer ik 'gezellig' te zijn. En ach,, ik heb ook helemaal geen zin meer in die therapie, stomme bullshit, want ook haar durf ik niet meer alles te vertellen. Misschien moet ik er maar gewoon mee kappen. ![]()
||
Citaat:
Ave: wat een erg verhaal. Ik vind het ook raar dat ze haar een weegschaal hebben laten kopen. Als ze een beetje nadenken snappen ze toch wel dat dat dat niet goed kan gaan?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sterkte iig! Ot: Ik vind het opzich wel relaxed hoor de vakantie. Na een maand geinterraild te hebben nu alweer een week aant werken bij de oudjes en nog een week precies te gaan dan heb ik mn vakantiewerk ook weer gehad voor dit jaar. Dan lekker 3 daagjes texel met vrienden en mn vriend, en nog 10 dagen naar Spanje met mn moeder. Daarna begint het gewone leven aan de universiteit weer. Mn lekkere geneeskundestudent was er weer op mn werk(A) heb ik best een tijdje een crush op gehad, en heowel dat over is want ik heb de meest geweldige vriend die er bestaat, het blijft een leukertje ![]() ![]() Vakantie gaat wel ontzettend snel, het is alweer half augustus. Stiekem wil ik wel dat het weer september is. Op de universiteit voel ik me gewoon goed. Leuke mensen om me heen, altijd wat te doen, nieuwe stof opnemen. Jaa heb er zin in in mn tweede jaar ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind het ook niet raar om verdriet te hebben om je hond, hoor. Kijk, als je nou over een half jaar nog steeds elke week wanhopig aan het huilen bent, dan zou ik het verontrustend vinden. Maar nu ze op sterven ligt, en je bent met 'r opgegroeid, jezus, natuurlijk is dat ellendig. OT: Ja prima eigenlijk. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 10:19 |